Heerlijk he, politiek.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef maril het volgende:
tvp , word moe van die herhalingen.
Dude, ik bedoelde dat er pas over 6 weken bekend is of ze nou echt geen Nederlandse is of toch wel (als blijkt dat ze bijvoorbeeld toch niet gelogen heeft)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is geen oordeel, het is een constatering![]()
die opmerking geloofde ze zelf nog niet eens volgens mijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat Rita echt niet wist dat AHA een andere naam had eigenlijk? Ik vond die opmerking over dat e-mail adres wel sterk!
Maar zometeen is ze met terugwerkende kracht op dit moment geen Nederlander meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze had die 6 weken gewoon in de Kamer kunnen zitten en ze ís op dit moment nog gewoon Nederlandse.
Heeft ze echt niet zelf verzonnen. Afdeling damage controlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat Rita echt niet wist dat AHA een andere naam had eigenlijk? Ik vond die opmerking over dat e-mail adres wel sterk!
Donner is haar baas. Nou ja, de man met de centen voor har beleid.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:59 schreef troje het volgende:
wat heeft donnert hiermee te maken eigenlijk?
kon niets anders verzinnen heel snel, open jij de volgende keer maar iets betersquote:
Nou ja we kunnen ons allemaal dom houden, maar ze heeft nota bene op TV toegegeven dat ze heeft gelogen! Dan is 1 + 1 gewoon 2...quote:
euh.. neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Waarom hebben ze t steeds over de somalische nationalitiet? Ze komt uit kenia!
dat heeft ze toegegeven in fucking 2002 we leven nu in 2006quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen ons allemaal dom houden, maar ze heeft nota bene op TV toegegeven dat ze heeft gelogen! Dan is 1 + 1 gewoon 2...
klopt.. al 3 jaar geleden.. maar blijkbaar volgens rita nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ja we kunnen ons allemaal dom houden, maar ze heeft nota bene op TV toegegeven dat ze heeft gelogen! Dan is 1 + 1 gewoon 2...
Daar zat ze. Maar ze is Somalische.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Waarom hebben ze t steeds over de somalische nationalitiet? Ze komt uit kenia!
Mijne waren beter hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kon niets anders verzinnen heel snel, open jij de volgende keer maar iets beters
best wel ,maar ik luister (zo goed als mogelijk) de hele middag en dus avond al.quote:
Voorwaardelijk Nederlandse, namelijk op voorwaarde dat ze over 6 weken nog Nederlandse is, anders is ze nooit Nederlandse geweest en is ze het nu dus ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze had die 6 weken gewoon in de Kamer kunnen zitten en ze ís op dit moment nog gewoon Nederlandse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |