quote:In het AD vandaag
Nergens gaan zo veel kleuren zó goed samen als in het profvoetbal
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
Eigenlijk had ik hier aandacht willen vragen voor de sympathieke website www.dirkmoetblijven.nl. Een wervend stukje over deze site moet echter wijken voor de actualiteit.
Alweer een club die geinteresseerd was in Kuijt minderquote:Martin Jol heeft Dimitar Berbatov binnen
17/5/2006 10:28
Dimitar Berbatov speelt vanaf komend seizoen voor Tottenham Hotspur. The Spurs betalen Bayer Leverkusen zestien miljoen euro voor de 25-jarige spits, zo maakte de Londense club woensdagochtend bekend.
'Tottenham is een club die iets speciaals aan het bouwen is. De ploeg heeft enkele fantastische jonge spelers en een buitengewone manager. Ik kijk ernaar uit om mijn bijdrage te leveren', vertelde Berbatov.
Dit seizoen was Berbatov goed voor 21 doelpunten, waarmee hij alleen Miroslav Klose voor moest laten gaan op de topscorerslijst van de Bundesliga. De 47-voudig international heeft 31 interlandgoals op zijn naam staan en werd in 2002, 2004 en 2005 uitgeroepen tot Bulgarijes beste voetballer.
'Er was een aantal clubs geïnteresseerd in Dimitar, clubs uit Frankrijk, Spanje en het Premiership', legde technisch directeur Damien Comolli uit. 'We zijn blij dat hij naar ons is gekomen. Hij is een grote, technisch vaardige en zeer talentvolle aanvaller, die niet alleen kan scoren maar ook kansen kan creëren voor ploeggenoten.'
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef ViVe het volgende:
[..]
Alweer een club die geinteresseerd was in Kuijt minder. Nu nog Liverpool een nieuwe dure spits aantrekken en Kuijt blijft waarschijnlijk nog een seizoen in de Kuip
![]()
Mooi zo!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef ViVe het volgende:
[..]
Alweer een club die geinteresseerd was in Kuijt minder. Nu nog Liverpool een nieuwe dure spits aantrekken en Kuijt blijft waarschijnlijk nog een seizoen in de Kuip
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef davym het volgende:
[..]
Mooi zo!
Kunnen we hem weer zien huilen als hij van AJAX op z'n kloten krijgt![]()
quote:Voorbereiding Seizoen 06/07
Za. 8 jul 06: 1e training
Di. 11 jul 06: Katwijk - Feyenoord 19.00 uur
Za. 15 jul 06: FC Boszoom - Feyenoord 14.30 uur
Za. 22 jul 06: Schijndel - Feyenoord 14.30uur
Ma. 24 jul t/m Za. 29 jul 06: Trainingskamp Winterswijk
Wo. 2 aug 06: Open Dag
Zo. 6 aug 06: Openingswedstrijd Feyenoord - Middlesbrough 14.30 uur
Di. 8 aug 06: Feyenoord - Chelsea 19.00 uur
Za. 12 aug 06: Reading - Feyenoord 15.00 uur
Za. 19 aug 06: Start Competitie
Cool, komt Chelsea naar Rotterdam? Eerlijk gezegd wil ik daar wel heen. Kan ik daar gewoon heen als niet-Feyenoorder, of wordt er zelfs moeilijk gedaan over kaarten bij oefenwedstrijden?quote:
Daar kan je volgens mij alleen heen met behulp van een clubcard of seizoenskaart. Al weet ik dat niet zeker, is nog niks bekend over de verkoop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cool, komt Chelsea naar Rotterdam? Eerlijk gezegd wil ik daar wel heen. Kan ik daar gewoon heen als niet-Feyenoorder, of wordt er zelfs moeilijk gedaan over kaarten bij oefenwedstrijden?
zag het ook, mooi als ie volgend jaar komtquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:41 schreef Vikingo het volgende:
17-05-2006: Van Bronckhorst: 'Afsluiten bij Feyenoord'
In Studio Sport heeft Giovanni van Bronckhorst opnieuw gezegd dat hij zijn carrière graag bij Feyenoord afsluit. 'Ik heb nog steeds contact met mensen binnen de club. Dat geeft me een warm gevoel, een gevoel dat je alleen bij een club kan hebben waar je begint.' Van Bronckhorst heeft nog een één jarig contract bij Barcelona, de club waarmee hij vanavond de Champions League finale speelt tegen Arsenal (Van Persie en oude club van Gio).
oprotten, ga maar in het uitvak zittenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cool, komt Chelsea naar Rotterdam? Eerlijk gezegd wil ik daar wel heen. Kan ik daar gewoon heen als niet-Feyenoorder, of wordt er zelfs moeilijk gedaan over kaarten bij oefenwedstrijden?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oprotten, ga maar in het uitvak zitten
Ja, fiscaal zal het wel kloppen maar het zegt weinig over de mogelijkheden van Feyenoord. Een speler als Kuyt is voor 1mln gehaald, tussentijds verlengd en staat nu voor een paar ton op de balans. Lijkt wel een worst case scenario, elke speler loopt na afloop van zijn contract transfervrij de Kuip uit. Wel verstandig misschien, maar het geeft weinig inzicht in de huidige situatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 08:17 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Fiscaal is dat wel de enige manier..
Neem dat Feijenoord commercieel publicieert inderdaad, alhoewel de waarde van een speler is actueel natuurlijk wel heel moeilijk te bepalen. Een speler kan van de ene op de andere dag z'n gehele waarde verliezen (zie Kokmeijjer)
De immateriele vaste activa bedraagt 23.8 miljoen..kan me toch niet voorstellen dat dat tegen acutele waarde is.
Hey Steef.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:48 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Vlaar + Opdam =
FC Twente - AZ 3-0
AZ - Sporting 3-2
RKC - AZ 2-1
Kyrilia - AZ 5-3
PSV - AZ 3-0
Veel sterkte
Zegt degene die aan mij vroeg een kaartje te halen voor in het PSV-vak bij PSV-Feyenoordquote:
Je kon dat jaar duidelijk zien dat de "oudere" het gehad hadden met Bertquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je doorgaat met BvM is het duidelijk dat Bosvelt moet wieberen
Konterman, Van Persie, Buffel, PvH, Larsson Dudek, Tomasson etc. Niet echt matige clubjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar naartoe ook dan. Veelal middenmoot
Verder nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Konterman, Van Persie(voor de bank), Buffel, PvH, Larsson Dudek, Tomasson (Voor de bank) etc. Niet echt matige clubjes.
Maar ook zeker niet beter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef Erasmusch het volgende:
Rangers, Fener en Celtic zijn niet echt minder dan Feyenoord. Maar ik snap niet wat dit met het 'verjagen' door Jorien te maken heeft?
Je kan ook overdrijven:quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Bosvelt was 34 en het jaar erop veelal bankzitter bij Man City
Plus de Maspalomas Cup en WvH-Schaal en we eindigen als laatste voor de Fair Play Cupquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Niks sprookje. 2008 winnen we de beker, het kampioenschap en de C(?)L.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Plus de Maspalomas Cup en WvH-Schaal en we eindigen als laatste voor de Fair Play Cup![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:58 schreef Luni het volgende:
Hup Feyenoord!
deed ik toch al niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:04 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=79770/sc=d5648e
Hoeven we ons daar geen zorgen over te maken...
kan je beter een wekker kopen bij de blokker!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Niks sprookje. 2008 winnen we de beker, het kampioenschap en de C(?)L.
Jij schudt ze zo uit je mouw he...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
kan je beter een wekker kopen bij de blokker!
Nou ja zo, hij doet er bijna 14 uur over..........quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij schudt ze zo uit je mouw he...![]()
Goor was gewoon een huilebalk en hij en Anderlecht hebben het gewoon vies gespeeld over de rug van Tmothy heenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef Erasmusch het volgende:
Dus wanbeleid.
Elk jaar kan je er weer op wachten welke spelers met slaande deuren vertrekken. Vorig jaar weer Goor en bijna Kalou.
quote:Feyenoord grijpt naast Farnerud
Donderdag 18 Mei om 12:51 (85 views) | Gepost door Henry den Rooijen
Alexander Farnerud, de jongere broer van Pontus die overigens ook op het verlanglijstje van Feyenoord stond, gaat niet naar Feyenoord. De jonge Zweed heeft een overeenstemming bereikt met het Duitse VFB Stuttgart.
De 22-jarige middenvelder is zelf al tot overeenstemming gekomen met Stuttgart en de clubs zijn er ook uit. Men verwacht dat de transfer deze week afgerond wordt.
en jonas kolka.........quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:53 schreef daaaaan het volgende:
Straks beginnen we volgend seizoen weer met Paauwe en Bosschaart in de basis![]()
Castelen kan naar Valencia voor 6 miljoen, zonder WK. Zou echt niet zoveel meer geworden zijn wanneer hij het WK wel had gespeeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
Daarom wel zuur dat Castelen niet naar t WK gaat. 1 vd weinige spelers die nog wat knaken opbrengen, maar prima te vervangen zijn
Afgelopen seizoen niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:03 schreef Vikingo het volgende:
De laatste jaren is Feyenoord steeds aan het begin van het seizoen, (door de eigen supporters) als titelkandidaat gezien.
Waar kwam dat gerucht vandaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Castelen kan naar Valencia voor 6 miljoen, zonder WK. Zou echt niet zoveel meer geworden zijn wanneer hij het WK wel had gespeeld.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen niet.
[..]
Waar kwam dat gerucht vandaan?
Heb het overigens niet gecontroleerdquote:'Valencia heeft 14 miljoen over voor Kalou en Castelen'
Bron: FRGoals.nl & Las Provincias
Valencia is nog altijd in de markt om Castelen en Kalou in te lijven. De Spanjaarden zouden volgens de regionale krant Las Provincias in totaal 14 miljoen over hebben voor het Feyenoord-duo. Valencia heeft echter concurrentie van Chelsea bij het overnemen van Salomon Kalou. De Londenaren zouden zo'n 12 miljoen willen betalen voor de Ivoriaan, 4 miljoen meer dan Valencia.
Voor Romeo Castelen wil Los Ches 6 miljoen euro op tafel leggen. Castelen heeft een contract tot de zomer van 2008, maar het contract van Kalou loopt aan het einde van komend seizoen af. Kalou lijkt eerder naar Chelsea te gaan, omdat zij de aanvaller nog één jaar aan Feyenoord willen verhuren. Ondanks het feit dat de kleine Kalou nog geen wedstrijd voor zijn vaderland heeft gespeeld en ook het Nederlandse staatsburgerschap (nog) niet heeft, is men er in Londen van overtuigd dat zijn werkvergunning geen onoverkoombaar probleem behoeft te zijn.
Feyenoord wil Pontusquote:
Klopt, dus daarom de week na het WK duidelijkheid eisen bij Kuijt, Kalou en Castelen. Probleem is dan alleen dat de goede spelers onbetaalbaar zijn en de kneusjes overblijven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Cart_man het volgende:
Er gaan pas spelers komen wanneer er wordt verkocht. Dus zolang je niks hoort over uitgaande transfers, zal je niks horen over inkomende.
Goede spelers kunnen wij toch niet betalen, dus dan blijven de kneusjes automatisch over...quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klopt, dus daarom de week na het WK duidelijkheid eisen bij Kuijt, Kalou en Castelen. Probleem is dan alleen dat de goede spelers onbetaalbaar zijn en de kneusjes overblijven.
Kan wel, maar Jansen kiest voor de hype van de dag. "We gaan Ollanders kopen". Zoiets stoms iig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede spelers kunnen wij toch niet betalen, dus dan blijven de kneusjes automatisch over...
Dat bedoel ik, daarom vóór het WK inkopen. Dat kan best na de verkoop van Goor, Ono, Ghaly, Kuijt (quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede spelers kunnen wij toch niet betalen, dus dan blijven de kneusjes automatisch over...
Als ie dat dit seizoen had gedaan waren Nguyen en Bovio transfervrij naar Feyenoord gegaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Er zijn nu nauwelijks spelers in Nederland die een directe versterking zullen zijn voor Feijenoord. Jansen gaat maar lekker zijn database met buitenlandse spelers naslaan.
Er is geen geld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom vóór het WK inkopen. Dat kan best na de verkoop van Goor, Ono, Ghaly, Kuijt () en Kalou. Goede spelers hoeven niet duur te zijn, je moet alleen snel zijn en een beetje geluk hebben.
Almkerk uit altijd lastig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:55 schreef chrisgyan het volgende:
De jongens zijn blijkbaar blij dat het seizoen erop zit. Staan 1 - 10 voor bij rust tegen Almkerk.
Toch weer een tegendoelpunt. Beetje jammer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:55 schreef chrisgyan het volgende:
De jongens zijn blijkbaar blij dat het seizoen erop zit. Staan 1 - 10 voor bij rust tegen Almkerk.
Was dat maar waarquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Cart_man het volgende:
Probleem is dat het beleid indirect wordt bepaald door 'het legioen'
Dan moet die kale maar de gevangenis in wegens fraude ofzoquote:Er is geen geld.
Nu inmiddels al 1 - 18quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:55 schreef chrisgyan het volgende:
Goed nieuws.quote:Feyenoord zich niet gemeld voor Opdam en Huysegems
[Bron: FR-Fans.nl]
Marcel Brands, technish directeur van Az liet vandaag weten op Az.tv dat Feyenoord zich nog niet gemeld heeft bij Az voor de spelers Barry Opdam en Stein Huysegems. Brands zegt in dat zelfde interview dat hij na de interlands van België ver onderhandelt over een contractverbetering van Huysgems. Ook Barry Opdam wil Az graag behouden en de club uit de Zaanstreek zal ook met Opdam na het Wk onderhandelen over een nieuw contract.
Was jij gisteren niet degene die wat wedstrijden plaatste waar Opdam en Vlaar als duo een fors aantal tegendoelpunten tegen kreeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:59 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Voor PSV, Ajax en AZ inderdaad
Bahia is al stukken beter dan Opdam, dus ik zie het nu er sowieso niet van in.quote:
Daarom. Begrijp niet wat we met Opdam zouden moeten doen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bahia is al stukken beter dan Opdam, dus ik zie het nu er sowieso niet van in.
Oh er zijn genoeg handige jongens die wel willen verdienen aan Opdam --> Feyenoord hoor. Beetje elkaar geld toeschuiven, je kent dat wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daarom. Begrijp niet wat we met Opdam zouden moeten doen...
Ja sorry maar als je het positief bent over de aankoop van Opdam en Huysegems is er toch echt wat mis met je verwachtingspatroonquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Was jij gisteren niet degene die wat wedstrijden plaatste waar Opdam en Vlaar als duo een fors aantal tegendoelpunten tegen kreeg.![]()
Houd dat commentaar dus lekker voor je.
Misschien moet je het bericht wat beter lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Ja sorry maar als je het positief bent over de aankoop van Opdam en Huysegems is er toch echt wat mis met je verwachtingspatroon
Dan zijn ze in Alkmaar volgend jaar nog niet uitgelachen
quote:Verhuurde spelers bijna allemaal duidelijkheid (overzicht)
[Bron: FR-Fans.nl]
Op de avond dat Feyenoord haar laatste wedstrijd van het seizoen speelt is de lijst met verhuurde spelers al flink ingekrompen. Veel spelers die het afgelopen seizoen verhuurd werden weten waar ze aan toe zijn voor het volgende seizoen. Van de 23 spelers is er voorlopig slechts één die terug keert bij Feyenoord. Van zes spelers is nog niet duidelijk of ze terug keren naar Feyenoord of verkocht worden of misschien nogmaals verhuurd worden. De Rotterdammers nemen wel zeker afscheid van de 13 ondergenoemde spelers.
Speler terug naar Feyenoord 1:
Benjamin De CeulaerNu nog ff een strik om Castelen!
Nog geen duidelijkheid:
Timothy DerijckTsjaa.... ik weet het niet
Danko Lazovic Krijgt ie (wederom) een kans?
Mark Ottenschijnt een talentje te zijn.
Karim SaïdiDenk niet dat we die nog terug zien....
Evander SnoTsjaa.... ik weet het niet
Speler die mogen vertrekken:
Gábor Babos (Nec)![]()
Sigourney Bandjar (Excelsior)zegt me nix
Cory Gibbs (Charlton Athletic)![]()
Santi Kolk (Ado Den Haag)komt te kort voor Feyenoord 1.
Glenn Loovens (Cardiff City) Vind ik jammer, wellicht toch te licht voor Feyenoord 1.
Ard van Peppen (De Graafschap)zegt me nix
Civard Sprockel (Vitesse)komt te kort voor Feyenoord 1.
Wouter Artz (loopt stage bij Fc Eindhoven)zegt me nix
Jorge Acuña (nog geen club)komt te kort voor Feyenoord 1.
Edwin de Graaf (nog geen club)komt te kort voor Feyenoord 1.
Brett Holman (nog geen club) Was dit nix geweest voor de breedte?
Dennis Masina (onderhandelt met Kv Mechelen)zegt me nix
John Owoeri (nog geen club)![]()
Ferne Snoyl (nog geen club) Was dit nix geweest voor de breedte?
Opnieuw verhuurd:
Akwasi Nana Asare (Kv Mechelen)zegt me nix, zal wel zo'n SuperGhanees zijn!
Jean Carlos Dondé (Fluminense)![]()
WHY????
Gianni Zuiverloon (nog geen club) Zien we nog terug in Feyenoord 1.
Wat is het nut van zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Groot Woudrichem Combinatie - Feyenoord: 1-18 (1-10)
Best netjes tegen een 2e klasserquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Groot Woudrichem Combinatie - Feyenoord: 1-18 (1-10)
Scoreverloop:
0-1 Pierre van Hooijdonk (04')
0-2 Pierre van Hooijdonk (08'/pen)
0-3 Pierre van Hooijdonk (12')
0-4 Sebastián Pardo (20')
0-5 Ali Boussaboun (25')
0-6 Pierre van Hooijdonk (26')
1-6 Van Tilborg (32')
1-7 Pierre van Hooijdonk (38')
1-8 Jonathan de Guzman (41')
1-9 Pascal Bosschaart (44') !!!!!!!!!!
1-10 Ali Boussaboun (45')
1-11 Jonathan de Guzman (55')
1-12 Serginho Greene (57')
1-13 Pierre van Hooijdonk (61'/pen)
1-14 Sebastián Pardo (64')
1-15 Sebastián Pardo (70')
1-16 Mohammed Abubakari (75'/pen)
1-17 Patrick Mtiliga (78')
1-18 Mohammed Abubakari (86')
Kampioenuh!![]()
Wat verdiend hij dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Hooijdonk is ook zijn salaris waard
Dit seizoen was het maar een half jaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:31 schreef JaWi het volgende:
En terecht. Waarom 2 ton meer volgend jaar?
quote:18/5/2006 - Aurelio verlengt contract bij Fenerbahce
(Gepost door K)
De Braziliaanse middenvelder Aurelio heeft zijn contract bij Fenerbahce met drie seizoenen verlengd. Volgens Turkse media stond de transfervrije Braziliaan in de belangstelling van Feyenoord. Pierre van Hooijdonk zou hem hebben geprobeerd over te halen naar Rotterdam te komen. Ook Olympique Marseille en Paris Saint Germain werden genoemd, net als interesse vanuit Spanje. Aurelio gaf aan de voorkeur te hebben om bij Fenerbahce te blijven.
Omdat Kalou een contract bij Valencia aan het tekenen was?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef _Gromit_ het volgende:
overigens: waarom speelde kalou alweer niet mee en wat moeten we met mtiliga
Wat is dit nu weer voor onzin. Wees eens duidelijk als je iets plaats. Simpel copy-pasten zonder iets toe te voegen kan elke mongool.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig kan het altijd slechter
1994 Seno, Orlandini,Pagliuca, Del Vecchio, Orlandini,
1995 Roberto Carlos, Zanetti, Ganz, Caio Ribeiro, Branca Marco, Rambert, pascale, Carbone, Cinetti, Ince Paul, Manicone, Pistone, Fresi, Centofanti, Pedroni, Festa, Frezzolini, Landucci,
1996 Di Napoli, Zamorano, Djorkaeff, Sforza, Winter, Ferrari, Tarantino, Angloma, Galante, Mazzantini, Kanu
1997 Ronaldo, Ze Elias, Simeone, Recoba, Moriere, Cauet, Rivas, Colonnese, West, Sartor, Mezzano, Nuzzo,
1998 Paulo Sousa, Milanese, Pirlo, Baggio Roberto, Ventola, Moriero, Silvestre, Frey,
1999 Vieri, Blanc, Sinigaglia, Simic, Seedorf, Russo, Rivas (2e keer), Peruzzi, Panucci, Mutu, Jugovic, Imburgia, Guarino, Georgatos, Frezzolini (2e keer), Ferron, Domoraud, Di Biago, Cordoba, Camara,
2000 Sukur, Pacheco, Macelarri, Gresko, Ferrante, Farinos, Dalmat, Cirillo, Brocchi, Ballotta,
2001 Zanetti C. ,Vivas, Ventola, Toldo, Sorondo Armano, Okan, Moreau, Materazzi, Kallon, Guglielminpietro, Fontana, Emre, Sergio Conceisao, Padalino, Cordaz,
2002 Adani, Almeyda, Beati, Binotto, Cannavaro, Camarra, Helveg, Siqueira, Luciano, Martins, Pasquale, Robiati, Sorondo, Toldo
2003 Brechet, Karagounis, Coco, Lamouchi, Kily Gonzales, vd Meyde, Cruz.
Kalou zat 90 minuten naast Patje Paauwe de bank warm te houdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:25 schreef Cart_man het volgende:
Zoiets zal het wel zijn. Kalou zal wel in Engeland of Spanje zitten nu.
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin. Wees eens duidelijk als je iets plaats. Simpel copy-pasten zonder iets toe te voegen kan elke mongool.
hij vind het slechtere spelers dan Pi-Airquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:08 schreef _Gromit_ het volgende:
wat is de bedoeling van die lijst namen van 'm![]()
Oh, naast Paauwe. Je hoeft er natuurlijk niks achter te zoeken dat hij op de bank zit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:08 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Kalou zat 90 minuten naast Patje Paauwe de bank warm te houden![]()
wat is de bedoeling van die lijst namen van 'm![]()
Volgens mij is dat ook niet zo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:20 schreef ruud_fr het volgende:
wist trouwens niet dat Danny en Jordy broertjes waren.
Geen familie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:39 schreef _Gromit_ het volgende:
Buijs antwoorde op 'komt je broer nog ..??' met: ja ja binnenkort ofzo![]()
Leuke speler voor een middenmoter, hem zien we volgend seizoen wel elders in de Eredivisie.quote:Feyenoord laat Sno vertrekken
Feyenoord neemt deze zomer afscheid van Evander Sno. Beide partijen hebben in goed overleg besloten dat een vertrek de beste optie is, omdat Sno kan rekenen op weinig speelkansen in Rotterdam.
Trainer Erwin Koeman zag zelfs geen plaats voor Sno in de A-selectie, waarop beide partijen besloten dat het beter was de samenwerking vanaf de zomer te beëindigen. "Evander heeft nog een doorlopend contract, dus als er interesse is van andere clubs dan zullen wij in alle redelijkheid meewerken aan een overgang", reageert directeur Chris Woerts op de website van Feyenoord.
Sno werd na de winterstop verhuurd aan NAC, waar hij wél aan spelen toekwam. Het is echter onduidelijk waar de middenvelder komend seizoen speelt.
Voetbalprimeur.nl
Feijenoord moet niet lager gaan dan 13 miljoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef Merkie het volgende:
Voor 13 miljoen een strik eromheen. Kan De Ceulaer meteen de positie van Castelen overnemen, voor Kalou moeten we nog ff zoeken
.
Ik denk dat ie bedoelt dat Inter elk jaar weer allerlei topaankopen doet en al sinds '90? geen titel meer heeft gewonnen. iig iets in die richting. Niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh, naast Paauwe. Je hoeft er natuurlijk niks achter te zoeken dat hij op de bank zit.
Geen idee wat hij met die lijst moet. Wil het niet weten ook. Zal wel weer zoiets van Steef zijn, die namen noemt waar Feijenoord elk jaar interesse in had ofzo. Geouwehoer.
In Spanje krijgen spelers toch veel gemakkelijker een spaans paspoort. Dus met zo'n paspoort kan die dan ook naar eventuele europese topclubs.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:36 schreef Nellid het volgende:
Ik geloof echt niet dat kalou zn nederlandse paspoort op gaat geven... Zie m nog wel bijtekenen ook.
Ging over het transferbeleid van Feyenoord. Dat het altijd nog slechter kanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:25 schreef Cart_man het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin. Wees eens duidelijk als je iets plaats. Simpel copy-pasten zonder iets toe te voegen kan elke mongool.
Daar ben jij ook het levende bewijs van wou je zeggen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat het altijd nog slechter kan
eens, nu alles achter de rug is kan ie weer vrij gaan voetballenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef Nellid het volgende:
En van mij hoeft Kalou zo nodig helemaal niet weg, als ie gewoon lekker vrij kan spelen is het echt een wereldvoetballer, met Kuyt samen een wereldduo. Waarom wegdoen? Natuurlijk was t dit seizoen matig maar ik wil nog wel eens een voetballer tegenkomen die met al dat gezeik aan zn kop wel de sterren van de hemel speelt. Moet ie natuurlijk wel bijtekenen...
Klopt want ik ben goed en jij bent tja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:55 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar ben jij ook het levende bewijs van wou je zeggen...
Hij moet wel weg. Zijn contract loopt af en volgend jaar tekent ie niet bij. Dan loopt ie gratis weg. Plus dat ie veel geld oplevert waardoor andere zwakke punten gefixt kunnen worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef Nellid het volgende:
Kuyt blijft toch wel...
En van mij hoeft Kalou zo nodig helemaal niet weg, als ie gewoon lekker vrij kan spelen is het echt een wereldvoetballer, met Kuyt samen een wereldduo. Waarom wegdoen? Natuurlijk was t dit seizoen matig maar ik wil nog wel eens een voetballer tegenkomen die met al dat gezeik aan zn kop wel de sterren van de hemel speelt. Moet ie natuurlijk wel bijtekenen...
quote:19-05-2006 - Toekomst Bosschaart onzeker bij Feyenoord
[Bron: Feyenoord-Internet en RTV Rijnmond - Gepost door: cornee]
De toekomst van Pascal Bosschaart bij Feyenoord is nog altijd onzeker. Zijn contract loopt volgend seizoen af en dus mag hij transfervrij vertrekken uit de kuip. Hoewel Bosschaart zelf nog wel een aantal seizoenen wil blijven. Verder zijn er al clubs geweest die zich hebben gemeldt bij Feyenoord. Bosschaart maakte zijn debuut in de Eredivisie bij Fc Utrecht in het seizoen 1997/1998, Hij speelde daar ook 7 seizoenen en is sinds de zomer van 2004/2005 Feyenoorder. Hij speelde in totaal 247 wedstrijden in de Eredivisie en scoorde geen enkele keer.
Paauwe of Bosschaart zal wel blijven of geen kostbare vervanger krijgen, na volgend jaar hebben we gio op 1 van hun posities.......quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:13 schreef Tomhoog het volgende:
waarom was ali b ook alweer aangetrokken vorig jaar?
Kalou verkopen lijkt mij beste en snel een nieuwe zoeken en back voor pauwe bosschaart
Zo zullen ze dat wel niet brengen, maar als er geldgebrek is vrees ik wel dat het gaat gebeuren... Feyenoord kan het zich niet veroorloven om miljoenen uit te geven aan een speler voor 1 jaar...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een excuus dus om geen vervanger aan te trekken?
Gaat ie tekenen bij jullie?!?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond is bosschaart hier bij onze club
Castelen weg zou mij heel wat irritaties schelen op Vak E!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:16 schreef Erasmusch het volgende:
Castelen naar Valencia-gerucht staat nu ook in de Telegraaf.
En dan Paauwe nogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Castelen weg zou mij heel wat irritaties schelen op Vak E!
Geen kwaad woord over Vossie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Henk Vos (incl. witte schoenen) tekent nog een jaar erbij op amateurbasis bij RBC
Ik wil nog steeds een keer die goal zien van hem, tegen Jazz ofzoquote:
Met 'andere Eredivisieclub' bedoelen ze een middenmotor neem ik aan, niet de concurrentie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
AZ wil Kemy Agustien en Haris Medunjanin komend seizoen verhuren aan een andere Eredivisieclub. De Alkmaarders willen het duo ervaring op laten doen.
Agustien werd onlangs overgenomen van Willem II. Medunjanin komt uit de jeugd en speelt komende week met Jong Oranje het EK. AZ verhuurde afgelopen jaar Tom Zoontjes (Telstar), Arjan Wisse (Haarlem) en Beau Molenaar (Omniworld
nemen we toch die harris
Een spelverdeler. Die zou bij elke Nederlandse topclub niet misstaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef Nashje het volgende:
Micoud is dan ook geen spits. Meer een middenvelder geloof ik.
Daar zal 'ie het zelf niet mee eens zijn. Die gaat op z'n 32e echt niet voor z'n plezier in Nederland voetballen, maar op zoek naar een leuke Engelse, Spaanse, Italiaanse middenmotor of een Franse topclub.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Een spelverdeler. Die zou bij elke Nederlandse topclub niet misstaan.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar zal 'ie het zelf niet mee eens zijn. Die gaat op z'n 32e echt niet voor z'n plezier in Nederland voetballen, maar op zoek naar een leuke Engelse, Spaanse, Italiaanse middenmotor of een Franse topclub.
Tja, het zal toch eens zo zijn dat F'noord eens een goede speler aantrekt! Dat kan toch niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:41 schreef Merkie het volgende:
Pff, het heeft weinig zin om elke goede speler die weg gaat bij een club in dit topic te vermelden hoor.
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:46 schreef kriele het volgende:
[..]
Tja, het zal toch eens zo zijn dat F'noord eens een goede speler aantrekt! Dat kan toch niet?![]()
Is toch leuk om hypothetisch te discuzeuren?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Bellator het volgende:
[..]
Als ze niet in verband zijn gebracht met Feyenoord is het onzinnig ze hier te vermelden.
Nee.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:49 schreef kriele het volgende:
[..]
Is toch leuk om hypothetisch te discuzeuren?![]()
Niet bekend.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:06 schreef kriele het volgende:
Met wie is Feyenoord trouwens wel concreet bezig?
En de A de bekert gewonnenquote:FEYENOORD-JEUGD DOMINEERT INTERNATIONALE TOERNOOIEN
De B1 en de C1 komen dit weekend in actie op grote internationale toernooien. De B-junioren van trainer Cor Adriaanse lieten zaterdag in Varsseveld een goede indruk achter door het Spaanse Valencia te verslaan en Ajax met 2-0 te kloppen, mede dankzij een treffer van Leroy Fer (foto). De C’tjes bleven niet achter in het Gelderse Groenlo. Onder andere Chelsea (1-0) en Real Madrid (0-0) wisten de Rotterdamse defensie niet te verontrusten. Beide Feyenoord-teams staan zondag in de kruisfinales.
B-JUNIOREN ZETTEN DE TOON IN VARSSEVELD
Feyenoord B1 opende het ‘Tournament Varsseveld’ vrijdagavond met een wedstrijd tegen De Graafschap. Zowel Feyenoord als de tegenstander uit Doetinchem wekten niet de indruk dit feestelijke weekend op een waardige manier te starten. Een 0-0 gelijkspel was het eindresultaat. De nachtrust deed de Feyenoorders schijnbaar goed, want de volgende ochtend stond er tegen Valencia een gemotiveerde B1 op het veld. De Spaanse topploeg toonde zich de eerste helft gelijkwaardig aan de Rotterdamse leeftijdgenoten. Na de thee raakte Valencia de deklat boven keeper Erwin Mulder. Enkele ogenblikken later werd een Rotterdamse corner door Joël Bielo met het hoofd gepromoveerd tot doelpunt: 1-0. Bielo is B-junior van de Sportclub die volgend seizoen aansluit bij de A1 van Henk Fräser. Zijn treffer bleek beslissend.
In Ajax kende de B1 zijn volgende tegenstander. In een uitstekende eerste helft was de Zuid Afrikaan Kermit Erasmusverantwoordelijk voor de openingstreffer. Leroy Fer maakte er nog voor rust 2-0 van, door een bekeken schot van afstand. Daarmee was de wedstrijd gespeeld. Feyenoord plaatste zich met de overwinning op de aartsrivaal voor de kruisfinale van zondag, waar het uitkomt tegen PSV. Dat de ploeg van Adriaanse zijn laatste wedstrijd van de dag tegen het Braziliaanse Pão de Açúcar verloor, deerde de trainer niet.
Hij was tevreden over het vertoonde spel: ‘Je krijgt op zo’n toernooi te maken met verschillende speelstijlen. Spelen tegen Europese topploegen die elk hun eigen tactiek hebben is ontzettend goed voor de ontwikkeling van mijn spelers. Ze hebben vandaag laten zien goed mee te kunnen op dat podium. Vanwege examens gaan er vandaag vier terug naar huis, maar mijn spelers die vandaag hebben meegespeeld in de bekerfinale van de A1, heb ik er morgen weer bij. Ik zie het duel met PSV met vertrouwen tegemoet.’
C1 SPEELT STERREN VAN DE HEMEL TUSSEN DONDER EN BLIKSEM
In Groenlo wordt dit weekend het hoog aangeschreven Marveldtoernooi gespeeld. Feyenoord C1 mocht hiervoor de aftrap nemen tegen de organiserende club, SV Grol. Het kwaliteitverschil was groot, en als de Feyenoorders de ‘gallery play’ achterwege hadden gelaten, was de score veel hoger uitgevallen dan 0-3. De doelpunten kwamen van Jordy Clasie (2) en Parez Karim. Zaterdagochtend trad de ploeg van trainer Michel Valke aan tegen FC Twente. De Tukkers hadden een veldoverwicht, Feyenoord loerde op de counter. ‘Als je zulke topspitsen hebt zoals wij, weet je dat je in elke wedstrijd in staat bent een goal te maken’ voorzag trainer Michel Valke. De oud-international zag zijn spelers zelfs driemaal het net vinden: twee goals van Karim en een treffer van Nigel Velder, doorgaans speler van Gaston Taument’s C2.
Om twee uur stonden de grootste talenten van het Engelse Chelsea klaar om Feyenoord’s zegetocht een halt toe te roepen. Valke zette zijn grootste speler, Arsenio Halfhuid, op de fysiek sterke Engelse spits en legde daarmee het aanvalsplan van de Londenaren lam. Aan de andere kant zorgde Jerson Cabral voor de winnende treffer, op aangeven van Rajiv van la Parra. De afsluitende partij tegen Real Madrid liet een nare nasmaak achter bij de jonge Feyenoorders. De Madrilenen waren de eerste helft heer en meester, maar in het tweede bedrijf herpakte Feyenoord C1 zich, ondanks het slechte weer. Donder en bliksem zorgden er voor dat het duel een half uur stil gelegd moest worden om de veiligheid van de spelers te waarborgen.
Kort na de ingelaste pauze kwam Cabral net iets tekort om de keeper van Real te verschalken, maar de winnende Rotterdamse treffer hing in de lucht. Die leek dichtbij te komen, toen Parez Karim gevloerd werd in het Spaande strafschopgebied. De scheidsrechter ontging de overtreding zodat de wedstrijd eindigde in 0-0. Door dit resultaat is Feyenoord na zaterdag koploper in zijn poule en heeft het zondag aan een gelijkspel tegen Manchester United genoeg om die plaats te behouden. Daarna worden de kruisfinales gespeeld.
Zal wel gewoon Bayern worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar zal 'ie het zelf niet mee eens zijn. Die gaat op z'n 32e echt niet voor z'n plezier in Nederland voetballen, maar op zoek naar een leuke Engelse, Spaanse, Italiaanse middenmotor of een Franse topclub.
Vind z'n achternaam wel mooi passen bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar Kermit Erasmus, die heeft dan alvast één fan in de Kuip!
Hahaha, Newcastlequote:Op zondag 21 mei 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
21/5/2006 - 'Kuyt: een club zoals Newcastle is mijn droom'
(Gepost door K)
Sunday Mirror, niet de meest betrouwbare krant in Engeland, komt met een artikel over Feyenoord aanvaller Dirk Kuyt. Daarin heeft Marco van Basten lovende woorden voor de aanvaller van Feyenoord. Zelf zou hij tegenover de tabloid hebben aangegeven dat Newcastle United voor hem een droomclub is.
Feyenoord Netwerk
"Ik zou graag in het Noord-Oosten spelen. Toen ik jong was hield ik van Italiaans voetbal. Maar dat was alleen vanwege Van Basten, Rijkaard en Gullit die voor AC Milan speelden. Nu wil ik liever in Engeland spelen. Ik hou van Engels voetbal. Ik denk dat mijn manier van spelen ook heel geschikt is voor de Premiership. Voor een club te spelen zoals Newcastle zou mijn droom zijn
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:53 schreef Erasmusch het volgende:
Is Poepon al doorgebroken bij jullie, in navolging van Anita?![]()
Ambtenaar burgerlijke stand: Kermit
Pa: Ja, die kikkert jeweet![]()
Bij zo'n top 4 ploeg zou hij nooit in de basis komen. Daar mist hij veruit de kwaliteit voor.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hahaha, NewcastleDaar gaat Kuijt van z'n lang zal z'n leven echt nooit naartoe. Het wordt gewoon een top 4 ploeg van de 3 grote competities.
Ligt eraan, bij een Barcelona kan 'ie de rol van Larsson vervullen, bij een Liverpool kan 'ie probleemloos in de basis gezet worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bij zo'n top 4 ploeg zou hij nooit in de basis komen. Daar mist hij veruit de kwaliteit voor.
Zeiden ze voor ie naar Utrecht ging, zeiden ze ook voor ie naar Feyenoord ging, zeiden ze ook voor ie geselecteerd werd voor Oranje.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bij zo'n top 4 ploeg zou hij nooit in de basis komen. Daar mist hij veruit de kwaliteit voor.
Bij Oranje is het ook niet veel met hem. Een beetje dom draven langs de zijlijn en dan houdt het wel op. En Kuyt heeft zoveel minder kwaliteiten als spitsen van het kaliber Eto'o, Henry, van Nistelrooy en Shevchenko, dat dat verhaal van jou dit keer niet opgaat.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zeiden ze voor ie naar Utrecht ging, zeiden ze ook voor ie naar Feyenoord ging, zeiden ze ook voor ie geselecteerd werd voor Oranje.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
De kans met NUFC een prijs te winnen is ook ongeveer even groot
Tegelijk met Feyenoord toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst CL? Precies
Met Feyenoord ook? Bovendien is NUFC in de PL een middenmotor en lijkt Europees voetbal daar niet zo heel erg zeker. Niet zo zeker als bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Bij NUFC kan hij de FA Cup, League Cup en titel winnen en vrijwel elk jaar Europees voetbal
Dat wel. Maar Kuijt wil prijzen winnen en dat is beter mogelijk met Feyenoord dan met NUFC.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Maar daar staan wel 38 PS wedstrijden tegenover en de meest prestigeuze beker-competitie ter wereld
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
NUFC is gewoon een interessantere club dan Feyenoord op dit moment
Precies.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef twi het volgende:
Alsof Nederlandse spelers naar Engeland trekken om de FA Cup te winnen. Die beker stelt hier geen ene fuck voor. CL moet je spelen. Kuijt vertrekt alleen naar een club die CL speelt, en daar is Newcastle er geen van. Die club wordt bovendien - hoewel het vrij onmogelijk is - nog minder kampioen dan Feyenoord: nooit.
Komend jaar speelt PSV niet echt mee voor de prijzen ben ik bang voor je. 3 jaar op rij kampioen worden was met Hiddink misschien nét gelukt, maar met de schulden die PSV nu heeft én Koeman als trainer lijkt me dat redelijk onmogelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV is interessanter want dan speel je ieder jaar mee voor de prijzen en speel je ieder jaar CL
Hoi Loekquote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Komend jaar speelt PSV niet echt mee voor de prijzen ben ik bang voor je. 3 jaar op rij kampioen worden was met Hiddink misschien nét gelukt, maar met de schulden die PSV nu heeft én Koeman als trainer lijkt me dat redelijk onmogelijk.
Weet ik nog wel, was echt een hele mooie wedstrijd toen in De Kuip.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:10 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Sterker nog : Newcastleschakelde Feyenoord uit
Bombarda
Voor zover ik het weet nietquote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef Bellator het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet maakt Feyenoord elk seizoen kans op het kampioenschap, de beker en CL.
Mij niet. Maar ik wil je best gelijk gevenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Komend jaar speelt PSV niet echt mee voor de prijzen ben ik bang voor je. 3 jaar op rij kampioen worden was met Hiddink misschien nét gelukt, maar met de schulden die PSV nu heeft én Koeman als trainer lijkt me dat redelijk onmogelijk.
Daar geloof ik niks van. En ik denk dat Kuyt inmiddels ook wel beseft dat hij geen topper is en dat topploegen niet op hem zitten te wachten.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hahaha, NewcastleDaar gaat Kuijt van z'n lang zal z'n leven echt nooit naartoe. Het wordt gewoon een top 4 ploeg van de 3 grote competities.
quote:GERMANY 2006 GROUP C: ARGENTINA, HOLLAND, IVORY COAST, SERBIA & MONTENEGRO HOLLAND Previous tournaments: 7 Best: Runners-up (1974, 1978)
By Bill Mills
THE price tag on his head is huge: £10million is Feyenoord's asking price for top scorer Dirk Kuyt.
But the powerful Dutch striker is desperate to play in the Premiership after the World Cup finals and relishes the opportunity to succeed Alan Shearer at Newcastle.
In fact, Kuyt wants to use the stage in Germany to clinch his dream transfer after both Tottenham and Arsenal decided to turn to other strikers.
Arsene Wenger flew to Holland two months ago to see Kuyt in action. The player had been in bed all week with flu and still had a temperature, and Wenger was not impressed with his performance. But Kuyt's decision to go and play despite his illness summed up his character and attitude.
"He's the hardest-working striker I have got,'' says Dutch coach Marco van Basten.
Kuyt is not the most elegant striker, which is probably why Europe's biggest clubs have not dared to splash a fortune on him.
"But he is worth every penny," says Van Basten. "He scores goals at any level, against any opposition, and he's the most fantastic person in a squad. He is the ideal captain at his club."
In his last 140 league matches, Kuyt has scored 96 goals - roughly two in every three matches. Which explains why he was top scorer in the Netherlands for two successive seasons.
Kuyt has also just been named Dutch player of the year.
Spurs boss Martin Jol is a big fan, but decided to go for Bulgarian international Dimitar Berbatov instead.
That leaves the door open for Toon, which is where Kuyt would love to fill the vacancy Shearer is leaving behind.
Kuyt resembles everything Shearer was as a player. He is a family man who only wants to play for a working-class team and scores goals more regularly than anybody else.
Even his football style is similar to Shearer. Strong in the air, he can hold the ball up well and is forever motivating his team-mates.
Kuyt says: "I would love to play in the North-East. When I was young I loved Italian football. But only because Van Basten, Rijkaard and Gullit were playing for AC Milan.
"Now I'd rather play in England. I love English football. I also think my style of play is completely right for the Premiership.
"A club like Newcastle would be my dream."
.
Je moet wat het als je nog 3 jaar onder contract staat en de top je niet wilquote:Op zondag 21 mei 2006 23:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Maar echt groeien zal hij daar ook niet denk ik. En hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk omdat hij eerder aangaf alleen voor een van zijn droomclubs te willen vertrekken.
En het lijkt me niet dat Newcastle daar één van is...
Hoe weet je dat? Was het bij Van Bommel ook niet zo dat hij lang moest wachten maar de topclub er wel kwam?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat het als je nog 3 jaar onder contract staat en de top je niet wil
de clubs die in Kuyt geïnteresseerd waren/zijn zien hem nu ook wel wekelijks voetballen hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:53 schreef Pritt het volgende:
Bovendien zullen de echte topclubs hem eerder opmerken bij NUFC dan bij Feyenoord want dan zien trainers hem wekelijks voetballen. Als Kuyt er dan 2 intrapt tegen Liverpool zal zoiets er goed zijn voor een transfer.
Mooi. Zuiverloon werd nog een jaar verhuurd toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:48 schreef ruud_fr het volgende:
Derijck komt terug naar De Kuip volgens het AD
Maar nu kunnen die coaches nog iets hebben van: ow leuk hij scoort tegen RBC maar kan hij dat wel in de premiership. Als hij daar dan is bewijst hij het meteen. Netzoals in Nederland ook altijd voorzichtig zijn met talenten uit het buitenland dan is het altijd maar de vraag of ze het goed doen, zie bijvoorbeeld Lazovic. Ook NL traineers halen dan liever een spits uit eigen competitie die al iets bewezen hebben (zie Huntelaar / Kuyt / Kone).quote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de clubs die in Kuyt geïnteresseerd waren/zijn zien hem nu ook wel wekelijks voetballen hoor.
Wellicht neemt Lecce hem wel over.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan is er alleen nog onduidelijkheid over Saidi en Snoyl.
van persie is toen wel een beetje weggejaagd door Feyenoord en had geluk dat Wenger het in hem zag zitten. Maar dat duurde ook lang tot dat hij minuten kreegquote:Op maandag 22 mei 2006 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
kijk bijvoorbeeld naar Van Nistelrooy, Van Bommel, Van Persie. Die komen ook rechtstreeks bij een Nederlandse club vandaan, dus het zegt helemaal niets.
en in de wedstrijden tegen ajax, psv en az heeft Kuyt zich ook al bewezen.
dus ik denk niet dat Dirkie dat als reden ziet om naar Newcastle te gaan.
ja, omdat ie weg moest bij Feyenoord dacht wenger: ok, als het moet kopen wij hem welquote:Op maandag 22 mei 2006 12:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
van persie is toen wel een beetje weggejaagd door Feyenoord en had geluk dat Wenger het in hem zag zitten. Maar dat duurde ook lang tot dat hij minuten kreeg
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, omdat ie weg moest bij Feyenoord dacht wenger: ok, als het moet kopen wij hem wel
Nee die had een vrouw met een tweeling en een jaar later speelde hij geen WK. Van Bommel was in 2003 of 2004 ook best naar een club zoals NUFC gegaan alleen kwam die nietquote:Op maandag 22 mei 2006 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Was het bij Van Bommel ook niet zo dat hij lang moest wachten maar de topclub er wel kwam?
Dom want Saidi is een prima mandekkerquote:Op maandag 22 mei 2006 18:28 schreef Zjakkie het volgende:
Bahia spreekt redelijk Nederlands, die heeft zo'n spoedcursus gevolgd. Saidi zal er niet zo gauw bijkomen idd
En hij is echt veel beter en vooral meedogenlozer dan die softe Ron Vlaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dom want Saidi is een prima mandekker
Maar het is totaal geen killer en zal het ook nooit worden. Een beetje net als Heitinga bij Ajax.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:46 schreef zevenkamp het volgende:
Mwah geef die Vlaar effe de tijd, hij is nog jong he
Als Vlaar aan de deur gaat rammelen kun je Bahia op linksback zettenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:46 schreef zevenkamp het volgende:
Mwah geef die Vlaar effe de tijd, hij is nog jong he
Tief eens op met je domme opmerkingen altijd. Dirk-Kuijt heeft een seizoenskaart.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zie je die ook eens een keer in het echt
Je kunt DK voor veel uitmaken, maar volgens mij zit 'ie toch echt regelmatig in het stadion.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Contract voor Glenn Kobussen
Glenn Kobussen zal de komende 3 jaar nog te bewonderen zijn bij Feyenoord. De Middenvelder, die dit jaar vooral centraal achterin acteerde in de B jeugd, had 2 jaar geleden al een contract getekend. Het contract van de aanvoerder van de B jeugd gaat 1 juli 2006 in.
We wensen Glenn, die volgend jaar voor Feyenoord A1 gaat spelen, veel succes in zijn voetbalcarriere en hopen hem snel in de Kuip te zien spelen.
Die komt natuurlijk nooit naar Feyenoord. Ajax of PSV zou kunnen eventueel maar ik denk dat hij liever bij Pool blijftquote:Op maandag 22 mei 2006 19:30 schreef daaaaan het volgende:
Kromkamp halen.
quote:"Zuiverloon onderweg naar SC Heerenveen"
Het lijkt erop dat NEC naast Gianni Zuiverloon gaat grijpen. Zijn club Feyenoord lijkt meer heil te zien in een verkoop aan SC Heerenveen dan aan een verhuur aan NEC.
Zuiverloon, die in het afgelopen seizoen op huurbasis voor RKC Waalwijk uitkwam, was zo goed als rond met de club uit Nijmegen. Toch lijken de Friezen meer kans te maken om de middenvelder aan te trekken.
NEC is op zoek naar enkele middenvelders na het stoppen van Bjorn van der Doelen en de vermoedelijke terugkeer van David Jones naar Manchester United. Ook Jasar Takak is volgend seizoen niet meer terug te vinden in de Goffert. Zijn huurcontract loopt ten einde.
Eerder deze maand kreeg Zuiverloon te horen dat hij niet hoefde te rekenen op speeltijd in Rotterdam. Feyenoord gaf aan hem liever te laten spelen bij een andere club uit de Eredivisie.
Wat een bullshit lul je toch weer.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die komt natuurlijk nooit naar Feyenoord. Ajax of PSV zou kunnen eventueel maar ik denk dat hij liever bij Pool blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |