Fles! Ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik sta al 10 dagen droog. Of ik er zo uitzie weet ik niet, maar hoe ik me voel weet ik wel![]()
Ja, dat zeg je nuquote:Op maandag 15 mei 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
geen zin om een nieuw topic te openen jah![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
woondoos, is dat een eufemisme voor binnenhuisarchitekte?
Geeft wel een heel andere draai aan de zinquote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
Nee, dat is een vagina die is voorbereid op een Yellow Submarine. Among other things.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef Re het volgende:
Love is in the airquote:
Pas maar op, als je te diep valt vinden ze je nooit meer terugquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, staat ook zo lomp op de foto he, zo'n glinsterende kroonkurk uit je poes
En het vocht eruit sabbelen doe ik dan ook welquote:
ik zag de tt ik dacht van nou..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pas maar op, als je te diep valt vinden ze je nooit meer terug.
Hard to resist the bad things huhquote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Falanx het volgende:
[..]
ik zag de tt ik dacht van nou..toch maar ff kijken
![]()
![]()
Luisterenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Re het volgende:
[..]
kurketrekkers enzo... en naar subje luistern he
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Falanx het volgende:
ja hallo dan zit je een beetje in die ander zijn kwak de frutten![]()
![]()
maar van je vriendin wel eisen dat ze het gewoon doorslikt he?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Falanx het volgende:
ja hallo dan zit je een beetje in die ander zijn kwak de frutten![]()
![]()
Zo zo, mevroi heeft er verstand vanquote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...
das wel handig met vrouwen. die hoef je niet ondersteboven te houden. altijd zo lastig met ketchup vind ik dat.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je haar eerst flink schudden, loopt ze vanzelf wel leeg...
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar van je vriendin wel eisen dat ze het gewoon doorslikt he?Hypocriet
Wie, ikquote:
Kleurverschil hoeft voor jou niet zo nodig?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:27 schreef Falanx het volgende:
[..]
das wel handig met vrouwen. die hoef je niet ondersteboven te houden. altijd zo lastig met ketchup vind ik dat.
Mijn monitor lust ook graag een biertje, hij is weer blijquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie, ik. Gekkiejjj, iik fraag op MSN @ mn biitches wat ik m0et segguh *hihihihihihi*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |