quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef -Japser- het volgende:
Dan print je toch gewoon dit uit op zo'n sticker, kan ongetwijfeld ergens online. Heb je eens iemand anders, iemand heeel anders, of terwijl van een vele betere, met schaal ...
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan liever dit:
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag kakkerlakken op mijn werk rondlopen. Erg? Welnee, lachen!
Het irriteert mij als Ajacied dan ook dat domme Paultjuhhh-pubers de boel met smiley-posts mogen versteren. Maar de de KLB-crew zal het wel met de 'klagers' doen. Da's gebruikelijk in de crew.![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahahahahaaaaahahahahahahaaaahahahahahahahahaha. De grootste groep meelopers zul je bedoelen. Als blijkt dat Feyenoord een verloren partij speelt zoals laatst in de play offs, gaan ze gewoon weg om de Ajax aanhang op te wachten. Noem jij dat achterban? Zielig tuig van de richel, dat is het.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog altijd de grootste achterban hoor.Maar lekker boeiend,
ajaxxxxxx
moet dood. Maakt mij niet uit wie er mee wint, ik wens niet 80x keer per dag met Van der Vaart en z'n medepadvinders geconfronteerd te worden jah.
Het gaat hier over het nieuwe team voor volgend seizoen hoor, bleedin' kaffer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:13 schreef De_Piere het volgende:
Zielig tuig van de richel, dat is het.
Wie is die junk naast dingus?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:56 schreef -Japser- het volgende:
Dan print je toch gewoon dit uit op zo'n sticker, kan ongetwijfeld ergens online. Heb je eens iemand anders, iemand heeel anders, of terwijl van een vele betere, met schaal ...
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
You know ..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wie is die junk naast dingus?
Tuurlijk man, wij zijn ook 24/7 aanwezig, want dat wordt toch op zijn minst verwacht als je crew bent. Niet zo dum uit je nek lullen dus, ik heb ook een leven buiten Fok!.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele dag kakkerlakken op mijn werk rondlopen. Erg? Welnee, lachen!
Het irriteert mij als Ajacied dan ook dat domme Paultjuhhh-pubers de boel met smiley-posts mogen versteren. Maar de de KLB-crew zal het wel met de 'klagers' doen. Da's gebruikelijk in de crew.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |