Ik begrijp niks van die video? Het ziet er triest uit trouwens en het duurt ook nog eens 10 minuten? Niet echt de moeite van het bekijken waard en volgens mij moet je een flinke nerd zijn om het uberhaupt te begrijpen, laat staan erom te lachen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:
Willen jullie ECHT lachen jongens? Check dit
Achtergrond: De posts die je ziet aan het begin zijn van een jongen die is overleden. Hij zat in een grote clan en disste een andere clan altijd. Na zijn overlijden besloten zijn maatjes een 'online begrafenis' te houden, met alle gevolgen van dien. Hou je vast want dit is echt puur goud.
Zo moeilijk is t niet om te berijpen hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van die video? Het ziet er triest uit trouwens en het duurt ook nog eens 10 minuten? Niet echt de moeite van het bekijken waard en volgens mij moet je een flinke nerd zijn om het uberhaupt te begrijpen, laat staan erom te lachen?
\o/.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:
Achtergrond: De posts die je ziet aan het begin zijn van een jongen die is overleden. Hij zat in een grote clan en disste een andere clan altijd. Na zijn overlijden besloten zijn maatjes een 'online begrafenis' te houden, met alle gevolgen van dien. Hou je vast want dit is echt puur goud.
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo moeilijk is t niet om te berijpen hoor![]()
Je begrijpt geen Engels?
Ik ken t spel ook niet, maar begrijp t wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...![]()
Heheheh,quote:
En bij minuut 8 wordt iedereen bij 'de begravenis' de pan ingehakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef leusden het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar ik begrijp er niks van. Misschien als je het spel kent dat het dan grappig is? De camera vliegt maar heen en weer, je zit 8 van de 10 minuten te kijken naar een stel vage poppetjes dat door een bos aan het rennen is, nou leuk...![]()
Niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een leven
Wil ik wel even zien. Zit nu op vara.nl te zoeken naar die uitzending. Weet je misschien hoelang geleden die uitzending was ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vorige keer was er bij Zembla volgens mij een docu over WoW dat kinderen er verslaafd aan raakten.
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!kenquote:
Zeker goud dit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef cwk het volgende:
Oh, dat wist ik niet, ik zit immers al de hele dag binnen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!ken
Dat had ik nog wel door, maar mensen kunnen hier kennelijk teksten op dat scherm lezen en bij mij zijn het blokjes door een slechte compressie? Daarnaast moet er humor in zitten en die zag ik ook niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
En nu komt het trieste; een andere guild die komt tijdens de begrafenis iedereen slopen die meedoet aan de begrafenis. En het gekke is, ze vinden het zelf nog leuk ook.
Pwnt wie eine noobquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, ik zit immers al de hele dag binnen.
MCquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
"World of warcraft is a feeling, who needs a social life" ^^
Ik ben ook WOW verslaafd. Samen met nog 2 andere maten! Het spel pwnt hard gek, vanaaf weer ff MC run doen en laatste items voor me Tier 1 set collecten
''Kom je weleens op straat?''quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Droopie het volgende:
http://www.vpro.nl/programma/detoekomst/afleveringen/26025012/
rechtsboven kan je de uitzending bekijken
Nee broer. Maar ik ben wel groter dus wat dat betreft heb ik het wel mee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:11 schreef ivosnivo het volgende:
Tis toch je broerTJE? Ram hem in elkaar, dat zal hem leren.
"Ik droom ook in WorldCraft"quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Droopie het volgende:
Ja, je komt thuis van school of werk.... je eet snel wat, je raffelt snel je huiswerk af indien je dat hebt, en vervolgens zit je de rest van de avond achter de computer WoW te spelen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:23 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Mijn excuus is dat ik op mijn werk zit.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef Agiath het volgende:
Wie hier wel eigenlijk, het is prachtig weer buiten en wij zitten hier binnen te fok!ken
Toen werd er nog ongegeneerd minstens 10 uur per dag aan den eigen piemel gesjord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:23 schreef kwib het volgende:
Je vraagt je af wat die soort mensen zeg een 100 jaar geleden deden toen er nog geen WoW was
En jij werkt dus in zo'n winkelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg iedere dag van die nerds in de winkel voor die prepaid-cards... Fuckin 26.99 voor één kaart!
die ouders ook he, wat n stom excuus - dat dat mannetje zogenaamd spelenderwijs leert computeren. net alsof dat mannetje ook maar iets van pc's weet, nééééquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Droopie het volgende:
Alsof er speciaal winkels zijn voor die kaarten.....quote:
Die kaarten EN allemaal andere collectors zooi natuurlijk dikke aap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Alsof er speciaal winkels zijn voor die kaarten.....
1 miljard winst ofzoiets levert dat spel per jaar op aan de makers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:26 schreef cwk het volgende:
Aan de andere kant, een kwart miljoen dollar in een jaar verdienen is niet slecht. Maar ik geloof niet dat je met WoW rijk kan worden.
Hmmm ja en wapens en dergelijke ook heb ik begrepen. Maar daarmee kom je nooit in de buurt van hoofdprijzen voor die FPS tournaments.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Welles. Je kan toch al dat goud in het echie verkopen?
Ja maar daar gaat ook echt belachelijk veel geld in om. Gelukkig wordt Johnathan Wendel vereerd als game-God en wordt het daarom aangemoedigd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef cwk het volgende:
[..]
Hmmm ja en wapens en dergelijke ook heb ik begrepen. Maar daarmee kom je nooit in de buurt van hoofdprijzen voor die FPS tournaments.
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef ivosnivo het volgende:
Keer verhaal gelezen in de nieuwe revu ofzo of panorama. Over sukkels die dat spel speelden, allemaal oerlelijk of moddervet en hebben zelf totaal geen leven. En denken dan stoer te zijn in zo'n spelletje, omdat ze zelf niks hebben
Altijd die standaart kut reacties.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef ivosnivo het volgende:
Keer verhaal gelezen in de nieuwe revu ofzo of panorama. Over sukkels die dat spel speelden, allemaal oerlelijk of moddervet en hebben zelf totaal geen leven. En denken dan stoer te zijn in zo'n spelletje, omdat ze zelf niks hebben
DIt is een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef Schubbekut het volgende:
Hou op over ouders .. mijn moeder stimuleert het alleen maar door de 2de woonkamer om te bouwen als nationaal game-hok met 3 computers waardoor iedere dag minstens 3 andere mede WoW junks zitten te lannen , op het moment dat ze ooit zou beginnen over huur betalen , of kostgeld voor eten ect. word mijn broer agressief en begint die zich te gedragen als een kleuter...
Dus mijn moeder geeft elke keer maar toe zo zwak als ze is , en nu woon ik samen met broerlief + WoW rattenaanhangsel.
![]()
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:32 schreef popolon het volgende:
DIt is een geintje hoop ik?
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Amenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gamers.
9 van de 10 is contact gestoord, doet niets aan uiterlijke verzorging en praten enkel met andere gamers over dat verdomde kut spelletje en daar stoor ik me aan.
Als ik ouder van zo'n kind was zou die een trap onder zijn reet krijgen met de opdracht zich eens in de echte wereld te laten gelden.
Kan ik me voorstellen, zelfde als dat aktie films geen agressie oid hoeven op te wekken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.
nee , was het maar zo dan had ik geen tegenzin om het weekend thuis door te brengen i.v.m WoWende stoners die tot 4 uur snachts (of het hele weekend) mijn huis terroriseren .quote:
Dat is inderdaad zo , hiervoor speelde hij gewoon Warcraft , Dota ofzo? Hiervoor was het al een nietsnut zonder werk,opleiding ect. Alleendat WoW heeft hem nog extra doen kelderenquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.
Ja mij ook, neem dan dat eerste dan kun je tenminste trots zijn op jezelf als je heel goed bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Takje het volgende:
[..]
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.
Dat kereltje in me avator is me neef. Hij is vet goed bezig met trainen man.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:14 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Altijd die standaart kut reacties.
Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.
Klopt het een beetje?
komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.
Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
Triest zeg....quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef Schubbekut het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo , hiervoor speelde hij gewoon Warcraft , Dota ofzo? Hiervoor was het al een nietsnut zonder werk,opleiding ect. Alleendat WoW heeft hem nog extra doen kelderen![]()
Als het mijn huis was graag , maar mijn moeder heeft in haar hoofd gehaald dat ze juist het hele computer gebeuren moet stimulerenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:17 schreef capibar het volgende:
[..]
Triest zeg....
Als ik jou was zou ik hem de deur uit schoppen, en zeggen dat hij pas terug mag komen als hij werk heeft.
Behalve dat je van powerliften/sporten gezond word , jezelf beter voelt en daarmee je omgeving positief beinvloed .quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Takje het volgende:
[..]
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.
Haha hiermee onderstreep je zijn sarcartische opmerking alleen maar!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja mij ook, neem dan dat eerste dan kun je tenminste trots zijn op jezelf als je heel goed bent.
[..]
Dat kereltje in me avator is me neef. Hij is vet goed bezig met trainen man.
Toch voel je je wel een beetje aangevallen heb ik het idee, is nergens goed voor joh. Misschien kun je je frustraties er lekker uitgamen?
Idd sommige darters drinken wel heel erg veel bier om zich te kunnen concentreren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:24 schreef Gewoonik het volgende:
Idd maar ik ken zowel sportes als gamers die bruut overdrijven
en sommige sporters spuiten wel erg veel zooi erin om hun ego omhoog te houdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd sommige darters drinken wel heel erg veel bier om zich te kunnen concentreren.
Ja onbegrijpelijk, met alle risico's van dien. Ik snap ze ook niet, me neef traint dan ook al 9 jaar clean.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
en sommige sporters spuiten wel erg veel zooi erin om hun ego omhoog te houden![]()
En Maradonna heeft nooit coke gebruiktquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef ivosnivo het volgende:
me neef traint dan ook al 9 jaar clean.
Verkapt een-brede-man-is-er-met-me-meisje-vandoor-gegaan-postquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Maradonna heeft nooit coke gebruikt
Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 05:14 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Altijd die standaart kut reacties.
Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.
Klopt het een beetje?
komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.
Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is als nerd zijnde alleen in een spelletje een stoere brede man te kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En ze moeten zich altijd verdedigen met leugens zoals bovenstaande reactie.
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuroquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef Stansfield het volgende:
collega van mij speelt dat ook. Wil hij altijd per se gelijk weg wanneer hij klaar is niet even 5 minuutjes blijven om iets af te maken ofzo nee want er moet gewow worden. Echt te ziek is dat.
Bij ons op school ook, gaan ze als de bel gaat ff hun spelletje afmaken, je bent uit dan ga je toch niet op school bijvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuro
Lastig he om te bevatten dat je gespierd kan worden zonder spuiten in je reet te zetten?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Maradonna heeft nooit coke gebruikt
Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
Het is met inkloksysteem dus daar krijgt hij echt wel voor betaald. Het gaat er alleen om dat WOW zo erg zijn leven beinvloed dat hij niks anders meer kan doen bijna.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En gelijk heeftie, alsof je 5 minuten langer gaat werken voor 0.00 lollereuro
Met inkloksystemen geef ik je idd gelijk dat het niks boeit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is met inkloksysteem dus daar krijgt hij echt wel voor betaald. Het gaat er alleen om dat WOW zo erg zijn leven beinvloed dat hij niks anders meer kan doen bijna.
Ik speel zelf ook af en toe WoW (in de winter danquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Bodybuilding voor het uiterlijk = doping gebruiken. Get over it, dat is vrij standaard aldaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:15 schreef McGilles het volgende:
Lastig he om te bevatten dat je gespierd kan worden zonder spuiten in je reet te zetten?
Jij bent vast lvl60 met WoW, dus je hebt gecheat...(zelfde debiele redenering)
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bodybuilding voor het uiterlijk = doping gebruiken. Get over it, dat is vrij standaard aldaar
Maar blijf vooral happen hoor
Misschien was hij niet geinteresseert in een meisje dat alleen op uiterlijk viel en zocht hij wat meer intel(ligentie)quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomen![]()
Vrouwen die anabolen geweldig vinden.....nou, die mag hij dan houden. Maar blijf je verder maar lekker opgeilen aan je neef hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:50 schreef ivosnivo het volgende:
Het heeft je wel pijn gedaan he dat die brede man er met je meisje vandoor ging. Misschien kun je later als je groot bent een pools vrouwtje laten overkomen![]()
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zegquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:57 schreef FrigginHell het volgende:
Gatver, als mijn vriend ineens WOW gaat spelen ga ik ik zijn pc verbouwen... want ik ken mensen die het spelen, en die schuiven vrienden, familie en school en werk opzij voor dit 'spel'.
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjehehehehquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n doos die haar vriend dingen verbiedt "omdat het mogelijk tot problemen kan leiden". Lekker vertrouwen heb jij in je vriend zeg
Ja, dus?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
dude je bent 27 en je speelt nog spelletjes op je pc? whjeheheheh
Dokter worden helpt niet tegen een WoW-verslaving... mnquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk zo, was die gast 30min constant iedereen aan het healen. WTF je betaald zoveel euro per maand om iedereen te healen. Wordt dokter ofzo![]()
Jup, het wordt zo intens saai na een tijdjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:17 schreef McGilles het volgende:
Ik snap ook niet dat WoW zo'n groot succes is, het is echt een heel eentonig spel, ook al mag die wereld nog zo groot zijn. Je doet de hele tijd hetzelfde, raapt wat spulletjes op en gaat naar de volgende vijand, en daar begint het verhaal van voor af aan!
En een sportprestatie heeft toch duidelijk meer betekenis dan als je veel WoW speelt!
Sommige mensen spelen dit wel zo'n 6 uur per dag ivo als het niet meer is. Kijk als je een kluizenaar wilt worden is beginnen met WoW een goed begin!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:23 schreef ivosnivo het volgende:
Uren per dag? Wat een verspilling van kostbare leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |