Tja, je hebt zelf Verhagen gehoord. Volgens hem had Verdonk dat beweerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Kom maar met bewijs dat het niet zo is... dan praten we verder.
Omdat ze nu opeens tot harde actie richting AHA overgaat, nu ze in een lijsttrekkerscampagne zit , terwijl de feiten al jaren bekend waren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Verdonk is verantwoordelijk voor het asielbeleid en in de zaak AHA heeft ze een besluit genomen waardoor haar naturalisatie ter discussie staat. Volgens mij is dat dezelfde harde opstelling als in de zaak Taïda en Kalou. In welk opzicht meet Verdonk met twee maten?
die twee situaties lijken in de verste verte niet op elkaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik deel die mening. Als er een studente wordt uitgezet hoor je ze niet en nu iemand uit de politiek wel.
vindt dat vrij schijnheilig
Voor populisten wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
die twee situaties lijken in de verste verte niet op elkaar.
Daar ben jij anders ook wel sterk inquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En volgens Nawijn zelf wist hij er niets van.... Wie weet het beter denk je?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:37 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Kom maar met bewijs dat het niet zo is... dan praten we verder.
Het was gewoon een suggestieve drogredenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:46 schreef moussie het volgende:
[..]
hij was ook behoorlijk rood aan het aanlopen toen die dat zei .. ohjeeh .. een letterlijk en figuurlijke doodoener ?
Klopt inderdaad. Ik hoop dat Verdonk ook daar wat over zal zeggen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef MrBean het volgende:
[..]
Tja, je hebt zelf Verhagen gehoord. Volgens hem had Verdonk dat beweerd.
Hoezo? Omdat ik niet in ga op suggestieve uitlatingen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
Daar ben jij anders ook wel sterk in
[..]
[..]
ook wel stom van haar zelf .. ze had toch jaren geleden ook al opnieuw een aanvraag kunnen indienen maar dan met de juiste gegevens .. zoals zij internationaal in de schijnwerpers stapt is inmiddels wel duidelijk geworden dat het verbergen van haar ware identiteit nergens meer voor nodig isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Net bij RTL Nieuws.. in 2002 geeft ze bij Barend en Van Dorp toe te hebben gelogen over haar geboortedatum en naam... onwaarschijnlijk dat er nu pas iemand actie onderneemt... ik denk dat Den Haag bewust de hand boven het hoofd van Ayaan heeft gehouden omdat ze een van hen was
In 2000 was AHA lid van de PvdA en vaste gast bij de NMO en toen al stelde kritische kanttekeningen bij bepaalde facetten van de islam wat (toen al) haar niet in dank werd afgenomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:40 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh .. in 2002 ? toen is ze met vlag en wimpel binnen gehaald door de VVD .. en toen was er nog geen sprake van bedreiging
Het is haast een kenmerk van de moderne Nederlander, zich willen onttrekken aan geldende regels. In plaats van dat daar via (de) politiek wat aan gedaan wordt, gaat men vrolijk verder in het eigen anarchistisch kasteel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:40 schreef -scorpione- het volgende:
Ze zegt dat ze enkel iets heeft geconstateerd en dus niets heeft besloten, dat ze over haar heen vallen slaat dus ook nergens op.
Triest is ook dat iedereen die altijd riep dat NL een rechtstaat is nu zo tegen de toepassingen van regels is. Het doet me goed dat men zich realiseert dat roepen dat NL een rechtstaat is makkelijk is, maar dat dit niet zo wenselijk is als het lijkt.
Denk je dat ze verwacht had dat half Nederland haar daar bijna 10 jaar later op te grazen wil nemen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:52 schreef moussie het volgende:
[..]
ook wel stom van haar zelf .. ze had toch jaren geleden ook al opnieuw een aanvraag kunnen indienen maar dan met de juiste gegevens .. zoals zij internationaal in de schijnwerpers stapt is inmiddels wel duidelijk geworden dat het verbergen van haar ware identiteit nergens meer voor nodig is
Wie wil haar daar dan 'te grazen' nemen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef klez het volgende:
[..]
Denk je dat ze verwacht had dat half Nederland haar daar bijna 10 jaar later op te grazen wil nemen?
Dat is het rare aan dit verhaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef klez het volgende:
[..]
Denk je dat ze verwacht had dat half Nederland haar daar bijna 10 jaar later op te grazen wil nemen?
Dat is toch duidelijk? Waarom ga je anders een hele dure reis opzetten naar Somalie/Kenia om een paar allang bekende feiten te voorzien van een paar "schokkende" beelden en een omineus muziekje eronder gemonteerd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:54 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wie wil haar daar dan op 'te grazen' nemen?
Men zei, ned 2.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:55 schreef Omkron het volgende:
Welke zender zend het debat uit..? Live..?
NOS NL2, vermoed ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:55 schreef Omkron het volgende:
Welke zender zend het debat uit..? Live..?
Nawijn heeft het toch aangezwengeld en Verdonk toch niet? Of eigenlijk de (s)linkse mediaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:48 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Omdat ze nu opeens tot harde actie richting AHA overgaat, nu ze in een lijsttrekkerscampagne zit , terwijl de feiten al jaren bekend waren.
Omdat ze eerst roept dat er geen gevolgen zijn en dan binnen 48 uur tot dit 'vooralsnog' besluit komt
tuurlijk niet, ik denk dat zij verwachte dat wij een humaan land zijn dat met menselijke maten meet .. zo zeer kan een mens zich vergissen dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:53 schreef klez het volgende:
Ahh je doelde op Zembla. Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Waarom ga je anders een hele dure reis opzetten naar Somalie/Kenia om een paar allang bekende feiten te voorzien van een paar "schokkende" beelden en een omineus muziekje eronder gemonteerd?
Ik blijf er bij dat ze dit als een kans zag om te scorenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nawijn heeft het toch aangezwengeld en Verdonk toch niet? Of eigenlijk de (s)linkse media.
Terwijl ze niet eens het arrest ingelezen had (of daarvan op de hoogte was) sprak ze immers weer voor haar beurt.
Ik ook...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:57 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ahh je doelde op Zembla. Daar ben ik het mee eens. Maar ik betwijfel of Zembla voor half Nederland spreekt
Ik dacht even dat je op Verdonk & co doelde
Ik bij de chronologie (if you don't mind).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ze dit als een kans zag om te scoren
voor de te verwachten tackle van linksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoe minder gezeik, hoe beter het is. Belangrijk uitgangspunt in de management en overleg cultuur die zo kenmerkend voor Nederland is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:54 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wie wil haar daar dan op 'te grazen' nemen?
Ja, maar is AHA niet meer een fan bij de doelgroep van Verdonk, dan die van rutte?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Beetje offtopic niet? (nee, dit is de slowchat reeks niet... al lijkt het er wel opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef Omkron het volgende:
Nieuwe 9/11 video op cnn!
Als ze haar naam en geboortjejaar verkeerd had op gegeven? mhawquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Uit het oogpunt van integriteit had ze zelf moeten inzien dat ze geen kamerlid zou kunnen zijn.
Mijn stem heeft ze niet meer in ieder geval. Misschien toch maar Femke Halsema...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, maar is AHA niet meer een fan bij de doelgroep van Verdonk, dan die van rutte?
Dus verdonk stuurt iemand weg, waar de eigen doelgroep fan van is. Lijkt me niet erg verstandig. Helemaal onverstandig is om dat in 24 uur te doen. Haar kandidaatstelling heeft er ontgetwijfeld mee te maken, maar volgens mij heeft het juist geen positief effect...
Backfiring dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, maar is AHA niet meer een fan bij de doelgroep van Verdonk, dan die van rutte?
Dus verdonk stuurt iemand weg, waar de eigen doelgroep fan van is. Lijkt me niet erg verstandig. Helemaal onverstandig is om dat in 24 uur te doen. Haar kandidaatstelling heeft er ontgetwijfeld mee te maken, maar volgens mij heeft het juist geen positief effect...
Verdonk stuurt AHA helemaal niet weg. Ze constateert alleen dat AHA nooit Nederlands staatsburger is geweest en baseert zich daarbij op een uitspraak van de Hoge Raad. AHA heeft nu de mogelijkheid om dat aan te vechten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Weet jij zeker wat je naam/geboortedatum is? Nee toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:02 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Als ze haar naam en geboortjejaar verkeerd had op gegeven? mhaw
Waarvan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Zwansen het volgende:
Wat vindt Zembla hier nu van dan?
Ergo er is een ebsluit. Derhalve heeft ze toch iets besloten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Verdonk stuurt AHA helemaal niet weg. Ze constateert alleen dat AHA nooit Nederlands staatsburger is geweest en baseert zich daarbij op een uitspraak van de Hoge Raad. AHA heeft nu de mogelijkheid om dat aan te vechten.
de VVD had haar nooit mogen accepteren .. Ayaan draagt haar eigen consequenties, hoe zit het met die van de partij die een zo strak vreemdelingenbeleid voorstaat .. hoe kan een partijgenoot/minister vreemdelingenbeleid haar toestaan om volksvertegenwoordiger te zijn als zij eigenlijk geen nederlandse mag zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Uit het oogpunt van integriteit had ze zelf moeten inzien dat ze geen kamerlid zou kunnen zijn.
In feite deed ze niets anders dan dat ze eigenlijk altijd op deze functie heeft gedaan. Rug recht houden, niet links, niet rechts maar rechtdoorzeequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef moussie het volgende:
[..]
voor de te verwachten tackle van links
nog 8 minuten. Zaal is nog leegquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef Brahimov het volgende:
Gaan we al verder?
De vraag is inderdaad wat Zembla ermee wilde bereiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? Waarom ga je anders een hele dure reis opzetten naar Somalie/Kenia om een paar allang bekende feiten te voorzien van een paar "schokkende" beelden en een omineus muziekje eronder gemonteerd?
Ze mag wel degelijk Nederlandse zijn, alleen ís ze het nu niet (althans in de lezing van minister Verdonk).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef moussie het volgende:
[..]
de VVD had haar nooit mogen accepteren .. Ayaan draagt haar eigen consequenties, hoe zit het met die van de partij die een zo strak vreemdelingenbeleid voorstaat .. hoe kan een partijgenoot/minister vreemdelingenbeleid haar toestaan om volksvertegenwoordiger te zijn als zij eigenlijk geen nederlandse mag zijn
MOeten ze daar iets van vinden? Ze hebben gewoon een programma gemaakt. Misschien niet zo goed of met weinig nieuws maar zijn gaan natuurlijk niet over de gevolgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon, dat mede door hun programma de aanzet is gegeven tot het vertrek van Hirsi Ali.
Champagne?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon, dat mede door hun programma de aanzet is gegeven tot het vertrek van Hirsi Ali.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef the_disheaver het volgende:
Wie heeft eigenlijk zijn/haar stoel meegenomen?
3de rij, linker stoel is weg... (edit: nee, AHA zit daar niet...)
Dat vraag ik me ook af. Het woord karaktermoord dringt zich toch wel sterk aan me op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef oheng het volgende:
[..]
De vraag is inderdaad wat Zembla ermee wilde bereiken.
1. Ze wilden, als zijnde TV makers, een sappige uitzending maken om kijkers te trekken.
2. Zembla had een politiek doel hiermee.
Waarom ga je anders helemaal naar Somalie om wat ouwe koeien uit de sloot te halen?
Nee, AHA hoeft nog helemaal het land niet uit. Niemand in de politieke arena heeft daar zelfs ook maar op gezinspeeld. Het lijkt mij ook bijzonder sterk dat er iemand in de politiek is die daar voor is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In feite deed ze niets anders dan dat ze eigenlijk altijd op deze functie heeft gedaan. Rug recht houden, niet links, niet rechts maar rechtdoorzee![]()
Maakte haar echt niet uit of het een slecht scorende spits is, een meisje met een hele schoolklas hysterische kinderen achter haar of een liegende partijgenoot. Hup, hup allemaal het land uit.
Die smiley had natuurlijk op het einde gemoeten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, AHA hoeft nog helemaal het land niet uit. Niemand in de politieke arena heeft daar zelfs ook maar op gezinspeeld. Het lijkt mij ook bijzonder sterk dat er iemand in de politiek is die daar voor is.
Jouw plaat blijft hangenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Who cares? Feit is dat Ayaan eindelijk optieft met haar gestotter.
Zie het van de positieve kant. Er zal in ieder geval niemand meer vermoord worden in NL door haar toedoen.
ik persoonlijk ga voor 2 .. de ongeloofelijke inhumane rechtlijnigheid van dit beleid/deze minister aan de kaak stellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef oheng het volgende:
[..]
De vraag is inderdaad wat Zembla ermee wilde bereiken.
1. Ze wilden, als zijnde TV makers, een sappige uitzending maken om kijkers te trekken.
2. Zembla had een politiek doel hiermee.
Waarom ga je anders helemaal naar Somalie om wat ouwe koeien uit de sloot te halen?
Het is in ieder geval leuker dan The Bold and the Beautifulquote:
Dan ken je de opvattingen over campagnevoeren van Kay v/d Linde nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Bot13 het volgende:
Laat de flames maar beginnen, ik vind dat Verdonk goed heeft gehandeld en merk dat het haar echt heeft geraakt.
Nostalgie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft Sharon Dijksma haar haar paars geverfd
Ik doelde op stijl en presentatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Zhenar het volgende:
Wat een kut betoog![]()
[/quote
Argumenteer eens.
Ach ja, waar gehakt wordt vallen spaander niet waar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
ik persoonlijk ga voor 2 .. de ongeloofelijke inhumane rechtlijnigheid van dit beleid/deze minister aan de kaak stellen
de feiten van ayaan waren bekend, met het komen van bewijzen breng je dat opnieuw onder de aandacht ..
Waarom heeft ze in godsmaan dan zo snel gehandeld?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Bot13 het volgende:
Laat de flames maar beginnen, ik vind dat Verdonk goed heeft gehandeld en merk dat het haar echt heeft geraakt.
Ondanks het feit dat er door Zalm en co op haar in is gepraatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Waarom heeft ze in godsmaan dan zo snel gehandeld?
Had ze tijd om met anderen te praten in de tussentijd dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat er door Zalm en co op haar in is gepraat
Oi, dit is POL, niet LFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |