Wat grappig. Velen waren behoorlijk op de hoogte, Verdonk ontkent. AHA gebruikt een mailadres met een andere naam, vele anderen weten dat, Verdonk ontkent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Femke liegt wel.
Femke beweert: 'als je Magan ziet, dan weet je dat iemand heeft gelogen over de naam in de naturalisatie'.
Da's natuurlijk complete onzin.
idd, dit kan niet goed gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Smeuig, volgens Leon de Winter wist Verdonk het al maanden geleden!
Hij was inderdaad bij dat gesprek tussen Ayaan en Verdonk over Taida, waar volgens de winter Ayaan heeft gezegd dat ook zij had geloven over geschiedenis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Smeuig, volgens Leon de Winter wist Verdonk het al maanden geleden!
Sambal bij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Rita gaat.. dat is zeker.. en anders eet ik mijn oogballen op..
Ik hoop dat je het over de snoepvariant hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Juist een minister heeft te handelen volgens geldende procedures en uitspraken van een hoge raad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Omdat het de menselijke maat mist.
Iedere 'nsb'r' kan onder het mom van ' de wet toepassen' wel legaal mensen uitzetten.
Dat is een gevaarlijke uitspraakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Even quoten voordat het wordt ge-edit..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
Heb je ook een webcam?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Omkron het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |