Ga eens hem er uitgooien of laat hem 75% procent van reparatie kosten en Internet abonnement kosten betalenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Mijn broer speel tegenwoordig niet anders. Hij zit de hele dag achter de pc met zijn WW trekkende kop waar hij nu net een maandje in zit.
Het enige wat ik de hele dag te horen krijg gaat over WOW alsof het mij iets intereseert.
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen. Waar hij me dan uiteraard met zeer veel tegenzin of gewoon niet achter laat omdat hij nog ff 20K honor points moet hebben ofzo.
Ik ben er stront ziek van.
Zonet ook. Ik moet nog even wat afmaken voor morgen dus kruip na het eten gelijk achter de computer zodat ik vanaaf even lekker kan chillen. Komt meneer met de melding dat we de afspraak hadden gemaakt dat hij vanavond achter de pc zou, dit was meer een melding vanmorgen vroeg toen ik om 8:15 de deur achter me dicht trok om weer naar school te gaan.
Ik dus wtf ik ben vandaag de hele dag weg geweest en vraag aan hem wat hij gedaan dan? Meld meneer even dat hij vandaag de hele dag achter wow heeft gezeten en er even uit is geweest om boodschappen te doen vandaag en om voordat ik thuis kwam even eten te koken (wat btw niet te haggen was). Dus niet echt druk.
Maar met veel dreigen is het me gelukt om hem tot 7 uur te claimen.
De lul ga toch werken man![]()
We wonen trouwens samen in een flatje.
Ben net klaar. ff het lijst standaard websites afgaanquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:37 schreef mazaru het volgende:
Zolang die het eten voor je op tafel zet, en de boodschappen haalt, valt er toch niks te klagen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Syytön het volgende:
Trouwens, je moet ook niet zeiken, repareer je eigen pc of laat het doen. Jij bent hem dus eigenlijk tot last. tjeeez.
Volgens mij is de PC niet kapotquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Syytön het volgende:
Trouwens, je moet ook niet zeiken, repareer je eigen pc of laat het doen. Jij bent hem dus eigenlijk tot last. tjeeez.
En je was zelf een van die uitzonderingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zag laatst een bijeenkomst van wow spelers, op een paar uitzonderingen na waren ze echt zo typisch dat ik moest huilen van het lachen.
Ik heb het spel nog nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En je was zelf een van die uitzonderingen![]()
Delete zijn charactersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:53 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb nog 7 min komt meneer ff melden. zucht wat te doen wat te doen.
Net een klein kind.
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen.
Ik hoor hem nu met veel zuchten en kreunen van de bank af komen. ff een relletje schoppen wish me luckquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nog 3 minuten! probeer zoveel mogelijk tijd te rekken succes![]()
goodluck!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Mijn broer speel tegenwoordig niet anders. Hij zit de hele dag achter de pc met zijn WW trekkende kop waar hij nu net een maandje in zit.
Het enige wat ik de hele dag te horen krijg gaat over WOW alsof het mij iets intereseert.
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen. Waar hij me dan uiteraard met zeer veel tegenzin of gewoon niet achter laat omdat hij nog ff 20K honor points moet hebben ofzo.
Zonet ook. Ik moet nog even wat afmaken voor morgen dus kruip na het eten gelijk achter de computer zodat ik vanaaf even lekker kan chillen. Komt meneer met de melding dat we de afspraak hadden gemaakt dat hij vanavond achter de pc zou, dit was meer een melding vanmorgen vroeg toen ik om 8:15 de deur achter me dicht trok om weer naar school te gaan.
Ik dus wtf ik ben vandaag de hele dag weg geweest en vraag aan hem wat hij gedaan dan? Meld meneer even dat hij vandaag de hele dag achter wow heeft gezeten en er even uit is geweest om boodschappen te doen vandaag en om voordat ik thuis kwam even eten te koken (wat btw niet te haggen was). Dus niet echt druk.
vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Stekker van de internetverbinding er uit trekken. Simpel.
Pics!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik hoor hem nu met veel zuchten en kreunen van de bank af komen. ff een relletje schoppen wish me luck
Toedels![]()
Liegbeest het is pas 1,5 jaar uit ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
goodluck!!!!!
ik ken een jongen (vriend van mn broertje) die het al jaren speelt!!!!!!!!!!! en hij doet NIKS anders dan dat....en ik overdrijf niet he![]()
Met oud&nieuw kwamen we bij zn broertje chillen en hij zat het te spelen, toen ik vroeg wat ie om 12uur gedaan had.....nouja je raadt het al....WOW spelen dusIk ben serieus bang voor dat spel.....blijkbaar is het echt extreem verslavend!!!!!!!! En mijn broertje speelt het nu ook regelmatig nu hij in de sociale dienst zit....dus ik vrees voor hem ook het ergste.....
![]()
dan is ie al 1,5 jaar verslaafd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Liegbeest het is pas 1,5 jaar uit ofzo.
Wij hebben een router, die zit in de meterkast. Als je je stekkertje er daar uitrukt en dat ding op slot doet heb je geen verbinding meer.quote:
hihi, moet ik ook eens doen. Alleen heb ik dan ook geen verbinding.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Stekker van de internetverbinding er uit trekken. Simpel.
Dan moet je ook wel het stekkertje van de router die na iemand anders pc gaat eruit trekken hé!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hihi, moet ik ook eens doen. Alleen heb ik dan ook geen verbinding.
ok ok ja als er een slot opzit dan is het nog wel een aaaar-dig-idtje ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wij hebben een router, die zit in de meterkast. Als je je stekkertje er daar uitrukt en dat ding op slot doet heb je geen verbinding meer.Dus ik weet niet wat jij elite loopt te doen als ik over een stekkertje begin?
Offline WoW spelen is ook knap hoor..
En hebben ze nog pigment ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg iedere dag van die nerds in de winkel voor die prepaid-cards... Fuckin 26.99 voor één kaart!
Daarmee kun je één maand (volgens mij) dat spel spelen, + je moet dat spel ook nog kopen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
Wat is in godsnaam WoW? Prepaid cards? Kun je er mee bellen of zo?
World Of Warcraft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
{Edit) nu lees is ik een spel? Voor je mobiel?(edit)
lol, ik heb ooit een korte verslaving gehad, 10 uur per dag freelancer spelen, zelfde idee als wow, duurde een week ofzo, gelukkig had ik toen via een gozer de routes om zo snel mogenlijk het beste schip te kopen met de beste wapens dus toen ik eenmaal oppermachtig was(quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:20 schreef fratsman het volgende:
Bleek en een bril, en mijn collega greep meteen een WoW-card...
Cry more...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Een leven, DAT NIET!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef Ashram het volgende:
Zo'n broertje heb ik ook, maar dan met 3 lvl60 characters of zo en nog een paar onderweg.
Ambitieus, DAT WEL!
Poosje gespeeld, was het ook zo weer zatquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:45 schreef Danny_Ramone het volgende:
Zo te horen heb ik niks gemist.
Met af en toe een spelletjes spelen is niets mis, maar dat WoW heeft me nooit kunnen boeien.
Vreemd genoeg weet ik dat nog ermee te combineren ook!quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef Ashram het volgende:
[..]
Vreemd genoeg weet ik dat nog ermee te combineren ook!![]()
Hij heeft een LEVEN!!!
Maar geen slaap...![]()
Ach...reken maar uit hoeveel uur je hebt gespeeld tegen de wat je ervoor hebt betaald.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef IFASS het volgende:
[..]
Poosje gespeeld, was het ook zo weer zat![]()
(zonde van m'n geld achteraf)
Idd, alleen die maandelijkse kosten he...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef Salvad0R het volgende:
world of warcraft is niet cool .
De rechte world is stoerder.
En alweer moet ik je gelijk geven.. gaat ook meer om het idee ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ach...reken maar uit hoeveel uur je hebt gespeeld tegen de wat je ervoor hebt betaald.
Ik vind games a 49,99 ook erg duur, maar achteraf als je bekijkt hoeveel tijd je erin hebt gestoken...
Topentertainment voor een absurd lage prijs.
In mijn geval:
- Vampire Masquerade (PC)
- allerlei console RPG's
- BF1942 (PC)
Natuurlijk vis ik mijn games nog steeds uit de budgetback, aangezien ik toch nooit aan de systeemeisen voldoet, wanneer het spel 49,99 kost.![]()
Bekend probleem. Ik heb wat maten die helemaal weg zijn van Oblivion (oid). Houden ze hun bek maar niet over dicht... zwaar irritant, vooral tijdens het stappen. Dan haak je in op een gesprek en hebben ze het over wat een 'pimpy Diedra zwaard met dikke betovering' ze nou weer hebben gevonden. En dan beledigd/verbaasd reageren als ik ze voor nerd uitmaak en wijs op de mokkels die rondlopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Panzer het volgende:
Hoe herkenbaar... Alleen dan in mijn vriendengroep, gewoonweg kansloos,
blablabla... bla
Ik ga het niet spelen ook... tijdsverspillings...![]()
True.quote:Op woensdag 17 mei 2006 04:24 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Bekend probleem. Ik heb wat maten die helemaal weg zijn van Oblivion (oid). Houden ze hun bek maar niet over dicht... zwaar irritant, vooral tijdens het stappen. Dan haak je in op een gesprek en hebben ze het over wat een 'pimpy Diedra zwaard met dikke betovering' ze nou weer hebben gevonden. En dan beledigd/verbaasd reageren als ik ze voor nerd uitmaak en wijs op de mokkels die rondlopen.![]()
Met 2 uur per dag bouw je toch geen respect op bij de WoW-scenequote:Op woensdag 17 mei 2006 08:12 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
True.
Ik speel ook WoW, maar omdat het na m'n werk, m'n vriendin en de rest van m'n sociale leven komt,
beperk ik me tot 2 uur per dag.
Dat kost moeite maar houd de lol er wel in.
Beetje zelfdiscipline is tegenwoordig teveel gevraagd geloof ik
Lijkt me nu niet iets waar je trots op zou moeten zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met 2 uur per dag bouw je toch geen respect op bij de WoW-scene.
!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarmee kun je één maand (volgens mij) dat spel spelen, + je moet dat spel ook nog kopen...
Nou, wees maar trots op jezelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef Camplo het volgende:
Blij dat ik zo'n stomme spellen niet meer speel. Enige wat ik ooit nog eens doe op internet tegenwoordig is een spelletje gratis pokeren met de kans om 0.02/0.03/0.05 dollarCENT te verdienen.
That's all
Misschien krijgt ie wel een enorm fijn tintelend gevoel tussen zn benen als ie zn dollarcenten wint.quote:
Volgens mij heb ik dat ook op TV gezien. Maar hij verkondigde ook dat hij zich fijner voelde online in WOW dan irl. Ja, dat kon je ook wel zien aan z'n uiterlijk. Natuurlijk ga je gepest worden als je erbij loopt als een zwerver.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:23 schreef 4.2Quattro het volgende:
WoW is zo'n sneu spel. Er was laatst nog een kereltje op TV dat 8 uur per dag speelde en zonder schroom wist te verkondigen dat hij eigenlijk geen vrienden had.
Die game mogen ze met zulke mensen erbij in een kuil gooien, ongebluste kalk erop en wachten tot het gaat regenen.
Kan ik die nog terugkijken op uitzendinggemist.nl ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:53 schreef Takje het volgende:
Ja, dat was die docu van de VPRO. Heel jammer dat ze zo'n eenzijdig beeld schetsten van de gemiddelde WoW speler. Met alles is het natuurlijk zo dat je het niet moet overdrijven. Niet achterlijk veel Warcraft doen, niet achterlijk veel televisie kijken, niet achterlijk veel sporten, niet achterlijk veel zuipen, etcetera. Met het spel zelf is echt niks mis en je kunt het prima combineren met een sociaal leven ernaast. Ligt aan jezelf.
Heb ik ook twee jaar lang fanatiek gespeeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat tot een jaar geleden elke vrije minuut Neverwinter Nights online te spelenHad op gegeven moment wél 17 lvl 40 characters op mn favoriete server
Een stuk goedkoper dan uitgaan, dus als je het kan betalen en je hebt plezier, waarom niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ach...reken maar uit hoeveel uur je hebt gespeeld tegen de wat je ervoor hebt betaald.
Wat dat betreft stond er onlangs een heel wat beter artikel in het NRC.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:53 schreef Takje het volgende:
Ja, dat was die docu van de VPRO. Heel jammer dat ze zo'n eenzijdig beeld schetsten van de gemiddelde WoW speler. Met alles is het natuurlijk zo dat je het niet moet overdrijven. Niet achterlijk veel Warcraft doen, niet achterlijk veel televisie kijken, niet achterlijk veel sporten, niet achterlijk veel zuipen, etcetera. Met het spel zelf is echt niks mis en je kunt het prima combineren met een sociaal leven ernaast. Ligt aan jezelf.
Ik begrijp niks van die video? Het ziet er triest uit trouwens en het duurt ook nog eens 10 minuten? Niet echt de moeite van het bekijken waard en volgens mij moet je een flinke nerd zijn om het uberhaupt te begrijpen, laat staan erom te lachen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:
Willen jullie ECHT lachen jongens? Check dit
Achtergrond: De posts die je ziet aan het begin zijn van een jongen die is overleden. Hij zat in een grote clan en disste een andere clan altijd. Na zijn overlijden besloten zijn maatjes een 'online begrafenis' te houden, met alle gevolgen van dien. Hou je vast want dit is echt puur goud.
Zo moeilijk is t niet om te berijpen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van die video? Het ziet er triest uit trouwens en het duurt ook nog eens 10 minuten? Niet echt de moeite van het bekijken waard en volgens mij moet je een flinke nerd zijn om het uberhaupt te begrijpen, laat staan erom te lachen?
\o/.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:
Achtergrond: De posts die je ziet aan het begin zijn van een jongen die is overleden. Hij zat in een grote clan en disste een andere clan altijd. Na zijn overlijden besloten zijn maatjes een 'online begrafenis' te houden, met alle gevolgen van dien. Hou je vast want dit is echt puur goud.
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo moeilijk is t niet om te berijpen hoor![]()
Je begrijpt geen Engels?
Ik ken t spel ook niet, maar begrijp t wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...![]()
Heheheh,quote:
En bij minuut 8 wordt iedereen bij 'de begravenis' de pan ingehakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...![]()
Niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een leven
Wil ik wel even zien. Zit nu op vara.nl te zoeken naar die uitzending. Weet je misschien hoelang geleden die uitzending was ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vorige keer was er bij Zembla volgens mij een docu over WoW dat kinderen er verslaafd aan raakten.
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!kenquote:
Zeker goud dit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:
Oh, dat wist ik niet, ik zit immers al de hele dag binnen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!ken
Dat had ik nog wel door, maar mensen kunnen hier kennelijk teksten op dat scherm lezen en bij mij zijn het blokjes door een slechte compressie? Daarnaast moet er humor in zitten en die zag ik ook niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
En nu komt het trieste; een andere guild die komt tijdens de begrafenis iedereen slopen die meedoet aan de begrafenis. En het gekke is, ze vinden het zelf nog leuk ook.
Pwnt wie eine noobquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, ik zit immers al de hele dag binnen.
MCquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
"World of warcraft is a feeling, who needs a social life" ^^
Ik ben ook WOW verslaafd. Samen met nog 2 andere maten! Het spel pwnt hard gek, vanaaf weer ff MC run doen en laatste items voor me Tier 1 set collecten
''Kom je weleens op straat?''quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Droopie het volgende:
http://www.vpro.nl/programma/detoekomst/afleveringen/26025012/
rechtsboven kan je de uitzending bekijken
Nee broer. Maar ik ben wel groter dus wat dat betreft heb ik het wel mee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:11 schreef ivosnivo het volgende:
Tis toch je broerTJE? Ram hem in elkaar, dat zal hem leren.
"Ik droom ook in WorldCraft"quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Droopie het volgende:
Ja, je komt thuis van school of werk.... je eet snel wat, je raffelt snel je huiswerk af indien je dat hebt, en vervolgens zit je de rest van de avond achter de computer WoW te spelen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Mijn excuus is dat ik op mijn werk zit.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Agiath het volgende:
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!ken
Toen werd er nog ongegeneerd minstens 10 uur per dag aan den eigen piemel gesjord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef kwib het volgende:
Je vraagt je af wat die soort mensen zeg een 100 jaar geleden deden toen er nog geen WoW was
En jij werkt dus in zo'n winkelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg iedere dag van die nerds in de winkel voor die prepaid-cards... Fuckin 26.99 voor één kaart!
die ouders ook he, wat n stom excuus - dat dat mannetje zogenaamd spelenderwijs leert computeren. net alsof dat mannetje ook maar iets van pc's weet, nééééquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Droopie het volgende:
Alsof er speciaal winkels zijn voor die kaarten.....quote:
Die kaarten EN allemaal andere collectors zooi natuurlijk dikke aap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Alsof er speciaal winkels zijn voor die kaarten.....
1 miljard winst ofzoiets levert dat spel per jaar op aan de makers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:26 schreef cwk het volgende:
Aan de andere kant, een kwart miljoen dollar in een jaar verdienen is niet slecht. Maar ik geloof niet dat je met WoW rijk kan worden.
Hmmm ja en wapens en dergelijke ook heb ik begrepen. Maar daarmee kom je nooit in de buurt van hoofdprijzen voor die FPS tournaments.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Welles. Je kan toch al dat goud in het echie verkopen?
Ja maar daar gaat ook echt belachelijk veel geld in om. Gelukkig wordt Johnathan Wendel vereerd als game-God en wordt het daarom aangemoedigd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef cwk het volgende:
[..]
Hmmm ja en wapens en dergelijke ook heb ik begrepen. Maar daarmee kom je nooit in de buurt van hoofdprijzen voor die FPS tournaments.
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef ivosnivo het volgende:
Keer verhaal gelezen in de nieuwe revu ofzo of panorama. Over sukkels die dat spel speelden, allemaal oerlelijk of moddervet en hebben zelf totaal geen leven. En denken dan stoer te zijn in zo'n spelletje, omdat ze zelf niks hebben
Altijd die standaart kut reacties.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef ivosnivo het volgende:
Keer verhaal gelezen in de nieuwe revu ofzo of panorama. Over sukkels die dat spel speelden, allemaal oerlelijk of moddervet en hebben zelf totaal geen leven. En denken dan stoer te zijn in zo'n spelletje, omdat ze zelf niks hebben
DIt is een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef Schubbekut het volgende:
Hou op over ouders .. mijn moeder stimuleert het alleen maar door de 2de woonkamer om te bouwen als nationaal game-hok met 3 computers waardoor iedere dag minstens 3 andere mede WoW junks zitten te lannen , op het moment dat ze ooit zou beginnen over huur betalen , of kostgeld voor eten ect. word mijn broer agressief en begint die zich te gedragen als een kleuter...
Dus mijn moeder geeft elke keer maar toe zo zwak als ze is , en nu woon ik samen met broerlief + WoW rattenaanhangsel.
![]()
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:32 schreef popolon het volgende:
DIt is een geintje hoop ik?
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Amenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gamers.
9 van de 10 is contact gestoord, doet niets aan uiterlijke verzorging en praten enkel met andere gamers over dat verdomde kut spelletje en daar stoor ik me aan.
Als ik ouder van zo'n kind was zou die een trap onder zijn reet krijgen met de opdracht zich eens in de echte wereld te laten gelden.
Kan ik me voorstellen, zelfde als dat aktie films geen agressie oid hoeven op te wekken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.
nee , was het maar zo dan had ik geen tegenzin om het weekend thuis door te brengen i.v.m WoWende stoners die tot 4 uur snachts (of het hele weekend) mijn huis terroriseren .quote:
Dat is inderdaad zo , hiervoor speelde hij gewoon Warcraft , Dota ofzo? Hiervoor was het al een nietsnut zonder werk,opleiding ect. Alleendat WoW heeft hem nog extra doen kelderenquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.
Ja mij ook, neem dan dat eerste dan kun je tenminste trots zijn op jezelf als je heel goed bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Takje het volgende:
[..]
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.
Dat kereltje in me avator is me neef. Hij is vet goed bezig met trainen man.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:14 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Altijd die standaart kut reacties.
Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.
Klopt het een beetje?
komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.
Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
Triest zeg....quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo , hiervoor speelde hij gewoon Warcraft , Dota ofzo? Hiervoor was het al een nietsnut zonder werk,opleiding ect. Alleendat WoW heeft hem nog extra doen kelderen![]()
Als het mijn huis was graag , maar mijn moeder heeft in haar hoofd gehaald dat ze juist het hele computer gebeuren moet stimulerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:17 schreef capibar het volgende:
[..]
Triest zeg....
Als ik jou was zou ik hem de deur uit schoppen, en zeggen dat hij pas terug mag komen als hij werk heeft.
Behalve dat je van powerliften/sporten gezond word , jezelf beter voelt en daarmee je omgeving positief beinvloed .quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Takje het volgende:
[..]
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.
Haha hiermee onderstreep je zijn sarcartische opmerking alleen maar!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja mij ook, neem dan dat eerste dan kun je tenminste trots zijn op jezelf als je heel goed bent.
[..]
Dat kereltje in me avator is me neef. Hij is vet goed bezig met trainen man.
Toch voel je je wel een beetje aangevallen heb ik het idee, is nergens goed voor joh. Misschien kun je je frustraties er lekker uitgamen?
Idd sommige darters drinken wel heel erg veel bier om zich te kunnen concentreren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:24 schreef Gewoonik het volgende:
Idd maar ik ken zowel sportes als gamers die bruut overdrijven
en sommige sporters spuiten wel erg veel zooi erin om hun ego omhoog te houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd sommige darters drinken wel heel erg veel bier om zich te kunnen concentreren.
Ja onbegrijpelijk, met alle risico's van dien. Ik snap ze ook niet, me neef traint dan ook al 9 jaar clean.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
en sommige sporters spuiten wel erg veel zooi erin om hun ego omhoog te houden![]()
En Maradonna heeft nooit coke gebruiktquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef ivosnivo het volgende:
me neef traint dan ook al 9 jaar clean.
Verkapt een-brede-man-is-er-met-me-meisje-vandoor-gegaan-postquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Maradonna heeft nooit coke gebruikt
Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:14 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Altijd die standaart kut reacties.
Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.
Klopt het een beetje?
komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.
Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is als nerd zijnde alleen in een spelletje een stoere brede man te kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuroquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Stansfield het volgende:
collega van mij speelt dat ook. Wil hij altijd per se gelijk weg wanneer hij klaar is niet even 5 minuutjes blijven om iets af te maken ofzo nee want er moet gewow worden. Echt te ziek is dat.
Bij ons op school ook, gaan ze als de bel gaat ff hun spelletje afmaken, je bent uit dan ga je toch niet op school bijvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuro
Lastig he om te bevatten dat je gespierd kan worden zonder spuiten in je reet te zetten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Maradonna heeft nooit coke gebruikt
Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
Het is met inkloksysteem dus daar krijgt hij echt wel voor betaald. Het gaat er alleen om dat WOW zo erg zijn leven beinvloed dat hij niks anders meer kan doen bijna.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuro
Met inkloksystemen geef ik je idd gelijk dat het niks boeit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is met inkloksysteem dus daar krijgt hij echt wel voor betaald. Het gaat er alleen om dat WOW zo erg zijn leven beinvloed dat hij niks anders meer kan doen bijna.
Ik speel zelf ook af en toe WoW (in de winter danquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Bodybuilding voor het uiterlijk = doping gebruiken. Get over it, dat is vrij standaard aldaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef McGilles het volgende:
Lastig he om te bevatten dat je gespierd kan worden zonder spuiten in je reet te zetten?
Jij bent vast lvl60 met WoW, dus je hebt gecheat...(zelfde debiele redenering)
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bodybuilding voor het uiterlijk = doping gebruiken. Get over it, dat is vrij standaard aldaar
Maar blijf vooral happen hoor
Misschien was hij niet geinteresseert in een meisje dat alleen op uiterlijk viel en zocht hij wat meer intel(ligentie)quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomen![]()
Vrouwen die anabolen geweldig vinden.....nou, die mag hij dan houden. Maar blijf je verder maar lekker opgeilen aan je neef hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomen![]()
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:57 schreef FrigginHell het volgende:
Gatver, als mijn vriend ineens WOW gaat spelen ga ik ik zijn pc verbouwen... want ik ken mensen die het spelen, en die schuiven vrienden, familie en school en werk opzij voor dit 'spel'.
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjehehehehquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zeg
Ja, dus?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjeheheheh
Dokter worden helpt niet tegen een WoW-verslaving... mnquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk zo, was die gast 30min constant iedereen aan het healen. WTF je betaald zoveel euro per maand om iedereen te healen. Wordt dokter ofzo![]()
Jup, het wordt zo intens saai na een tijdjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef McGilles het volgende:
Ik snap ook niet dat WoW zo'n groot succes is, het is echt een heel eentonig spel, ook al mag die wereld nog zo groot zijn. Je doet de hele tijd hetzelfde, raapt wat spulletjes op en gaat naar de volgende vijand, en daar begint het verhaal van voor af aan!
En een sportprestatie heeft toch duidelijk meer betekenis dan als je veel WoW speelt!
Sommige mensen spelen dit wel zo'n 6 uur per dag ivo als het niet meer is. Kijk als je een kluizenaar wilt worden is beginnen met WoW een goed begin!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef ivosnivo het volgende:
Uren per dag? Wat een verspilling van kostbare leeftijd.
Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
En toen was het kwart voor acht, oei ik moet snel naar huis we moeten de baas verslaan
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
wtf heb jij het over?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van![]()
Schaar het onder WoW talk... Alleen voor mensen die WoW spelen of genoeg van die soort crap aan hebben moeten horen om te weten wat het is.quote:
Daarom doe ik het ook, het heb spel zelf nog een paar maandjes gespeeld maar ik ben het nu zat. Het gaat echt hinderlijk worden na een tijd en wordt meer verplichting dan leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Panzer het volgende:
[..]
Schaar het onder WoW talk... Alleen voor mensen die WoW spelen of genoeg van die soort crap aan hebben moeten horen om te weten wat het is.
Het zal mij ook verder een aars oxideren wat het betekent, maar het is erg irritant.
Daar ben je zeker zo'n rat-man-unit-geval. Ik ken dat soort volkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb net nog ff WoW gespeeld , kinderlijke instap MMORPG![]()
Echte mannen spelen Everquest 2![]()
Dus jij bent zo'n ouwe die mensen veroordeelt op 2 zinnetjes, en verder geen moer de situatie afweet? Staat intelligentquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zeg
Leugens?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.
Jij loopt hier te patsen met je neef?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjeheheheh
Jaaaaaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
Zorg vervolgens dat er geen wapens in je huis liggen en dat je jezelf in een veilige kamer kunt opsluiten met minimaal 24 uur eten en wellicht een ontsnappingsroute, want een WoW verslaafde word namelijk helemaal gek van woede als je dat gaat doen........ U is gewaarschuwd
Laatst had mijn broer ook zoiets helemaal schelden en tieren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jaaaaamijn neefje werd helemaal woedend, had meen ik de tafel eens doormidden geslagen
omdat iemand zijn attributen had gepikt van een eindbaas die voor hem bestemd waren
die was woedend
werd opeens best bang
Huilie. En trainen is ernstig? Liever beste in de echte wereld dan in een neppe met elfjes, orcs en een kutverhaal waarbij de partijen om zoveel tijd van kant wisselen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Leugens?
Wie noem jij een leugenaar? Je kent me niet eens kneus!
Misschien zijn er ook mensne die games zien als "Entertainment"...de een hangt de hele avond voor de tv, de ander gaat trainen. (wat voor nut heeft dat nou, je word er niets gezonder op)
Er meteen vanuit gaan dat iemand die zich verdedigd een leugenaar is, en in de ontkenningsfase zit, is nog triester dan de mensen die werkelijk hun leven weggooien voor een spelletje.
Het is niet a of b, je bent niet OF verslaafd, OF geen gamer.... het kan ook een soort van hobby zijn.
Toch moet ik toegeven dat er teveel mensen zijn die hun grenzen niet kennen. Ik speel zelf alleen wow als ik ff niets anders te doen heb. Vrienden, werk of familie zet ik absoluut niet opzij voor een spelletje....
Zodat je later kan emigreren naar Groenland om zeehondenonderzoek te doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb een lvl 60 dwarf hunter maar ben nu bezig mijn human mage omhoog te lvlen ben al bij 40. En ik vind het een leuk spel beetje met je vrienden instances doen is gewoon leuk. We hebben ook al een paar keer een LAN party gehouden met alleen maar WoW players. Lekker een lang weekend relaxen en tot rust komen. En dankzij WoW ben ik Deens gaan leren
nee omdat er een paar Deense players in mijn guild zitten en ik Deens altijd al een leuke taal heb gevonden. Doe is rustig man, wat heb jij tegen mensen die een computerspel spelen??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zodat je later kan emigreren naar Groenland om zeehondenonderzoek te doenHeel goed! Je bent een wereldverbetereraar!
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee omdat er een paar Deense players in mijn guild zitten en ik Deens altijd al een leuke taal heb gevonden. Doe is rustig man, wat heb jij tegen mensen die een computerspel spelen??
/ignore WanEnOonliequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Doe eens rustig? Man ik ben nog niet eens begonnen.
![]()
En ik begin maar niet over het feit dat je er gewoon maar even van uit gaat dat ik geen games speel. Denk je dat ik een of andere padvinder ben die het leuker vindt om hutten te bouwen in het buurtbos?![]()
![]()
Pak die roeiboot van je en roei met je arrogante corpsballenclubje een eindje richting Ijsland aub. Dank u.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Doe eens rustig? Man ik ben nog niet eens begonnen.
![]()
En ik begin maar niet over het feit dat je er gewoon maar even van uit gaat dat ik geen games speel. Denk je dat ik een of andere padvinder ben die het leuker vindt om hutten te bouwen in het buurtbos?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:37 schreef Takje het volgende:
[..]
Pak die roeiboot van je en roei met je arrogante corpsballenclubje een eindje richting Ijsland aub. Dank u.
Ga een eind roeien, kneusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik had niet door dat klachten over WoW jullie rode lap was. Kennelijk zijn jullie nog gefrustreerder dan ik dacht.
Kom a.u.b langs en voer het uit ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
-blablabla-
n00b, nagenoeg alle coole items zijn BoEquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef maartena het volgende:
Als je echt iemand die WoW speelt te grazen wil nemen..... log dan in op het spel, ga naar een centrale lokatie ofzo, zeg een stad (ik weet niet precies waar, ken alleen Everquest erg goed, enkele jaren geleden veel gespeeld), en geef dan alle wapens, equipment, geld, andere spullen weg aan voorbijgangers. Roep even FREE STUFF, en er komt direct een horde met spelers om je heen staan. En zo geef je dus alles weg wat dat character heeft.
Herhaal dat vervolgens met alle andere characters die deze persoon heeft. Alles wat je niet weg kunt geven (sommige items zijn alleen op het character zelf mogelijk en kunnen niet worden wegegeven) vernietig je. Vergeet niet dat je een bank hebt waar van alles in kan zitten. Vernietigen.
Daarna log je uit, en verwijder je alle characters. Schrijf even de naam op van de characters om te onthouden. Nadat alle characters weg zijn, maak je nieuwe characters aan, met exact dezelfde namen (sommige spellen laten dit niet toe trouwens) en vul alle character slots op met characters. Bij sommige MMORPG betekend dat dat de backup niet meer terug gezet kan worden.
Als je enigzins iets van het spel afweet, kun je wellicht ook acties uitvoeren waardoor je een ban krijgt, of mischien een ban uit het guild.....in Everquest has je twee dingen die je in de problemen konden brengen....iets wat "Ninjalooting" heet, wat dus snel een verslagen monster doorzoeken en alles van het lijk halen voordat degene die het monster dood heeft gemaakt er bij kan, maar ik weet niet of dat in WoW kan. Een andere no-no is "Training", wat inhoud dat je ergens een heel zootje monsters wakker maakt zodat ze achter je aankomen, en vervolgens recht afloopt op een andere groep..... aangekomen bij de groep zul je waarschijnlijk sterven, maar zodra jij dood bent zullen al die beesten zich afreageren op al die anderen die er stonden, en daar zullen ze niet blij mee zijn, klacht indienen etc.... maar ik heb geen idee of dat in WoW kan.
Zorg vervolgens dat er geen wapens in je huis liggen en dat je jezelf in een veilige kamer kunt opsluiten met minimaal 24 uur eten en wellicht een ontsnappingsroute, want een WoW verslaafde word namelijk helemaal gek van woede als je dat gaat doen........ U is gewaarschuwd
En jij bent de n00b hier, want de coole items zijn BoP. Slechts een klein gedeelte van de echt goeie shit is BoE.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
n00b, nagenoeg alle coole items zijn BoEen aangezien je alle coole items direct aantrekt als je ze loot gaat jouw verhaal niet echt op!
Kopen, wat is dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef Departak het volgende:
Ten eerste zit dit hele topic weer vol met mensen met tunnelvisie. Gamers en WoW zijn slecht, punt uit.
Niet dus. Als je met mate kan WoW'en is het een prima spel.
Ten tweede is het gezeik over de contributie ook weer lekkere onzin. Als je z'n 30 uur per maand speeld (wat erg weinig is) betaal je er 13 euro voor. Als je een nieuwe game koopt voor 50 euro, die je na zo'n 40 uur uitgespeeld hebt, heb je veel minder geld voor je uren gameplay. Je betaald gewoon een beetje (paupers, ¤13 per maand is een schijntje) voor het onderhoud van de servers en voor de nieuwe content.
Ligt idd gevoelig, trieste figuren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik had niet door dat klachten over WoW jullie rode lap was. Kennelijk zijn jullie nog gefrustreerder dan ik dacht.
Ik wil het ook nog wel eens spelen daar ligt het probleem ook niet alleen om er zoveel tijd aan te besteden zo leuk is het nou ook alweer nietquote:
ZOMGquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:07 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog wel eens spelen daar ligt het probleem ook niet alleen om er zoveel tijd aan te besteden zo leuk is het nou ook alweer niet
lol jij klinkt relax voor een vrouw meeste vriendinnen die ik ken komen niet verder als de Sims als het op games aankomt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Girlysprite het volgende:
Lol Sven
Ik heb ook eens aantal nieuwe RL vrienden gekregen door multiplayer spellen (neverwinter nights). WoW speel ik ook af en toe, 10-20 uur in de week ofzo. Het is leuk, een hobby. Vriend speelt het ook.
Het alarmbelletje moet gaan rinkelen als mensen leuke sociale dingen opzij gaan schuiven voor een spel. Zoals 'naar de bios?' 'nee ik moet WoW spelen'. dat is dus fout. In game afspraken? Die kun je verzetten hoor. Heb ik ook al vaker gedaan, is geen probleem. Als je in een casual guild zit, en je zegt ff dat je niet komt omdat je iets anders te doen hebt: geen probleem.
WoW zelf is niet fout. Dezelfde dingen, van mensen die geen sociaal leven meer hebben en veel te veel spelen, hoor je ookvan andere spellen. Maar WoW is het grootst, dus daar hoor je het mest van.
Als iemand in je buurt verslaafd is, week hem los met leuke sociale activiteiten. Naar de bios ofzo. En als ie niet wil, trek ff een kaart uit zn computer en verstop die. Werkt prima. En e krijgen het pas terug als ze naar de bios zijn geweest
En als ie iets van je kapot maakt, dreig zn kaart kapot te maken.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lol jij klinkt relax voor een vrouw meeste vriendinnen die ik ken komen niet verder als de Sims als het op games aankomt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:20 schreef gammapooka het volgende:
Is dit jou broer ?
http://www.break.com/index/wowjerkoff.html
Af en toe is gemiddeld 2 uur per dag?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:55 schreef Girlysprite het volgende:
Lol Sven
Ik heb ook eens aantal nieuwe RL vrienden gekregen door multiplayer spellen (neverwinter nights). WoW speel ik ook af en toe, 10-20 uur in de week ofzo. Het is leuk, een hobby. Vriend speelt het ook.
Het alarmbelletje moet gaan rinkelen als mensen leuke sociale dingen opzij gaan schuiven voor een spel. Zoals 'naar de bios?' 'nee ik moet WoW spelen'. dat is dus fout. In game afspraken? Die kun je verzetten hoor. Heb ik ook al vaker gedaan, is geen probleem. Als je in een casual guild zit, en je zegt ff dat je niet komt omdat je iets anders te doen hebt: geen probleem.
WoW zelf is niet fout. Dezelfde dingen, van mensen die geen sociaal leven meer hebben en veel te veel spelen, hoor je ookvan andere spellen. Maar WoW is het grootst, dus daar hoor je het mest van.
Als iemand in je buurt verslaafd is, week hem los met leuke sociale activiteiten. Naar de bios ofzo. En als ie niet wil, trek ff een kaart uit zn computer en verstop die. Werkt prima. En e krijgen het pas terug als ze naar de bios zijn geweest
En als ie iets van je kapot maakt, dreig zn kaart kapot te maken.
Idd 20 uur is af en toe? Mmmhh dan werk ik maar het dubbele van af en toequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Af en toe is gemiddeld 2 uur per dag?![]()
Af en toe fiets ik wat en dan af en toe nog een keer uit eten! Hop 2 dagen voorbijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd 20 uur is af en toe? Mmmhh dan werk ik maar het dubbele van af en toe![]()
Sorry, maar ik begrijp er totaal niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van![]()
een spelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
{Edit) nu lees is ik een spel? Voor je mobiel?(edit)
tot nu toe heb ik uit jou replies alleen maar kunnen halen dat je ontzettend geil word van je neef.quote:
Ik heb dan ook een vrij geile neefquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:20 schreef heijnen het volgende:http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/quote.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/quote.gif
[..]
tot nu toe heb ik uit jou replies alleen maar kunnen halen dat je ontzettend geil word van je neef.
Komt het wel is voor dan dat je een maand geen zin hebt in wow?quote:maar het punt van WoW is inderdaad dat sommige mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen.
ik fitness zelf ook 4 uur per week, hoef geen arnold zwarteneger te worden maar strak buikje is toch leuk.
ook voetbal ik nog 3 keer per week, heb een vriendin, zit iedere dag bij me beste maten EN toch vind ik tijd om WoW te spelen als ik daar zin in heb.
Het kan dus gerust voorkomen dat ik een maand geen WoW doe als ik daar geen zin heb.
zeer zkrquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een vrij geile neef
[..]
en jij bent vrij zeker een homo!![]()
Komt het wel is voor dan dat je een maand geen zin hebt in wow?
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.
Uiteraard wel jammer dat sommigen (en dan vooral de pubertjes) niet beseffen dat ze ook voor hun online gaming hobby zullen moeten plannen (net zoals zij, of eigenlijk vaker hun ouders dit doen mbt hun voetbal clubje). Dit voorkomt dat zij midden in een 'missie' ruzie krijgen met hun pappie en mammie omdat ze niet willen komen eten, of midden in een 'missie' opeens de groep in de steek moeten laten vanwege het avond eten.
plannen is inderdaad moeilijk jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee inderdaad, nu je het zegt... daar heb je wel een punt ja!
![]()
so damn truequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef -Muse- het volgende:
Don't blame the game...blame the player!
das toch vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Sok41 het volgende:
waarom knal je dit topic nu weer omhoog
zo lijkt het haast welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef -Muse- het volgende:
Omdat wow-bashen in is!
Om nerds uit te lachen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Sok41 het volgende:
waarom knal je dit topic nu weer omhoog
oke hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Ik snap niet dat er mensen uren lang aan het kanaal naar een dobber zitten te staren. Er zijn zoveel andere dingen waar je je tijd nuttig aan kan besteden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef AcidBurner het volgende:
Kan echt aan mij liggen, maar ik snap de lol niet van dat spel. hak hak hak... dood... hak hak hak Firebolt dood ... uhm en ? ... echt mijn genre niet en veel te complex naar mijn zin... ik wil ontspanen als ik game niet heel de tijd moeten nadennken dat ik nog naar de smidse moet voor mijn pakkie en naar de dit en dat voor voedsel... je broertje heeft dringend een leven nodig. WoW is BROL
Dat geeft niet hoor, in jouw wereld ben ik vast de outcastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef heijnen het volgende:
[..]
oke hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ja ja ik lach je uit sorry!
ivosnivo![]()
whatever. als je niet mee-eet, thuisblijft of anderszins allerlei normale activiteiten laat schieten om een computerspelletje te spelen, ben je gewoon een contactgestoorde nerd, basta.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.
Uiteraard wel jammer dat sommigen (en dan vooral de pubertjes) niet beseffen dat ze ook voor hun online gaming hobby zullen moeten plannen (net zoals zij, of eigenlijk vaker hun ouders dit doen mbt hun voetbal clubje). Dit voorkomt dat zij midden in een 'missie' ruzie krijgen met hun pappie en mammie omdat ze niet willen komen eten, of midden in een 'missie' opeens de groep in de steek moeten laten vanwege het avond eten.
Geldt dat dat ook voor mensen die naar een:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef punchdrunk het volgende:
whatever. als je niet mee-eet, thuisblijft of anderszins allerlei normale activiteiten laat schieten om een computerspelletje te spelen, ben je gewoon een contactgestoorde nerd, basta.
Nee, dit zijn sociale activiteiten met mensen in het echtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geldt dat dat ook voor mensen die naar een:
1. Opel Corsa-fans meeting gaan?
2. Met de motorclub gaan toeren?
3. postzegelverzamelingevenement gaan?
4. wedstrijd van hun voetbaclub gaan?
etc.
Veel mensen spelen met vrienden dus dat komt ongeveer op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee, dit zijn sociale activiteiten met mensen in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |