Ze is lelijk! Als ze nou uit Zweden kwam en Elin Grindemyr heette...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
er zijn heel veel buitenlandse studenten in Nederland en dus wat is je probleem ?
pauper...en dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ze is lelijk! Als ze nou uit Zweden kwam en Elin Grindemyr heette...
Sinds wanneer zijn we erover uit dat ze slim is dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef parselmouth het volgende:
Slimme mensen kunnen we hier anders best gebruiken.
brrr.. daar gaat mn eetlustquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
pauper...en dan?
Denk je dat je kans maakt bij haar ofzo? [afbeelding]!!!
Nou binky, jij komt anders ook niet bepaald over als een aanwinst voor de Nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef WanEnOonlie het volgende:
Zei www.nu.nl
Stomme teringsnol. Een beetje onze universiteit komen vervuilen met haar illegale gedoe. Flikker op lelijke graftekkel! Ga in Bosnië boomplanten studeren ofzo!
Beste reply tot nu toe!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Camplo het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Elin+Grindemyr&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Camplo het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Elin+Grindemyr&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Moet je ook niet juichen als ik op het WK roei voor Nederland he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Nou binky, jij komt anders ook niet bepaald over als een aanwinst voor de Nederlandse maatschappij.
'onze universiteit', 'we'. Gaat het wel goed met jou en de stemmen in je hoofd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Sinds wanneer zijn we erover uit dat ze slim is dan?
Nee maak je geen zorgen ontzettende roeier van mequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Moet je ook niet juichen als ik op het WK roei voor Nederland he?
Is goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Het is het WK-gevoel dwerg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
'onze universiteit', 'we'. Gaat het wel goed met jou en de stemmen in je hoofd?
Ik juich wel als jij op De Vliet met je blinde roerganger op een binnenvaartschip knalt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Blinde roerganger?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik juich wel als jij op De Vliet met je blinde roerganger op een binnenvaartschip knalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |