Idd 20 uur is af en toe? Mmmhh dan werk ik maar het dubbele van af en toequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Af en toe is gemiddeld 2 uur per dag?![]()
Af en toe fiets ik wat en dan af en toe nog een keer uit eten! Hop 2 dagen voorbijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd 20 uur is af en toe? Mmmhh dan werk ik maar het dubbele van af en toe![]()
Sorry, maar ik begrijp er totaal niks vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Zuen het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgen ze geen epix loot en dan hebben kunnen ze niet meedoen in de BG's omdat er daar veel epix rondlopen waar zij niks tegen kunnen beginnen, in AV bijvoorbeeld zijn ze dan praktisch nutteloos net als wanneer een warrior van level 51 daar komt om zijn ice barbed spear te halen, die bakt er niks van![]()
een spelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
Wat is in godsnaam WoW? Prepaid cards? Kun je er mee bellen of zo?
{Edit) nu lees is ik een spel? Voor je mobiel?(edit)
tot nu toe heb ik uit jou replies alleen maar kunnen halen dat je ontzettend geil word van je neef.quote:
Ik heb dan ook een vrij geile neefquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:20 schreef heijnen het volgende:http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/quote.gif
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/quote.gif
[..]
tot nu toe heb ik uit jou replies alleen maar kunnen halen dat je ontzettend geil word van je neef.
Komt het wel is voor dan dat je een maand geen zin hebt in wow?quote:maar het punt van WoW is inderdaad dat sommige mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen.
ik fitness zelf ook 4 uur per week, hoef geen arnold zwarteneger te worden maar strak buikje is toch leuk.
ook voetbal ik nog 3 keer per week, heb een vriendin, zit iedere dag bij me beste maten EN toch vind ik tijd om WoW te spelen als ik daar zin in heb.
Het kan dus gerust voorkomen dat ik een maand geen WoW doe als ik daar geen zin heb.
zeer zkrquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een vrij geile neef
[..]
en jij bent vrij zeker een homo!![]()
Komt het wel is voor dan dat je een maand geen zin hebt in wow?
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Echt, die online spellen dicteren gewoon wanneer je iets moet gaan doen zodra je verslaafd bent. "Sorry, ik eet niet mee, ik zit net in een quest."
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.
Uiteraard wel jammer dat sommigen (en dan vooral de pubertjes) niet beseffen dat ze ook voor hun online gaming hobby zullen moeten plannen (net zoals zij, of eigenlijk vaker hun ouders dit doen mbt hun voetbal clubje). Dit voorkomt dat zij midden in een 'missie' ruzie krijgen met hun pappie en mammie omdat ze niet willen komen eten, of midden in een 'missie' opeens de groep in de steek moeten laten vanwege het avond eten.
plannen is inderdaad moeilijk jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee inderdaad, nu je het zegt... daar heb je wel een punt ja!
![]()
so damn truequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef -Muse- het volgende:
Don't blame the game...blame the player!
das toch vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Sok41 het volgende:
waarom knal je dit topic nu weer omhoog
zo lijkt het haast welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef -Muse- het volgende:
Omdat wow-bashen in is!
Om nerds uit te lachen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:25 schreef Sok41 het volgende:
waarom knal je dit topic nu weer omhoog
oke hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |