Ik heb je TT gefixedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:47 schreef TC03 het volgende:
Heb al een semi-gerelateerd topic geopend. Maar toch bedank, vind jullie nog steeds even niet-lief.
Ik wou even mijn waardering uitspreken voor deze Mod, of admin of wat dan ook (The_Terminator).quote:Gezeur over Negers hebben we onderhand wel weer genoeg van gehad in KLB. Bovendien lopen dit soort topics vaak alleen maar uit de hand
Doe maar niet. En je weet zelf ook wel dat dat soort topics op den duur uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik wou even mijn waardering uitspreken voor deze Mod, of admin of wat dan ook (The_Terminator).
Een dergelijk topic is ontzettend discriminerend van aard en daarmee wil een forum als Fok! natuurlijk niet geassocieerd worden.
Er zijn genoeg andere buitenlanders die teringherrie maken in de tram e.d. Als teken van goede wil zal ik er een openen over Marokkanen achterin de bus.
Geintje man... moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe maar niet. En je weet zelf ook wel dat dat soort topics op den duur uit de hand lopen.
Ja, maar ik weet dat je het er om doet en daarom heb ik die van jou ook gesloten. We hebben dat soort topics in het verleden wel al toegestaan, en helaas ook na edits en het verwijderen van posts liep het keer op keer weer uit de hand.quote:
ONZ is eldersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik weet wat de Terminator hierop gaat antwoorden![]()
-edit- toch neit dus![]()
Humor is als een volautomatisch wapen, met 1000 kogels per minuut schiet je nou eenmaal sneller raak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dat je het er om doet en daarom heb ik die van jou ook gesloten. We hebben dat soort topics in het verleden wel al toegestaan, en helaas ook na edits en het verwijderen van posts liep het keer op keer weer uit de hand.
In welke OP heb je dat gelezen dan? Ben nu op stage en kan niet alle topics even snel doorlezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:53 schreef dwerg het volgende:
Ik wil alleen even zeggen dat ik het gebruik van termen als 'lelijke graftekkel' en 'teringsnol' in een openingspost niet vindt bijdragen aan een betere sfeer in KLB. Da's alles.
Smoepie is al aan de gang geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Er is vast wel iemand die dit even weg wil editen: Grrrrr.
Als ik nu antwoord dat ik dat niet weet. Zou je dan blij zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tha_T, weet je nu of je er kan zijn vanavond?
tnx, hij is op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb ook een negert topic, ik dacht ik meld het even [afbeelding]
okequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef flugeltje het volgende:
Doe maar niet.
Geeft niet, kan gebeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef One_conundrum het volgende:
oepsie, verkeerd gezien kom er na 100 jaar fokker zijn achter dat KLB niet staat voor kladblok. . .
Die OP van je is bagger. Onderbouw hem eens beterquote:
Een btje grollerig doen in KLB mag niet ?quote:Op maandag 5 juni 2006 01:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die OP van je is bagger. Onderbouw hem eens beter![]()
Water zit inderdaad geen smaak aan, maar echt discussiewaarde heeft het niet.
Daar hebben we ONZ voor, al denk ik niet dat je topic daar veel kans maakt...quote:Op maandag 5 juni 2006 01:18 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Een btje grollerig doen in KLB mag niet ?
ok ik hou het hierbij meneer Swarzeneggerquote:Op maandag 5 juni 2006 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar hebben we ONZ voor, al denk ik niet dat je topic daar veel kans maakt...
Ja bedankt voor je insinuatie, maar dit is dus onwaarquote:Op zondag 4 juni 2006 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
Dit soort topics gaan mij even wat te ver, en dan met name de links die hier gepost worden. Overigens zou het mij niet eens verwonderen als de TS die gebruikersnaam zelf op dat forum aangemaakt heeft om even lekker te kunnen kloten. Ik ben totaal geen voorstander van dat soort sites en ik ben bang dat dit topic op den duur ook uit de hand gaat lopen.
Zou kunnen, maar vond het vreemd dat die gebruiker nog maar een post op zijn naam had staan daar en jij er zo snel bij was om te ontdekken dat je naam daar gebruikt werd. En is zeg ook nergens dat je het ook daadwerkelijk gedaan hebt, ik vermoede het alleen maar.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja bedankt voor je insinuatie, maar dit is dus onwaar
Dat je dat even realiseert. Nu is heel m'n naam besmet.
, But I'll be back.
Ja hoor Sandstorm, ik geloof je....quote:Op maandag 5 juni 2006 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mijn buren houden echt een sexparty![]()
En Flugeltje moet het weer sluiten..... Zeker omdat je uitgesloten bent van dat feestje he ?![]()
Erg jammer.
Dan heb ik die gemist. Als ik bezig ben met lege quotes verwijderen glipt er wel eens eentje tussen.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
Flugeltje, waarom edit je "lege quotes" terwijl ik de halve quote had aangepast?
Ze zijn storend, als je niet oppast staat zo het hele topic vol met die krengen. Bovendien mag het niet volgens de policy...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Beetje jammer
Wat is überhaupt de reden van de hetze tegen de "lege quotes" ?
Genoeg mensen die zich eraan storen hoor. Neem dan gewoon de moeite om het in andere woorden te zeggen. Dat is leuker om te lezen dan 10 keer dezelfde quote.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
De policy
Maar goed, het zal wel, volgens mij stoort niemand zich eraan behalve jij, waardoor ik me weer stoor aan die rare edits
Alsof 10 keer hetzelfde maar dan in een andere verwoording zo leuk is om te lezen?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zich eraan storen hoor. Neem dan gewoon de moeite om het in andere woorden te zeggen. Dat is leuker om te lezen dan 10 keer dezelfde quote.
Nee, dus beter is om helemaal niet te reageren...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof 10 keer hetzelfde maar dan in een andere verwoording zo leuk is om te lezen?
Nah, nu we toch zo lekker aan het 'klankborden' zijn; het is je misschien weleens opgevallen dat topics in KLB in verhouding een bit (quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:34 schreef The_Terminator het volgende:
Niet zo dum uit je nek lullen dus
Tja, ik was op het moment dat dat topic werd geopend aan het werk. Dat er even geen mod beschikbaar is betekend nog niet meteen dat ze niets willen doen. Zodra ik thuis kom is het eerste wat ik de de PC opstarten en kijken wat er zoal in KLB gepost is, en ook dat kost tijd omdat ik eerst een hele berg topics door moet gaan lezen. En dat topic stroomde inderdaad vol met bagger en het leek de TS niet veel te schelen, dus nu zit het ook mooi op slot. Ik ben het met je eens dat er gebaggerd werd, maar als ik er niet ben kan ik er weinig aan doen. Ook de andere mods hebben het druk met hun subforum dus gastmodden zit er ook niet altijd in.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, nu we toch zo lekker aan het 'klankborden' zijn; het is je misschien weleens opgevallen dat topics in KLB in verhouding een bit () meer vieuws krijgen. Bovendien leest de gehele crew standaard KLB, als ware het een manual. Op het forum wemelt het van de gastslotjes, waar ik vóór ben, maar in KLB doet geen hond wat, dat mág ontsporen. Zelfde geldt voor onzin. Begrijp me niét verkeerd; ie-der-een mag van mij een voetbalclub liefhebben én haten én dat ook nog uiten, waar ik tegen ben is dat er uit hufterigheid een shitload aan smilies geplaatst wordt, duidelijk met het doel het topic te verkankeren. En dan is er opeens geen mod beschikbaar.
Als ik over 'de zegeningen van de Holocaust' post zijn mods er over het algemeen als de kippen bij.
(en als ik over dat gedoe met die Marokkanen zou beginnen ook)
In ieder geval leuker.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof 10 keer hetzelfde maar dan in een andere verwoording zo leuk is om te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |