quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pauperbola! Welk een genoegen!
Oh ja negeer maar even wat ik net posttequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pauperbola! Welk een genoegen!
Is veel te moeilijk man, zo'n lange tekst met allemaal Engelse woorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh ja negeer maar even wat ik net postte
Daar kan ik niet even in een paar woorden op in gaan, mijn waarde. In tegenstelling tot drs. P.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh ja negeer maar even wat ik net postte
Nee het past gewoon niet in je straatje jongeman.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar kan ik niet even in een paar woorden op in gaan, mijn waarde. In tegenstelling tot drs. P.
BOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee het past gewoon niet in je straatje jongeman.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
quote:Vanavond in NOVA
Verdonk op matje bij premier
Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) moest vandaag op het matje komen bij premier Jan-Peter Balkenende. Hij ziet er op toe dat de minister de mogelijkheden tot naturalisatie van Ayaan Hirsi Ali uitzoekt. Verder een verslag vanuit Kaatsheuvel waar Rita Verdonk de VVD-leden toespreekt.
Zes dagen cruisen met Mark Rutte
NOVA volgde VVD-kandidaatlijsttrekker Mark Rutte tijdens zijn spreekbeurten en debatten met tegen-standers Rita Verdonk en Jelleke Veenendaal. Rutte vertelt over zijn toekomstplannen, de enorme media-aandacht en beoordeelt het vertrek van partijgenoot Ayaan Hirsi Ali.
Interview met Bruce Springsteen
In een exclusief gesprek laat de wereldberoem-de zanger Bruce Springsteen zich uit over de rege-ring Bush. Naast de tv-uitzending kunt u het gehele interview, aangevuld met concertfragmenten, vanavond op NOVAtv.nl bekijken.
Presentatie: Clairy Polak en Pim van Galen
Vind ik niet, als je ziet hoe de VVD op homo's, euthanasie en dat soort dingen denken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef fokstra het volgende:
uiterst conservatief en de VVD kunnen erg dicht bijelkaar liggen.
Backstabber.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef MrX1982 het volgende:
Van wie is fokstra een kloon?
Het zou pas een backstabber zijn als ik je zou mailen met deze vraag. Het is nu open en bloot.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Backstabber.
Ik wacht op M.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zou pas een backstabber zijn als ik je zou mailen met deze vraag. Het is nu open en bloot.
Dan kan je (misschien) lang wachten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wacht op M.
En Ruby Tuesday dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Iemand met de naam Tuesday Weld zou niet blank mogen zijn.
Helaas rijpt 'ie niet. De doerak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan kan je (misschien) lang wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |