abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:32:13 #176
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37888016
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Iedereen wist het toch? (in politiek Den Haag).
Later ja...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:32:34 #177
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37888027
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef oheng het volgende:

[..]

(...)
Is de minister van Justitie verplicht om, als hij een auto fout geparkeert ziet staan, meteen daar `maatregelen` tegen te nemen?
You lost me there
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_37888043
quote:

[..]

En daarbuiten had iedereen het kunnen weten.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:33:12 #179
135281 Brahimov
pi_37888050
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

En volgens Nawijn zelf wist hij er niets van.... Wie weet het beter denk je?
Oe, wat naief
pi_37888059
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ze heeft wat mij betreft al een duidelijke stellingname betrokken; ze had immers in het antwoord haar discretionaire recht kunnen gebruiken of de uitzonderingsregels van het arrest van 2005. In dat opzicht wijkt ze niet van haar eerdere 'harde' lijn in de gevallen Kalou en Taïda. Haar antwoord op de vragen van Nawijn is kraakhelder.
De gang van zaken echter verdient de schoonheidsprijs niet. Verdonk heeft immers zes weken de tijd om antwoord te geven op de vragen, maar neemt binnen 48 uur een standpunt in die 180 graden tegengesteld is van haar eedere opmerking vlak na de Zembla-uitzending.
Dat Nawijn ondanks zijn belangrijke functies die hij eerder bekleed heeft op het gebied van immigratie/integratie pas na de Zembla-uitzending deze zaak aanhangig maakt- en niet drie jaar eerder, vind ik ook niet bepaald kordaat handelen te noemen
tja, ze kan natuurlijk wachten totdat links over haar heen valt voor laks handelen, vriendjespolitiek ed
of ze neemt het heft en handen en redt wat er te redden valt

en tja, dan kan je niks anders dan constateren dat dat liberale clubje meet met 2 maten .. de ene leugenaar wordt met vlag en wimpel binnen gehaald en alle andere zonder pardon de deur gewezen ..

en als iraanse homo's in iran veilig zijn dan is ayaan toch ook veilig in somalië ? of niet soms ?
pleased to meet you
pi_37888089
quote:

[..]

En volgens Nawijn zelf wist hij er niets van....
Dat zou ik ook zeggen.
pi_37888121
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:56 schreef ChillyWilly het volgende:

Het enige onzorgvuldige van Verdonk was de voortijdige uitspraak vrijdag dat AHA niets te vrezen had.
Tsja, dan vraag ik me toch het volgende af; is het wellicht zo dat onze minister in het geheel niet op de hoogte was van deze regelgeving, en is het wellicht daarom dat zij eerst riep dat Ayaan Hirshi Ali niets te vrezen had, om dan vervolgens, nadat ze juridisch een beetje was bijgeschoold in deze (door Donner misschien?), de ernst van de situatie pas in te zien?

Zo ja, wat doet ze dan in dit kabinet, en meer specifiek, in deze functie? En zo nee, is zij (en eventueel anderen uit de regering) dan niet gewoon medeplichtig aan het ondermijnen van onze parlementaire rechtstaat? Dat is immers de reden die ze nu aanvoerd voor haar ommeslag en haar snelle cq overhaaste handelen in deze.
pi_37888137
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen.
Ich habe es nicht gewusst !!
pleased to meet you
pi_37888166
quote:

[..]

En volgens Nawijn zelf wist hij er niets van.... Wie weet het beter denk je?
Nou Nawijn kreeg het toch bijna te kwaad toen, wat mij doet vermoeden dat hij toen zijn blunder inzag.
pi_37888177
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef moussie het volgende:
en tja, dan kan je niks anders dan constateren dat dat liberale clubje meet met 2 maten .. de ene leugenaar wordt met vlag en wimpel binnen gehaald en alle andere zonder pardon de deur gewezen ..
Bullshit, ze zou ook met deze leugens een status hebben gekregen. En daarnaast; laten we vooral niet vergeten dat Ayaan zelfs in NEDERLAND niet veilig is.
pi_37888182
quote:

[..]

Vanaf een bepaald moment.. in 2002 zou ze het bekend hebben gemaakt in een tv-programma, niet?
Nawijn: minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie, van 22 juli 2002 tot 27 mei 2003
Dus hij zou het hebben kunnen weten én er wat aan kunnen gedaan hebben.

Wat stom dat hij dat niet heeft gedaan en nu brullen.. maar ook jammerlijk.
Maar goed, dat was in een uitzending, ik weet niet of heel Den Haag het op dat moment wist. Voor mij was het ook tamelijk nieuw, terwijl ik toch veel nieuws e.d. volg.
pi_37888188
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef oheng het volgende:

En natuurlijk gaat niemand haar verklikken bij de IND. Omdat het helemaal geen zin heeft. Ze kan toch gewoon in Nederland blijven, omdat haar leven gevaar loopt. Dus met deze rel verandert er feitelijk niets.
de reden dat ze haar niet verklikt hebben is gewoon omdat politici haar als 'een van hen' zagen. Daarom heeft iedereen zijn mond gehouden, je proeft het nu ook uit de commentaren uit de politiek dat er voor AHA een uitzondering zou moeten worden gemaakt. als het om Ali de bakker was gegaan had Den Haag niet op zijn achterste benen gestaan.

Ze kan ook gewoon blijven en alsnog een paspoort aanvragen, maar volgens de feiten heeft ze nu op basis van een foute geboortedatum en verkeerde naam een aanvraag gedaan, feitelijk is er een paspoort gegeven aan een niet-bestaand persoon. Verdonk heeft ook geen besluit genomen maar de feiten op een rij gezet. Het enige blijft... waarom nu pas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:37:05 #188
135281 Brahimov
pi_37888196
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:35 schreef Nuoro het volgende:

[..]

(...)

Zo ja, wat doet ze dan in dit kabinet, en meer specifiek, in deze functie? En zo nee, is zij (en eventueel anderen uit de regering) dan niet gewoon medeplichtig aan het ondermijnen van onze parlementaire rechtstaat? Dat is immers de reden die ze nu aanvoerd voor haar ommeslag en haar snelle cq overhaaste handelen in deze.
Een snel 'vooralsnog'- besluit.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:37:31 #189
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37888210
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen.
Kom maar met bewijs dat het niet zo is... dan praten we verder.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:38:17 #190
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37888229
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:35 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Tsja, dan vraag ik me toch het volgende af; is het wellicht zo dat onze minister in het geheel niet op de hoogte was van deze regelgeving, en is het wellicht daarom dat zij eerst riep dat Ayaan Hirshi Ali niets te vrezen had, om dan vervolgens, nadat ze juridisch een beetje was bijgeschoold in deze (door Donner misschien?), de ernst van de situatie pas in te zien?
Zeer slordig inderdaad. Ben erg benieuwd wat haar antwoord zal zijn.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:39:50 #191
135281 Brahimov
pi_37888279
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Bullshit, ze zou ook met deze leugens een status hebben gekregen.
En daarnaast; laten we vooral niet vergeten dat Ayaan zelfs in NEDERLAND niet veilig is.

En: de VVD heeft haar echt wel met open armen ontvangen indertijd
pi_37888312
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Bullshit, ze zou ook met deze leugens een status hebben gekregen. En daarnaast; laten we vooral niet vergeten dat Ayaan zelfs in NEDERLAND niet veilig is.
eeuh .. in 2002 ? toen is ze met vlag en wimpel binnen gehaald door de VVD .. en toen was er nog geen sprake van bedreiging
pleased to meet you
pi_37888337
Ik schaam me voor die bekende NLders met hun open brief.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:41:25 #194
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_37888338
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Ich habe es nicht gewusst !!
Wat een dooddoener
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:44:29 #195
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_37888417
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:33 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, ze kan natuurlijk wachten totdat links over haar heen valt voor laks handelen, vriendjespolitiek ed
of ze neemt het heft en handen en redt wat er te redden valt

en als iraanse homo's in iran veilig zijn dan is ayaan toch ook veilig in somalië ? of niet soms ?
Verdonk is verantwoordelijk voor het asielbeleid en in de zaak AHA heeft ze een besluit genomen waardoor haar naturalisatie ter discussie staat. Volgens mij is dat dezelfde harde opstelling als in de zaak Taïda en Kalou. In welk opzicht meet Verdonk met twee maten?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:45:00 #196
135281 Brahimov
pi_37888437
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:41 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Wat een dooddoener
Klopt ook niet; beter is: Wir haben es nicht wissen wollen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:45:14 #197
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37888444
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:41 schreef -scorpione- het volgende:
Ik deel die mening. Als er een studente wordt uitgezet hoor je ze niet en nu iemand uit de politiek wel.

vindt dat vrij schijnheilig
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37888474
Net bij RTL Nieuws.. in 2002 geeft ze bij Barend en Van Dorp toe te hebben gelogen over haar geboortedatum en naam... onwaarschijnlijk dat er nu pas iemand actie onderneemt... ik denk dat Den Haag bewust de hand boven het hoofd van Ayaan heeft gehouden omdat ze een van hen was
pi_37888479
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:41 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Wat een dooddoener
hij was ook behoorlijk rood aan het aanlopen toen die dat zei .. ohjeeh .. een letterlijk en figuurlijke doodoener ?
pleased to meet you
pi_37888528
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:41 schreef -scorpione- het volgende:
Precies, ik hoor zoveel bekende mensen praten als kippen zonder kop omdat Ayaan zoveel goed werk doet in haar strijd tegen de uitwassen van de Islam maar dit is gewoon een heel andere discussie... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')