joh nok nou ff met je milfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
ja BB is echt lullig hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
De foto is cool zat Flash
En ik doe vrij normaal,maar BB denkt steeds leuk te zijn met een kutopmerking tussendoor
@ sMarty : BB is eerder een filf!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
Marty? Kun je zo even naar achter komen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:18 schreef Marty26 het volgende:
Milf?
dank jequote:
maak je niet druk dudequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Marty? Kun je zo even naar achter komen?
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.quote:
Ja klopt, maar goed, als ik zo ga staan dat de ruimte tussen 1 en 2 kleiner wordt, dan vallen 4 en 5 achter 3 weg zeg maar.. Beetje een trade-off... Ik wil het zeker ook nogeens met 6 proberenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:19 schreef diedrick het volgende:
hele leuke plaat fles...
editą was misschien nog leuker geweest als je bij die tweede de serie herhalingen begonnen was... nu is de ruimte tussen 1 en 2 erg groot
En nu weer allemaal lief doen, jah?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.
we zitten in FOT dus laat de SC ook iets met fot te maken hebben.
relax een beetje joh denk aan je hart het is half 12 opzaterdag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope BB is de slowchat hier al een 2 maanden goed zat.
we zitten in FOT dus laat de SC ook iets met fot te maken hebben.
jaquote:
nokken ! ga stappen !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
relax een beetje joh denk aan je hart het is half 12 opzaterdag.
heb je niet zoveel stations om uit te kiezen....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, maar goed, als ik zo ga staan dat de ruimte tussen 1 en 2 kleiner wordt, dan vallen 4 en 5 achter 3 weg zeg maar.. Beetje een trade-off... Ik wil het zeker ook nogeens met 6 proberen
Ik ging vroeger wel is stappen in Beesdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als je dat een beetje GOED met de conducteur kortsluit krijg je ook de tijd om een goeie plaat te maken
![]()
Mijn fout, conduc is hier niks te verwijten
Hmmm arme ziel. had je simpelveld wel op de foto ??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als je dat een beetje GOED met de conducteur kortsluit krijg je ook de tijd om een goeie plaat te maken
![]()
Mijn fout, conduc is hier niks te verwijten
Daarom stopt hij ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
als dit sporadisch gebeurd dan zou ik me er niet druk over maken.
maar aangezien hier ieder denkt dat dit de generale chat is ...
denk ik dat ik me er wel druk over mag maken.
denk dat ik me zeker druk mag maken over een mod die in een ander forum als in zijn eigen gaat lopen gallen. (was iets met voorbeeld functie)
Nee misschein dat het hier in Utrecht ook kan, ff kijken. Maar op Rotterdam was het me al een paar keer opgevallen, en vandaag was gewoon DE dag voor zo'n fotoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
heb je niet zoveel stations om uit te kiezen....denk ik?
Dank je hoef ik niet te typenquote:
wat laat alleen vind je niet?quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hmmm arme ziel. had je simpelveld wel op de foto ??
Nok eens met zuigen anders, niet echt ergens voor nodigquote:
pff ik ik dacht nog wel maleisische stations bordjes voor je op de foto te zettenquote:
wel met een nieuwe cam mag ik hopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pff ik ik dacht nog wel maleisische stations bordjes voor je op de foto te zetten
Pff dat doet Indahnesia.com al voor mequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
pff ik ik dacht nog wel maleisische stations bordjes voor je op de foto te zetten
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel met een nieuwe cam mag ik hopen.![]()
dus niet pas op de terug weg iets moois aan schaffen
is dat leesbaar voor een normaal mens LD?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
*vingers in oren stoptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel met een nieuwe cam mag ik hopen.![]()
dus niet pas op de terug weg iets moois aan schaffen
Weet je , als ik een stationnetje op de hele rondreis tegen kom zet ik hem voor je op de foto !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff dat doet Indahnesia.com al voor me
Phoentjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
anders doet phoentje het wel
maar we hebben nog een paar weken te gaan
Charmant...quote:
Je hebt er weleens minder op gestaan lieverdquote:
vast ook wel eens beterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er weleens minder op gestaan lieverd
Doen wequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Mauro het volgende:[...]
Laat het asjeblieft weer gezellig worden hier.
jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef diedrick het volgende:
[..]
is dat leesbaar voor een normaal mens LD?![]()
Zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er weleens minder op gestaan lieverd
ja doe eens.quote:
Als ik een bovenlippenfetisjist was had ik dat heus wel gedaanquote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel.
Maar dat neemt niet weg dat je best even die broodkruimels van mijn bovenlip had kunnen weg-soepen...
honeymoon bedoel je?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
jawe gaan naar maleisië op vakantie over een paar weken
![]()
Is ook eigenlijk stiekem gewoon een gigantisch lekker dingquote:Op zondag 14 mei 2006 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind dr nog cute zat met die fisheye erop
Ja als je iemand niet krijgt verneukt met een Fisheye zijn ze cutequote:Op zondag 14 mei 2006 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk stiekem gewoon een gigantisch lekker ding
Bijna.quote:
Dat was hawaii of eerder kauai alquote:
Er weet weer iemand de slechtste zet van het bord te vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja als je iemand niet krijgt verneukt met een Fisheye zijn ze cute
En vrijgezel nog?
uiteraard zorgen jullie wel voor een flink pakket aan witte stranden, palmbomen en zonsondergangen als jullie terugkomen he? ALS jullie terugkomen uiteraardquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Bijna.
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd dit jaar en daarom mogen wij met hen mee op vakantie.
Liev van mijn ouders, hč?
Vetquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Bijna.
Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd dit jaar en daarom mogen wij met hen mee op vakantie.
Liev van mijn ouders, hč?
Ohquote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er weet weer iemand de slechtste zet van het bord te vinden
Daar ga ik zeker mijn best voor doen!!quote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
uiteraard zorgen jullie wel voor een flink pakket aan witte stranden, palmbomen en zonsondergangen als jullie terugkomen he?
Eh... dat was ik wel van plan. Als Malaysia Air andere plannen heeft... sja... dan zien jullie dat wel op het journaal of zo...quote:ALS jullie terugkomen uiteraard
ja fisheye is coolquote:
Okquote:Op zondag 14 mei 2006 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja fisheye is cool
ja ik ben nog vrijgezel
ja ik vind phoentje best een dame die gezien mag worden
nee iedere conclusie die jij daaraan verbindt is verkeerd
Ben je aan het proberen of ik dat gesar moe word? Nee hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef blackbully het volgende:
mauro gooide net mijn aansteker in de vuilnis bak.
terecht ook.
er stond op :
Canon
yes you can
dus was niet erg
Tsss...quote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef blackbully het volgende:
mauro gooide net mijn aansteker in de vuilnis bak.
terecht ook.
er stond op :
Canon
yes you can
dus was niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |