Ik heb je TT gefixedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:47 schreef TC03 het volgende:
Heb al een semi-gerelateerd topic geopend. Maar toch bedank, vind jullie nog steeds even niet-lief.
Ik wou even mijn waardering uitspreken voor deze Mod, of admin of wat dan ook (The_Terminator).quote:Gezeur over Negers hebben we onderhand wel weer genoeg van gehad in KLB. Bovendien lopen dit soort topics vaak alleen maar uit de hand
Doe maar niet. En je weet zelf ook wel dat dat soort topics op den duur uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik wou even mijn waardering uitspreken voor deze Mod, of admin of wat dan ook (The_Terminator).
Een dergelijk topic is ontzettend discriminerend van aard en daarmee wil een forum als Fok! natuurlijk niet geassocieerd worden.
Er zijn genoeg andere buitenlanders die teringherrie maken in de tram e.d. Als teken van goede wil zal ik er een openen over Marokkanen achterin de bus.
Geintje man... moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe maar niet. En je weet zelf ook wel dat dat soort topics op den duur uit de hand lopen.
Ja, maar ik weet dat je het er om doet en daarom heb ik die van jou ook gesloten. We hebben dat soort topics in het verleden wel al toegestaan, en helaas ook na edits en het verwijderen van posts liep het keer op keer weer uit de hand.quote:
ONZ is eldersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik weet wat de Terminator hierop gaat antwoorden![]()
-edit- toch neit dus![]()
Humor is als een volautomatisch wapen, met 1000 kogels per minuut schiet je nou eenmaal sneller raak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dat je het er om doet en daarom heb ik die van jou ook gesloten. We hebben dat soort topics in het verleden wel al toegestaan, en helaas ook na edits en het verwijderen van posts liep het keer op keer weer uit de hand.
In welke OP heb je dat gelezen dan? Ben nu op stage en kan niet alle topics even snel doorlezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:53 schreef dwerg het volgende:
Ik wil alleen even zeggen dat ik het gebruik van termen als 'lelijke graftekkel' en 'teringsnol' in een openingspost niet vindt bijdragen aan een betere sfeer in KLB. Da's alles.
Smoepie is al aan de gang geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Er is vast wel iemand die dit even weg wil editen: Grrrrr.
Als ik nu antwoord dat ik dat niet weet. Zou je dan blij zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tha_T, weet je nu of je er kan zijn vanavond?
tnx, hij is op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb ook een negert topic, ik dacht ik meld het even [afbeelding]
okequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef flugeltje het volgende:
Doe maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |