Ben benieuwt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:18 schreef Omnifacer het volgende:
Volgende bicepstraining doe ik het zo, en dan laat ik weten hoe het gegaan is...
Laat je horen hoe ie ging?quote:
Idd, waar haal je je geld vandaan dan. Werk je daar ofzo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja, nog twee weken in Canmore in de Rockies. Ben deze week gaan zwemmen in een bergmeertje waar twee weken terug nog 15cm ijs lag. Dat was koud! Over twee weken ga ik naar Edmonton voor een maand en dan begint de lange rit naar de top van Alaska! Heb er zin in! Hoop dat ik overal een beetje gelegenheid kan vinden om door te trainen. Alleen jammer dat het zo duur wordt als je daypasses moet kopen.
Die heb ik ook, in een paarse pot. Langwerpige gele pillen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:29 schreef McGilles het volgende:
Ik gebruik trouwens van die "multivitaminen voor sporters" van de kruidvat, is dit nou slechtere kwaliteit dat als je het bij een supplementenzaak online koopt of? Het scheelt namelijk heel wat centen!
Ik werk hier in Canmore sinds november en ik heb in Edmonton ook al werk geregeld voor een maand. Er is zoveel werk in Alberta, niet te geloven. Daarna ga ik echt op pad. Dus eerst omhoog naar Alaska en dan wil ik naar Centraal Amerika rijden. Kheb een oude auto gekocht voor 500 euro... Is het niks voor jou om rond te reizen? Valt op zich best te combineren met trainen hoor, in Australië heb ik dat ook gedaan en ik ging er toen zelfs nog op vooruit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:44 schreef ivosnivo het volgende:
Idd, waar haal je je geld vandaan dan. Werk je daar ofzo?
Hehe, heb het ook wel eens een paar keer gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:26 schreef BertV het volgende:
Vanochtend heel vroeg, geen spotter in de sportschool.
Toch ff benchen, ben er pas mee begonnen. Eigenwijs toch meer gewicht pakken dan ik aan kon.
Na de vierde herhaling met 80kg hield ik het niet meer.![]()
Heb de stang met een rol beweging naar m'n tenen geduwd en vervolgens leek het of het jongentje met het rode hoofd meer aan het deadliften was dan bankdrukken...
Moest een keer gebeuren.
Ik had 'm op m'n borst liggen maar had geen kracht meer om het op te tillen. Had hulp kunnen roepen, maar eergevoel eh.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hehe, heb het ook wel eens een paar keer gehad.
Heb ook eens gehad dat ik zulke zweetklauwen had dat mijn handen iets naar buiten waren gegleden tijdens het drukken, dus kon ik hem niet meer terugleggen in het rekLig je daar met het gewicht boven je hoofd, maar kan je er niks mee
![]()
Whehehe owned!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:26 schreef BertV het volgende:
Vanochtend heel vroeg, geen spotter in de sportschool.
Toch ff benchen, ben er pas mee begonnen. Eigenwijs toch meer gewicht pakken dan ik aan kon.
Na de vierde herhaling met 80kg hield ik het niet meer.![]()
Heb de stang met een rol beweging naar m'n tenen geduwd en vervolgens leek het of het jongentje met het rode hoofd meer aan het deadliften was dan bankdrukken...
Moest een keer gebeuren.
Is full block bij jullie 180kg? beetje weinig toch voor leg press?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:26 schreef LedZep het volgende:
Overigens gisteravond nog even in de gym geweest, geen officiele training maar gewoon even wat funstuff, en toen zag ik..onze seated leg press![]()
Gevolg:
30 reps met fullblock (=180kg)
Toen liep ik als een sumoworstelaar![]()
En zondag weer squatten![]()
Gelukkig geen spierpijn ofzo![]()
Klopt helemaal. Maar wij hebben niet zo'n 45 graden ding waar je schijven aan kunt hangen, maar een blits horizontaal ding met gewoon vast gewicht. Max 400 poundsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is full block bij jullie 180kg? beetje weinig toch voor leg press?
Wij hebben er 1 van 280kg en die duw ik al op mijn gemakje!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar wij hebben niet zo'n 45 graden ding waar je schijven aan kunt hangen, maar een blits horizontaal ding met gewoon vast gewicht. Max 400 pounds
Ik denk dat ik een nieuw doel heb gevonden; 100 reps met fullblock. Dat is in onze gym zo'n beetje een beastskill; zelfs de grote kerels hier hebben kippepotenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 van 280kg en die duw ik al op mijn gemakje!
Dat krijg je met al die bakken kwark. Goede verhoudingen, al zou ik wat meer vet nemen (ivm testosterongehalte). Of ben je aan het cutten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef McGilles het volgende:
Heb net via de "eetmeter 2002" mijn minimale voeding berekend per dag:
Kcal: 4200
Eiwit: 300 gram (wist niet dat dit zo hoog was
Vet: 100gram
Koolhydraten: 500gram
Cutten, nee joh, ben eindelijk weer begonnen dus nu wil ik eerst vooruitgang zien!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die bakken kwark. Goede verhoudingen, al zou ik wat meer vet nemen (ivm testosterongehalte). Of ben je aan het cutten?
Je kan ook net als MrJ elke dag een paar eetlepels lijnzaad / vis / olijfolie naar binnen werken. Wel met neus dicht natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Cutten, nee joh, ben eindelijk weer begonnen dus nu wil ik eerst vooruitgang zien!
Vetten, ja, ik kan bijvoorbeeld een haringtje eten oid!
Die zittende legpress met 60kg?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:00 schreef Tommy__ het volgende:
overlaatst was een kerel aan het bluffen tegen me dat hij 60kg kon bij de leg press.. hij kende het verschil niet tussen de 45° variant en de horizontale. hij vergeleek mijn 90kg met zijn 60kg, en vond het nauwelijks een verschil (hij op de horizontale, ik op de 45°)![]()
de eerste keer ik de gym binnekwam zat ik al op 130![]()
hmm ik had al wel zo'n idee dat jij zoveel eiwitten vrat op 'n dag hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef McGilles het volgende:
Heb net via de "eetmeter 2002" mijn minimale voeding berekend per dag:
Kcal: 4200
Eiwit: 300 gram (wist niet dat dit zo hoog was
Vet: 100gram
Koolhydraten: 500gram
Ik zal de link maar weer eens postenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hmm ik had al wel zo'n idee dat jij zoveel eiwitten vrat op 'n dag hoor![]()
met al je shakes 2-3 bakken kwark brinta's melk enz enz.
Waar heb je trouwens die eetmeter vandaan? Ik ben zelf namelijk bang dat ik niet genoeg eiwitjes per dag naar binnen werk, maar weet het niet zeker.
Mijn ontbijt is zo'n 60gram eiwit, middageten was net ook zoiets en nu precies hetzelfde, misschien een beetje overdone maar wel lekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hmm ik had al wel zo'n idee dat jij zoveel eiwitten vrat op 'n dag hoor![]()
met al je shakes 2-3 bakken kwark brinta's melk enz enz.
Waar heb je trouwens die eetmeter vandaan? Ik ben zelf namelijk bang dat ik niet genoeg eiwitjes per dag naar binnen werk, maar weet het niet zeker.
Is die trouwens accuraat? Of is het beter je te houden aan de voedingstabel van DBB?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zal de link maar weer eens posten
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=56461&highlight=eetmeter+2002
Zo accuraat als het maar kan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:09 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Is die trouwens accuraat? Of is het beter je te houden aan de voedingstabel van DBB?
Donderdag borst gedaan....voor de eerste keer incline flyes, fuck man dat viel tegen, je combineert toch weer op een nieuwe manier de borstspier met de voorste schouderkop.
Ik train de laatste tijd trouwens steeds meer met een trainingsmaatje...die gast vroeg steeds of ik hem kon helpen en zodoende...het scheelt wel vind ik, zo maak je toch nog die laatse 2 reps die je alleen niet zou kunnen doen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zo accuraat als het maar kan.
Waarom zou je die laatste 2 reps dan willen maken, aangezien je ze toch niet alleen kan? Je eindigt dan elke training, al dan niet onbewust, met falen. En falers winnen nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |