quote:
Dat spul ziet er bijna uit om op te eten!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat spul ziet er bijna uit om op te eten!
Jahoor, maar ik bedoel eigenlijk wat er op die sticker staat!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En verder gaat alles goed met je?
![]()
Dat zal knap lullig voelen ja als je na een seizoen weer met lege handen staat. Misschien weet je het nog niet maar Ajax is en blijft de beste en populairste club van Nederland allertijden. Of je dat nu leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef TC03 het volgende:
Ik heb dus zo'n hendig sjiek bijbaantje. Ik moet voor dat bijbaantje alleen vaak van PC naar kopieerapparaat lopen. Nou hebben ze op het kamertje waar ik zit een sticker/plaatje van Van der Vaart met de schaal in z'n hand. Nou zie ik dus godverdomme de hele dag Sneijdert en z'n maatjes feestvierend met de schaal in hun handjes.
![]()
![]()
![]()
Feyenoord heeft nog altijd de grootste achterban hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef De_Piere het volgende:
[..]
Dat zal knap lullig voelen ja als je na een seizoen weer met lege handen staat. Misschien weet je het nog niet maar Ajax is en blijft de beste en populairste club van Nederland allertijden. Of je dat nu leuk vindt of niet.
doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat spul ziet er bijna uit om op te eten!
Ja, maar 1 dingetje hebben ze nog niet echt in de gaten; als Ajax wat wil, kan Ajax het ook betalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef De_Piere het volgende:
Misschien weet je het nog niet maar Ajax is en blijft de beste en populairste club van Nederland allertijden.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:37 schreef Devrim_ het volgende:
Stop es met dat stomme gezeik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
En jij bent de aanstichter, klootzak. Rot op uit VBL.quote:
Tis KLB.. en nee, ik rót niet op.. niet uit VBL en ook niet uit KLB, live with itquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En jij bent de aanstichter, klootzak. Rot op uit VBL.
FF benadrukken wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
Ah, een nieuwe Paultjuhhh.quote:
Sinds wanneer is Van der Vaart weer terug bij Ajaxquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
... ik wens niet 80x keer per dag met Van der Vaart en z'n medepadvinders geconfronteerd te worden jah.
quote:
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
![]()
A
J
A
X
![]()
Ik heb ook de hele dag kakkerlakken op mijn werk rondlopen. Erg? Welnee, lachen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef dontcare het volgende:
Ik heb op mijn werk kakkerlakken zien lopen , hoor je mij zeiken over Feijenoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |