Feli Drequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef AndreB. het volgende:
FIPO!!1111!!11!!één1!!
Muhahaha, altijd al eens willen doen![]()
![]()
![]()
![]()
En nu slapen, sweet dreams allemaal![]()
![]()
Ik heb nog geen foto + data aangeleverdquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waarom staat Ribby nog niet in de OP trouwens
quote:
Foutje, in de war met iemand die laatst een gele BMW postequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foutje, in de war met iemand die laatst een gele BMW poste![]()
* Rib-i ziet de gele BMW nergens in de OP staan![]()
Dat was de motor van motorverslinder Popijn. Alleen richardgie heeft nu zo een Bie Em DoublU.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef Rib-i het volgende:
Foutje, in de war met iemand die laatst een gele BMW poste![]()
* Rib-i ziet de gele BMW nergens in de OP staan![]()
Hij rijdt alleen 2 cylinders danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat was de motor van motorverslinder Popijn. Alleen richardgie heeft nu zo een Bie Em DoublU.
Heb ik nog naar gekeken, ik vond ze 2e hands best wel aan de prijsquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:51 schreef stinkie het volgende:
Ik heb ooit bijna een witte^650GS gekocht, maar das een 1 cilinder
Ik had het er met Fulcrum nog over tijdens de MM2006 of Worldbeater vaak naar een meeting komt ofnietquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij rijdt alles, afhankelijk van of zijn handjes weer gaan kriebelen of niet.
denk niet dat die anders kanquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:44 schreef worldpimber het volgende:
Zou die nog scheef op de motor zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Rib-i op 17-05-2006 07:32:52 ]
Dat laat ik aan jouw oordeel over, schoot me even een gesprekje te binnen met een excollega die me weleens had gevraagd naar de mogelijkheden tot een carriere voor haar bulmastiff/bordeaux/etc. kruising.quote:
is ook bij onze rooie makkerquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:44 schreef worldpimber het volgende:
Ik ook
Maar Pepijn heeft zijn meetwaardigheid vermoord met de aankoop van zijn eerste SM. Die's nu langzaam aan aan het revalideren, maar de gewenning zit er niet meer in![]()
Zou die nog scheef op de motor zitten![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neej alles wat veul koppel heeft![]()
SM = Stilstaande Motorquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is ook bij onze rooie makker2 motoren hebben maar geen meter rijden
![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik krijg die discussies over koppel ook maar niet uit mijn hoofd.![]()
![]()
sixpackquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan het wel gebruiken
Waar de strakke mannen een sixpack hebben, heb ik een beertenderO-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venray is bij mij om de hoekquote:![]()
Er is een kans dat ik in Venray ga werken een dorp boven Venlo. Als ik dan ga verhuizen ga ik in ieder geval voor iets met een grote garage![]()
......maarruh ook errug prijzig daar
, waar niet trouwens.
Kans, kans......je bent dus al in een gevorderd stadium I assume
*I'll do what I want, cuz I can*
Idee van die discussie was het gaan apprecieren van een BMW vanwege zijn hoge koppel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ook nietmaar wat heb je aan koppel als ie stilstaat ?
Ken je niet, althans niet IRL, maar je lijkt me wel een kenner als't over je doggy gaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw oordeel over, schoot me even een gesprekje te binnen met een excollega die me weleens had gevraagd naar de mogelijkheden tot een carriere voor haar bulmastiff/bordeaux/etc. kruising.
Heb haar nog voor de aankoop proberen te overtuigen geen kruising te nemen en nu is ze verontwaardigd dat ze al 2 keer is aangesproken op haar hond door agenten.![]()
neu het word alleen maar minderquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idee van die discussie was het gaan apprecieren van een BMW vanwege zijn hoge koppel.![]()
Zelfde gold voor de SM.
Ook de aanschaf van het nieuwe koppelmonster heeft de meet- en rijfrequentie niet echt verhoogd?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
sixpack......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, laatste selectie maar de ervaring leert dat het pas over is als de dikke dame zingt. Ik weet alleen niet of ik wel in het grootste TBS-dorp van Nederland wil wonenquote:[..]
Venray is bij mij om de hoek......maarruh ook errug prijzig daar
, waar niet trouwens.
Kans, kans......je bent dus al in een gevorderd stadium I assume![]()
![]()
![]()
Uit welke hoek kom jij dan?
[ Bericht 3% gewijzigd door Rib-i op 17-05-2006 09:36:18 ]
Wat heeft ze ook al weer in haar profiel staan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Mwah, laatste selectie maar de ervaring leert dat het pas over is als de dikke dame zingt. Ik weet alleen niet of ik wel in het grootste TBS-dorp van Nederland wil wonen![]()
![]()
Uit welke hoek kom jij dan?
Dankuquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat heeft ze ook al weer in haar profiel staan?
hell of a mouth
Het was toch een SM die olie over je motor sproeidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |