Ja voel me extreem op me teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Trek je je nu niet iets te veel aan van wat een ander vindt?
nou dat ben ik toch ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal zijn het juist de topicverneukers van wie ik posts wis.
Beetje kinderachtig, dit. Je wordt kwaad omdat ik niet wil dat er tientallen offtopic posts in mijn topic komen. Je denkt dat ik mijn mening niet wil onderbouwen. Dat wil ik best, maar niet in dát topic. Dus ik begrijp niet echt waar je je nou zo kwaad om maakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja voel me extreem op me teentjes getrapt.
Maar goed, vanaf nu ga ik elke reactie, vraag, topic van jou vermijden.. Jij blij, ik blij
Een gewoon oogje ook genoeg?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:23 schreef Triggershot het volgende:
Alicey, kun je een speciaal oogje op het zeil houden @ Wat ze zeggen over Mohammed ?
nee hoeft niet, zolang jouw ogen er ook op gericht zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat het exclusief mijn oog is.
Heeft nog best lang geduurd eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef Akkersloot het volgende:
Sinds wanneer valt wat de definitie van een christen is niet meer onder wfl.
Is Alicey een christen die eventjes bepaalt hoe alle christenen moeten denken ?
[Pol] Over christenen én gristenen.
A.u.b. terug open dat topic.
Binnen de 10 seconden gereageerd. Het zit je blijkbaar echt heel zwaar.quote:
Viel me gewoon op in de ATquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Binnen de 10 seconden gereageerd. Het zit je blijkbaar echt heel zwaar.
Voor een discussie missen we daarbij niets.quote:
Oh, je vraagt hier hetzelfde als per mail.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef Akkersloot het volgende:
Sinds wanneer valt wat de definitie van een christen is niet meer onder wfl.
Is Alicey (even geen verdere info over een kloon) een christen die eventjes bepaalt hoe alle christenen moeten denken ?
[Pol] Over christenen én gristenen.
A.u.b. terug open dat topic.
een christen die gelooft dat je in de hel komt als je niet gelooft dat Jezus de Zoon van God isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef Akkersloot het volgende:
O.K.
Hoe noemen we een christen die gelooft dat je in de hel komt als je niet gelooft dat Jezus de Zoon van God is ?
Het lijkt me toch wel handig hoor om zo'n begrip te definieren. Dan weten we tenminste waarover we lullen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoals ook per mail geantwoord is de definitie van een christen meer een taalkwestie, en in ieder geval geen levensbeschouwelijk onderwerp.
Dat is helemaal geen taalkwestie. En wel om de hele simpele reden dat er christenen zijn die wel geloven dat ongelovigen in de hel komen en christenen zijn volgens wie dat niets uit maakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:14 schreef Alicey het volgende:
Zoals ook per mail geantwoord is de definitie van een christen meer een taalkwestie, en in ieder geval geen levensbeschouwelijk onderwerp.
Ga maar naar het kleuterforum.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
[Hoe noemen we een christen die gelooft dat je in de hel komt als je niet gelooft dat Jezus de Zoon van God is ? ]
een christen die gelooft dat je in de hel komt als je niet gelooft dat Jezus de Zoon van God is
Christen: Iemand die Jezus ziet als zijn belangrijkste religieuze persoon.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef thabit het volgende:
Het lijkt me toch wel handig hoor om zo'n begrip te definieren. Dan weten we tenminste waarover we lullen.
Het lijkt me handiger om in de inleiding van je tekst X te definieren als de verzameling van alle christenen die geloven dat je in de hel komt als je niet gelooft dat Jezus de Zoon van God is en in het vervolg van je tekst te spreken over "elementen van X".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
een christen die gelooft dat je in de hel komt als je niet gelooft dat Jezus de Zoon van God is
Ik zie een enorm verschil tussen christenen en gristenen. Jij niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef Vandeplato het volgende:
Akkersloot wat is nou in vredesnaam de relevantie van deze gedachte van jou?
Wat wil je met deze stelling zeggen/bereiken?
Wat doet het ertoe dat mensen dat geloven?
O.K. "Feit is dat Mohammed een schoon gewassen pedo was".quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:02 schreef Triggershot het volgende:
kan Wat ze zeggen over Mohammed weg aub
hey satanfanaat, alles goed?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
O.K. "Feit is dat Mohammed een schoon gewassen pedo was".
Maar wat maakt het jou uit dat die mensen dat geloven?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik zie een enorm verschil tussen christenen en gristenen. Jij niet.
En een punt is natuurlijk ook wat de noodzaak is om een topic met die stelling te sluiten.
Hou jij je grote bek maar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:
hey satanfanaat, ?
quote:c. De term "gristenen" zou dan denigrerend kunnen zijn maar door te beweren dat bepaalde mensen in de hel komen zijn ze natuurlijk zelf begonnen met denigreren.
Juist, en gezien dat een feit is, valt er ook niet over te discussieren, en is het dus ook geen topic waard.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen taalkwestie. En wel om de hele simpele reden dat er christenen zijn die wel geloven dat ongelovigen in de hel komen en christenen zijn volgens wie dat niets uit maakt.
Dat is gewoon een feit. En dat gemieter van je met het sluiten van topics is dan ook een grote schande.
En jij laat je voor het karretje spannen door bepaalde mensen die menen dat alleen zij weten hoe te geloven?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef Akkersloot het volgende:
Alicey laat zich lekker voor het karretje spannen van bepaalde christenen die menen dat alleen zij het recht hebben om zich christen te noemen.
Nee, want gemeten naar de huidige morele maatstaven is dat zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:02 schreef Triggershot het volgende:
kan Wat ze zeggen over Mohammed weg aub
Is Akkersloot gelovig??!!??!!??quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
En jij laat je voor het karretje spannen door bepaalde mensen die menen dat alleen zij weten hoe te geloven?
Ik geloof het wel. Hij hangt de aanneembaarheidsgodsdienst aan..quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:09 schreef Vandeplato het volgende:
[..]
Is Akkersloot gelovig??!!??!!??
(Hij wil mijn vragen niet beantwoorden)
okquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, want gemeten naar de huidige morele maatstaven is dat zo.
Serieus he, nu je satan dient, heb je wel eens wat vrije tijd voor je zelf?quote:
Ik heb ook es een eigen definitie willen introduceren voor users die gelovigen bashen, maar daar was Akkersloot het dan weer niet mee eensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel handig hoor om zo'n begrip te definieren. Dan weten we tenminste waarover we lullen.
Ja, laten we direct binaire drankspelletjes doen als we toch de nurt uithangen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb ook es een eigen definitie willen introduceren voor users die gelovigen bashen, maar daar was Akkersloot het dan weer niet mee eens![]()
Ik denk dat jouw wiskundige aanpak wel een goeie isKan ie mooi praten over X en het complement van X,
Je kan natuurlijk ook de vraag stellen waarom Mod Alicey en bepaalde users persé willen dat een topic over het verschil tussen christenen en gristenen dicht moet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Vandeplato het volgende:
Maar wat maakt het jou uit dat die mensen dat geloven?
Volgens mij geloven heel veel gelovigen (en geloven) dat alleen gelovigen in de hemel komen.
Ik zie ook wel verschil tussen deze twee theologische stellingen maar waarom jij je daar zo druk over kan maken is me echt een volstrekt raadsel.
Dat was de vraag niet. Beantwoord de vraag liever eens in plaats van voor de zoveelste keer de martelaar uit te hangen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de vraag stellen waarom Mod Alicey en bepaalde users persé willen dat een topic over het verschil tussen christenen en gristenen dicht moet.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat was de vraag niet. Beantwoord de vraag liever eens in plaats van voor de zoveelste keer de martelaar uit te hangen.
Als de grootste Akkersloot stalker op dit forum had jij dat toch moeten weten ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:16 schreef Akkersloot het volgende:
Christenen betrekken mij niet in hun religie. Mensen die beweren dat "ongelovigen" in de hel komen wel.
Kun jij niet es in therapie ofzo, ipv WFL te bestoken met je flauwekul? Je topics zijn flauw, irritant, hebben een niveau van Jip&Janneke, komen gefrustreerd over, en hebben weinig tot geen discussiewaarde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
[..]
Als de grootste Akkersloot stalker op dit forum had jij dat toch moeten weten ?
En het blijft natuurlijk een punt dat je natuurlijk ook de vraag kan stellen waarom een topic over het verschil tussen christenen en gristenen persé gesloten moest worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |