whehe bij ons is het vaak iets van 150 ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:19 schreef Webgangster het volgende:
Wat een vangst zeg die rollerbank bij ons:
MAARSSEN – Donderdag heeft de politie Maarssen tussen 14.00 en 21.00 uur een scootercontrole gehouden. De controles vonden plaats op de Maarssenbroekerdijk en het Harmonieplein en leverden 10 overtreders op. In totaal werden 27 brommers gecontroleerd en werden de bekeuringen uitgeschreven voor het niet dragen van de helm (2), overschrijden van de constructiesnelheid (3), technische gebreken (4) en het niet tonen van de papieren (1).
Wel getelt 10 bekeuringen....
Komt vast door rollerbank.nl en de examens.....
wat voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef Halvor het volgende:
Ditech![]()
K heb vandaag trouwens op een motor gereden en das toch wel ff wat anders dan scooterK ging 120 in zn 2
Maja k ga nog nie de snelweg ermee op, aangezien ik nog een motorrijdbewijs heb
![]()
Alleen jammer dat motors geen autowheelys maken en mn scooter wel![]()
Met een motor kan je makkelijker wheelys zetten een scooter. Wanneer je van je 1 naar z'n 2 schakelt moet je gewoon wanneer je de koppeling inhoudt volgas geven. Dan zet hij een autowheely.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef Halvor het volgende:
Ditech![]()
K heb vandaag trouwens op een motor gereden en das toch wel ff wat anders dan scooterK ging 120 in zn 2
Maja k ga nog nie de snelweg ermee op, aangezien ik nog een motorrijdbewijs heb
![]()
Alleen jammer dat motors geen autowheelys maken en mn scooter wel![]()
Vet! Dus toch weer injectie ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:35 schreef C2C het volgende:
zo volgende week hoogstwaarschijnlijk een sr50r factoryk heb er zin in gek
vario ring er uit en gaan met die banaan met 90
lekker al die aerox paupers er uit rijen
neej man die vink niet vetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:58 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Vet! Dus toch weer injectie ?
Wel de spiderman uitvoering toch!
k heb net met een maat overlegt, het word zilverquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:18 schreef Drifter__ het volgende:
Ow lol, wist niet dat er nieuwe kleuren uit zijn![]()
Zilver is echt mooi![]()
Deze best ook:
[afbeelding]
@ Geel
[afbeelding]
Waarom alleen maar blauwe velgen? Zou gelijk velgen goud/geel spuiten
denk ie datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:35 schreef C2C het volgende:
zo volgende week hoogstwaarschijnlijk een sr50r factoryk heb er zin in gek
vario ring er uit en gaan met die banaan met 90
lekker al die aerox paupers er uit rijen
Kleine 40 duizend inwoners, een plaats dus en geen gehugdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat voor![]()
enne maarsen is ook maar een klein dorp, dus 10 boetes vindt ii eig al veel![]()
ja dat weet ik dus die is niet lek...andere oorzaak dus. maandag hoor ik eht welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Drifter__ het volgende:
80 km/h is denk ik wel haalbaar![]()
Die slang sist altijd hoor
ken je nog fecking lang wachten, je mot gewoon een keertje heel vroeg gaan dan kun je op de reserve lijst...zijn altijd wel reservesquote:Op zondag 21 mei 2006 12:39 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag 16 geworden
Binnenkort maar is even CBR dinges bellen voor examen![]()
wat lach jij nou weerquote:
Hoelang is fecking lang?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:15 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ken je nog fecking lang wachten, je mot gewoon een keertje heel vroeg gaan dan kun je op de reserve lijst...zijn altijd wel reserves
in die 2 weken kan je heel veel km's maken!!!! zoals mister_dog zegtquote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef MaximumRush het volgende:
2 weken ofso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |