joh nok nou ff met je milfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
ja BB is echt lullig hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De foto is cool zat Flash
En ik doe vrij normaal,maar BB denkt steeds leuk te zijn met een kutopmerking tussendoor
@ sMarty : BB is eerder een filf!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
Marty? Kun je zo even naar achter komen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
dank jequote:
maak je niet druk dudequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Marty? Kun je zo even naar achter komen?
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.quote:
Ja klopt, maar goed, als ik zo ga staan dat de ruimte tussen 1 en 2 kleiner wordt, dan vallen 4 en 5 achter 3 weg zeg maar.. Beetje een trade-off... Ik wil het zeker ook nogeens met 6 proberenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef diedrick het volgende:
hele leuke plaat fles...
editą was misschien nog leuker geweest als je bij die tweede de serie herhalingen begonnen was... nu is de ruimte tussen 1 en 2 erg groot
En nu weer allemaal lief doen, jah?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.
we zitten in FOT dus laat de SC ook iets met fot te maken hebben.
relax een beetje joh denk aan je hart het is half 12 opzaterdag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.
we zitten in FOT dus laat de SC ook iets met fot te maken hebben.
jaquote:
nokken ! ga stappen !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
relax een beetje joh denk aan je hart het is half 12 opzaterdag.
heb je niet zoveel stations om uit te kiezen....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, maar goed, als ik zo ga staan dat de ruimte tussen 1 en 2 kleiner wordt, dan vallen 4 en 5 achter 3 weg zeg maar.. Beetje een trade-off... Ik wil het zeker ook nogeens met 6 proberen
Ik ging vroeger wel is stappen in Beesdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als je dat een beetje GOED met de conducteur kortsluit krijg je ook de tijd om een goeie plaat te maken
![]()
Mijn fout, conduc is hier niks te verwijten
Hmmm arme ziel. had je simpelveld wel op de foto ??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als je dat een beetje GOED met de conducteur kortsluit krijg je ook de tijd om een goeie plaat te maken
![]()
Mijn fout, conduc is hier niks te verwijten
Daarom stopt hij ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
als dit sporadisch gebeurd dan zou ik me er niet druk over maken.
maar aangezien hier ieder denkt dat dit de generale chat is ...
denk ik dat ik me er wel druk over mag maken.
denk dat ik me zeker druk mag maken over een mod die in een ander forum als in zijn eigen gaat lopen gallen. (was iets met voorbeeld functie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |