Ga eens hem er uitgooien of laat hem 75% procent van reparatie kosten en Internet abonnement kosten betalenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Mijn broer speel tegenwoordig niet anders. Hij zit de hele dag achter de pc met zijn WW trekkende kop waar hij nu net een maandje in zit.
Het enige wat ik de hele dag te horen krijg gaat over WOW alsof het mij iets intereseert.
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen. Waar hij me dan uiteraard met zeer veel tegenzin of gewoon niet achter laat omdat hij nog ff 20K honor points moet hebben ofzo.
Ik ben er stront ziek van.
Zonet ook. Ik moet nog even wat afmaken voor morgen dus kruip na het eten gelijk achter de computer zodat ik vanaaf even lekker kan chillen. Komt meneer met de melding dat we de afspraak hadden gemaakt dat hij vanavond achter de pc zou, dit was meer een melding vanmorgen vroeg toen ik om 8:15 de deur achter me dicht trok om weer naar school te gaan.
Ik dus wtf ik ben vandaag de hele dag weg geweest en vraag aan hem wat hij gedaan dan? Meld meneer even dat hij vandaag de hele dag achter wow heeft gezeten en er even uit is geweest om boodschappen te doen vandaag en om voordat ik thuis kwam even eten te koken (wat btw niet te haggen was). Dus niet echt druk.
Maar met veel dreigen is het me gelukt om hem tot 7 uur te claimen.
De lul ga toch werken man![]()
We wonen trouwens samen in een flatje.
Ben net klaar. ff het lijst standaard websites afgaanquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:37 schreef mazaru het volgende:
Zolang die het eten voor je op tafel zet, en de boodschappen haalt, valt er toch niks te klagen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Syytön het volgende:
Trouwens, je moet ook niet zeiken, repareer je eigen pc of laat het doen. Jij bent hem dus eigenlijk tot last. tjeeez.
Volgens mij is de PC niet kapotquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef Syytön het volgende:
Trouwens, je moet ook niet zeiken, repareer je eigen pc of laat het doen. Jij bent hem dus eigenlijk tot last. tjeeez.
En je was zelf een van die uitzonderingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zag laatst een bijeenkomst van wow spelers, op een paar uitzonderingen na waren ze echt zo typisch dat ik moest huilen van het lachen.
Ik heb het spel nog nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En je was zelf een van die uitzonderingen![]()
Delete zijn charactersquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:53 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb nog 7 min komt meneer ff melden. zucht wat te doen wat te doen.
Net een klein kind.
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen.
Ik hoor hem nu met veel zuchten en kreunen van de bank af komen. ff een relletje schoppen wish me luckquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nog 3 minuten! probeer zoveel mogelijk tijd te rekken succes![]()
goodluck!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Mijn broer speel tegenwoordig niet anders. Hij zit de hele dag achter de pc met zijn WW trekkende kop waar hij nu net een maandje in zit.
Het enige wat ik de hele dag te horen krijg gaat over WOW alsof het mij iets intereseert.
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen. Waar hij me dan uiteraard met zeer veel tegenzin of gewoon niet achter laat omdat hij nog ff 20K honor points moet hebben ofzo.
Ik ben er stront ziek van.
Zonet ook. Ik moet nog even wat afmaken voor morgen dus kruip na het eten gelijk achter de computer zodat ik vanaaf even lekker kan chillen. Komt meneer met de melding dat we de afspraak hadden gemaakt dat hij vanavond achter de pc zou, dit was meer een melding vanmorgen vroeg toen ik om 8:15 de deur achter me dicht trok om weer naar school te gaan.
Ik dus wtf ik ben vandaag de hele dag weg geweest en vraag aan hem wat hij gedaan dan? Meld meneer even dat hij vandaag de hele dag achter wow heeft gezeten en er even uit is geweest om boodschappen te doen vandaag en om voordat ik thuis kwam even eten te koken (wat btw niet te haggen was). Dus niet echt druk.
Maar met veel dreigen is het me gelukt om hem tot 7 uur te claimen.
De lul ga toch werken man![]()
We wonen trouwens samen in een flatje.
vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Stekker van de internetverbinding er uit trekken. Simpel.
Pics!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik hoor hem nu met veel zuchten en kreunen van de bank af komen. ff een relletje schoppen wish me luck
Toedels![]()
Liegbeest het is pas 1,5 jaar uit ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
goodluck!!!!!
ik ken een jongen (vriend van mn broertje) die het al jaren speelt!!!!!!!!!!! en hij doet NIKS anders dan dat....en ik overdrijf niet he![]()
Met oud&nieuw kwamen we bij zn broertje chillen en hij zat het te spelen, toen ik vroeg wat ie om 12uur gedaan had.....nouja je raadt het al....WOW spelen dusIk ben serieus bang voor dat spel.....blijkbaar is het echt extreem verslavend!!!!!!!! En mijn broertje speelt het nu ook regelmatig nu hij in de sociale dienst zit....dus ik vrees voor hem ook het ergste.....
![]()
dan is ie al 1,5 jaar verslaafd....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Liegbeest het is pas 1,5 jaar uit ofzo.
Wij hebben een router, die zit in de meterkast. Als je je stekkertje er daar uitrukt en dat ding op slot doet heb je geen verbinding meer.quote:
hihi, moet ik ook eens doen. Alleen heb ik dan ook geen verbinding.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Stekker van de internetverbinding er uit trekken. Simpel.
Dan moet je ook wel het stekkertje van de router die na iemand anders pc gaat eruit trekken hé!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hihi, moet ik ook eens doen. Alleen heb ik dan ook geen verbinding.
ok ok ja als er een slot opzit dan is het nog wel een aaaar-dig-idtje ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wij hebben een router, die zit in de meterkast. Als je je stekkertje er daar uitrukt en dat ding op slot doet heb je geen verbinding meer.Dus ik weet niet wat jij elite loopt te doen als ik over een stekkertje begin?
Offline WoW spelen is ook knap hoor..
En hebben ze nog pigment ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef fratsman het volgende:
Ik krijg iedere dag van die nerds in de winkel voor die prepaid-cards... Fuckin 26.99 voor één kaart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |