zijn er zoveel FOT-ers dan? Ik wist niet dat dit kliekje zo groot was!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Nou, de rest ook nog even een TVP, en we kunnen aan een nieuw topic beginnen
jah, dan is het niet meer functioneel en moeten we weer opnieuw beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Dat is dan wel weer een originele tvp van jequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Cameltoes!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
jah, dan is het niet meer functioneel en moeten we weer opnieuw beginnen natuurlijk
kunen het altijd over sex hebben en dierentuinen?
op maandag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had maandag mijn 1e bruidsreportage en dat was best tof.
En nu verveel ik me en ik heb honger maar ik ben te lui om naar de koelkast te lopen.
Ja, twee stops.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sub -> Weet je hoeveel dat ding aan licht weggapt zo'n polfilter
En tegen mij zeiden ze dat ze vanwege een financiële meevaller een professionele fotograaf zouden inhuren!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Denk 't wel. 't Was de bruiloft van Knut en Silmarwen.Erg leuk!
Gezellig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze hadden er 2. Mij en die professionele dude. Die prof bleef maar tot de kerkdienst. Ik bleef de hele dag.
en ik vroeg teveel geld!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En tegen mij zeiden ze dat ze vanwege een financiële meevaller een professionele fotograaf zouden inhuren!
Ja, maar jij hebt ook geen professionele Trust camera.quote:
nee die wou ik daarvan kopenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook geen professionele Trust camera.![]()
waar wil je me voor inhuren dan?quote:
quote:
you could be kingquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat houd dat span in dan? is dat kort voor spannend?
ow dus het wordt mijn feestje?quote:
infraroodquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dus het wordt mijn feestje?
whehehe don't tempt me!![]()
on-topic: wie maakt er dan foto's? want jij hebt geen handen vrij dan hoor![]()
* HMaster-II meldt zich af. Reden: "Ik doe geen fosielen fotografie."quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dus het wordt mijn feestje?
whehehe don't tempt me!![]()
on-topic: wie maakt er dan foto's? want jij hebt geen handen vrij dan hoor![]()
Iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar donderdag 25 mei: Gein op Hofplein
Afscheidsritten met museummaterieel
Nou dan , dan wet je dat dat ding eraf kan in dit grijze kikkerlandquote:
Bij 'student of the year' denk ik onwillekeurig toch aan mensen met uitzonderlijke studieprestaties, niet aan mensen die 'stem op mijn' schrijven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef Toeps het volgende:
Ik kom morgen in de Rotterdamse editie van Metro!Voor Student of the Year!
Mijn studiepresentaties zijn ook best uitzonderlijk hoor! Maar dit is dus een " Beauty met brains" verkiezing.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij 'student of the year' denk ik onwillekeurig toch aan mensen met uitzonderlijke studieprestaties, niet aan mensen die 'stem op mijn' schrijven.
Maja, ik zal wel ouderwets zijn.
Wie schrijft er "stem op mijn"! Ik word echt gek van de verloedering van de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij 'student of the year' denk ik onwillekeurig toch aan mensen met uitzonderlijke studieprestaties, niet aan mensen die 'stem op mijn' schrijven.
Maja, ik zal wel ouderwets zijn.
Ik laat hem, als het effect heeft, er altijd zo veel mogelijk op zitten. Polarisatiefilters zijn mooi!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nou dan , dan wet je dat dat ding eraf kan in dit grijze kikkerland
Hehe! Oeps! Er stond eerst iets anders, ik dacht niet dat dat de juiste spelling was hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wie schrijft er "stem op mijn"! Ik word echt gek van de verloedering van de Nederlandse taal.Maar die discussie is hier al eerder geweest dus ik hou m'n mond al
Voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hehe! Oeps! Er stond eerst iets anders, ik dacht niet dat dat de juiste spelling was hoor.
We kregen op onze flikker dat die er op sat terwijl de zon half achter de olken zat en het niet zo helder wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik laat hem, als het effect heeft, er altijd zo veel mogelijk op zitten. Polarisatiefilters zijn mooi!
Ooit was dat spreekwoord ook verloedering (imo nog steeds). Geef maar toe, wie heeft er doozichtige vingers? Het ABN correcte versei izou moeten zijn "langs de vinges zien"quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:28 schreef Subhuman het volgende:
Voor deze keer zie ik het door de vingers.
Of tussen de vingers door, maar los daarvan is het door de vingers zien ingeburgerde fouten noemt men ook wel ontwikkeling van een levende taalquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooit was dat spreekwoord ook verloedering (imo nog steeds). Geef maar toe, wie heeft er doozichtige vingers? Het ABN correcte versei izou moeten zijn "langs de vinges zien"
Maar dat is standaard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Of tussen de vingers door, maar los daarvan is het door de vingers zien ingeburgerde fouten noemt men ook wel ontwikkeling van een levende taalvan fouten nou net dé oorzaak van taalverloedering.
het is dus allemaal jouw schuld Sub.
Van 9 tot half 4. Erg lekkere werktijdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
je bent ook lekker op tijd thuis zo te zien
hoe laat begin je?
jeetje iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Van 9 tot half 4. Erg lekkere werktijden
Nee, ik ga vanavond foto's uit Praag bekijken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar dat is standaard.![]()
Vanaaf weer vechten op IRC Sub??![]()
Jah, hoop het meisje ook een beetje enthousiast te krijgen...ze wil heel graag maar is nogal stilquote:
Preciesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Zat ik er met 15 komma nogwat toch niet gek ver naast
Geen invloed dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Precies
En nu ga ik even berekenen wat die nieuwe waardes voor gevolgen hebben voor mijn berekening van de hoeveelheid wapening die in de vloer mag
daar heb je rekenmachines voor hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen invloed dus
mijn vorige aannames blijken ook te kloppen met de nieuwe waardes.
Das mooi. Wel weer flink zitten rekenen.
Tja, en zelfs dát is ouderwets als het ook gewoon met de pc kan.quote:
ach boeijuh, je kan op de computer toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Donker hier in Enschede! Vanaf de campus tot ongeveer aan het centrum, dus in zeg maar heel Enschede-West, was de straatverlichting uitgevallen! En dan moet je ineens goed uitkijken voor fietsers zonder licht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |