Wat grappig. Velen waren behoorlijk op de hoogte, Verdonk ontkent. AHA gebruikt een mailadres met een andere naam, vele anderen weten dat, Verdonk ontkent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Femke liegt wel.
Femke beweert: 'als je Magan ziet, dan weet je dat iemand heeft gelogen over de naam in de naturalisatie'.
Da's natuurlijk complete onzin.
idd, dit kan niet goed gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Smeuig, volgens Leon de Winter wist Verdonk het al maanden geleden!
Hij was inderdaad bij dat gesprek tussen Ayaan en Verdonk over Taida, waar volgens de winter Ayaan heeft gezegd dat ook zij had geloven over geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Smeuig, volgens Leon de Winter wist Verdonk het al maanden geleden!
Sambal bij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Rita gaat.. dat is zeker.. en anders eet ik mijn oogballen op..
Ik hoop dat je het over de snoepvariant hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Juist een minister heeft te handelen volgens geldende procedures en uitspraken van een hoge raad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Omdat het de menselijke maat mist.
Iedere 'nsb'r' kan onder het mom van ' de wet toepassen' wel legaal mensen uitzetten.
Dat is een gevaarlijke uitspraakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Even quoten voordat het wordt ge-edit..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Heb je ook een webcam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef playsur het volgende:
[..]
Juist een minister heeft te handelen volgens geldende procedures en uitspraken van een hoge raad.
Hulde aan Rita voor haar daadkrachtig, consequent en standvastige uitspraak over Ayaan.![]()
Als persoon had ze het liever
anders gezien dus menselijk is ze wel hoor.
Die man heeft z'n 15 minutes of fame in de NOVA studio. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef zakjapannertje het volgende:Nawijn gaat echt niet meer naar Den Haag straks??
quote:
neem aan van wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef zakjapannertje het volgende:Nawijn gaat echt niet meer naar Den Haag straks??
Niet correct of niet zorgvuldig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ze heeft juist niet correct gehandeld.. iig niet zorgvuldig..
en menselijk.. mwah...
niet zorgvuldig is wel een feit.. niet correct is (vooralsnog) een aanname...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet correct of niet zorgvuldig?
Nou, eigenlijk zijn het haar eigen argumenten die maken dat IK ook begin te vinden dat Verdonk onzorgvuldig heeft gehandeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef playsur het volgende:
[..]
Juist een minister heeft te handelen volgens geldende procedures en uitspraken van een hoge raad.
Hulde aan Rita voor haar daadkrachtig, consequent en standvastige uitspraak over Ayaan.![]()
Als persoon had ze het liever anders gezien dus menselijk is ze wel hoor.
da's geen nieuws, daar is ze enig in in haar soortquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef -Jean- het volgende:
Leon de Winter zegt dus dat rita uit haar nek lult
Zorvuldig genoeg om tot een "vooralsnog" uitspraak te komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
en menselijk.. mwah...
nee gave shitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef Slayage het volgende:
Deze beelden had ik niet gezien man. Damn heftige shit.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef Ringo het volgende:
Vrouwen in de politiek! Meer vrouwen in de politiek!!
![]()
Minister Verdonk heeft juist wel correct en zorgvuldig gehandeld door deze impopulaire beslissing te nemen en is daarmee geloofwaardig gebleven. Naar mijn mening is niet zozeer de geloofwaardigheid van mevrouw Verdonk in het geding, maar de geloofwaardigheid van veel kamerleden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
en menselijk.. mwah...
Ik denk dat sowieso de helft van de VVD'r deze gang van zaken Verdonk niet vergeeft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef playsur het volgende:
[..]
Zorvuldig genoeg om tot een "vooralsnog" uitspraak te komen.
Als ze hier positief doorheen komt is het wel een mooie stunt om jezelf in de kijker te spelen toch.
nog 2 minutenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:57 schreef the_disheaver het volgende:
Blijkbaar de mails nog niet gevonden... is al 11h...
Juist. Nagenoeg alle kamerleden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Minister Verdonk heeft juist wel correct en zorgvuldig gehandeld door deze impopulaire beslissing te nemen en is daarmee geloofwaardig gebleven. Naar mijn mening is niet zozeer de geloofwaardigheid van mevrouw Verdonk in het geding, maar de geloofwaardigheid van veel kamerleden.
he he hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
een motie tegen verdonk door de VVD, nou als dat niet tot een crisis leidt weet ik het niet,
En dat keer 150quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
het zijn zoveel emails dat ze extra papier moeten halen
LPF all over again? Neuh..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van dit scenario: De VVD laat Verdonk vallen, die stapt op en richt haar eigen politieke partij op... dan gaan er veel in Den Haag peentjes zweten want dan veegt Rita de vloer met ze aan...
Nee hoor die slaat een enorme flater.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat te denken van dit scenario: De VVD laat Verdonk vallen, die stapt op en richt haar eigen politieke partij op... dan gaan er veel in Den Haag peentjes zweten want dan veegt Rita de vloer met ze aan...
lijst wilders IIquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
niet letterlijk johquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een klote-uitspraak, als Ayaan iets overkomt heeft Rita bloed aan haar handen.
Bullshit.
Hoezo gelijke monniken, gelijke kappen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef AnimalGLX het volgende:
Rita for President. Rechtlijnig, wellicht, maar oprecht, gelijke monniken gelijke kappen.
Verdonk heeft het charisma en politiek benul van een stoeptegel. Kan ze lekker splinteren met Wilders en Nawijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |