Nou ja, de regering dan. Sorry, beetje moe nog. Ik deed Bea een beetje te kort.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een kabinet die de kamer naar huis gaat sturen?
iedereen heeft in Nederland de mogelijkheid om op democratische wijze zijn standpunten te verkondigenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, absoluut gezien niet. Zo keur ik de moord op Theo van Gogh ook niet goed... uiteraard. Maar... hoe liggen de machtsverhoudingen? Wie neemt een willekeurige Mohammed van de hoek serieus? Hij is reeds benadeeld door het negatieve image dat over hem is neergelegd. Daarentegen, mensen als Ayaan en Van Gogh hebben eenvoudig toegang tot een breed publiek via de media. Zij hebben met andere woorden meer mogelijkheden om op een meer 'fatsoenlijke' wijze hun opinie te etaleren. Ik kan mij voorstellen dat voor de modale moslim van tijd tot tijd de maat vol is.
Spijkerman zou er trots op zijn, zulke cijfers. Maar het was ook een erg vermakelijk debat, ik vraag me af hoe laat iedereen vandaag weer op is gestaan, het zal wel een rustige dag worden vandaagquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:06 schreef -Jean- het volgende:
Debat vanaf 20.15 hebben naar gekeken - 1.2miljoen mensen
Nova hebben gekeken - 1.5miljoen mensen
Debat vanaf 22.52 hebben naar gekeken - 971.000
inderdaad, als je kritiek hebt op een religie.. ben je niet per definitie anti islamquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het begrepen hebt. FF uitleggen: tegen de één, is niet per definitie voor de ander. Zoals Mr Bush ons een aantal jaren geleden probeerde op te dringen. Vandaar die quote.
Huh, het kabinet die de regering naar huis stuurt? Of de kamer die de regering naar huis stuurt? Of de regering die het kabinet naar huis stuurt? Ik snap je niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, de regering dan. Sorry, beetje moe nog. Ik deed Bea een beetje te kort.
inderdaad! de christelijke partijen hebben bij mij ook weer wat krediet opgebouwd gisteren, ChristenUnie en CDA waren ongekend fel, en SGP deed het ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:13 schreef Frank-NL het volgende:
Ik vond alle christelijke partijen wel goed uit de verf komen eigenlijk, Van der Vlies is opzich ook een hele goede politicus naar mijn mening, jammer dat het gedachtengoed waarop hij zijn standpunten baseert een tikkie eng is.
Nee, de regering (= kabinet + de koningin, en die vergat ik even) stuurt bij koninklijk besluit de kamer naar huis. Art. 64 van de grondwet, als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh, het kabinet die de regering naar huis stuurt? Of de kamer die de regering naar huis stuurt? Of de regering die het kabinet naar huis stuurt? Ik snap je niet.
Noem eens een concrete vorm van kritiek waar moslims zich niet in kunnen vinden?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
inderdaad, als je kritiek hebt op een religie.. ben je niet per definitie anti islam
maar dat is een nuancering die veel moslims niet zien.. ze vinden ...ervaren.. elke kritiek op als. zijnde.. zie je nou wel.. we worden onderdrukt door het westen.. ze zijn tegen ons..
en dat is natuurlijk onzin
Nieuwe verkiezingen dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, de regering (= kabinet + de koningin, en die vergat ik even) stuurt bij koninklijk besluit de kamer naar huis. Art. 64 van de grondwet, als ik het me goed herinner
Submissionquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Noem eens een concrete vorm van kritiek waar moslims zich niet in kunnen vinden?
Kritiek in zijn algemeenheid eigenlijk, religieuzen zijn nogal slecht in zelfreflectie. Kritiek in de vorm van een cartoon valt per definitie slecht...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Noem eens een concrete vorm van kritiek waar moslims zich niet in kunnen vinden?
Echt waar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Invictus_ het volgende:
Grappig trouwens dat het onedrzoek van Verdonk voornamelijk bestond uit het 'begoogleën' van de inhoud van Zembla. Dat is nog eens een gedegen onderzoek vanuit een ministerie.
Das het enige wat tijdens het debat inhoudelijk over het onderzoek gezegd is volgens mij.quote:
Kritiek in de vorm van een cartoon. Wat probeerden de cartoons ons dan te vertellen? Wat was de boodschap van de 'kriitek'?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:21 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Kritiek in zijn algemeenheid eigenlijk, religieuzen zijn nogal slecht in zelfreflectie. Kritiek in de vorm van een cartoon valt per definitie slecht...
Yup. Overigens gebeurt dat dan wel weer op initiatief van het kabinet, dus in die zin....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |