Als dat zo is is het einde oefening van Verdonk.quote:
Nee, want Verdonk haar eerste reactie was ook dat ze mocht blijven maar pas toen Verdonk bekend werd dat dat beruchte arrest bestond is ze van mening veranderd. Het is dus heel logisch dat ze, ook al wist Verdonk van de naam Magan (wat ze zelf overigens ontkent), geen actie heeft ondernomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Als dat zo is is het einde oefening van Verdonk.
Helemaal mee eens ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Overigens vind ik de reacties van Zalm en consorten veel hypocriter dan die van verdonk.
Gelul. Als de tweede kamer 'n minister zat is dan wordt 't eierenlopen voor die minister.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, want Verdonk haar eerste reactie was ook dat ze mocht blijven maar pas toen Verdonk bekend werd dat dat beruchte arrest bestond is ze van mening veranderd. Het is dus heel logisch dat ze, ook al wist Verdonk van de naam Magan (wat ze zelf overigens ontkent), geen actie heeft ondernomen.
Klopt maar dat komt dan doordat het de kamer ontbreekt aan analytisch vermogen, dat is dan niet de eigen schuld van de minister. Als Verdonk over deze kwestie valt dan heeft de kamer zich beschamend gedragen, en zou eigen de hele kamer, exclusief Aptroot, van der Vlies, Rouvoet, Nawijn en van As naar huis moeten. Zeker als blijkt dat het afwijzen van de naturalisatieaanvraag van AHA stand houdt bij de rechter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:31 schreef gronk het volgende:
Gelul. Als de tweede kamer 'n minister zat is dan wordt 't eierenlopen voor die minister.
Een minister die interger handelt zal door de kamer niet zo snel afgeserveerd worden. Dit is niet de eerste keer dat Verdonk steekjes heeft laten vallen en het zal ook niet de laatste keer zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt dan doordat het de kamer ontbreekt aan analytisch vermogen, dat is dan niet de eigen schuld van de minister.
En volgend jaar krijgt ze waarschijnlijk de Nobelprijs voor de vrede.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef Slayage het volgende:
Who cares hoe ze heet man. Ze peert em zsm naar de VS![]()
Maar de fractie van de vvd en de oppositie zien haar maar al te graag gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, want Verdonk haar eerste reactie was ook dat ze mocht blijven maar pas toen Verdonk bekend werd dat dat beruchte arrest bestond is ze van mening veranderd. Het is dus heel logisch dat ze, ook al wist Verdonk van de naam Magan (wat ze zelf overigens ontkent), geen actie heeft ondernomen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:35 schreef Chet het volgende:
[..]
En volgend jaar krijgt ze waarschijnlijk de Nobelprijs voor de vrede.![]()
er wordt van meerdere kanten nu gemeld dat de Kamer verkeerd is voorgelogen door Verdonk. Dan gooit men het toch daarop, het is immers een politike doozonde ook al is ze er 3x mee weggekomen, inplaats van op haar handelen tegen AHA?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt dan doordat het de kamer ontbreekt aan analytisch vermogen, dat is dan niet de eigen schuld van de minister. Als Verdonk over deze kwestie valt dan heeft de kamer zich beschamend gedragen, en zou eigen de hele kamer, exclusief Aptroot, van der Vlies, Rouvoet, Nawijn en van As naar huis moeten. Zeker als blijkt dat het afwijzen van de naturalisatieaanvraag van AHA stand houdt bij de rechter.
Ik ben benieuwd wat de VVD leden gaan doen. Ik heb zelf zojuist op Verdonk gestemd voor wat betreft het lijsttrekkerschap, en ik hoop dat meer VVD leden haar belonen voor haar professionele en objectieve opstelling die ze ook nu weer heeft laten zien. Dat zou echt zoete wraak zijn. In dat geval zou de gehele VVD top moeten aftreden vind ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Maar de fractie van de vvd en de oppositie zien haar maar al te graag gaan.
Misschien mag ze feitelijk gelijk hebben, tot nu toe heeft ze nog niet gelijk gekregen.
In de VS denkt men daar gelukkig anders over. Henry Kissinger loopt met Ayaan weg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:38 schreef du_ke het volgende:
Voor die nobelprijs nemen ze meestal iemand die al wat bereikt heeft of die strijdende partijen bij elkaar brengt. Helaas slaagt mevrouw Ayaan daar nog niet zo goed in.
Ik vind dat uberhaupt zalm en van Zanen moet stoppen. Dit is al het 2e foutje van zalm. weer sorry?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de VVD leden gaan doen. Ik heb zelf zojuist op Verdonk gestemd voor wat betreft het lijsttrekkerschap, en ik hoop dat meer VVD leden haar belonen voor haar professionele en objectieve opstelling die ze ook nu weer heeft laten zien. Dat zou echt zoete wraak zijn. In dat geval zou de gehele VVD top moeten aftreden vind ik.
Dat deed de VVD ook met Verdonk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef Chet het volgende:
In de VS denkt men daar gelukkig anders over. Henry Kissinger loopt met Ayaan weg.
Ik was eerst ook Rutte aanhanger, maar heb nu toch voor Verdonk gekozen. Niet op inhoudelijke gronden dus maar omdat de stijl van Verdonk iets is wat heel erg hard nodig is. Ik zie Rutte als onderdeel van de mensen die zich laten meevoeren door de politieke hypes, iemand die echt Haags is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:45 schreef Chet het volgende:
De strijd is nog niet gestreden. Rutte genoot al voor de deportatie van Ayaan de voorkeur.
Ze kunnen het ook niet permiteren haar te dumpen want dan krijgt het VVD echt de hoon over zich heen bij de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:53 schreef Kozzmic het volgende:
Ik geloof niet dat Verdonk zich erg veel aantrekt van de motie...
[..]
Het politiek meest interessante scenario zou ik vinden een VVD die een motie van wantrouwen tegen haar eigen minister steunt waarna Verdonk gelijk haalt bij de rechter en tevens de winnaar van de lijsttrekkersverkiezing wordt. Dat zou de soap van de eeuw worden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:02 schreef Chadi het volgende:
Ze kunnen het ook niet permiteren haar te dumpen want dan krijgt het VVD echt de hoon over zich heen bij de volgende verkiezingen.
Ja dat die mensen zich niet schamen.. walg er van. Hoe kan je nou een uitzondering gaan maken voor iemand omdat het je collega is . Dat slaat toch nergens op en maakt je al meteen niet geloofwaardig naar het volk toe. Hij had zich op zen minst afzijdig moeten houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, erg democratisch. Met zo'n iemand als premier gaan we echt de goede kant op.
mooi .. heeeeeel ver weg hopelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef Chet het volgende:
[..]
In de VS denkt men daar gelukkig anders over. Henry Kissinger loopt met Ayaan weg.
Onderschat ook niet een groot deel van de kiezers die deze actie van Verdonk wel kunnen waarderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook niet permiteren haar te dumpen want dan krijgt het VVD echt de hoon over zich heen bij de volgende verkiezingen.
Kinderachtig dat je niet open staat voor debat. Twijfel je aan je eigen argumentatie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef moussie het volgende:
mooi .. heeeeeel ver weg hopelijk
dat zou inderdaad een mega stunt zijn die niet alleen VVD in verlegenheid zou brengen maar ook de rest die zo hard tegen haar tekeer ging.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het politiek meest interessante scenario zou ik vinden een VVD die een motie van wantrouwen tegen haar eigen minister steunt waarna Verdonk gelijk haalt bij de rechter en tevens de winnaar van de lijsttrekkersverkiezing wordt. Dat zou de soap van de eeuw worden.![]()
Precies, de kamer heeft gereageerd op het feit dat een collega het land uit dreigt te worden gezet. Niet op inhoudelijke gronden voor wat betreft het besluit van Verdonk. De mensen in het land hebben veelal wel een inhoudelijke afweging gemaakt, is natuurlijk ook makkelijk want voor hun is het geen collega.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:06 schreef sig000 het volgende:
Onderschat ook niet een groot deel van de kiezers die deze actie van Verdonk wel kunnen waarderen.
De 2e kamer heet nog volksvertegenwoordiging maar is dat echt niet.![]()
Ik vind het beleid van verdonk ook nergens op slaan hoor maar het ontbreekt ze aan argumenten. Je kan niet opeens een beledi gaan shiften omdat het je uitkomt. Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Onderschat ook niet een groot deel van de kiezers die deze actie van Verdonk wel kunnen waarderen.
De 2e kamer heet nog volksvertegenwoordiging maar is dat echt niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |