Nee, niet altijd daarvoor bestaat dus ook weer beleid en discretionaire bevoegdheid (menselijke maat etc).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Lousewiesje: zou u ook anders hebben gewild?![]()
Tering, soms kan je niet anders.
Je moet de wet handhaven, tuttebel.
grote kans van yesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het kabinet kan veranderen bij verkiezingen, maar de volksvertegenwoordiging zal er hoe dan ook na de verkiezingen weer ongeveer hetzelfde uitzien.
Ik wacht de uitkomst ff uit. Ik vermoed weinig goeds. VVD is de laatste tijd flink gestegen. Maar de grote vraag: wie profiteert er van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dit doet mijn hele analyse voor de komende POL aandelenronde geen goed.
Gaat de VVD hierdoor nou juist veel stemmen winnen of verliezen?
En dat betreur ik ook ten zeerste. Laten we hopen dat de mensen op de laatste plaatsen veel voorkeursstemmen krijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het kabinet kan veranderen bij verkiezingen, maar de volksvertegenwoordiging zal er hoe dan ook na de verkiezingen weer ongeveer hetzelfde uitzien.
kijk jij hetzelfde debat als ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef rutger05 het volgende:
Minister Verdonk kan zich goed staande houden in het debat, terwijl zij behoorlijk wordt belaagd, en heeft duidelijk gemaakt dat zij de enkel de juiste procedures heeft gevolgd. Daarnaast heeft zij duidelijk aangegeven hoe de procedure verder kan verlopen, een en ander afhankelijk van de reactie en handelingen van Hirsi Ali zelf.
Nog sterker, Weisglas vond dat kamerleden langer moeten blijven zitten zodat er wat meer ervaring in de kamer kwam, dus echt veel verschil zal er niet zijn.quote:
Het boetekleedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:07 schreef maril het volgende:
God los God los(koefnoen)
Giel zou zeggen moederkoekje erbijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Cheesecake het volgende:
Koekje dr bij iemand?
Ik denk dat Verdonk wel kans maakt op een motie van wantrouwen, dan is het toedeledokie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef rutger05 het volgende:
Minister Verdonk kan zich goed staande houden in het debat, terwijl zij behoorlijk wordt belaagd, en heeft duidelijk gemaakt dat zij de enkel de juiste procedures heeft gevolgd. Daarnaast heeft zij duidelijk aangegeven hoe de procedure verder kan verlopen, een en ander afhankelijk van de reactie en handelingen van Hirsi Ali zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |