quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien dat je dan voor straf eerder naar huis mag. moet, en niet meer terug hoef te komen
Ben net terug man, biceps en onderarmen aangepakt. Ja dat is een keer wat anders als deadlifts, benchpresses of squats he.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef LedZep het volgende:
Wordt hier goddome ook nog getraind of hoe zit dat?
Truste dan maar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben net terug man, biceps en onderarmen aangepakt. Ja dat is een keer wat anders als deadlifts, benchpresses of squats he.
Ga nu lekker maffen.
Ben vandaag al naar de gym gegaan, ik ga altijd om 16:00u omdat het anders veel te druk is en daar zit ik echt niet op te wachten!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef LedZep het volgende:
ga zometeen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:35 schreef LedZep het volgende:
Guttegut vroeger in de oorlog moest ik 20 km (heen en terug zelfs) door weer en wind zonder schoenen naar me school lopen. En hoorde je mij klagen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ga zometeen.
deadlifts, rows, lichte squats, chinnen en nog 1 voor de biceps oid.
Moet ik alleen door de regen fietsen![]()
Dat zuigt kerel...........quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:30 schreef Hiekie_ het volgende:
Ik werk in een computershop...
Kreeg ik laatst meer uren!!! YES!! maar waar :S
De koopavond.. GVD 1 keer minder per week trainen !!! EIKEL
Maar binnenkort toch weer meer tijd... nu wil ie me ontslaan :S wegens re-organisatie..
Nee maar ik eet er wel 2-3 per dagquote:
haha je bent slechts 2 jaar en 2 maanden ouderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Guttegut vroeger in de oorlog moest ik 20 km (heen en terug zelfs) door weer en wind zonder schoenen naar me school lopen. En hoorde je mij klagen?
Jeugd van tegenwoordig.......
Dan lift je evenveel als ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha je bent slechts 2 jaar en 2 maanden ouder
Trouwens, ik ben precies tussen de regenbuien doorgefietst![]()
En nog meer goed nieuws, deadlift pr op 120 kg, 3x
Gaat lekker de laatste tijd nu ik totaal ben afgestapt van al die ongein oefeningen en max 1 apparaat per training sessie aanraak.
heb ik alquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee maar ik eet er wel 2-3 per dagLekker fris (ook al is het nu niet zo warm buiten) en het eet makkelijk weg! Maar moet noten, ananas, melk hebben
met het verschil dat ik meer dan 80 kg weeg en 22 ben jij en nog een fuckin' puber bentquote:
Ten eerste omdat ananas ontzettend lekker is!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
heb ik al
maar ik eet 1,5 bak kwark per dag, dat is wel mijn max ong...
Waarom ga jij die ananas eten, toch om spierpijn ed tegen te gaan?
Dikke vetklep! Zo kom je natuurlijk nooit onder de 40% BF met je pizza's en chips!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb hier chips
Perziktroepje gaat er weer naar de training inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:55 schreef ivosnivo het volgende:
Nee maar het is toch kutweer, en ik wil me 5 kg terug die ik door me dagje ziek kwijt ben geraakt. Spierpijn in me buik van de barbell curl van gisteren
Ga jij nou meer perziktroep drinken
je zet mensen op slechte gedachtequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb hier chips
Dan doe je het toch niet? Kan jou het schelen. Ik ga na deze 6 weekse cycle ook flink minderen icm zwaar conditioning werk en alternatieve trainingen. Groeien is leuk, maar het is niet het eerste levensdoel en bovendien zal je echt niet kleiner worden, mocht je bv naar 3000-3500kcal gaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef ivosnivo het volgende:
Ik vind dat vele eten en drinken de laatste tijd helemaal niks meer. Ik doe het nog wel maar met de grootste tegenzin (je moet wat als je groter wil worden). Ik hoop dat het tijdelijk is en dat het over een poosje weer normaal is
Dumbbell rows met GELIJK gewicht voor links en rechts.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:32 schreef BushRanger het volgende:
Ik heb het idee dat de linkerkant van m'n rug aardig achterloopt op de rechterkant als ik het eens goed bekijk. Nu vraag ik me af of dit door het trainen komt of door het dagelijks leven. Ik ben rechts dus het zou logisch zijn als rechts wat sterker is misschien. Met het trainen kun je met chins en barbell rows bijvoorbeeld toch geen verschil tussen rechts en links creeeren? Als de stang in balans is, dan trek je er toch even hard aan met links en rechts? Je ziet het verschil vooral in de wijdte van de lats en de spier die op het midden van je rug zit, de ene loopt langer door dan de andere.
Wie heeft er ideeen om dit aan te pakken? Wat voor oefening zou ik bijvoorbeeld alleen met links kunnen doen?
Daar trek ik het verschil nooit mee recht denk ik. Ik pak altijd links al eerst en doe dan evenveel herhalingen voor rechts.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dumbbell rows met GELIJK gewicht voor links en rechts.
Dan kan je je afvragen of links werkelijk slapper is dan rechts. En mocht er een verschil in grootte zijn dan is dit (unilateraal trainen) toch de enige manier om er iets aan te veranderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Daar trek ik het verschil nooit mee recht denk ik. Ik pak altijd links al eerst en doe dan evenveel herhalingen voor rechts.
Dat heb ik ook een beetje. Me linker bicep is sterker dan me rechter, en me rechter tricep is sterker dan me linker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:32 schreef BushRanger het volgende:
Ik heb het idee dat de linkerkant van m'n rug aardig achterloopt op de rechterkant als ik het eens goed bekijk. Nu vraag ik me af of dit door het trainen komt of door het dagelijks leven. Ik ben rechts dus het zou logisch zijn als rechts wat sterker is misschien. Met het trainen kun je met chins en barbell rows bijvoorbeeld toch geen verschil tussen rechts en links creeeren? Als de stang in balans is, dan trek je er toch even hard aan met links en rechts? Je ziet het verschil vooral in de wijdte van de lats en de spier die op het midden van je rug zit, de ene loopt langer door dan de andere.
Wie heeft er ideeen om dit aan te pakken? Wat voor oefening zou ik bijvoorbeeld alleen met links kunnen doen?
Damn, ziet er heel vet uit. Dat ga ik volgende week is doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef BushRanger het volgende:
Iemand ervaring met deze oefening: http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/WTSupineRow.html
Zo ja, hoe bevalt dat?
Ja, nog twee weken in Canmore in de Rockies. Ben deze week gaan zwemmen in een bergmeertje waar twee weken terug nog 15cm ijs lag. Dat was koud! Over twee weken ga ik naar Edmonton voor een maand en dan begint de lange rit naar de top van Alaska! Heb er zin in! Hoop dat ik overal een beetje gelegenheid kan vinden om door te trainen. Alleen jammer dat het zo duur wordt als je daypasses moet kopen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Damn, ziet er heel vet uit. Dat ga ik volgende week is doen.
Hoe breed zal je hem beet moeten pakken? Net zo breed als bij bankdrukken? Vette oefening man, lekker uitrekken onderin.
Zit je nog steeds in het buitenland bushranger?
"Water is alleen te koud om in te zwemmen als het ijs is"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja, nog twee weken in Canmore in de Rockies. Ben deze week gaan zwemmen in een bergmeertje waar twee weken terug nog 15cm ijs lag. Dat was koud! Over twee weken ga ik naar Edmonton voor een maand en dan begint de lange rit naar de top van Alaska! Heb er zin in! Hoop dat ik overal een beetje gelegenheid kan vinden om door te trainen. Alleen jammer dat het zo duur wordt als je daypasses moet kopen.
"Trainingspartners zijn voor mensen die zichzelf niet ertoe kunnen dwingen om die laatste rep te maken"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef Fugie het volgende:
vandaag eindelijk weer eens mijn borstspieren gevoelt, zonder collega is het lastig om echt diep te gaan bij bankdrukken
maar ik drukte nu al vrij makkelijk 30 kilos, dus dat gaat de goede kant opEvenals mijn schouders merk ik toch wel veel progressie sinds mijn nieuwe schema (3 weken)
ja, ik doe die oefening als m'n abonnement is verlopen (nu dus) ik modificeer ze wel een beetje, sinds dat ik barbell in huis ga ik op de grond liggen en trek ik me op aan m'n bureau, m'n armen zijn hierbij ver naar voren wat de oefening absoluut niet perfect maakt, maar het is beter dan niets. Nu ben ik een ander plekje in huis aan het zoeken om deze oefening uit te voeren, namelijk onder de traphal, ga ik een paar touwen of kabels halen bij de doehetzelfwinkel en hang ik ze rond de treden waaronder ik me optrekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef BushRanger het volgende:
Iemand ervaring met deze oefening: http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/WTSupineRow.html
Zo ja, hoe bevalt dat?
Biceps, echt bijzaak bij mij altijd!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
Ik ga ook aan de bicepstraining. Zondag even flink vol laten pompen met preacher curls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |