Maar als ze goed zijn dan zie je dus helemaal niets er doorheen komen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je schijnt dus licht richting die kleppen en kijkt dan via onder( door het gat) of er licht doorheen schijnt. Zo ja, nieuwe membraanplaatjes halen. Het is beter als je gelijk carbon-plaatjes haalt
Kleppen moeten echt helemaal dicht zijn. En jah het zal wel iets met lucht te maken hebben
Ik heb foutmelding 8.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:53 schreef mister_dog het volgende:
hij geeft fout melding
1 2 6 7 8 10 12 14 15 20 21
wat inhoud dat er een fout in me koelling zit en dat de elektronica niet klopt en dat m'n ecu misschien kapot iskut kut kut maandag maar naar de dealer kijken of die em kan maken
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=42086&page=3
hier staat uitleg van die foutmeldingen
Hoe doet hij dat bij jouw dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:53 schreef mister_dog het volgende:
hij geeft fout melding
1 2 6 7 8 10 12 14 15 20 21
wat inhoud dat er een fout in me koelling zit en dat de elektronica niet klopt en dat m'n ecu misschien kapot iskut kut kut maandag maar naar de dealer kijken of die em kan maken
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=42086&page=3
hier staat uitleg van die foutmeldingen
maandag dus niet op de scooter naar schoolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef Drifter__ het volgende:
Vertrouw niet op die foutmeldingen enzo hoor, vaak is het bullshit
het lampje staat aan, dan gaat ie uit en dan begint ie te knipperen dan blijft ie een tijdje uit dan gaat ie lang aan en dan weer uit en dan begint ie weer te knipperen enz. enz.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat bij jouw dan?
Gaat hij eerst bijvoorbeeld 1 keer knipperen, dan even wachten, dan 2 keer, weer even wachten, 6 keer.. of hoe?
ik had alleen het blok gebracht he niet de hele scooterquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:07 schreef Drifter__ het volgende:
Dealer moet jou gewoon een goed lopende startende scooter leveren, toch
het het hele blok gebracht dus kabels los wiel der af standaard er af en schokdemper los met luchtfilter enalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:27 schreef Drifter__ het volgende:
Ow hmmm.
Onsteking, heb jij die zelf erop gezet, of de dealer?
ja, bougie vonkt, en word ook nat dus hij krijgt bezine...ik zal morgen is kijken of ik de compressor slang goed heb gedaan, ik las dat dat ook nog wel is problemen op leverdequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Drifter__ het volgende:
Hmmm, kan zoveel zijn.
Dus motor draait wel, maar wil niet aanslaan. Toch?
daarom, ik ga pittenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:34 schreef Drifter__ het volgende:
Kan wel dat je scheurtjes hebt veroorzaakt in de compressor-leiding.
whehe bij ons is het vaak iets van 150 ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:19 schreef Webgangster het volgende:
Wat een vangst zeg die rollerbank bij ons:
MAARSSEN – Donderdag heeft de politie Maarssen tussen 14.00 en 21.00 uur een scootercontrole gehouden. De controles vonden plaats op de Maarssenbroekerdijk en het Harmonieplein en leverden 10 overtreders op. In totaal werden 27 brommers gecontroleerd en werden de bekeuringen uitgeschreven voor het niet dragen van de helm (2), overschrijden van de constructiesnelheid (3), technische gebreken (4) en het niet tonen van de papieren (1).
Wel getelt 10 bekeuringen....
Komt vast door rollerbank.nl en de examens.....
wat voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef Halvor het volgende:
Ditech![]()
K heb vandaag trouwens op een motor gereden en das toch wel ff wat anders dan scooterK ging 120 in zn 2
Maja k ga nog nie de snelweg ermee op, aangezien ik nog een motorrijdbewijs heb
![]()
Alleen jammer dat motors geen autowheelys maken en mn scooter wel![]()
Met een motor kan je makkelijker wheelys zetten een scooter. Wanneer je van je 1 naar z'n 2 schakelt moet je gewoon wanneer je de koppeling inhoudt volgas geven. Dan zet hij een autowheely.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef Halvor het volgende:
Ditech![]()
K heb vandaag trouwens op een motor gereden en das toch wel ff wat anders dan scooterK ging 120 in zn 2
Maja k ga nog nie de snelweg ermee op, aangezien ik nog een motorrijdbewijs heb
![]()
Alleen jammer dat motors geen autowheelys maken en mn scooter wel![]()
Vet! Dus toch weer injectie ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:35 schreef C2C het volgende:
zo volgende week hoogstwaarschijnlijk een sr50r factoryk heb er zin in gek
vario ring er uit en gaan met die banaan met 90
lekker al die aerox paupers er uit rijen
neej man die vink niet vetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Vet! Dus toch weer injectie ?
Wel de spiderman uitvoering toch!
k heb net met een maat overlegt, het word zilverquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:18 schreef Drifter__ het volgende:
Ow lol, wist niet dat er nieuwe kleuren uit zijn![]()
Zilver is echt mooi![]()
Deze best ook:
[afbeelding]
@ Geel
[afbeelding]
Waarom alleen maar blauwe velgen? Zou gelijk velgen goud/geel spuiten
denk ie datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:35 schreef C2C het volgende:
zo volgende week hoogstwaarschijnlijk een sr50r factoryk heb er zin in gek
vario ring er uit en gaan met die banaan met 90
lekker al die aerox paupers er uit rijen
Kleine 40 duizend inwoners, een plaats dus en geen gehugdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat voor![]()
enne maarsen is ook maar een klein dorp, dus 10 boetes vindt ii eig al veel![]()
ja dat weet ik dus die is niet lek...andere oorzaak dus. maandag hoor ik eht welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Drifter__ het volgende:
80 km/h is denk ik wel haalbaar![]()
Die slang sist altijd hoor
ken je nog fecking lang wachten, je mot gewoon een keertje heel vroeg gaan dan kun je op de reserve lijst...zijn altijd wel reservesquote:Op zondag 21 mei 2006 12:39 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag 16 geworden
Binnenkort maar is even CBR dinges bellen voor examen![]()
wat lach jij nou weerquote:
Hoelang is fecking lang?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:15 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ken je nog fecking lang wachten, je mot gewoon een keertje heel vroeg gaan dan kun je op de reserve lijst...zijn altijd wel reserves
in die 2 weken kan je heel veel km's maken!!!! zoals mister_dog zegtquote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef MaximumRush het volgende:
2 weken ofso.
das alleen maar slecht want km's kosten geledquote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef C2C het volgende:
[..]
in die 2 weken kan je heel veel km's maken!!!! zoals mister_dog zegt![]()
ja maar rijen is leukquote:Op zondag 21 mei 2006 20:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
das alleen maar slecht want km's kosten geled![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar rijen is leuk
![]()
trouwens mensen ik zit nu wel te kijken naar een sr50r factory maar voor dat geld zijn ook wel schakels te krijgen... raad iemand nog bepaalde schakels aan voor 2600 euro ongeveer?
ik wil goudquote:Op zondag 21 mei 2006 20:43 schreef mister_dog het volgende:
[..]
[afbeelding]
hierzo schakel 2,95 bij de smit waarom zou je er dan 2600 voor betalen
das een maikuuul kettingquote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jij wil goud? kijg je goud
aaasje blief
[afbeelding]
195,- bij de juwelier
grapjasquote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ga lekker fietsen...
is meteen een stuk goedkoper ook![]()
![]()
spartametquote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef C2C het volgende:
[..]
grapjasgoedkoper wel klopt
alles wat een motor heeft is leuk dus
![]()
Toch voor de schakel?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar rijen is leuk
![]()
trouwens mensen ik zit nu wel te kijken naar een sr50r factory maar voor dat geld zijn ook wel schakels te krijgen... raad iemand nog bepaalde schakels aan voor 2600 euro ongeveer?
start ie niet? of slecht.. bij je filter spuiten werkt ook.. komt omdatrhet vluchtiger isquote:Op zondag 21 mei 2006 13:17 schreef mister_dog het volgende:
[..]
wat lach jij nou weer![]()
edit:
ik hoorde trouwens van die gast van wie ik die scooter heb ik dat ik ook ff beetje rem reiniger in me cilinder kan spuiten en dan gauw bougie er op en proberen te starten... (wel ff een nieuwe bougie kopen zei die)
hij start nietquote:Op zondag 21 mei 2006 23:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
start ie niet? of slecht.. bij je filter spuiten werkt ook.. komt omdatrhet vluchtiger is
Nee hoor, das een schakelketting, ik heb een koningsketting das toch wel ff een verschil !quote:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/132125/1quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar rijen is leuk
![]()
daaromquote:Op zondag 21 mei 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee hoor, das een schakelketting, ik heb een koningsketting das toch wel ff een verschil !
125ccquote:Op zondag 21 mei 2006 23:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/132125/1
dat misshcien iets voor je![]()
![]()
Hij is toch al lelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 16:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kutaarsbitchshitfuckkont.
Ik ben onderuit gegaan met m'n tzr en de kuip is zeg maar morsdood, barsten krassen en ophangingspunten zijn afgebroken, maar dat is ook de enigste kap die kapot is![]()
Laat dat nou net een vrij dure kap zijn, maar goed, ik heb een nieuwe kap bestelt op easyparts en deze komt soon wel binnen, dan is hij weer tiptop in orde.
Je bent wel zuur hoor na zo'n valpartij..![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kutaarsbitchshitfuckkont.
Ik ben onderuit gegaan met m'n tzr en de kuip is zeg maar morsdood, barsten krassen en ophangingspunten zijn afgebroken, maar dat is ook de enigste kap die kapot is![]()
Laat dat nou net een vrij dure kap zijn, maar goed, ik heb een nieuwe kap bestelt op easyparts en deze komt soon wel binnen, dan is hij weer tiptop in orde.
Je bent wel zuur hoor na zo'n valpartij..![]()
Ziet er idd wel sleek uit, maar dan wiebelen m'n koplampen zoquote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
neee.. laat die kuip eraf man.. die er veel beter uit
![]()
TZRquote:Op maandag 22 mei 2006 16:23 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ziet er idd wel sleek uit, maar dan wiebelen m'n koplampen zo
Jup, het was die dag dat het zo enorm aan het hozen was, en omdat het een tijdje droog geweest was krijg je een nogal glibberig wegdek, maar ik was al weg toen het begon te regenenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
TZR
Wel zonde dat je gevallen bent, komt vast door het weer neem ik aan?
Vanwaar die laatstequote:Op maandag 22 mei 2006 17:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Jup, het was die dag dat het zo enorm aan het hozen was, en omdat het een tijdje droog geweest was krijg je een nogal glibberig wegdek, maar ik was al weg toen het begon te regenen![]()
Ik reed ook al stapvoets juist omdat het glad was, maar in een fractie van een seconde lig je op de grond en hoor je het afschuwelijke geluid van je tzr die kapot aan het gaan is.![]()
Ow, ik dacht al, ik hoor toch liever niet het geluid van mijn jetty die sterft.quote:
Ja ze zijn idd op zaterdag open..quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dan zijn ze meestal op zaterdag wel open, maar hij hield er zomaar ineens mee op?
Klopt geen hol van, mss is je injector een beetje van slag ofzo
gelijk 70cc injecitie kopen krijg je er een ecu bijquote:Op maandag 22 mei 2006 18:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ze zijn idd op zaterdag open..
Maar idd, ik was gewoon lekker aan het rondrijden, en ineens slaat ie af.. Laat hem lekker uitrollen, even gewacht, opnieuw proberen te starten maar niks hoor..
Maar hij gaf zelf aan foutcode 8, elektronisch probleem.. Hoop dat er geen nieuwe ECU op moet!
Ja heb ik ook al zitten denken maarja, dat is ook weer zoiets..quote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
gelijk 70cc injecitie kopen krijg je er een ecu bij(btj duur ma goed)
Nog eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Haha volgens mij is dat blauwe spuitbusverf van de vorige eigenaarIk denk dat hij hiervoor blauw is geweest...vind persoonlijk zwart mooier
Op het moment ziet hij er even niet meer zo pimp uit, sowieso die paarse stepjes, geen gezicht, en allemaal kleine beschadigingen doordat ik mn slot eromheen heb hangen. En beetje viezig![]()
Dus van de zomer heb ik weer een mooie en zal ik nieuwe foto's maken![]()
Ohja, we hebben ook nog geprobeerd roze neon eronder te hangen (mijn sinterklaarkadootje) maar dat lukte niet. Weet iemand nog een plek waar je die zooi kan bevestigen op dat ding? We wilden het het liefst boven de achterband, maar dat wilde dus niet, kan je hem nergens vastmaken
![]()
hoe wou je die neon aansluiten? citta heeft geen accu toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Nog eens
Weet iemand waar je op een Citta neonbuisjes vast kunt maken?
pak een buisje en kijk zelf bij je bromquote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Nog eens
Weet iemand waar je op een Citta neonbuisjes vast kunt maken?
Sabine, een vriend van mij, heeft ook een citta en die had hem gewoon dmv een transformator op de koplamp aangesloten, en gemonteerd op het frame onder het zadel, dus je zag het niet, zag er zeker leuk uit, stationair knipperde de neonquote:Op maandag 22 mei 2006 19:37 schreef Sabinee het volgende:
Heb buisjes en een accu, de accu past prima onder de zijkappen, dat werkt prima. Ik kon zelfs nog een kabeltje leggen naar mn kilometerteller stukje, zodat ik een aan/uitschakelaartje daar heb. Het is alleen een probleem om die buisjes ergens vast te schroeven, heb niet zo'n zin om in het frame te gaan zitten boren.
Weet ikquote:Op maandag 22 mei 2006 16:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
Blijkbaar zuur omdat jij er geen geld voor hebt?
Je bent trouwens bijzonder lelijk, knul, een valpartij op je smoel zou wel iets goeds doen denk ik zo!
zit waarschijnlijk water in, haal hem eraf maak m open en maak alles goed droog... mss dat ie het dan nog doet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:52 schreef no1uknow het volgende:
De toeter van m'n Puch Maxi is kapoet
Weten jullie hoe/waar te fixen, of moet ik een nieuwe kopen, waar en hoeveel gaat dat kosten?
bvd
Hahaha dat klinkt wel grappigquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Sabine, een vriend van mij, heeft ook een citta en die had hem gewoon dmv een transformator op de koplamp aangesloten, en gemonteerd op het frame onder het zadel, dus je zag het niet, zag er zeker leuk uit, stationair knipperde de neon![]()
Wat heb je allemaal te koop dan ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:42 schreef MaximumRush het volgende:
Iemand nog een Aerox of snelle onderdelen kopen voor Minarelli?
Dat ding zit toch ergens bij het blok, onderin in ieder geval toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zit waarschijnlijk water in, haal hem eraf maak m open en maak alles goed droog... mss dat ie het dan nog doet.
kan ook zijn dat ie kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |