Ja, dat is natuurlijk een finest hour voor een beetje oppositieleider.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze drentelt steeds rond daar vooraan.
Wat heeft ze besloten dan??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
verdonk je hebt wel een besluit genomen, lul niet
ja, haar verhaal is best helder... alleen jammer dat ze principieel niet antwoordt op de vragen maar alleen dat verhaal herhaalt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik vind Verdonks verhaal nu toch wel helder.
Wel veel spanningen 14.gifquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:35 schreef Nyrem het volgende:
Did they have sex together?
Duh, zeker als de HR zich er volledig bij aansluit, lijkt me duidelijk. Ik reageerde op iemand die zei 'Probleem is alleen dat Rita een eigen draai geeft aan de uitspraak van de hoge raad... en volgens mij gaat Piet Hein daarover... en niet Rita'. Iedereen mag een draai geven aan de uitspraak, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Yep, maar de uitleg van een PG is een goede leidraad... Sla er maar een arrestenbundel op open.
Ja, dat nieuwe kapsel ben ik nooit aan gewend. Eeuwig zonde.quote:
In de Kamer, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit begint op een veredelde slowchat te lijken in plaats van een inhoudelijk discussie.![]()
Heeft geen nut, 1 keer F'5en en het topic is al vol.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
wederom tvp
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Femke heeft wel een zeikerige stem zeg, het zal je vrouw maar zijn. Echt zo'n wijf die gaat zeiken als je teveel drinkt.
De bewering was dat AHM 392 wereldoorlogen had meegemaakt. Er zijn getallen bekend van 90% van vrouwelijke bevolkingen die besneden zijn, om maar niet te spreken over uithuwelijkingen. Werkelijk geen enkele reden om een vluchtelingenstatus aan iemand toe te kennen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef nikk het volgende:
Een uithuwelijking en besnijdenis noem ik niet een luxe leven. Alhoewel dat in sommige Islamitische hoofden misschien anders gezien word.
Maar goed dat ze vanavond niet bij mij thuiskomtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Femke heeft wel een zeikerige stem zeg, het zal je vrouw maar zijn. Echt zo'n wijf die gaat zeiken als je teveel drinkt.
zei Rita dat echt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
"Stel dat ik het niet had gedaan...."
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef komrad het volgende:
#Nyrem, haha dat is een snel antwoord
tis geen valse naam, tis de naam van haar overgrootvaderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef oheng het volgende:
Als je een valse naam opgeeft bij je naturalisatie is die naturalisatie nietig. Dus sowieso was AHA al die tijd geen Nederlander.
Ben ik de enige in dit forum (en in de kamer) die recht heeft gehad en dit begrijpt ofzo?
nee, dat deel is duidelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef oheng het volgende:
Als je een valse naam opgeeft bij je naturalisatie is die naturalisatie nietig. Dus sowieso was AHA al die tijd geen Nederlander.
Ben ik de enige in de kamer (en op dit forum) die recht heeft gehad en dit begrijpt ofzo?
Dat is toch die vadsige brillo die bij elk Suriname of Antillen item tevoorschijn wordt getoverd?quote:
Wat hij altijd doet: rustig, helder en to-the-point zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, ik heb tot 10 minuten geleden alles gemist, wat deed Rouvoet precies dat mensen hem de hele tijd aanhalen?
Femke is echt iemand die je niet serieus kan nemen en die keer op keer loopt te trollen en daarvoor ook naar voren komt om vragen te stellen.quote:
ik zie haar bijna elke dag lopen op CS ze is echt een vaag wijf maar wel coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Maar goed dat ze vanavond niet bij mij thuiskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |