Ze is lelijk! Als ze nou uit Zweden kwam en Elin Grindemyr heette...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef Klonk het volgende:
er zijn heel veel buitenlandse studenten in Nederland en dus wat is je probleem ?
pauper...en dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ze is lelijk! Als ze nou uit Zweden kwam en Elin Grindemyr heette...
Sinds wanneer zijn we erover uit dat ze slim is dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef parselmouth het volgende:
Slimme mensen kunnen we hier anders best gebruiken.
brrr.. daar gaat mn eetlustquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
pauper...en dan?
Denk je dat je kans maakt bij haar ofzo? [afbeelding]!!!
Nou binky, jij komt anders ook niet bepaald over als een aanwinst voor de Nederlandse maatschappij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef WanEnOonlie het volgende:
Zei www.nu.nl
Stomme teringsnol. Een beetje onze universiteit komen vervuilen met haar illegale gedoe. Flikker op lelijke graftekkel! Ga in Bosnië boomplanten studeren ofzo!
Beste reply tot nu toe!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Camplo het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Elin+Grindemyr&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Camplo het volgende:
http://images.google.nl/images?q=Elin+Grindemyr&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Moet je ook niet juichen als ik op het WK roei voor Nederland he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Nou binky, jij komt anders ook niet bepaald over als een aanwinst voor de Nederlandse maatschappij.
'onze universiteit', 'we'. Gaat het wel goed met jou en de stemmen in je hoofd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Sinds wanneer zijn we erover uit dat ze slim is dan?
Nee maak je geen zorgen ontzettende roeier van mequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Moet je ook niet juichen als ik op het WK roei voor Nederland he?
Is goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Het is het WK-gevoel dwerg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef dwerg het volgende:
[..]
'onze universiteit', 'we'. Gaat het wel goed met jou en de stemmen in je hoofd?
Ik juich wel als jij op De Vliet met je blinde roerganger op een binnenvaartschip knalt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Blinde roerganger?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik juich wel als jij op De Vliet met je blinde roerganger op een binnenvaartschip knalt.
Eerst 15 jaartjes wachten en netjes x procent van je salaris terugbetalen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef LENUS het volgende:
Geeft zijn dan ook haar oprotpremie terug? Lekker paratiseren op de Nederlandse samenleving, terwijl bij iedereen de broekriem wordt aangehaald. Schelden ze mijn studieschuld dan ook even vrij?
whehe hoe groot schat je die kans werkelijk inquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Devrim_ het volgende:
Ach maak je maar geen zorgen hoor..Ze gaat heus wel terug naar d'r eigen land wanneer ze klaar is met studeren![]()
![]()
Bijna alle buitenlanders die hebben gestudeerd gaan terug naar hun eigen land...De niet hoog opgeleidde buitenlanders blijven hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
whehe hoe groot schat je die kans werkelijk in![]()
in hun eigen land valt toch niks te halenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bijna alle buitenlanders die hebben gestudeerd gaan terug naar hun eigen land...De niet hoog opgeleidde buitenlanders blijven hier
Ik paratiseerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef LENUS het volgende:
Geeft zijn dan ook haar oprotpremie terug? Lekker paratiseren op de Nederlandse samenleving, terwijl bij iedereen de broekriem wordt aangehaald. Schelden ze mijn studieschuld dan ook even vrij?
Als je hoog opgeleid bent kan je meestal wel goed werken vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
in hun eigen land valt toch niks te halen![]()
Ik was al bang!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Devrim_ het volgende:
Ach maak je maar geen zorgen hoor..Ze gaat heus wel terug naar d'r eigen land wanneer ze klaar is met studeren![]()
![]()
Helemaal niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Devrim_ het volgende:
![]()
Begrijpend lezen moeilijk he? Wij paratiseren-->parasiten, zoals Taïdaquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Ik paratiseer
Jij paratiseert
Wij paratiseren
![]()
Spelling valt ook niet mee, hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef LENUS het volgende:
[..]
Begrijpend lezen moeilijk he? Wij paratiseren-->parasiten, zoals Taïda
Nou, okay, anders gezegd. Iemand die ambitie heeft om op universitair niveau te studeren kunnen we best goed gebruiken. Beter dan dat trash dat op hun 15e een kind uitschijt en op hun 21 al van een uitkering leeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn we erover uit dat ze slim is dan?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef LENUS het volgende:
[..]
Begrijpend lezen moeilijk he? Wij paratiseren-->parasiten, zoals Taïda
Heb je het tegen mij?quote:
www.vandale.nlquote:
En jij hebt wat gestudeerd..?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef WanEnOonlie het volgende:
Zei www.nu.nl
Stomme teringsnol. Een beetje onze universiteit komen vervuilen met haar illegale gedoe. Flikker op lelijke graftekkel! Ga in Bosnië boomplanten studeren ofzo!
Jij hebt gewonnen jongen. Gefeliciteerd met deze prachtige overwinning voor jouquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:20 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
www.vandale.nl
U hebt gezocht op paratiseren:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Nu jij weer ! Klaploper![]()
Tja, daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn. Gelukkig zijn er de uitzonderingen die op de groente-afdeling van de C1000 werken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nou, okay, anders gezegd. Iemand die ambitie heeft om op universitair niveau te studeren kunnen we best goed gebruiken. Beter dan dat trash dat op hun 15e een kind uitschijt en op hun 21 al van een uitkering leeft.
Ik weiger om zelfs een cent belasting te betalen als ik hier klaar ben met studeren!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Ze moet hier een goeie baan vinden zodat ze lekker veel belasting kan gaan betalen.
Wat dacht van je BTW en accijnzen. Jij bent zeker de bolleboos van de familie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik weiger om zelfs een cent belasting te betalen als ik hier klaar ben met studeren!
misschien moet je je even inlezen in haar geschiedenis en achtergrond danquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik studeer geschiedenis in Leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |