Nou, ik vind haar ook helemaal ok. Maar die hartjes, dat snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Pavlov-reactie.![]()
Maar Femke heeft altijd gelijk.
Rouvoet is van de CUquote:
Klopt, maar dan had ze door deze ondeskundige en vol van emotie zijnde kamer weggestemd. Terwijl het eigenlijk gewoon andersom moet zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar dan moet ze ook B zeggen, en de motie verwerpen!
6 weken = de tijd dat AHA in beroep kan gaan en verdonk zich kan beraden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:35 schreef K33T het volgende:
Wat wordt er met de 6 weken en 3e termijn bedoeld?
En waarom is dat debat zó belangrijk, getuige de vele reacties cq. topics in ÉÉN dag?!
Maar Verhagen was de eerste die dreigde met een 3e termijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Rouvoet is van de CU
Verhagen van het CDA
Rouvoet vind ik scherper. Verhagen is wel scherper dan hij gebruikelijk is.
Ik wou het net zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:36 schreef Trancelocator het volgende:
Lijkt hij dronken, of is hij altijd zo?
De Kamer wil volgens mij zelf gewoon dat ze expliciet bevestigt dat Ayaan een bijzonder geval is. Verdonk probeert af te sluiten door slechts de optie open te laten dat zij een bijzonder geval is. Die motie slaat eigenlijk werkelijk nergens op. Beide partijen willen met deze motie eigenlijk hun gelijk bevestigen, maar geen van beide zal toegeven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Kan er even iemand me vertellen wat de Kamer nu letterlijk van de minister wil horen?
oke.. nog 1 reactie danquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze reageerden in de kamer vol van emotie, Verdonk is de enige die in haar koele stijl helder de zaken uiteen heeft gezet. Dat is een punt waarop Verdonk deze avond scoort. Verder is het natuurlijk onzin om te stellen dat alleen juristen een arrest van de HR kunnen lezen, het enige wat nodig is is dat je heel precies kunt lezen en dat je de overweging van de HR kunt volgen. Als kamerleden citeren uit het betoog van de advocaat generaal (!!!!) dan is dat gewoon een enorme blunder, een jurist mag geen jurist heten als deze fout gemaakt wordt. Op enkele punten na is de kamer volledig de tent uit geredeneerd door de minister. Ik geef je op een briefje dat haar redenatie bij iedere rechter stand zal houden. De wraak van Verdonk zal zoet zijn over 6 weken.
Andersom? Je wilt dat Verdonk de Kamer wegstuurt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Klopt, maar dan had ze door deze ondeskundige en vol van emotie zijnde kamer weggestemd. Terwijl het eigenlijk gewoon andersom moet zijn.
Ja, het is onmogelijk. Wetten en regels versus geconstateerde ruimte. De toezegging om te kijken of die geconstateerde ruimte er is, is niet voldoende voor de Kamer. Als ik het zo even goed samenvat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:36 schreef Kang-He het volgende:
Waar de fuck gaat het nou over, ze is toch bereid om er nog eens naar te kijken? Gaan we nog een termijn hebben over dat ze nu toch concessies lijkt te willen doen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:35 schreef Waxxer het volgende:
en dit allemaal door een fucking uurtje Zembla.
De Kamer wil dr door het stof heen hebben. Je kan niet en zeggen dat je geen ruimte hebt en er automatisch geen rechtsgevolg is ingetreden, en dat je toch je besluit nog eens gaat heroverwegen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:36 schreef Kang-He het volgende:
Waar de fuck gaat het nou over, ze is toch bereid om er nog eens naar te kijken? Gaan we nog een termijn hebben over dat ze nu toch concessies lijkt te willen doen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:38 schreef rutger05 het volgende:
Minister Verdonk, zo ongeveer de enige met ballen onder de huidige politici in Den Haag en ook nog met het gelijk aan haar kant.
Ja het kruis was van hout mijn zoon.quote:
tot 2h.. OFwel, schorsing van 20 minutenquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:39 schreef Waxxer het volgende:
Tot FOKKING twee uur geschorst!!!![]()
![]()
En dan beslissingen en besluiten nemen en knopen doorhakken terwijl je de godganze dág al over hetzelfde onderwerp loopt te zwammen
TOT 2 uurquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:39 schreef Waxxer het volgende:
Tot FOKKING twee uur geschorst!!!![]()
![]()
En dan beslissingen en besluiten nemen en knopen doorhakken terwijl je de godganze dág al over hetzelfde onderwerp loopt te zwammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |