omgquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dit wordt een historische oneliner: 'Ooooooooooooooh, voorzitter!!!"
Ik zeg toch ook soms? En dit is zo'n soms-geval.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, niet altijd daarvoor bestaat dus ook weer beleid en discretionaire bevoegdheid (menselijke maat etc).
Maar goed..
Daar heb je een goed punt. Vervalsen van paspoorten waren we erg goed in zo'n 40 jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef klez het volgende:
We kunnen de concentratiekampen wel weer op starten als we dit consequent met terugwerkende kracht gaan doorvoeren voor alle genaturaliseerde Nederlanders.
Het is dan ook de eigen keuze van Hirsi Ali geweest om haar kamerlidmaatschap voortijdig te beeindigen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voorwaardelijk Nederlandse, namelijk op voorwaarde dat ze over 6 weken nog Nederlandse is, anders is ze nooit Nederlandse geweest en is ze het nu dus ook niet.
Nou, die motie zit er dik in, want ze heeft er al een paar gehad (van SP of GL, als ik het goed heb), dus er is vast wel iemand die het nog een keer wil proberen. Desnoods de Groep Nawijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat Verdonk wel kans maakt op een motie van wantrouwen, dan is het toedeledokie.
ik denk het niet, ze gaat strijdend ten onder en dan het gekkenhuis inquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef troje het volgende:
Wat denken jullie? Gaat ze een motie overleven? Zelfs binnen haar eigen partij is er verdeeldheid, ik denk niet dat een coalitiepartij achter haar blijft staan.
Eh, neen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef rutger05 het volgende:
Minister Verdonk kan zich goed staande houden in het debat, terwijl zij behoorlijk wordt belaagd, en heeft duidelijk gemaakt dat zij de enkel de juiste procedures heeft gevolgd. Daarnaast heeft zij duidelijk aangegeven hoe de procedure verder kan verlopen, een en ander afhankelijk van de reactie en handelingen van Hirsi Ali zelf.
Nou, er is dus geen procedure, behalve dat Ayaan nu moet gaan aanvoeren dat ze niet gelogen heeft. Wat ze dus niet geloofwaardig kan, omdat ze al 3 jaar loopt te vertellen dat ze gelogen heeft. Dus de conclusie van over 6 weken is al duidelijk voor Verdonk. Zij zegt namelijk dat ze geen bevoegheden heeft in deze. En als Verdonk zegt dat er eigenlijk geen andere conclusie kan zijn dat ze geen Nederlandse is straks bij de definitieve beslissing, dan zegt ze daarmee impliciet dat Ayaan ook nu geen Nederlandse is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Zoiets ja. (alheowel ik het fijne van de procedure ook niet weet)
En ik vrees dat een aantal VVD-ers mee gaan stemmen dit keerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, die motie zit er dik in, want ze heeft er al een paar gehad (van SP of GL, als ik het goed heb), dus er is vast wel iemand die het nog een keer wil proberen. Desnoods de Groep Nawijn..
Tuurlijk wel, CDA en VVD laten Verdonk echt niet vallen als het er op aankomt. En LPF en Nawijn krijgt ze ook wel mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef troje het volgende:
Wat denken jullie? Gaat ze een motie overleven? Zelfs binnen haar eigen partij is er verdeeldheid, ik denk niet dat een coalitiepartij achter haar blijft staan.
Niet in dit geval dus...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, niet altijd daarvoor bestaat dus ook weer beleid en discretionaire bevoegdheid (menselijke maat etc).
Maar goed..
Er wordt al consequent omgegaan met voormalige asielzoekers die gelogen hebben. Geen concentratiekampen nodig, hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef klez het volgende:
We kunnen de concentratiekampen wel weer op starten als we dit consequent met terugwerkende kracht gaan doorvoeren voor alle genaturaliseerde Nederlanders.
Laten we hopen dat ze oprot. En dan te bedenken dat ik een paar weken terug nog overwoog op haar te stemmen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef troje het volgende:
Nee, ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef troje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |