abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:51:45 #251
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38236382
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

Af en toe is gemiddeld 2 uur per dag?
Idd 20 uur is af en toe? Mmmhh dan werk ik maar het dubbele van af en toe
pi_38259361
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Idd 20 uur is af en toe? Mmmhh dan werk ik maar het dubbele van af en toe
Af en toe fiets ik wat en dan af en toe nog een keer uit eten! Hop 2 dagen voorbij
pi_38260037
Oplossing: fix je computer met onderdelen van zijn computer. Jij red je broer van het zijn van een sociale mislukking en jij kan weer schoolwerkstukken maken. Iedereen blij.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:13:38 #254
52513 whosvegas
The Trickster
pi_38260119
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Zuen het volgende:

[..]

Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van
Sorry, maar ik begrijp er totaal niks van
Are you nuts??
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:49:35 #255
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52208620
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
Wat is in godsnaam WoW? Prepaid cards? Kun je er mee bellen of zo?

{Edit) nu lees is ik een spel? Voor je mobiel? (edit)
een spel
*Hosselcopter*
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:55:02 #256
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_52208801
Wat voor lutser is je broer

Gewoon de computerkast uit het raam gooien.
pi_52210650
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:

[..]

een spel
Jezus Gristus, waarom zo´n nutteloze kutkick
  donderdag 9 augustus 2007 @ 04:51:41 #258
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_52219048
Trouwens goed nieuws hij is gestopt
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_52220070
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

tot nu toe heb ik uit jou replies alleen maar kunnen halen dat je ontzettend geil word van je neef.

maar het punt van WoW is inderdaad dat sommige mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen.
ik fitness zelf ook 4 uur per week, hoef geen arnold zwarteneger te worden maar strak buikje is toch leuk.
ook voetbal ik nog 3 keer per week, heb een vriendin, zit iedere dag bij me beste maten EN toch vind ik tijd om WoW te spelen als ik daar zin in heb.
Het kan dus gerust voorkomen dat ik een maand geen WoW doe als ik daar geen zin heb.
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:58:43 #260
140141 ivosnivo
pi_52221925
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 09:20 schreef heijnen het volgende:http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/quote.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/quote.gif

[..]

tot nu toe heb ik uit jou replies alleen maar kunnen halen dat je ontzettend geil word van je neef.
Ik heb dan ook een vrij geile neef
quote:
maar het punt van WoW is inderdaad dat sommige mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen.
ik fitness zelf ook 4 uur per week, hoef geen arnold zwarteneger te worden maar strak buikje is toch leuk.
ook voetbal ik nog 3 keer per week, heb een vriendin, zit iedere dag bij me beste maten EN toch vind ik tijd om WoW te spelen als ik daar zin in heb.
Het kan dus gerust voorkomen dat ik een maand geen WoW doe als ik daar geen zin heb.
Komt het wel is voor dan dat je een maand geen zin hebt in wow?
pi_52222601
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb dan ook een vrij geile neef
[..]

en jij bent vrij zeker een homo!

Komt het wel is voor dan dat je een maand geen zin hebt in wow?
zeer zkr
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:31:32 #262
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52222810
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.

Uiteraard wel jammer dat sommigen (en dan vooral de pubertjes) niet beseffen dat ze ook voor hun online gaming hobby zullen moeten plannen (net zoals zij, of eigenlijk vaker hun ouders dit doen mbt hun voetbal clubje). Dit voorkomt dat zij midden in een 'missie' ruzie krijgen met hun pappie en mammie omdat ze niet willen komen eten, of midden in een 'missie' opeens de groep in de steek moeten laten vanwege het avond eten.
Krekker is de bom!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:09:40 #263
140141 ivosnivo
pi_52225730
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.

Uiteraard wel jammer dat sommigen (en dan vooral de pubertjes) niet beseffen dat ze ook voor hun online gaming hobby zullen moeten plannen (net zoals zij, of eigenlijk vaker hun ouders dit doen mbt hun voetbal clubje). Dit voorkomt dat zij midden in een 'missie' ruzie krijgen met hun pappie en mammie omdat ze niet willen komen eten, of midden in een 'missie' opeens de groep in de steek moeten laten vanwege het avond eten.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:13:40 #264
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52225820
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Nee inderdaad, nu je het zegt... daar heb je wel een punt ja!

Krekker is de bom!
pi_52226229
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nee inderdaad, nu je het zegt... daar heb je wel een punt ja!

plannen is inderdaad moeilijk ja
pi_52229854
Don't blame the game...blame the player!
pi_52229878
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef -Muse- het volgende:
Don't blame the game...blame the player!
so damn true
pi_52229898
waarom knal je dit topic nu weer omhoog
pi_52229924
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Sok41 het volgende:
das toch vet!
pi_52229931
Omdat wow-bashen in is!
pi_52229948
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef -Muse- het volgende:
Omdat wow-bashen in is!
zo lijkt het haast wel
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:33:37 #272
140141 ivosnivo
pi_52230131
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Sok41 het volgende:
Om nerds uit te lachen?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:34:51 #273
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_52230177
Mijn huisgenoot is ook ten prooi gevallen

Op een avond.. damen met een vriend bij de keukentafel met een laptop. Soms 6 uur lang
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_52230216
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Om nerds uit te lachen?
oke hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

ja ja ik lach je uit sorry!

ivosnivo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:40:49 #275
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52230367
Kan echt aan mij liggen, maar ik snap de lol niet van dat spel. hak hak hak... dood... hak hak hak Firebolt dood ... uhm en ? ... echt mijn genre niet en veel te complex naar mijn zin... ik wil ontspanen als ik game niet heel de tijd moeten nadennken dat ik nog naar de smidse moet voor mijn pakkie en naar de dit en dat voor voedsel... je broertje heeft dringend een leven nodig. WoW is BROL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')