11 juni. Dan speelt Oranje toch? Dan zit ik in de kroeg, hoogstwaarschijnlijk. Maar vast niet in Scheemdaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ga binnenkort maar weer eens naar mijn oma toeis al een tijd geleden dat ik daar geweest ben.
11 juni ben ik erdus als jullie er toevallig ook zijn... een mini meet in het altijd gezellige Scheemda
![]()
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
11 juni. Dan speelt Oranje toch? Dan zit ik in de kroeg, hoogstwaarschijnlijk. Maar vast niet in Scheemda
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Kut zit ik voor niks te knippen/plakken.
Tja..ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik weet hetmaar dat is de enige dag dat wij als familie (mijn ouders en ik) kunnen de aankomende 3 maanden
Voor de rest hebben we geen druk leven hoor
Ah, toe nou!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef clauwheee het volgende:
Antwoord op TT: Nee!
lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]![]()
yeah ik ben nu officeel verslaafd 20.000 posts
sorryquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die was veel leuker - sientje moet er nog even inkomen.
Iewwwwquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:03 schreef Dylan Dog het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=28#c
Omdat ie zo ontzettend gaaf is...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:03 schreef Dylan Dog het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=28#c
Omdat ie zo ontzettend gaaf is...
Nee.. ik kan nog nergens inloggenquote:
Wordt die ook op internet uitgezonden?quote:
Ik dacht dat je terug in Nederland was.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb dus het hele debat gemist..
Ik ben ook terug.. maar nog niet echt veel tv gekeken enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je terug in Nederland was.
Maar goed, wel gewonnen met Monopoly ?
Nee het gaat ook nergens over. Beetje het kabinet dat gaat vallen. Who cares.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben ook terug.. maar nog niet echt veel tv gekeken enzo
oooquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het gaat ook nergens over. Beetje het kabinet dat gaat vallen. Who cares.
Kabinet valt hier echt niet over. Verdonk doet wat water bij haar wijn en iedereen is weer tevreden straks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef tong80 het volgende:
Nee het gaat ook nergens over. Beetje het kabinet dat gaat vallen. Who cares.
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kabinet valt hier echt niet over. Verdonk doet wat water bij haar wijn en iedereen is weer tevreden straks.
Voor de andere kijk op de zaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef tong80 het volgende:
Welke politica scheert haar schaamhaar denken jullie ?
Preciesquote:
Dat wordt nachtwerk, deze nacht van Rita.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Tot hoe laat gaat dat debat (vandaag) duren?
Ik hoop nog langquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Tot hoe laat gaat dat debat (vandaag) duren?
Dankquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, ik hou het bij poker, voor de liefhebbers: Eurosport begint net.
Dank je.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
Veel plezier DG, hoe laat ga je weg?
Absoluut! doen we wel mee?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:37 schreef SCH het volgende:
Tof man. Ik heb er ook al zin in.
Kijk je ook al zo uit naar het songfestival zaterdag
En ja hoor: ze kan zich vinden in de strekking van de motie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Kabinet valt hier echt niet over. Verdonk doet wat water bij haar wijn en iedereen is weer tevreden straks.
En kom je nuchter terug ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef SCH het volgende:
Veel plezier DG, hoe laat ga je weg?
Ik blijf het gedraai ook nog even volgen in de 3e termijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben klaar wakker mooiste tv van het jaar
Het krijgt toch nog een staartje golferquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja hoor: ze kan zich vinden in de strekking van de motie.
Haar positie is gehandhaafd en het kabinet zit nog steeds.
Hoe voorspelbaar is die politiek toch.![]()
Nacht van Wiegel was ook goed.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik blijf het gedraai ook nog even volgen in de 3e termijn.
niets haalt het tegenwoordig meer bij die historische nacht van Schmelzer die ik ook opbleef
Dat komt wel als je ouder bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die shit nog steeds bezig............ Daar kekt een echte hool toch niet naar
Er is genoeg circus hoor. Het is echt een wereldavond.quote:
Ik heb Radio 1, maar ik vind dat het wel wat vuriger mag hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is genoeg circus hoor. Het is echt een wereldavond.
Heb je d'r al gezien of wil je wat couleure locale?
Dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:55 schreef SCH het volgende:
Wel een geluk dat het vanavond is en niet morgen.
Dat was een training.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Detroit heeft verloren gisteren dus doe voorzivchtig met Popo
Ja, die mis ik echt op een avond als vandaag, hoewel Rouwvoet zijn rol wel keurig overneemt als echt goede debater.quote:
Die doet het zeker goed, meer van dat soort figuren zouden het helemaal geweldig maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mis ik echt op een avond als vandaag, hoewel Rouwvoet zijn rol wel keurig overneemt als echt goede debater.
Is het hele debat uitgezonden de laaste uren?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb Radio 1, maar ik vind dat het wel wat vuriger mag hoor.
Sinds ik thuis ben wel ja, vanaf eelf uur , half twaalf ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Is het hele debat uitgezonden de laaste uren?
0-1 door een doelpunt van Hirshi Magan, volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Imeand die toevalligenwijs weet wat nac A1 tegen fcdb A1 is gworden?
Ik vond mijn verbaSCHtering juist zo leuk.quote:
Xels in een dronks toestand traps ik daat niet in.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
0-1 door een doelpunt van Hirshi Magan, volgens mij.
Kwart voor elf werd ook kwart over elf.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:08 schreef golfer het volgende:
Trouwens: 2 uur is ook al niet 2 uur meer in de Tweede Kamer.
Zie je nou hoe onbetrouwbaar die politici zijn.![]()
Ik ga ook maar eens een poging daartoe plegen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:49 schreef tong80 het volgende:
Als ik maar kan slapen met Rita op m'n netvlies
ga je nu pas naar bed ?quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb wel samen met golfer en tong het licht uitgedaan hier. Om 03.00 hamerde Weisglas af.
Ik vond jou opmerking wel mooiquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
Het is me opgevallen dat Rita echt een aantal trekjes heeft die Desmond ook heeft.
Als Desmond het in een gesprek niet meer weet, roept ie ineens: Maar het was mooi weer vandaag en Rita roept in zo'n geval: Wetten en regels, het gaat om wetten regels.
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
die lui houden elkaar altijd het hand boven het hoofd...zullen elkaar toch niet openlijk afvallen ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
Het is me opgevallen dat Rita echt een aantal trekjes heeft die Desmond ook heeft.
Als Desmond het in een gesprek niet meer weet, roept ie ineens: Maar het was mooi weer vandaag en Rita roept in zo'n geval: Wetten en regels, het gaat om wetten regels.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker
Saw 2 was trouwens ook goed te doen... veel ruimte open voor een nieuwe2 ga ik ook maar eens snel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Moet je doenquote:
Ik heb hem al thuis liggenquote:
Alvast veel succesquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef appelsientje het volgende:
Yeah morgen een gesprek bij Pinkroccade..... spannend
Succesquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef appelsientje het volgende:
Misstique?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:37 schreef VoreG het volgende:
Wie gaat er trouwen?
Forum gisteravond gemist zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:37 schreef VoreG het volgende:
Wie gaat er trouwen?
Thanks.. ben zelf erg benieuwd...quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef clauwheee het volgende:
Succes Sientje!
Ik lag in Tilburgquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Forum gisteravond gemist zeker?
Lekker gevoel he.. dat je nu geen examens meer hebtquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef VoreG het volgende:
Een aanzoek via een forum, damn wat triest.
En golfert en bluezz staan er niet tussen als Fok! paar.
[..]
Ik lag in Tilburg.
Vorig (of Voreg) jaar had ik rond dit tijdstip mijn examens...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker gevoel he.. dat je nu geen examens meer hebt
Zit je in het promoteam?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef appelsientje het volgende:
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
dat is ondertussen alweer 14 jaar geleden voor mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef VoreG het volgende:
Een aanzoek via een forum, damn wat triest.
En golfert en bluezz staan er niet tussen als Fok! paar.
[..]
Ik lag in Tilburg.
Vorig (of Voreg) jaar had ik rond dit tijdstip mijn examens...
Suc6quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef appelsientje het volgende:
Hoe oud bent u?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef Bjoro het volgende:
kreeg net 5 euro fooi (samen met een collega), zegt hij "zal ik daar ff voetbalplaatjes voor kopen?'
komt hij net terug, maak ik ze open.......zowel Ronaldo als Ronaldinho, dat is een mooi fooitje, meneer
voor mijn neefje natuurlijkquote:
ha ha ha ...echt lachen....hij probeert mij nu gek te maken, kijk eens ik heb die en die,,,,ik lag me helemaal suf !quote:
Dat probeerde ik vanochtendquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De ultieme uitbraklunch, en ik heb em uitgevonden. Men neme:
3 kaiserbroodjes (of iets wat er op lijkt, wel harde broodjes iig)
liter pak sinaasappelsap
pakje met 10 plakjes kipfilet
Verdeel de filet over de broodjes, pak een glas voor je jus, ga op je dakterras in het zonnetje zitten en uitbrakken maar
Wat heeft hem nu weer gedaan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Medje :
sch is geband voor een maand (hij was net aan de balie, en vroeg of ik het even in hools wilde zetten).
vergeet het afsluitende biertje niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De ultieme uitbraklunch, en ik heb em uitgevonden. Men neme:
3 kaiserbroodjes (of iets wat er op lijkt, wel harde broodjes iig)
liter pak sinaasappelsap
pakje met 10 plakjes kipfilet
Verdeel de filet over de broodjes, pak een glas voor je jus, ga op je dakterras in het zonnetje zitten en uitbrakken maar
in MED staat nietsquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Medje :
sch is geband voor een maand (hij was net aan de balie, en vroeg of ik het even in hools wilde zetten).
Werd het toen een uitbraakontbijt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vanochtend
3 witte broodjes (die bolletjes) plakjes kaas en een pak sinaasappelsap. Balkon zonnetje
Toen bleek halverwege het pak dat het een maand over datum was...
Idd, wou ook al weten wat die nu weer gedaan had!quote:
afdeling mobiele telefoniequote:
ach ja....wie heeft het daar niet lastig meequote:
waarschijnlijk zal je daar een topic in POL voor moeten doorspitten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Idd, wou ook al weten wat die nu weer gedaan had!
al weder ? vorige week ook alquote:
Ik had het meder of het weder in Utrechtquote:
Man, heerlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Maand zonder SCH.
Overleven we dat wel ?
Gebeurt vakerquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Maand zonder SCH.
Overleven we dat wel ?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Maand zonder SCH.
Overleven we dat wel ?
Hij vroeg er zelf naarquote:
Hij moet me terugmailenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH vind dat ik sektarisch ben
Hij zit er wel mee
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef clauwheee het volgende:
Hij heeft die ban natuurlijk gewoon zelf aangevraagd. Dat ie niet steeds met z'n luie reet achter de pc blijft zitten maar daadwerkelijk gaat hardlopen!
Dagonet en Mysstiquequote:
Ken ik beide niet, couldn't care lessquote:
quote:
Fier en rechtop in de wind !quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:22 schreef Bjoro het volgende:
was even weg, maar kom (als altijd) weer ijzersterk terug hoor !
Ik ben Marga Bult nietquote:
Als z'n plakplaatje er maar niet afwappert, zou zonde zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
zou DG al dronken zijn?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als z'n plakplaatje er maar niet afwappert, zou zonde zijn.
Daar klopt ergens iets niet? Twee keer poule A in de halve finale?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier het complete schema: http://www.excelsior31.nl/index.php?page=nieuwscompleet&nid=1353
Wie heeft het hier nou over een kromme bult zeg, raak niet zo over je stuurquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:31 schreef Bjoro het volgende:
Ik ben Marga Bult niet![]()
Gewoon krom gebogen over mijn stuur natuurlijk
Ja klopt, goed opgemerkt. Ik zag het ook al, zat te kijken wanneer er een onderlinge confrontatie op het programma zou kunnen staan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar klopt ergens iets niet? Twee keer poule A in de halve finale?
Waar stuur jij nou weder op aan ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft het hier nou over een kromme bult zeg, raak niet zo over je stuur![]()
heeee, hier ookquote:Nog een uurtje
Nu ja, Quick Boys 2 kloppen is moeilijk hoor. Zie ik ze nog niet doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, goed opgemerkt. Ik zag het ook al, zat te kijken wanneer er een onderlinge confrontatie op het programma zou kunnen staan.
Klopt. Ik was enkel nieuwsgierig naar het hoe en wat als..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu ja, Quick Boys 2 kloppen is moeilijk hoor. Zie ik ze nog niet doen.
SCH is weer stout geweest ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Maand zonder SCH.
Overleven we dat wel ?
Ik in ieder geval voorlopig nietquote:
Hij had een mailtje gehad van een ex-modje dat met ruzie is weggegaan. Het betrof iets uit het Crew-forum. SCH heeft er iets van op Fok gezet. Als ik het goed heb. Da mocht nie.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
Is ie nou al weer weg??
Zoiets heb ik ook meegekregen, maar om hem dan daarvoor 2 dagen later alsnog te bannen zonder enige MED, vind ik weer een beetje lafjes van de FA's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:57 schreef tong80 het volgende:
Hij had een mailtje gehad van een ex-modje dat met ruzie is weggegaan. Het betrof iets uit het Crew-forum. SCH heeft er iets van op Fok gezet. Als ik het goed heb. Da mocht nie.
Ik was er al heel de dag hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Bjoro het volgende:
Bos81 is binnen, dus ik kan met een gerust hart naar jullie zwaaien
Ik ben er vandoor, veel plezier met de CL-finale
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:27 schreef VoreG het volgende:
Net m'n kamer opgeruimd, ziet er stukken beter uit.
Wenger ook las ik in het AD, als ik het mag geloven mag 'ie iig invallen.quote:
De SS-Markt schijnt regelmatig te stunten met aanbiedingen en prijzenquote:
Tjah. Dan moet ik daar naar toe, daar voel ik niet veel voorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De SS-Markt schijnt regelmatig te stunten met aanbiedingen en prijzen
me.......na........quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:53 schreef pascalheister het volgende:
me vader ging net weg, met een kennis na jong oranje toe, dus allemaal even zwaaien
Hoofdletters gebruiken Pascal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja boeiend daar let ik niet op na een dag werken
Parijsequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
de
* DarkShine zet een net getapte Jupiler neer.quote:
2 sixpacks Hoegaarden voor de prijs van één.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Cassis
Dat ga ik zo ook maar eens meenemen bij de Appie
Dan kan de buurvrouw zich nog rustig aankleden dus?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar eerste werkdagje na de vakantie en ja hoor: die k*t-NS heeft weer eens vertraging, dus die is voorlopig nog niet thuis.
Als het mee zit krijg ik een auto van de zaakquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:17 schreef golfer het volgende:
Bluezz haar eerste werkdagje na de vakantie en ja hoor: die k*t-NS heeft weer eens vertraging, dus die is voorlopig nog niet thuis.
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:16 schreef manny het volgende:
Okay. Ik ben er klaar voor. Vriendin weggestuurd. 2 voetbalvrienden op bezoek. Twee televisies naar beneden gesleept zodat we niets missen. Bier staat koud. Hopelijk wint Barca, maar en winnende Bergkamp goal zou ook geweldig zijn....
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Het zal ook weer niet, Golfer. Frustrerend.
Minpizza's als je geen zin hebt in koken zijn ok
Zeer zeker jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Het zal ook weer niet, Golfer. Frustrerend.
Minipizza's als je geen zin hebt in koken zijn ok
Nope, veel te veel files op het traject Bloemendaal-Utrecht v.v. voor haar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
met de auto ook geen optie golfer?
hmm, ook geen binnendoorsluipwegen dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, veel te veel files op het traject Bloemendaal-Utrecht v.v. voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |