zijn er zoveel FOT-ers dan? Ik wist niet dat dit kliekje zo groot was!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Nou, de rest ook nog even een TVP, en we kunnen aan een nieuw topic beginnen
jah, dan is het niet meer functioneel en moeten we weer opnieuw beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Dat is dan wel weer een originele tvp van jequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Cameltoes!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
jah, dan is het niet meer functioneel en moeten we weer opnieuw beginnen natuurlijk
kunen het altijd over sex hebben en dierentuinen?
op maandag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had maandag mijn 1e bruidsreportage en dat was best tof.
En nu verveel ik me en ik heb honger maar ik ben te lui om naar de koelkast te lopen.
Ja, twee stops.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sub -> Weet je hoeveel dat ding aan licht weggapt zo'n polfilter
En tegen mij zeiden ze dat ze vanwege een financiële meevaller een professionele fotograaf zouden inhuren!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Denk 't wel. 't Was de bruiloft van Knut en Silmarwen.Erg leuk!
Gezellig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze hadden er 2. Mij en die professionele dude. Die prof bleef maar tot de kerkdienst. Ik bleef de hele dag.
en ik vroeg teveel geld!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En tegen mij zeiden ze dat ze vanwege een financiële meevaller een professionele fotograaf zouden inhuren!
Ja, maar jij hebt ook geen professionele Trust camera.quote:
nee die wou ik daarvan kopenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook geen professionele Trust camera.![]()
waar wil je me voor inhuren dan?quote:
quote:
you could be kingquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat houd dat span in dan? is dat kort voor spannend?
ow dus het wordt mijn feestje?quote:
infraroodquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dus het wordt mijn feestje?
whehehe don't tempt me!![]()
on-topic: wie maakt er dan foto's? want jij hebt geen handen vrij dan hoor![]()
* HMaster-II meldt zich af. Reden: "Ik doe geen fosielen fotografie."quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dus het wordt mijn feestje?
whehehe don't tempt me!![]()
on-topic: wie maakt er dan foto's? want jij hebt geen handen vrij dan hoor![]()
Iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar donderdag 25 mei: Gein op Hofplein
Afscheidsritten met museummaterieel
Nou dan , dan wet je dat dat ding eraf kan in dit grijze kikkerlandquote:
Bij 'student of the year' denk ik onwillekeurig toch aan mensen met uitzonderlijke studieprestaties, niet aan mensen die 'stem op mijn' schrijven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef Toeps het volgende:
Ik kom morgen in de Rotterdamse editie van Metro!Voor Student of the Year!
Mijn studiepresentaties zijn ook best uitzonderlijk hoor! Maar dit is dus een " Beauty met brains" verkiezing.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij 'student of the year' denk ik onwillekeurig toch aan mensen met uitzonderlijke studieprestaties, niet aan mensen die 'stem op mijn' schrijven.
Maja, ik zal wel ouderwets zijn.
Wie schrijft er "stem op mijn"! Ik word echt gek van de verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij 'student of the year' denk ik onwillekeurig toch aan mensen met uitzonderlijke studieprestaties, niet aan mensen die 'stem op mijn' schrijven.
Maja, ik zal wel ouderwets zijn.
Ik laat hem, als het effect heeft, er altijd zo veel mogelijk op zitten. Polarisatiefilters zijn mooi!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nou dan , dan wet je dat dat ding eraf kan in dit grijze kikkerland
Hehe! Oeps! Er stond eerst iets anders, ik dacht niet dat dat de juiste spelling was hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wie schrijft er "stem op mijn"! Ik word echt gek van de verloedering van de Nederlandse taal.Maar die discussie is hier al eerder geweest dus ik hou m'n mond al
Voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehe! Oeps! Er stond eerst iets anders, ik dacht niet dat dat de juiste spelling was hoor.
We kregen op onze flikker dat die er op sat terwijl de zon half achter de olken zat en het niet zo helder wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik laat hem, als het effect heeft, er altijd zo veel mogelijk op zitten. Polarisatiefilters zijn mooi!
Ooit was dat spreekwoord ook verloedering (imo nog steeds). Geef maar toe, wie heeft er doozichtige vingers? Het ABN correcte versei izou moeten zijn "langs de vinges zien"quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:28 schreef Subhuman het volgende:
Voor deze keer zie ik het door de vingers.
Of tussen de vingers door, maar los daarvan is het door de vingers zien ingeburgerde fouten noemt men ook wel ontwikkeling van een levende taalquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooit was dat spreekwoord ook verloedering (imo nog steeds). Geef maar toe, wie heeft er doozichtige vingers? Het ABN correcte versei izou moeten zijn "langs de vinges zien"
Maar dat is standaard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Of tussen de vingers door, maar los daarvan is het door de vingers zien ingeburgerde fouten noemt men ook wel ontwikkeling van een levende taalvan fouten nou net dé oorzaak van taalverloedering.
het is dus allemaal jouw schuld Sub.
Van 9 tot half 4. Erg lekkere werktijdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
je bent ook lekker op tijd thuis zo te zien
hoe laat begin je?
jeetje iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Van 9 tot half 4. Erg lekkere werktijden
Nee, ik ga vanavond foto's uit Praag bekijken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dat is standaard.![]()
Vanaaf weer vechten op IRC Sub??![]()
Jah, hoop het meisje ook een beetje enthousiast te krijgen...ze wil heel graag maar is nogal stilquote:
Preciesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Zat ik er met 15 komma nogwat toch niet gek ver naast
Geen invloed dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies
En nu ga ik even berekenen wat die nieuwe waardes voor gevolgen hebben voor mijn berekening van de hoeveelheid wapening die in de vloer mag
daar heb je rekenmachines voor hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen invloed dus
mijn vorige aannames blijken ook te kloppen met de nieuwe waardes.
Das mooi. Wel weer flink zitten rekenen.
Tja, en zelfs dát is ouderwets als het ook gewoon met de pc kan.quote:
ach boeijuh, je kan op de computer toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Donker hier in Enschede! Vanaf de campus tot ongeveer aan het centrum, dus in zeg maar heel Enschede-West, was de straatverlichting uitgevallen! En dan moet je ineens goed uitkijken voor fietsers zonder licht!
kun je wel een keer mooi naar de sterren kijken (of is het bewolkt? )quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Donker hier in Enschede! Vanaf de campus tot ongeveer aan het centrum, dus in zeg maar heel Enschede-West, was de straatverlichting uitgevallen! En dan moet je ineens goed uitkijken voor fietsers zonder licht!
Bij mij in de straat werkt de verlichting nog wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je wel een keer mooi naar de sterren kijken (of is het bewolkt? )
de ochtend begint om 6:00quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Nee. nu is het al morgen ...vroege morgen wel te verstaan.:-)
tis koudquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:13 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen. Weer op school. Water kookt bijna voor een kopje thee. En de temperatuur hiero in het lokaal lijkt eindelijk wat gezakt.
projectiequote:
HaHaHaHa ...voor mij is het dan morgen. Maar ...koud was het zeker aan het water.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
de ochtend begint om 6:00
vanaf 0:00 tot 6:00 is het nacht
[..]
tis koud
Water? is dat voor je beroep of voor je vrije tijd?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
HaHaHaHa ...voor mij is het dan morgen. Maar ...koud was het zeker aan het water.
Neuh, stond te weinig nieuws op...quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:44 schreef Toeps het volgende:
Iemand de Rotterdamse Metro gelezen? Ik zit hier op een baggertrage pc.
nah iig dat het sneeuwt in rotterdam, da's best apart met dit weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Neuh, stond te weinig nieuws op...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Jezus ontmoet de Terminator![]()
![]()
http://www.kladblog.com/content/html/200605/jesus.asp![]()
ja goed hee? iedereen is dat JC filmpje aan het kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:17 schreef Debsterr het volgende:
*Ploink*
Hey, hoorden jullie die speld ook vallen
Wat een rust hier zeg..
Zo lang duurtie nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja goed hee? iedereen is dat JC filmpje aan het kijken
Tof enzo!quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
aapstok, je foto! (En tegen mijn verzoek in hebben ze je niet vermeld, grrr.)
Kom jij uit Rotturdam?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:26 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
aapstok, je foto! (En tegen mijn verzoek in hebben ze je niet vermeld, grrr.)
Ja, kennelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kom jij uit Rotturdam?![]()
*schrik*
*gillend wegrent*!
Op het nieuws nieuws? Het grote mensen nieuws zeg maar?? ik kijk namelijk normaal naar het jeugdjournaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:09 schreef Toeps het volgende:
Ik kom net uit de studio van RNN7, vanavond kom ik op het nieuws! En het wordt elk uur herhaald ook nog!
Ik kan haast niet geloven dat dit allemaal gebeurt! Ik bedoel, het ene moment geef je je op voor een maf wedstrijdje, het vongende moment sta je in de krant en kom je op TV! Heel leuk, maar ook wel eng en zo.
http://www.rnn7.nl/quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
RNN, dat klinkt als Rotterdam News Network. Oftewel, niet te zien voor mensen buiten de regio?
welke lens heb je dan besteld in het buitenland? een Peleng ofzo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:17 schreef 4Vita het volgende:
GODVERDO*************** TER**** HOE**** belasting! Hebben ze mijn lens tegengehouden mocht ik nog 105 euro extra dokken! Stelletje dieven! Ik ben zo pissed, je kan er gewoon niets tegen doen
ja man, 50 procent van de lens heb ik aan belasting moeten betalen. Ongelooflijk. Maar ze deden het echt even met een big smile en natte vinger....wat een honden...sorry maar heb er geen andere woorden voor. En niemand kon me vertellen waarop het precies gebaseerd is en hoe zo een bedrag tot stand komt....quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke lens heb je dan besteld in het buitenland? een Peleng ofzo?
Was het de belastingdienst of de transportdienst die dit regeldequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef 4Vita het volgende:
[..]
ja man, 50 procent van de lens heb ik aan belasting moeten betalen. Ongelooflijk. Maar ze deden het echt even met een big smile en natte vinger....wat een honden...sorry maar heb er geen andere woorden voor. En niemand kon me vertellen waarop het precies gebaseerd is en hoe zo een bedrag tot stand komt....
Daar heb jij ook ervaring mee héquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
leuk is dat, als je bijna 2 keer de prijs kwijt bent voordat je echt lol van je lens kunt hebben
wifi alleen op de stations tochquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef Toeps het volgende:
Waarom hebben treinen...
1) Geen stopcontacten?!
2) Geen WiFi?!
3) Geen straalaandrijving?!
Kortom, weer veel te lang in de trein gezeten vandaag...
Zelfs mijn internationale trein had geen stopcontact. Kon ik alsnog mijn huiswerk niet maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
wifi alleen op de stations tochen stopcontacten af en toe geloof ik, en jah straal aandrijving moet je voor in Japan zijn tegenwoordig die gaan met 500 km/u oid
Er vanuit gaande dat jij een laptop hebt en die geen paar uur zonder 220V kan wordt het tijd voor een nieuwe accu.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zelfs mijn internationale trein had geen stopcontact. Kon ik alsnog mijn huiswerk niet maken.
Dat accent! How cutequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Toeps het volgende:
http://toeps.lfms.nl/SOTY%20RNN7.wmv
Luistah en huivah!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef Toeps het volgende:
http://toeps.lfms.nl/SOTY%20RNN7.wmv
Luistah en huivah!
Ja klopt! En het lijkt wel dat het in deze opname nog veel erger is, want ik keek het net nog een keer in de webstream, en toen vond ik het alweer meevallen. Maar idd, giga accent! Nou ja, lief dat je het cute vindt iig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat accent! How cute. Je hoort het zo wel veeeeel beter dan voor t eggie.
Die laptop was al de hele dag aan het werk, en toen op de terugweg was ie dood. Hij kan meer dan 3 uur zonder hoor, als ie lief is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat jij een laptop hebt en die geen paar uur zonder 220V kan wordt het tijd voor een nieuwe accu.
En wist je trouwens dat je een ERRRRRrrrr hebt
1) Omdat er een probleem is met het gelijkhouden van de spanning. In de eerste klas van sommige ICtreinen zitten wel stopcontacten, en in wadlopertjes ook, voor de stofzuigers die gebruikt worden bij de reiniging, maar er zijn mij meerdere berichten bekend van opgeblazen Senseo-servers door een spanningspiek bij het remmen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef Toeps het volgende:
Waarom hebben treinen...
1) Geen stopcontacten?!
2) Geen WiFi?!
3) Geen straalaandrijving?!
Kortom, weer veel te lang in de trein gezeten vandaag...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1) Omdat er een probleem is met het gelijkhouden van de spanning. In de eerste klas van sommige ICtreinen zitten wel stopcontacten, en in wadlopertjes ook, voor de stofzuigers die gebruikt worden bij de reiniging, maar er zijn mij meerdere berichten bekend van opgeblazen Senseo-servers door een spanningspiek bij het remmen.
2) Omdat een WiFi router net zo gevoelig is voor 380 Volt als een Senseo-server.
3) Omdat dat een wel erg onvriendelijke methode zou zijn om afscheid te nemen van de passagiers op het perron, die de trein NET niet gehaald hebben
Lekkere koffie bestaat nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja denk je dat die conducteurs geen lekkere koffie willen?
Jawel hoor maar niet bij de NSquote:
alles wat uit een diepvriespak komt is niet te zuipen.quote:
Koffie uit de diepvries?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
alles wat uit een diepvriespak komt is niet te zuipen.
(bijna) alles wat 30 sec voor je een slok neemt nog een boon was is goed tedoen![]()
spammmstertquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef pea4fun het volgende:
Koffie?
maar eigenlijk kom ik gewoon spammen http://forum.fok.nl/topic/858688
Ja, je hebt van die concentraatpakken van 2,5 kg uit de diepvries. Dat is wat er in die Douwe Egberts automaten gaatquote:
das instand koffie. (dikke drab waar heet water bij komt en dan heb je koffie. (die dingen bewaar je in de vriezer)quote:
En dan zeggen ze dat vrouwen zeuren huhquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:32 schreef pea4fun het volgende:
tjonge wat doen jullie moeilijk om een bakkie pleur zeg...
ach we kunnen het altijd over bier hebben, dan is iig Pea ook weer omquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen zeuren huh
Ja maar dat is anders ik zal het ff voor ze roepenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen zeuren huh
Bierquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef Re het volgende:
[..]
ach we kunnen het altijd over bier hebben, dan is iig Pea ook weer om
Nu je het zegt....ik heb hier nog een lekker lentebokje liggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:38 schreef Re het volgende:
[..]
ach we kunnen het altijd over bier hebben, dan is iig Pea ook weer om
ik doe het wel weer met een blikkie grolschquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nu je het zegt....ik heb hier nog een lekker lentebokje liggen
dat dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef Re het volgende:
[..]
ik doe het wel weer met een blikkie grolsch
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef Re het volgende:
[..]
maak er wel ff een foto van kan sub ook meegenieten
Sub moet nog ff wachten tot het weekend...dat gezuipquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:42 schreef Re het volgende:
[..]
maak er wel ff een foto van kan sub ook meegenieten
t'is al weekend hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sub moet nog ff wachten tot het weekend...dat gezuip![]()
Vertel dat ook ff aan mijn baas danquote:
Ik zit zwaar aan de medicijnen, doe maar nietquote:
jah rooibos enzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zit zwaar aan de medicijnen, doe maar niet. Kopje thee mag natuurlijk wel!
quote:
je periode weer die opspeelt?quote:
ga even tijdelijk dood ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je periode weer die opspeelt?![]()
Geef me een J
Geef me een A
Geef me een N
Geef me een K
Geef me een W
Geef me een IJ
Geef me een FJANKWIJF
Tijdelijk dood?? Jij onaardig persoon! Arme flesquote:
nee, vandaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
tijdelijke doodsverwensing. Ik weet niet of de policy dit wel covert.
Volgens mij heeft hier iemand de spreekwoordelijke maas in de "wet" gevondenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sub moet nog ff wachten tot het weekend...dat gezuip![]()
rooibos?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hoezo?Dat doe ik anders ook nooit!
Het lijkt er wel op dat men hier eindelijk het juiste merk bier gevonden heeft!
Nee, Grolsch natuurlijk!quote:
Neu ik drink bier wanneer er iets te vieren valt en ook als ik er gewoon zin in heb.quote:Je wacht altijd op je weekend? Het schijnt op de 5 dagen te zijn.
Althans bij mij.
Alweer iemand met verstand van bierquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, Grolsch natuurlijk!
[..]
Neu ik drink bier wanneer er iets te vieren valt en ook als ik er gewoon zin in heb.
MAKKELIJKquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
kredit kaart lenenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben verdomme 21 en ik wil schoenen op internet bestellen en het mag gewoon niet. Ik ga even in een bloemperkje braken ofzo. Ik voel me weer helemaal puber.
owww geeft verder niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat ruik ik niet vanaf deze afstand.Kut voor je hoor.
mooie leeftijd om de wijde wereld in te trekkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef BloodyLotte het volgende:
iszo. *koffers inpakt en dramatisch een tentje opzet in het park*
owww gewoon daar op de computer bestellen joh, niemand die het weetquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik trok al eens eerder de wereld in, en toen was mijn school kut en kwam ik op hangende pootjes weer terug.Maar goed, ik zit sowieso al 75% van de tijd bij mijn dude.
Ben jij 21?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben verdomme 21 en ik wil schoenen op internet bestellen en het mag gewoon niet. Ik ga even in een bloemperkje braken ofzo. Ik voel me weer helemaal puber.
Ja dat zeggen wel meer mensen. Oude kop.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ben jij 21?Ik had je ouder geschat om eerlijk te zijn!
En nu ben je ineens nog jonger dan ik!
Op deze leeftijd is dat nog een compliment.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat zeggen wel meer mensen. Oude kop.
Zit 1 voordeel aan BL : dan denken ze dat je wijs bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat zeggen wel meer mensen. Oude kop.
Ik ben ook heel wijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Zit 1 voordeel aan BL : dan denken ze dat je wijs bent![]()
gewoon onder rembours bestellen en van je eigen centjes betalen geen optie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef BloodyLotte het volgende:
quote:Vandaag staat er een stevige zuidwestenwind. Boven land is de wind vrij krachtig, windkracht 5. Aan zee staat een harde, mogelijk stormachtige, wind, windkracht 7 of 8. Het wordt verder ook een vrij gure dag; er vallen van tijd tot tijd buien. Tot morgenmiddag is er ongeveer 15 millimeter neerslag te verwachten. Ook het kwik doet een flinke stap terug. Het wordt slechts 14-17 graden. Dauwpunt vanmiddag rond de 10 graden.
Bron: weeronline.nl
* Re kijkt naar buiten...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:40 schreef Chanty het volgende:
Yeahhhh fotoshoot aan de kust vandaag![]()
En dan nu het weer:
[..]en dan nu graag duimen met z'n allen dat het droog blijft.
Daarom post ik hier... als iedereen zijn twee duimen vandaag eens goed besteedtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:55 schreef Re het volgende:
[..]
* Re kijkt naar buiten...
je hebt meer dan een duim nodig hoor
mwah, als het regent ga je toch gewoon voor de wet lookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:40 schreef Chanty het volgende:
Yeahhhh fotoshoot aan de kust vandaag![]()
En dan nu het weer:
[..]en dan nu graag duimen met z'n allen dat het droog blijft.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mwah, als het regent ga je toch gewoon voor de wet look
wanneer komt de showcase?
op zich kan het mooie foto's opleveren hoor als je niet wegwaait, maar hee! ook dat kan mooie foto's opleverenquote:
Wind is nog niet zo erg Behalve dat ik weg waai ja, maar dan word ik wel weer een paar kilometer verder langs de kust teruggevonden. Ik maak me meer zorgen over al dat water en niet waterdicht camera'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
op zich kan het mooie foto's opleveren hoor als je niet wegwaait, maar hee! ook dat kan mooie foto's opleveren![]()
Daar moet Sharkie zich druk om maken, jij nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wind is nog niet zo erg Behalve dat ik weg waai ja, maar dan word ik wel weer een paar kilometer verder langs de kust teruggevonden. Ik maak me meer zorgen over al dat water en niet waterdicht camera's
Nou we hebben besloten dat we het er niet op gaan gokken. Dit lijkt niet op een dag met buien en er zijn ook geen mooie donkere wolkjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Daar moet Sharkie zich druk om maken, jij niet
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:word er over mij geroddeld?
De wind is wel goed. zwiepende bomen, strakke vlaggen. 14.gif
Maar het is veel te nat 13.gif
Nat, natter, natstquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:word er over mij geroddeld?
De wind is wel goed. zwiepende bomen, strakke vlaggen. 14.gif
Maar het is veel te nat 13.gif
koffiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nat, natter, natst. Waar gaat het eigenlijk over
Thee, iemand?
en dan zegt men dat ik alleen maar aan 1 ding denkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:22 schreef Debsterr het volgende:
Nat, natter, natst. Waar gaat het eigenlijk over
quote:Thee, iemand?
Ik kan zeggen dat ik ijl, hoge koorts enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en dan zegt men dat ik alleen maar aan 1 ding denk
[..]vroeg grijs graag
Ik doe niet aan koffie serverenquote:
Warm of koud, met of zonder slagroom, gesmolten marshmellow erbij?quote:
Nee, die vermolmde houtlucht van rooibos is lekker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan koffie serverendat spul stinkt, vies bah enzo!
warm, met slagroom en een koekjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Warm of koud, met of zonder slagroom, gesmolten marshmellow erbij?
*Geeft Chanty warme choco met extra slagroom en een koekje naar keuzequote:
Ik heb er maar een negerzoen bijgepakt...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*Geeft Chanty warme choco met extra slagroom en een koekje naar keuze
nergerzoenen, of het niet meer mag, boeijuh, het blijven negerzoenen, en jodekoekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb er maar een negerzoen bijgepakt...OEPS dat mag ik niet meer zeggen natuurlijk
Het was overigens heeeel even droog hier,... dus ik schrok al.... gelukkig regent het nu weer![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan zeggen dat ik ijl, hoge koorts enzo.
Rooiboos, graag of helemaal niet![]()
uhuh... en zigeunersausquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
nergerzoenen, of het niet meer mag, boeijuh, het blijven negerzoenen, en jodekoeken
Oh, dus als je water kookt in de fluitketel speeltie Vivaldi huh?quote:
quote:
je weet maar nooit met die zwangere vrouwenquote:
ter compensatie van mij denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik me zo vrolijk voel vandaag?
ik heb toch echt die happy-pil niet genomen hoor.. wel de blauwe maar dat is een ander verhaal
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:12 schreef Re het volgende:
tot 4 uur liggen luisteren naar 2 dronekn gasten die besloten hadden om hun piano te teisteren met klassieke muziek en daarop hard mee te blren en tegelijkertijd de tent te verbouwen
Ik hoop toch niet dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je weet maar nooit met die zwangere vrouwen
hij zit altijd zo bordevol complimentjes hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ik zwanger ben
Sharkie... zie ik er dik uit?![]()
Ik zou het niet weten... daarvoor kennen we elkaar nog maar te kortquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:31 schreef Re het volgende:
[..]
hij zit altijd zo bordevol complimentjes he
Je hoeft Shark niet lang te kennen hoor, voordat je overladen wordt met complimentjesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... daarvoor kennen we elkaar nog maar te kort![]()
Hmmmm... dan doe ik zeker iets verkeerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoeft Shark niet lang te kennen hoor, voordat je overladen wordt met complimentjes.
Geen idee, dat zie je de eerste paar maanden toch niet. En mijn ogen zijn niet zo goed dat ik van hier jou helemaal kan zienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:28 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik zwanger ben
Sharkie... zie ik er dik uit?![]()
Debsterr zit je te dollenquote:
Spanking, maak me gekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Debsterr zit je te dollen
Ze heeft een spanking nodig
Viagra?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik me zo vrolijk voel vandaag?
ik heb toch echt die happy-pil niet genomen hoor.. wel de blauwe maar dat is een ander verhaal
Of een blauwe Smartie,quote:
Ok... maar op de meet was ik ook nog niet dik dus?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee, dat zie je de eerste paar maanden toch niet. En mijn ogen zijn niet zo goed dat ik van hier jou helemaal kan zien
een blauwe maandag?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of een blauwe Smartie,
of een blauwe Prozaq,
of een blauwe Placebo,
of of of![]()
Schark heeft een latente kinderwensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Chanty het volgende:
[zeikmodus] Waarom begin je dan over zwangere vrouwen[/zeikmodus]
Geen last van. Werk met Netscape en niet met IEquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:11 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmz, ik heb de lay-out standaard op FokSilver staan, maar dat werkt opeens niet goed meer. In andere lay-outs geen problemen. Meer mensen hier last van?
In IE werken alle lay-outs, maar om nou in IE te gaan zitten surfen
Ik werk dus ook niet met IE, maar met FF, en daarin doet dus de Foksilver lay-out het niet meerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Geen last van. Werk met Netscape en niet met IE
Ik werk met IE zonder problemen op dezelfde lay-out. Een alternatief voor IE binnenhalen is me de moeite niet waard, mijn systemen zijn allemaal gepatched. Maar laat in de mail even een screendump zien, misschien kan ik er bij de developers iets mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:11 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmz, ik heb de lay-out standaard op FokSilver staan, maar dat werkt opeens niet goed meer. In andere lay-outs geen problemen. Meer mensen hier last van?
In IE werken alle lay-outs, maar om nou in IE te gaan zitten surfen
doe es in Jip en Janneke taal vertellen hoe ik een schermdump maak?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk met IE zonder problemen op dezelfde lay-out. Een alternatief voor IE binnenhalen is me de moeite niet waard, mijn systemen zijn allemaal gepatched. Maar laat in de mail even een screendump zien, misschien kan ik er bij de developers iets mee.
NIet moeilijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
doe es in Jip en Janneke taal vertellen hoe ik een schermdump maak?
Gezien de Ava van Danny, is het een moedwillige actie om FF gebruikers te iriteren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik werk dus ook niet met IE, maar met FF, en daarin doet dus de Foksilver lay-out het niet meer![]()
Ik vind hem wel aardig (de stelling dus). Het enige wat FF (naast nog meer bugs en security-holes) echt toevoegt aan Windows is het tabbed browsen. En laat ik dat nou allemaal net niet nodig hebben.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gezien de Ava van Danny, is het een moedwillige actie om FF gebruikers te iriteren.![]()
![]()
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl via deze post dus![]()
Strandwandelingweerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:45 schreef Re het volgende:
lunch alweer voorbij
lekker stormpje buiten trouwens
ah, whatever. Op mn werk is ie voorgeschreven als standaard en ik heb er nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig (de stelling dus). Het enige wat FF (naast nog meer bugs en security-holes) echt toevoegt aan Windows is het tabbed browsen. En laat ik dat nou allemaal net niet nodig hebben.
strand is lekkerquote:
Ik draai wanwege de Tb-browsing juist liever Netscape (en heel soms FF). Iets wat Microsoft ook bezig is in te prakken in IE7 (als ze geen "Jullie stelen ideeën" claim aan de broek krijgen).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig (de stelling dus). Het enige wat FF (naast nog meer bugs en security-holes) echt toevoegt aan Windows is het tabbed browsen. En laat ik dat nou allemaal net niet nodig hebben.
nou doe mij de silverline maar, die andere zien er niet uit en verneuken mijn lay outquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]onder 'opties'
@Ron:mailtje onderweg
Idd ben je niet de enigequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou doe mij de silverline maar, die andere zien er niet uit en verneuken mijn lay out
En daarna warme chocolademelk drinkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:52 schreef Re het volgende:
[..]
strand is lekker, witte schuimkoppen op de golven, rode wangetjes en wilde haren
Doet es vertellen, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
.. wel de blauwe maar dat is een ander verhaal
Klopt wel, heerlijke dag em even lekker uit te waaienquote:
klikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt wel, heerlijke dag em even lekker uit te waaien
Je bent zo heerlijk makkelijk op de kast te krijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef Chanty het volgende:
Ok... maar op de meet was ik ook nog niet dik dus?![]()
[zeikmodus] Waarom begin je dan over zwangere vrouwen[/zeikmodus]
![]()
Hoezo latent?quote:
Grrrrrrrrrquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent zo heerlijk makkelijk op de kast te krijgen
Johquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je bent zo heerlijk makkelijk op de kast te krijgen
hihihihihihihihihiquote:
En het bevalt nog even goed als de eerste dag?quote:
Jaaa, ik voel me er al helemaal thuis....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het bevalt nog even goed als de eerste dag?
tof he die "geen" copyright bij de foto'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:14 schreef Esto het volgende:
Krijg nou wat
FOK!ster Toeps in 1/2 finale Student of the Year
Christiaan had me gemaild voor toestemming om foto's uit mijn FB te plaatsen, maar toen ik thuis kwam en dat las, stond het er al op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:44 schreef Esto het volgende:
Ja!
Dat viel mij ook al op
Nergens wordt Aapstok vermeld
kheb het er maar bij gezegd...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:44 schreef Esto het volgende:
Ja!
Dat viel mij ook al op
Nergens wordt Aapstok vermeld
Geen wonder dat echte bikkels niet ouder dan 30 wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:28 schreef Subhuman het volgende:
Wisten jullie dat beachvolleyballen in de stromende regen voor echte bikkels is?
Klein, dat is klote! Veel sterkte voor jou en je stiefdochter, een pony af laten maken is niet niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef Kleintje het volgende:
korte update voor de mensen die het wel boeiend vinden:
nog geen veulen, lekt nu wel melk, veel weeën, zet nog niet door.
Pony van mijn stiefdochter moet afgemaakt worden, dus ben te druk met haar. Dat vind ik even belangrijker dan foto's maken en op dit forum rondhangen!
Nee foto's aan het bewerkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond![]()
Wat een rust hiero...
Is iedereen op stap?
Heel goed, blij met mijn nieuwe stekkiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:13 schreef Ymke het volgende:
Hoe is het met Pea?
Ben je al helemaal klaar?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heel goed, blij met mijn nieuwe stekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |