Als Rita in deze Ayaan gespaard had, dan had het debat daarover gegaan.quote:
Nee, Ayaan kan nergens tegen in beroep gaan, want er ligt in het geheel geen besluit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef erikh het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het de rest van de kamer wou van hirsi ali af en hoopte dat ze op deze manier er niet achter zou komen dat ze 6 weken had voor het onderzoek zodat ze ook geen bezwaar meer in zou kunnen dienen maar Verdonk heeft de wet gevolgd en nu kan Hirsi ali (of magan) in beroep gaan en dat wou de rest niet.
Dat heb je met heiligen, die kunnen nooit fouten makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
In 10 uur volledig 180 graden draaien wordt consequent genoemd?
Hoezo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het ging me voornamelijk om het punt dat alle partijen zich van hun hypocrietste kant lieten zien tijdens het debat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dat betwist ik toch nergensquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef Argento het volgende:
[..]
Ayaan is voorlopig inderdaad Nederlandse, maar Verdonk heeft ook niet beweerd dat Ayaan nooit Nederlandse is geweest. Zij heeft Ayaan slechts gewezen op de mogelijkheid dat dat zo is en heeft Ayaan vervolgens in de gelegenheid zich, in het kader van nader onderzoek, hierover uit te laten.
Tuurlijk asielbeleid hapert wat aan, is niet perfect, is ook logisch het is door mensen bedacht en wij zijn nou eenmaal niet perfect. Echter wordt verdonk hier persoonlijk op aangesproken terwijl het beleid dus gewoon niet goed is, hetzelfde beleid wat Cohen toen opgesteld heeft. Verdonk is zo consequent als maar zijn kan, de rest van de partijen morren af en toe wat maar voor de rest neit echt problemen, dan heb je een taida pasic en een Kalou die in de media komen, taida mag in ieder geval van de linkse partijen blijven maar Kalou tja die krijgt eigenlijk maar weinig steun. Taida heeft gelogen en Kalou wou versneld nederlander worden. Beiden worden door Verdonk naar mijn mening volkomen terecht in het ongelijk gesteld. Nu betreft het opeens een collega en is verdonk consequent en de hele kamer valt opeens over haar heen, zelfs haar eigen partij. Als ze dit soort kwesties zo erg vonden waar waren ze dan met name bij taida pasic en bij Kalou. Dit is niks anders dan ordinaire vriendjespolitiekquote:
Klinkt een beetje fout datquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:40 schreef Viking84 het volgende:
...
Hirshi Ali heeft gelogen en leugenaars moeten het land uit, kamerlid of niet, en beter vroeg dan laat.
...
Maar haar thuisland is veilig ....quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze voldoet aan alle eisen die de IND stelt.
Ze is langer dan 5 jaar legaal in Nederland (verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd)
Ze spreekt de taal en is goed ingeburgerd.
het was in ieder geval sarcastisch bedoeld maar bedankt voor je nadere uitlegquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef Argento het volgende:
[..]
Nee, Ayaan kan nergens tegen in beroep gaan, want er ligt in het geheel geen besluit.
Omdat het (ik dacht dat Lousewies hier op wees) nogal wat staatsrechtelijke consequenties kan hebben als er 3,5 jaar een illegaal in de kamer heeft gezetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom 8 uur debatteren over een individuele kwestie van een collega?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef Nielsch het volgende:
Ik word er moe van. Ik ga GTST kijken.
Dei leugens zijn nu eenmaal verjaard om daar iets tegen te ondernemen.quote:
Ow ja, en dan is een minister die 180 gedraaid is opeens wel consequentquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef doesss het volgende:
[..]
Het ging me voornamelijk om het punt dat alle partijen zich van hun hypocrietste kant lieten zien tijdens het debat.
Ze heeft alleen toegezegd de motie te zullen onderzoeken, anders was ze waarschijnlijk zelfs afgezet via een motie van wantrouwen, gisteren was Rita bashen terwijl het ayaan bashen had moeten zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ow ja, en dan is een minister die 180 gedraaid is opeens wel consequent![]()
en jij kent het woord 'ruggegraat' zeker niet. Troost je: je bent niet de enige hierquote:
Daar gaf ze in het debat een geheel eigen draai aan. Het onderzoek naar de naturalisatie was vrijdagochtend al gestart. De opmerking dat Hirsi Ali 'niets te vrezen' had, had te maken met de vraag of ze wellicht kon worden uitgezet. Niet dat de journalist het volgens mij op die manier vroeg, maar zo vatte Verdonk het in ieder geval op (volgens eigen zeggen).quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, want Verdonk zei vrijdag dat AHA niets te vrezen had, en ik meen dat zaterdag het onderzoek in gang werd gezet. Daarnaast stelt Verdonk tot donderdagavond van niets te hebben geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |