Dat ben ik wel met je eens ja.... En dat is meteen mijn grootste bezwaar tegen Rita. Menselijkheid moet altijd de boventoon voeren wmb.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Maar nagenoeg gaat het bijna over hetzelfde en gaat in beide zaken om niets en is de menselijke maat helemaal zoekgeraakt.
Hoor hoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hele discussie.....ze even het antwoord niet meer weet
ja, dat ontken ik. Ik zal nooit op haar stemmen, maar ze komt nu gewoon uit de grond van haar hart op voor de belangen van Ayaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
je ontkent dat Halsema hier van deze situatie gretig gebruik maakt om zieltjes te winnen?
Verdonk houdt zich vast aan Schrödingers kat - pas als de doos open is weet Verdonk wat het nou eigenlijk was, met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:31 schreef HiZ het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe Verdonk aan de ene kant kan zeggen dat Ayaan nog gewoon Nederlandse is (tenzij ze het niet is), maar tegelijk zegt dat Ayaan kan reizen op een vreemdelingenpaspoort (dat zij niet kan hebben als ze Nederlands is).
heeft ze het wel zelf een btje naar gemaakt he...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Klopt.. maar wat Verdonk ook doet. Het is nooit goed.
Goh ik zag alleen maar een roze olifantquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef maril het volgende:
Ik denk niet dat ze weggaat Rita (ik zie een grote roze wolk)
Lookalike van Magan:quote:
Omdat het de menselijke maat mist.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Klopt.. maar wat Verdonk ook doet. Het is nooit goed.
En de redenering is nu: iedereen is gelijkwaardig, maar één van ons is ietsje meer gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze meer mens is? Alle mensen zijn gelijkwaardig, maar niet iedereen is gelijk.
als het goed is nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef haagse_elfje het volgende:
hoe laat begint deel 2???????
ik heb ff kaas gesneden, biertjes erbij.... mjam mjamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Popcorn en een fles sinas staan al klaar.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef Nyrem het volgende:
Maar uh...gaat Magan of Kalou nu mee naar het WK?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Die kwam ik weleens tegen in e-mails...
Wat wil je nu zeggen; dat Halsema dit soort motieven heeft? En anderen niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
je ontkent dat Halsema hier van deze situatie gretig gebruik maakt om zieltjes te winnen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef flyin-hawk het volgende:
Visser heeft ok de naam Magan gezien op e-mail. Femke liegt dus niet!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef Nyrem het volgende:
Maar uh...gaat Magan of Kalou nu mee naar het WK?
23:00quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Youssef het volgende:
Hoe laat ging dit sprookje ook alweer verder?
Femke liegt wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef flyin-hawk het volgende:
Visser van de VVD heeft ok de naam Magan gezien op e-mail. Femke liegt dus niet!
Ik erken Nawijn niet eens als politicus. Halsema nog wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen; dat Halsema dit soort motieven heeft? En anderen niet?
Nawijn met zijn vragen? En elke keer zijn mislukte pogingen om de bijdehandste van de klas te zijn
Lekker selectief bezig, joh!
V.
De vergelijking met de NSB weerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Omdat het de menselijke maat mist.
Iedere 'nsb'r' kan onder het mom van ' de wet toepassen' wel legaal mensen uitzetten.
Deze meneer van de ChristenUnie komt inderdaad goed, scherp en intelligent over qua vraagstelling aan minister Verdonk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
trek je bokshandschoenen maar aan...
Precies. 'we hebben het hele weekend doorgewerkt. Maandagochtend een vergadering met voorlopige resultaten en daarna zijn we om 5 uur weer bij elkaar geweest.'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef teamlead het volgende:de vraag is kon ze maandagavond anders, of kon ze ook nadenken
Nawijn is een hypocriete lul die zelf om de havenklap liegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef Verbal het volgende:
Wat wil je nu zeggen; dat Halsema dit soort motieven heeft? En anderen niet?
Nawijn met zijn vragen? En elke keer zijn mislukte pogingen om de bijdehandste van de klas te zijn
Lekker selectief bezig, joh!
V.
Dat zal dan wel een motie van afkeuring worden. Kamerleden kunnen hun onvrede uitten, en Verdonk kan blijven zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef haagse_elfje het volgende:
de vvd is ook een motie aan het schrijven
nog 7 minuten
con·text (de ~ (m.), ~en)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De vergelijking met de NSB weer![]()
Maar goed, het is kiezen uit verschillende kwaden. Of we laten iedereen toe, of we hanteren een selectief beleid. In dat laatste geval moet je consequent zijn. Anders kan iedere crimineel straks met een valse naam naar Nederland komen.
hzo??? je vraagt je toch af waarom iemand magan daarin heeft staan, hun werken daar niet met nicknames...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Femke liegt wel.
Femke beweert: 'als je Magan ziet, dan weet je dat iemand heeft gelogen over de naam in de naturalisatie'.
Da's natuurlijk complete onzin.
Ik vind het eerder NSB om te zeggen: 'jij hoort bij dezelfde club als ik, dus jij mag blijven.'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De vergelijking met de NSB weer![]()
Maar goed, het is kiezen uit verschillende kwaden. Of we laten iedereen toe, of we hanteren een selectief beleid. In dat laatste geval moet je consequent zijn. Anders kan iedere crimineel straks met een valse naam naar Nederland komen.
Niet met nicknames bij iemand die via de mail regelmatig doodgewenst wordt? Vind je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hzo??? je vraagt je toch af waarom iemand magan daarin heeft staan, hun werken daar niet met nicknames...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |