Gaat ie tekenen bij jullie?!?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
vanavond is bosschaart hier bij onze club
Castelen weg zou mij heel wat irritaties schelen op Vak E!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:16 schreef Erasmusch het volgende:
Castelen naar Valencia-gerucht staat nu ook in de Telegraaf.
En dan Paauwe nogquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Castelen weg zou mij heel wat irritaties schelen op Vak E!
Geen kwaad woord over Vossie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Henk Vos (incl. witte schoenen) tekent nog een jaar erbij op amateurbasis bij RBC
Ik wil nog steeds een keer die goal zien van hem, tegen Jazz ofzoquote:
Met 'andere Eredivisieclub' bedoelen ze een middenmotor neem ik aan, niet de concurrentie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
AZ wil Kemy Agustien en Haris Medunjanin komend seizoen verhuren aan een andere Eredivisieclub. De Alkmaarders willen het duo ervaring op laten doen.
Agustien werd onlangs overgenomen van Willem II. Medunjanin komt uit de jeugd en speelt komende week met Jong Oranje het EK. AZ verhuurde afgelopen jaar Tom Zoontjes (Telstar), Arjan Wisse (Haarlem) en Beau Molenaar (Omniworld
nemen we toch die harris
Een spelverdeler. Die zou bij elke Nederlandse topclub niet misstaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef Nashje het volgende:
Micoud is dan ook geen spits. Meer een middenvelder geloof ik.
Daar zal 'ie het zelf niet mee eens zijn. Die gaat op z'n 32e echt niet voor z'n plezier in Nederland voetballen, maar op zoek naar een leuke Engelse, Spaanse, Italiaanse middenmotor of een Franse topclub.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Een spelverdeler. Die zou bij elke Nederlandse topclub niet misstaan.
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Daar zal 'ie het zelf niet mee eens zijn. Die gaat op z'n 32e echt niet voor z'n plezier in Nederland voetballen, maar op zoek naar een leuke Engelse, Spaanse, Italiaanse middenmotor of een Franse topclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |