Heerlijk he, politiek.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef maril het volgende:
tvp , word moe van die herhalingen.
Dude, ik bedoelde dat er pas over 6 weken bekend is of ze nou echt geen Nederlandse is of toch wel (als blijkt dat ze bijvoorbeeld toch niet gelogen heeft)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is geen oordeel, het is een constatering![]()
die opmerking geloofde ze zelf nog niet eens volgens mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat Rita echt niet wist dat AHA een andere naam had eigenlijk? Ik vond die opmerking over dat e-mail adres wel sterk!
Maar zometeen is ze met terugwerkende kracht op dit moment geen Nederlander meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze had die 6 weken gewoon in de Kamer kunnen zitten en ze ís op dit moment nog gewoon Nederlandse.
Heeft ze echt niet zelf verzonnen. Afdeling damage controlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat Rita echt niet wist dat AHA een andere naam had eigenlijk? Ik vond die opmerking over dat e-mail adres wel sterk!
Donner is haar baas. Nou ja, de man met de centen voor har beleid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef troje het volgende:
wat heeft donnert hiermee te maken eigenlijk?
kon niets anders verzinnen heel snel, open jij de volgende keer maar iets betersquote:
Nou ja we kunnen ons allemaal dom houden, maar ze heeft nota bene op TV toegegeven dat ze heeft gelogen! Dan is 1 + 1 gewoon 2...quote:
euh.. neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Waarom hebben ze t steeds over de somalische nationalitiet? Ze komt uit kenia!
dat heeft ze toegegeven in fucking 2002 we leven nu in 2006quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen ons allemaal dom houden, maar ze heeft nota bene op TV toegegeven dat ze heeft gelogen! Dan is 1 + 1 gewoon 2...
klopt.. al 3 jaar geleden.. maar blijkbaar volgens rita nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen ons allemaal dom houden, maar ze heeft nota bene op TV toegegeven dat ze heeft gelogen! Dan is 1 + 1 gewoon 2...
Daar zat ze. Maar ze is Somalische.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Waarom hebben ze t steeds over de somalische nationalitiet? Ze komt uit kenia!
Mijne waren beter hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kon niets anders verzinnen heel snel, open jij de volgende keer maar iets beters
best wel ,maar ik luister (zo goed als mogelijk) de hele middag en dus avond al.quote:
Voorwaardelijk Nederlandse, namelijk op voorwaarde dat ze over 6 weken nog Nederlandse is, anders is ze nooit Nederlandse geweest en is ze het nu dus ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze had die 6 weken gewoon in de Kamer kunnen zitten en ze ís op dit moment nog gewoon Nederlandse.
ooeeeh das een goed ideequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef NJ het volgende:
Zometeen pauze. Even de frituurpan aanzetten.
Dus ze was illegaal in saudi-arabië, ethiopië en kenia? Ze was legaal in kenia, dat weet ik wel nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zat ze. Maar ze is Somalische.
Heeft ze die sitautie niet een beetje aan zichzelf te danken? Een beetje veel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze heeft het zwaar, dat is wel duidelijk. Maar goed, ze zit ook niet in de meest makkelijke situatie als je echt iedereen over je heen valt. Ik ben altijd voor de underdog, dus GO RITA!
Maar Verdonk neemt dingen pas serieus als je letterlijk zegt: "Ik heb gelogen over mijn naam". Als je zegt dat je eigenlijk anders heet, dan telt het niet. Snap dat dan!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat heeft ze toegegeven in fucking 2002 we leven nu in 2006
Zijn? Zei.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef the_disheaver het volgende:
Weisglas zijn toch van der laan?
Zoiets ja. (alheowel ik het fijne van de procedure ook niet weet)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voorwaardelijk Nederlandse, namelijk op voorwaarde dat ze over 6 weken nog Nederlandse is, anders is ze nooit Nederlandse geweest en is ze het nu dus ook niet.
Je hoopt dat de Volksvertegenwoordiging valt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Verdonk valt, hoop ik dat het hele zooitje valt.
Een waardeloze, schandalige volksvertegenwoordiging. Op een paar na dan.
Ze moet ook sterk onderdrukken om te zeggen: Kneel before your god!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er huist gewoon een goa'uld in haar, die ogen lijken helemaal op te lichten op mijn tv heel freaky
Nou ja, het kabinet kan veranderen bij verkiezingen, maar de volksvertegenwoordiging zal er hoe dan ook na de verkiezingen weer ongeveer hetzelfde uitzien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Verdonk valt, hoop ik dat het hele zooitje valt.
Een waardeloze, schandalige volksvertegenwoordiging. Op een paar na dan.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef haagse_elfje het volgende:
lousewiesjegeeft even snel een schop na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |