Ze mag wel degelijk Nederlandse zijn, alleen ís ze het nu niet (althans in de lezing van minister Verdonk).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef moussie het volgende:
[..]
de VVD had haar nooit mogen accepteren .. Ayaan draagt haar eigen consequenties, hoe zit het met die van de partij die een zo strak vreemdelingenbeleid voorstaat .. hoe kan een partijgenoot/minister vreemdelingenbeleid haar toestaan om volksvertegenwoordiger te zijn als zij eigenlijk geen nederlandse mag zijn
MOeten ze daar iets van vinden? Ze hebben gewoon een programma gemaakt. Misschien niet zo goed of met weinig nieuws maar zijn gaan natuurlijk niet over de gevolgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon, dat mede door hun programma de aanzet is gegeven tot het vertrek van Hirsi Ali.
Champagne?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon, dat mede door hun programma de aanzet is gegeven tot het vertrek van Hirsi Ali.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef the_disheaver het volgende:
Wie heeft eigenlijk zijn/haar stoel meegenomen?
3de rij, linker stoel is weg... (edit: nee, AHA zit daar niet...)
Dat vraag ik me ook af. Het woord karaktermoord dringt zich toch wel sterk aan me op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef oheng het volgende:
[..]
De vraag is inderdaad wat Zembla ermee wilde bereiken.
1. Ze wilden, als zijnde TV makers, een sappige uitzending maken om kijkers te trekken.
2. Zembla had een politiek doel hiermee.
Waarom ga je anders helemaal naar Somalie om wat ouwe koeien uit de sloot te halen?
Nee, AHA hoeft nog helemaal het land niet uit. Niemand in de politieke arena heeft daar zelfs ook maar op gezinspeeld. Het lijkt mij ook bijzonder sterk dat er iemand in de politiek is die daar voor is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In feite deed ze niets anders dan dat ze eigenlijk altijd op deze functie heeft gedaan. Rug recht houden, niet links, niet rechts maar rechtdoorzee![]()
Maakte haar echt niet uit of het een slecht scorende spits is, een meisje met een hele schoolklas hysterische kinderen achter haar of een liegende partijgenoot. Hup, hup allemaal het land uit.
Die smiley had natuurlijk op het einde gemoeten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, AHA hoeft nog helemaal het land niet uit. Niemand in de politieke arena heeft daar zelfs ook maar op gezinspeeld. Het lijkt mij ook bijzonder sterk dat er iemand in de politiek is die daar voor is.
Jouw plaat blijft hangenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Who cares? Feit is dat Ayaan eindelijk optieft met haar gestotter.
Zie het van de positieve kant. Er zal in ieder geval niemand meer vermoord worden in NL door haar toedoen.
ik persoonlijk ga voor 2 .. de ongeloofelijke inhumane rechtlijnigheid van dit beleid/deze minister aan de kaak stellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef oheng het volgende:
[..]
De vraag is inderdaad wat Zembla ermee wilde bereiken.
1. Ze wilden, als zijnde TV makers, een sappige uitzending maken om kijkers te trekken.
2. Zembla had een politiek doel hiermee.
Waarom ga je anders helemaal naar Somalie om wat ouwe koeien uit de sloot te halen?
Het is in ieder geval leuker dan The Bold and the Beautifulquote:
Dan ken je de opvattingen over campagnevoeren van Kay v/d Linde nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Bot13 het volgende:
Laat de flames maar beginnen, ik vind dat Verdonk goed heeft gehandeld en merk dat het haar echt heeft geraakt.
Nostalgie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Falco het volgende:
Waarom heeft Sharon Dijksma haar haar paars geverfd
Ik doelde op stijl en presentatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Zhenar het volgende:
Wat een kut betoog![]()
[/quote
Argumenteer eens.
Ach ja, waar gehakt wordt vallen spaander niet waar?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:18 schreef moussie het volgende:
[..]
ik persoonlijk ga voor 2 .. de ongeloofelijke inhumane rechtlijnigheid van dit beleid/deze minister aan de kaak stellen
de feiten van ayaan waren bekend, met het komen van bewijzen breng je dat opnieuw onder de aandacht ..
Waarom heeft ze in godsmaan dan zo snel gehandeld?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef Bot13 het volgende:
Laat de flames maar beginnen, ik vind dat Verdonk goed heeft gehandeld en merk dat het haar echt heeft geraakt.
Ondanks het feit dat er door Zalm en co op haar in is gepraatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:26 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Waarom heeft ze in godsmaan dan zo snel gehandeld?
Had ze tijd om met anderen te praten in de tussentijd dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat er door Zalm en co op haar in is gepraat
Oi, dit is POL, niet LFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |