abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:37:26 #251
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38468909
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:18 schreef poepeneesje het volgende:
Je noemt voor mij ook een belangrijk punt, daadwerkelijk voor elkaar willen gaan en niet zomaar een relatie beginnen waarvan je weet dat deze toch niet lang stand zal houden. Het heeft zo zijn voor- en nadelen.
Ik begin niet meer aan een relatie. Ik ging voor deze 100% en hij gaf aan dat ook voor 100% te doen. Zo was het ook in den beginne, maar na 7 maanden sta ik nu met lege handen en een kalote gevoel. Het slijten waar iedereen het over heeft is nog lang niet aan de orde en ik twijfel op dit moment zelfs of dat wel gaat gebeuren. Single blijven lijkt mij de enige oplossing. Genoeg rotrelaties gehad
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38469713
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik begin niet meer aan een relatie. Ik ging voor deze 100% en hij gaf aan dat ook voor 100% te doen. Zo was het ook in den beginne, maar na 7 maanden sta ik nu met lege handen en een kalote gevoel. Het slijten waar iedereen het over heeft is nog lang niet aan de orde en ik twijfel op dit moment zelfs of dat wel gaat gebeuren. Single blijven lijkt mij de enige oplossing. Genoeg rotrelaties gehad
Alleen is ook maar zo alleen hea. Wij mensen blijven toch wel sociale wezens die op een gegeven moment toch weer opzoek gaan naar die genegenheid van de ander. Blijkbaar wil je voorlopig niet binden, maar ik verwacht dat dat in de toekomst wel weer gaat veranderen. Ik weet precies wat jij bedoeld en voelt.

Je moet gewoon opzoek gaan naar de juiste persoon, maar niet naar de perfecte persoon, ik denk dat je deze perfectie niet kan vinden als je ernaar op zoek bent. Deze vind je naar mijn mening pas wanneer je er naar niet opzoek bent en de kleine dingen (zowel positief als negatief) van de ander kunt respecteren, etcetera, hier voor openstaat en hiervan kunt houden. Beetje moeilijke gedachte, maar zo denk ik er ongeveer over.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:27:44 #253
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38470849
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Alleen is ook maar zo alleen hea. Wij mensen blijven toch wel sociale wezens die op een gegeven moment toch weer opzoek gaan naar die genegenheid van de ander. Blijkbaar wil je voorlopig niet binden, maar ik verwacht dat dat in de toekomst wel weer gaat veranderen. Ik weet precies wat jij bedoeld en voelt.

Je moet gewoon opzoek gaan naar de juiste persoon, maar niet naar de perfecte persoon, ik denk dat je deze perfectie niet kan vinden als je ernaar op zoek bent. Deze vind je naar mijn mening pas wanneer je er naar niet opzoek bent en de kleine dingen (zowel positief als negatief) van de ander kunt respecteren, etcetera, hier voor openstaat en hiervan kunt houden. Beetje moeilijke gedachte, maar zo denk ik er ongeveer over.
Ik ben niet op zoek en op zoek geweest naar een relatie of juiste persoon. Ik had na mijn vorige relatie al besloten om niet meer op de verkeerde mannen te vallen. Na ruim 2 jaar kwam ik iemand op mijn werk tegen en na maanden klikte het zo goed. Ik kan ook nog steeds geen kwaad woord over hem spreken. Hij is attent, behulpzaam, zorgzaam etc etc. Mede hierdoor heb ik de deur open gezet en hem toegelaten. Dit heeft nu geresulteerd in wat het nu is. Zwaar verdriet. Ik ben inmiddels ook op een leeftijd dat je alleen nog maar iemand tegen kan komen met een verleden. Daar wapen ik mij nu tegen. Ik laat mij niet weer verdriet doen. Hard is het wel, maar voor mij wel de enige manier. Het is mij al eerder gelukt om een bepaalde groep te blokken. Deze groep erbij lukt mij ook vast en zeker. (en ja... eigenwijs ben ik zeker maar als ik iets zeg dan kom ik daar zelden op terug. Ik sta achter mijn ideeen en standpunten)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38472876
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hij is attent, behulpzaam, zorgzaam etc etc. Mede hierdoor heb ik de deur open gezet en hem toegelaten. Dit heeft nu geresulteerd in wat het nu is. Zwaar verdriet.

Ik ben inmiddels ook op een leeftijd dat je alleen nog maar iemand tegen kan komen met een verleden.
Was je als je dit wist dan nooit aan die relatie begonnen? Dat verdriet wordt gewoon minder na een tijd, op een gegeven moment kan je niet meer huilen en jezelf vreselijk zielig vinden omdat het verdriet minder is geworden. En je dat ook niet eeuwig vol kunt houden omdat het slopend is.

En over dat verleden, tja iedereen heeft een verleden lijkt me. Misschien dat jij bedoelt dat de mannen die op jouw leeftijd nog single zijn geen normale relatie kunnen hebben omdat ze anders niet single waren geweest? Jij heb toch ook een verleden en weer single. Hoeft niet perse negatief te zijn lijkt me.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:29:15 #255
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38474763
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:32 schreef Moja het volgende:

[..]

Was je als je dit wist dan nooit aan die relatie begonnen? Dat verdriet wordt gewoon minder na een tijd, op een gegeven moment kan je niet meer huilen en jezelf vreselijk zielig vinden omdat het verdriet minder is geworden. En je dat ook niet eeuwig vol kunt houden omdat het slopend is.

En over dat verleden, tja iedereen heeft een verleden lijkt me. Misschien dat jij bedoelt dat de mannen die op jouw leeftijd nog single zijn geen normale relatie kunnen hebben omdat ze anders niet single waren geweest? Jij heb toch ook een verleden en weer single. Hoeft niet perse negatief te zijn lijkt me.
Het hoeft inderdaad niet negatief te zijn, maar helaas in mijn geval zijn de vorige relaties voorgaande aan deze laatste zeer negatief. Dat maakt het ook dat ik nooit met 100% vertrouwen in een (nieuwe) relatie zal stappen. Maar om je even een idee te geven:

Huwelijk: baarmoederhalskanker aan over gehouden omdat hij vreemd ging, een alcoholist is en agressief
Relatie daarna: onwijs lieve jongen maar zo onzeker als het maar kon die het allemaal niet aankon en vervolgens nooit meer wat van zich liet horen
Relatie daarna: een aan sex verslaafd persoon die tijdens de 2 a 3 maanden durende toestand een kind verwekte bij een ander
Relatie erop: een eenling die kwam en ging wanneer het hem uitkwam, sex dat niet in zijn woordenboek stond, en een zieke geest dat hij pistolen wou gaan kopen om het "andere ras" uit te gaan roeien.
Daarna een blauwe maandag iemand tegen gekomen maar ik kwam binnen een week er achter dat het een junk was.

Blijkbaar heb/had ik een sensor om dit soort gasten aan te trekken. Daarom wou ik mezelf beschermen door niemand meer toe te laten. De laatste waar het nu net mee uit is gegaan was zoveel anders dat ik niet eens wist wat me overkwam. Ging mee met mij naar een kaakoperatie (de baarmoederhalskanker gebeuren heb ik nl alleen moeten doen), samen boodschappen doen (eindelijk iemand die dat deed), gewoon iemand die super was. Bloemen kreeg ik ook regelmatig. Ik was er bijna van overtuigd dat ik een lot uit de loterij had gevonden. Mijn familie en vrienden dachten er net zo over. Zij zijn net als ik heel erg verbaasd dat het over en uit is. Maar deze ex heeft aangegeven dat het in geen velden of wegen aan mij heeft gelegen en daar kan je het dan mee doen.

Dat ik nu dit besluit heb genomen is pure zelfbescherming en ik voel me er ook enigzins door gesterkt. Ik probeer mijn gevoel om te zetten naar vriendschap. Daar ben ik heel hard mee bezig maar dat heeft tijd nodig. Die tijd geeft hij mij ook, want hij wil heel graag vrienden blijven omdat er op bepaalde vlakken wel de kliks zitten. Alleen niet de kliks voor een relatie.
pi_38477966
Ik begrijp je verdriet wel hoor, ik heb precies hetzelfde nu zo'n 3 maanden geleden meegemaakt zijn gevoel was weg. Ik had op een gegeven moment zelfs liever dat ie was vreemdgegaan oid, dan kon ik teminste boos worden en het makkelijker achter me laten

En ik snap wel dat je nu zoiets hebt van:" Dan maar helemaal niet" uit zelfbescherming. Maar misschien moet je het niet zien als een sensor die je hebt die klootzakken aantrekt maar dat je te laat ziet dat die personen klootzakken zijn. Want zoiets gebeurd niet van de een op andere dag, er zullen denk ik toch wel dingen gebeuren tijdens de relatie waarvan je denkt hmm
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:11:23 #257
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38480371
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef Moja het volgende:
Ik begrijp je verdriet wel hoor, ik heb precies hetzelfde nu zo'n 3 maanden geleden meegemaakt zijn gevoel was weg. Ik had op een gegeven moment zelfs liever dat ie was vreemdgegaan oid, dan kon ik teminste boos worden en het makkelijker achter me laten

En ik snap wel dat je nu zoiets hebt van:" Dan maar helemaal niet" uit zelfbescherming. Maar misschien moet je het niet zien als een sensor die je hebt die klootzakken aantrekt maar dat je te laat ziet dat die personen klootzakken zijn. Want zoiets gebeurd niet van de een op andere dag, er zullen denk ik toch wel dingen gebeuren tijdens de relatie waarvan je denkt hmm
Hou het maar op naïviteit... ik ben zo mijn hele leven al geweest en zelf ervoor op cursus geweest. Hielp allemaal niets. Ik wil altijd het goede in iemand zien en het positieve en dan sla ik wel eens een stukje over. Ik trap er gewoon elke keer weer in.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:13:26 #258
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38502915
Om de boel wat op te vrolijken ook maar even een niemandallletje van mij. Gisteren bij ex langsgeweest om aan te geven dat ik het gewoon echt niet trek (we hadden nog wel gewoon contact enzo). Dus nu maar gezegd dat we voorlopig alle contact maar verbreken. het is namelijk gewoon (voor mij tenminste) TE leuk als ik haar weer spreek en dan is het elke keer weer klote als ze aangeeft dat ze niks 'leuks' meer met me wil doen terwijl ze met anderen wel die dingen gewoon gaat doen.

Allemaal te moeilijk eigenlijk om te kunnen verhapstukken, dus ik hoop dat dit het allemaal maar wat beter maakt. Heb er *NU* al spijt van natuurlijk aangezien ik 'r liever spreek maar dit breekt je gewoon af. Elke keer die ellende en de hoop dat het toch ergens goed moet komen. Wat is het toch moeilijk als je zoveel van iemand houdt en de ander niet meer van jou.

Eerlijk gezegd is dit nog moeilijker dan het verwerken van het overlijden van een dierbare voor mij.
up for grabs
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:07:29 #259
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38504053
aleko, ik wil die afspraak met mijn ex ook al hele tijd maken, maar ik wil het ook te graag niet. Eigenlijk is deze discussie in mezelf al 3 maanden aan de gang
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:30:41 #260
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38504516
Misschien wel handige links op deze site te vinden over relaties enzo... ineens gaat er bij mij een lampje branden
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:45:04 #261
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38506308
Grumpey, het is eenvoudiger dan je denkt hoor. Wat scheelt is dat mijn ex geweldig heeft gereageerd op mijn 'zeuren' waarom het nu over was en of het echt ECHT geen toekomst meer had etc. Nou, hoewel het niet helemaal bevredigend is geweest weet ik wel dat zij het gewoon nooit meer zal willen proberen met mij. Ik wilde haar niet kwijt als vriendin maar zeker ook niet als gewone vriendin. Dit aangezien ze in die tijd samen ook mijn BESTE 'vriend' geworden is.

Alleen, gewone vriendschap is (voor mij althans) eigenlijk niet mogelijk als je nog verliefd op de ander bent. Dan blijf je jezelf steeds weer pijn doen aan het feit dat de ander je niet meer wilt. Dus hoewel ik haar echt niet kwijt wilde, deed dit aansukkelen en mezelf voor de gek houden me zo'n zeer dat ik het gewoon niet meer aan kon. En zoals gezegd, ik baal er NU al van (terwijl het net een uurtje of 6 van kracht is hehe) maar hoop dat het lelijke takke adagium 'tijd heelt alle wonden' zich van zijn beste kant laat zien.

@ Mickeys: Ik geloof dat wij gestrand zijn in fase 2 overigens. Denk dat we op de rand van fase 3 stonden. Ik in elk geval EINDELIJK wel, na JAREN in fase 2 te hebben rondgehobbeld. Maar goed, dat is dus net te laat.
up for grabs
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:39:31 #262
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38507700
Welke fases zijn dr zoal? Wel handig om te weten.

Volgens mij zit ik nu in de aanklooi/kantjes ervanaf loop/lak aan alles fase
pi_38517225
Ik merk wel dat ik op sociaal vlak er wel op vooruit ben gegaan. Ben wat vaker een praatje aan het maken met allerlei mensen en ik houd me goed bezig van dag tot dag.

Maar nu ben ik een meisje tegen gekomen waar ik het ook wel goed mee kan vinden. Echt een maatje geworden. Ze heeft een vriend dus meer zit er niet in en dat is voor nu wel prima.
Ben nog helemaal niet toe aan een relatie maar het voelt altijd goed als je samen met iemand op een lijn kan zitten.

Verder denk ik nog wel elke dag aan mn ex maar langzaam komt wel de acceptatie dat het over is en dat ik elke dag dat ik niet meer bij haar ben eigenlijk beter af ben. Ze belt ook niet meer en als ik haar bel heb ik niet eens het gevoel dat we vrienden zijn, eerder vage kennissen. Opzich zit ik daar wel mee, maar aan de andere kant is het ook wel lekker rustig zo. Ze zegt wel dat ze vrienden wilde zijn maar daar lijkt het nu niet echt op. Het is verwarrend.
pi_38517619
Aleko en Grumpey, wat een kutzooi, echt waar. Ik maak het nu ook allemaal mee. Maar telkens is de weerstand toch net te klein om de situatie tijdig uit de weg te gaan... Ik baal op dit moment weer kei en kei hard.
  zondag 4 juni 2006 @ 00:32:24 #265
134264 VD
Fin.
pi_38518612
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Madski het volgende:
Voor mij kwam het hier goed mee overeen: http://www.rouw.nl/rouw/deel_1b_rouw.htm
Cru ja, maar toch.

Verders:
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/accep.html
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/loslaat.html
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/door.html
  zondag 4 juni 2006 @ 00:45:29 #266
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38518971
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Madski het volgende:

Volgens mij zit ik nu in de aanklooi/kantjes ervanaf loop/lak aan alles fase
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:30 schreef Mickeys het volgende:
Misschien wel handige links op deze site te vinden over relaties enzo... ineens gaat er bij mij een lampje branden
Klik op het woordje deze in het stukje en kijk in welke fase jij zit of zat
pi_38518980
quote:
Hmm dan zit ik al in de derde fase. Vooral die pijn van in de schaduw staan is herkenbaar. Verder ben ik het er ook wel mee eens dat one nights stands een vluchtgedrag is, wat niet aan mij besteed is.
  zondag 4 juni 2006 @ 01:06:33 #268
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38519476
Nou ik had het over 3 andere fasen hoor Fases in een relatie en waar het mis kan gaan. Staat net boven die post waar ik het in aanhaal, maar goed.

@poepeneesje, hou vol he! Tis inderdaad zwaar kut maar terugdraaien kan niet meer helaas. Er zijn ons al zovelen voorgegaan in dit hele proces dat wij er ook wel weer doorheen zullen komen. Enige waar ik wat ziek van word is dat ik in een sequence zit sinds 2000 dat ik elk jaar wel weer een ingrijpend iets meemaak. Had zo gehoopt dat 2006 eens een mooi rustig voortkabbelend jaar zou worden.... hopen op 2007 dan maar!
up for grabs
pi_38524453
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Mr.G het volgende:
Ze belt ook niet meer en als ik haar bel heb ik niet eens het gevoel dat we vrienden zijn, eerder vage kennissen. Opzich zit ik daar wel mee, maar aan de andere kant is het ook wel lekker rustig zo. Ze zegt wel dat ze vrienden wilde zijn maar daar lijkt het nu niet echt op. Het is verwarrend.
Raar is dat he? Iemand waarmee je, maanden, jaren bent omgegaan, dat díe relatie gewoon weg is. Wij hadden ook afgesproken vrienden te blijven, maar nu ze een nieuwe vriend heeft is het eigenlijk gewoon een illusie om te denken dat het contact wat we hadden zo blijft. Ik bedoel, het zou bijna vreemd zijn als het contact dan zo blijft, toch?

Mijn ex belde gisteren, na 3 maanden zelf niet gebeld te hebben. Ze had een ander nummer en dat wilde ze even doorgeven. En daarna gelijk maar even de vraag stellen hoe ze een DVD moest kopieren waar beveiliging op zit Heb echt een kutgevoel aan dit gesprek overgehouden. Fijn dat je je nummer doorgeeft hoor, maar in die ene keer in 3 maanden dat je belt, mag ik weer als helpdesk gaan optreden Zo hoef ik niet gebruikt te worden. Dom en onvolwassen gedrag. Heb er maar niks van gezegd, op het moment dat ze belde was ik alleen maar overdonderd door haar telefoontje.

Zou haar wel graag als vriendin behouden, maar ik denk ook dat ik mezelf er uiteindelijk meer pijn mee zal doen
A dirty mind is a joy forever
  zondag 4 juni 2006 @ 11:53:42 #270
134264 VD
Fin.
pi_38524647
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:44 schreef korenwolfje het volgende:
maar nu ze een nieuwe vriend heeft is het eigenlijk gewoon een illusie om te denken dat het contact wat we hadden zo blijft. Ik bedoel, het zou bijna vreemd zijn als het contact dan zo blijft, toch?
Mijn vriendin heeft ook nog steeds goed contact met d'r ex. Die zien elkaar ten minste om de twee weken wel een avondje. Dus het kan blijkbaar ook anders. .
pi_38524771
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:53 schreef VD het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft ook nog steeds goed contact met d'r ex. Die zien elkaar ten minste om de twee weken wel een avondje. Dus het kan blijkbaar ook anders. .
Trek jij het, en hoe ga jij daar mee om dan?
  zondag 4 juni 2006 @ 12:36:57 #272
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38525619
mijn 1e vriendinnetje zie ik ook nog steeds elke 3 weken wel een keertje, hartstikke gezellig. Haar vriendjes vinden het altijd maar raar en mijn vriendinnetjes ook wel maar trekken we ons beide niets van aan. Als mijn vriendinnetjes mij kennen weten ze ook dat ze niks hoeven te vrezen of jaloers hoeven te zijn, er speelt namelijk niks meer en sowieso zou ik dat gewoon niet kunnen.
  zondag 4 juni 2006 @ 12:42:14 #273
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38525730
quote:
En daarna gelijk maar even de vraag stellen hoe ze een DVD moest kopieren waar beveiliging op zit
Dan zeg je gewoon "dat zoek je zelf maar uit, daar ben ik niet voor". Op die manier hoort ze niet van je gebruik te maken hoor...

Oh ja: vrienden blijven... don't. Daarmee stel je alleen het genezingsproces uit. Beter zie je haar nooit meer en emigreert ze naar een ander land of zo, op die manier ben je het snelst van haar af....
  zondag 4 juni 2006 @ 12:51:10 #274
134264 VD
Fin.
pi_38525963
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:58 schreef korenwolfje het volgende:
Trek jij het, en hoe ga jij daar mee om dan?
Jawel, ik vertrouw haar. Het is gewoon een ontzettend sociaal ding, ze wil hem niet laten vallen hoewel ze vaak genoeg zegt dat hij veel energie kost. Maar goed, daar kiest ze zelf voor.

Zolang ze hem -of wie dan ook- niet neukt heb ik er geen problemen mee.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:34:40 #275
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38527179
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:42 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Dan zeg je gewoon "dat zoek je zelf maar uit, daar ben ik niet voor". Op die manier hoort ze niet van je gebruik te maken hoor...

Oh ja: vrienden blijven... don't. Daarmee stel je alleen het genezingsproces uit. Beter zie je haar nooit meer en emigreert ze naar een ander land of zo, op die manier ben je het snelst van haar af....
Als je hebt afgesproken om gewone vrienden te blijven is dat toch een vrij legitieme vraag?? Of bellen jouw vrienden nooit om zulk sooirt dingen te vragen? Dat het niet leuk is (omdat het de eerste keer is dat het zo gaat) - ja dat is zo. Aan de andere kant: ik heb ook nadat het over was haar nog proberen te helpen met wat dingetjes en ben nu zelfs ook nog iets aan het maken voor d'r. Je hoeft toch niet totaal bot te worden? Als je tenminste aangeeft dat je vrienden wilt blijven.

Samenvattend: ALS je na een relatie toch vrienden wilt blijven krijg je dit soort gesprekjes in mijn ogen... Vraag is dan of je dat trekt, Ik weet het nog niet... Tijd zal het leren.

En de tijd leert nu dat ik snel ga wielrennen, hopende wat frustraties weg te tijden.

Groeten!
up for grabs
  zondag 4 juni 2006 @ 13:45:45 #276
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38527550
quote:
Je hoeft toch niet totaal bot te worden?
het heet niet zozeer met bot zijn te maken, wat er gewoon fout is gegaan is dat hij de indruk heeft achtergelaten dat ze vrienden kunnen blijven, en dat terwijl hij duidelijk nog niet over haar heen is. (daarna kan dat prima, maar daar voor kan vrienden blijven zelden). Ze gebruikt heb nu dus ook als vriend, niet echt haar fout oid, eerder die van hem. Het komt erop neer dat zij duidelijk neit weet hoe moeilijk hij het ermee heeft, ik had gewoon op wat meer inlevingsvermogen van haar kant gehoopt.

Opsomming: probeer geen vrienden te zijn als je nog zoveel voor haar voelt....
pi_38528151
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef Xtinction het volgende:

[..]

het heet niet zozeer met bot zijn te maken, wat er gewoon fout is gegaan is dat hij de indruk heeft achtergelaten dat ze vrienden kunnen blijven, en dat terwijl hij duidelijk nog niet over haar heen is. (daarna kan dat prima, maar daar voor kan vrienden blijven zelden). Ze gebruikt heb nu dus ook als vriend, niet echt haar fout oid, eerder die van hem. Het komt erop neer dat zij duidelijk neit weet hoe moeilijk hij het ermee heeft, ik had gewoon op wat meer inlevingsvermogen van haar kant gehoopt.

Opsomming: probeer geen vrienden te zijn als je nog zoveel voor haar voelt....
Goed verwoord. Ik heb haar al een tijdje niet gezien, mijn leven opgepakt. En dat gaat ook heel aardig. Dan denk je, ik ben al een heel eind, totdat de telefoon gaat. En ze heeft het waarschijnlijk niet door nee, dat is me wel opgevallen. Maar het feit waar ik vooral over val is, dat ze na uitgerekend 3 maanden gelijk vragen gaat stellen. Vraag misschien eerst eens hoe het met me gaat, dat is een vraag die ik veel liever beantwoord.

Ik denk dat ik pas echt over de situatie heen ben als ik weer eens goed verliefd wordt!
  zondag 4 juni 2006 @ 15:30:43 #278
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38530301
korenwolfje, dat telefoontje had ik inderdaad dus afgelopen donderdag zoals hier boven vermeld. En die laatste zin van je is eigenlijk wat ik echt zou willen, zit in precies dezelfde situatie! sterkte.
pi_38535863
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:30 schreef Grumpey het volgende:
korenwolfje, dat telefoontje had ik inderdaad dus afgelopen donderdag zoals hier boven vermeld. En die laatste zin van je is eigenlijk wat ik echt zou willen, zit in precies dezelfde situatie! sterkte.
  zondag 4 juni 2006 @ 19:34:10 #280
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38537260
Misschien dan beter communiceren naar je ex-vriendin toe dat JIJ wel laat weten wanneer je weer klaar bent om gewoon als vrienden verder te gaan? Ik zit pas net in de fase van non-contact dus geen iidee hoe dit gaat aflopen. Misschien praat ik wel te makkelijk nu... Heb helaas nog niet het gevoel dat ik dir voor mijzelf doe, maar meer omdat zij gewoon echt rust wil en ik haar ook niet meer lastig wil vallen met het feit dat *ik* er enorm mee zit. Dat is natuurlijk gewoon mijn probleem en niet het hare... mja.
up for grabs
pi_38575488
Zucht. Ik ga echt kappen met die gesprekken met mijn ex, het ene moment is het super fijn en leuk, maar binnen een paar seconde kan mijn gevoel gewoon omslaan naar puur klote...

Ik wil dit alles niet meer , ik wil gewoon rustig weer mijn leven kunnen leven... Het ene moment weet ik ook gewoon duidelijk wat ik wil, het andere moment twijfel ik daar zó ontzettend aan...
pi_38575586
3 weken verder en mn vriendin is verliefd op een ander.

Net nu ik dacht dat ik er wel mee kon leven zo, doet dit toch weer pijn.

maandag 5 juni 2006 @ 22:47:24 #283
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38575886
Morgen is het 5 weken geleden. Ik merk dat het lange vrije weekend mij geen goed heeft gedaan net als alle voorgaande weekenden. Ik zit hier maar en niets komt uit mijn handen. Huishouden verslonst verschrikkelijk en elke keer als ik weer wat probeer te doen sta ik ineens op een andere etage te kijken wat ik nu ook al weer zou doen. Zo werkt het niet echt.

Ik las wel ergens een stukje dat iemand keihard is gaan werken om het liefdesverdriet te verwerken. Helaas is mijn functie nou niet echt dat je het hele weekend door kan werken. Zal toch andere dingen moeten gaan vinden.

Morgen is er weer een nieuwe dag en misschien ook weer een nieuwe ronde. Het is mij wel duidelijk dat ik gewoon echt nooit meer iemand toe laat en vertrouwen??? er is er maar 1 die je echt kan vertrouwen en dat is jezelf. De meeste dingen zijn achteraf toch loze beloftes waarvan je dacht dat je die persoon die dat zei kon vertrouwen... hoe zuurder is het nu.

@Mr.G Heel veel sterkte. Ik ben ook bang als dat moment gaat komen dat hij met een ander thuis gaat komen ook al beweerd hij dat het niet gaat gebeuren.. maar wat kan ik nu nog geloven cq vertrouwen.. Koppie op!
pi_38576081
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Mr.G het volgende:

Net nu ik dacht dat ik er wel mee kon leven zo, doet dit toch weer pijn.
Dat dacht ik ook, alleen valt dat inderdaad af en toe vies tegen. Probeer zoveel mogelijk contact te vermijden en laat merken dat je informatie over haar en haar nieuwe vriendje niet wenst . Sterkte, ik maak precies hetzelfde als jij en Mickeys mee...

Ik weet niet wat het precies is, maar in mijn omgeving zijn er meer mensen die met hun relatie stuntelen op dit moment, misschien is het de zomer, het weer ofzo... Nouja in iedergeval iedereen sterkte!
  maandag 5 juni 2006 @ 23:04:20 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38576575
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, alleen valt dat inderdaad af en toe vies tegen. Probeer zoveel mogelijk contact te vermijden en laat merken dat je informatie over haar en haar nieuwe vriendje niet wenst . Sterkte, ik maak precies hetzelfde als jij en Mickeys mee...

Ik weet niet wat het precies is, maar in mijn omgeving zijn er meer mensen die met hun relatie stuntelen op dit moment, misschien is het de zomer, het weer ofzo... Nouja in iedergeval iedereen sterkte!
niet helemaal waar. Ik wilde wel graag weten OF ze een nieuw vriendje had. Maar dat is dan ook wel alles, voor de rest niets eigenlijk. Was wel blij met de info dat hij geen bekende was, en waarschijnlijk gewoon een toffe jongen is die hetzelfde in haar ziet als dat ik deed dus echt hem iets verwijten kan ik gelukkig niet. Hopelijk is ie aardig voor haar, maar dat zal wel. Voor de rest hoef ik inderdaad geen informatie, geen leuke info over wat ze doen of waarom hij zo leuk is. Doordat ik het nu weet is het voor een soort extra afsluiting. Beter dan dat ik ga malen.
  maandag 5 juni 2006 @ 23:22:26 #286
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38577254
@poepeneesje: klopt. contact verbreken is denk ik het beste. Je baalt ALS EEN STEKKER kan ik je vertellen als je dat doet maar ik hoop dat het voor mij gaat helpen. We (ik) zijn pas een paar dagen onderweg met contactloos bestaan. Het is verrot - echt waar. Maar hopelijk kan je dan het houden van uit je systeem krijgen... Ik heb er eigenlijk ook geen verstand van heh.

@MR G: na 3 weken er mee kunnen leven...denk dat je gewoon eerder een kleine opleving had hehe. Of ik ben een slome harry die er veel te lang over doet... maar goed.

@Mickeys: kapotwerken = wegdrukken = alleen nog maar langer over je verwerkingsproces. Dus gewoon accepteren dat het kut gaat denk ik maar... Doe ik ook in elk geval :]

@allemaal: succes!
up for grabs
  maandag 5 juni 2006 @ 23:31:34 #287
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38577567
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Klopt. Heb ook eens gehoord dat relaties meestal uitgaan rond de zomer zodat mensen de zomer hebben om te sjanzen e.d. Je kent het wel.
pi_38578509
Weet je... Af en toe wil ik haar gewoon terug (net zoals nu ), gewoon omdat ik nog zoveel om haar geef. Maar het is gewoon onmogelijk... Ik heb er al bijna alles aangedaan om haar terug te krijgen. Damn, af en toe als ik mezelf hoor praten... Naja het zal de vermoeidheid ofzo wel zijn, ik ga maar eens liggen mede-fokkers, goedenacht .
  dinsdag 6 juni 2006 @ 02:06:28 #289
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38580967
Weet niet hoe het bij jullie gaat trouwens, maar ik zit nog steeds met zaken in me maag:

Hoewel ik me de afgelopen tijd mezelf heel bezig heb gehouden om ervoor te zorgen dat ik er niet meer aan zit te denken, denk ik zelf nu dat normaal proberen met die persoon gewoon het beste is. Als je er eenmaal achter komt hoe de omgang nu zit dat je alles dan een plek kan geven en rust ermee kan hebben.

Alhoewel ik wel bij me mening blijf is dat na het uitgaan tijd voor jezelf te nemen wel het beste om weer tot jezelf te komen en je eigen routine weer op te pakken heb ik er wel moeite mee om het een plek te geven allemaal. De gedachtes als je weer langs de woonplaats rijd springen dan weer naar voren en soms schrikt het gewoon in de buik (weet niet of mensen het gevoel herkennen) als je dr online even ziet.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 05:08:24 #290
74671 h_vreman
true Junglist
pi_38581686
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 02:06 schreef Madski het volgende:

Alhoewel ik wel bij me mening blijf is dat na het uitgaan tijd voor jezelf te nemen wel het beste om weer tot jezelf te komen en je eigen routine weer op te pakken heb ik er wel moeite mee om het een plek te geven allemaal. De gedachtes als je weer langs de woonplaats rijd springen dan weer naar voren en soms schrikt het gewoon in de buik (weet niet of mensen het gevoel herkennen) als je dr online even ziet.
Ik snap het en ja herkenning,
heb echter al geen contact meer met haar, 7 maanden niet meer.
Niks gehoord, gezien of vernomen.
Ik probeer het al tijden een plaats te geven en dat blijkt ook niet te lukken, maar fak it...
als ze contact zou willen zoeken had ze dat al gedaan, dus realiteit is move on.
Mijn gevoel bestaat uit enkel herinneringen en de pijn ? Ik ga haar niet meer zien en dus flink tijd erover en de slijptol om het gevoel (pijn) weg te slijten.

What more can I do ?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:42:06 #291
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38583255
Ik herken het maar al te goed. Ware het niet dat ze vlakbij woont. Heb haar al een paar keer gezien en ik kan je vertellen dat de zenuwen dan door mijn lijf gieren. Zij heeft ongetwijfeld hetzelfde aangezien ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat ze helemaal kapot was na onze breuk. Inmiddels heeft ze een nieuwe vriend. Daar baal ik best van aangezien ik toch nog om haar geef. Heel veel zelfs. Ik heb alleen nooit tot haar door kunnen dringen.

Een troost, die vriend schijnt tot op heden nog niet thuis te zijn geïntroduceerd. Wie weet is het dan allemaal niet zo serieus. Ik ga iig nergens meer op zitten wachten. Zou het leuk vinden als ik nog eens iets van haar zelf verneem, maar verder doe ik gewoon lekker mijn ding. Toen ik hoorde dat ze een vriend had zakte de grond ff onder mijn voeten weg, maar ik ben er weer snel bovenop gekrabbeld. Hoop ze alleen voorlopig niet samen tegen te komen. Lijkt me zeer pijnlijk en mijn ex kennende zal ze het er nog wel ff extra in willen wrijven door heel klef te gaan zitten doen met hem.

Ik ga nu overigens maand 5 in.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:27:38 #292
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38591138
Hoi allemaal!
Ik kom even zeggen dat ik hier niet meer mee blijf lezen en posten. Ik ben zelf heel erg ver in de verwerking nu en heb geen behoefte meer aan dit topic
succes allemaal!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:31:31 #293
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38591257
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef Lips het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom even zeggen dat ik hier niet meer mee blijf lezen en posten. Ik ben zelf heel erg ver in de verwerking nu en heb geen behoefte meer aan dit topic
succes allemaal!!!
en laat ik je voorlopig ook niet meer terugzien in dit topic

Succes!
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_38594660
Het is belangrijk tijd voor jezelf te nemen daar ben ik het wel mee eens maar aan de andere kant vind ik dat je dan ook een wegloopt van het probleem.

Gisteren even al mijn gevoel bloot gelegd voor mn vriendin. Was eigenlijk nooit echt eerlijk geweest na de breuk over mijn gevoel en ze vroeg er om. Achteraf voelde het wel goed maar het werd pijnlijk duidelijk dat zei het al veel meer verwerkt had dan ik.

Ze zegt dan dat dat wel zo is maar dat zei ook enkele maanden heeft kunnen nadenken en voor mij kwam het als een koude douche en daar heeft ze ook wel gelijk in. Opzich kan ik nog steeds goed met haar praten het is alleen zo raar dat het daar bij zal blijven.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:55:22 #295
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38601939
Over wat voor zaken heeft ze dan bijv na zitten denken?

Bedoel voor mij is het wel duidelijk dat het uit is. Daar is geen twijfel over. Maar volgens mij hang ik nog in de gedachte dat we ook nog vrienden moetne blijven wat eigenlijk helemaal niet het geval zou moeten zijn. Dat moet dnek ik vanzelf gaan. Misschien dat ik er ook teveel aan probeer te trekken of te forceren
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:50:27 #296
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38607200
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef Madski het volgende:
Over wat voor zaken heeft ze dan bijv na zitten denken?

Bedoel voor mij is het wel duidelijk dat het uit is. Daar is geen twijfel over. Maar volgens mij hang ik nog in de gedachte dat we ook nog vrienden moetne blijven wat eigenlijk helemaal niet het geval zou moeten zijn. Dat moet dnek ik vanzelf gaan. Misschien dat ik er ook teveel aan probeer te trekken of te forceren
Moeten is een groot woord. Wil je wel vrienden zijn? Als je dat niet wilt moet je het niet doen. Soms lukt het pas na een tijdje om alsnog goede vrienden te worden en te blijven. Je deelt immers wel een tijd(je) met elkaar wat je wel voor altijd aan elkaar verbind, of je dit nu wel of niet wilt. Of je er iets mee wil doen... dat is aan jou!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:07:39 #297
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38610970
Ok moeten was misschien niet juist gekozen. Maar zo voelt het wel. Bedoel we hebben een heel prettige tijd gehad en hoop dat we dat ook kunnen doorzetten als vrieden. De wil is er wel, maar of het verstandig is weet ik niet. Sowieso heb ik meer vrienden dan vriendinnen en wil voor mezelf iig een redelijke kring opbouwen omdat het gewoon prettig is.
pi_38611411
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef aleko het volgende:
@poepeneesje: klopt. contact verbreken is denk ik het beste. Je baalt ALS EEN STEKKER kan ik je vertellen als je dat doet maar ik hoop dat het voor mij gaat helpen. We (ik) zijn pas een paar dagen onderweg met contactloos bestaan. Het is verrot - echt waar. Maar hopelijk kan je dan het houden van uit je systeem krijgen... Ik heb er eigenlijk ook geen verstand van heh.
Vandaag geen contact gehad met mijn ex, ik had wel iets in haar MSN naam zien staan , het was iets in de zin van of ik wel door had dat ik haar heb gekwetst... Ik weet niet zeker of het voor mij was, maar ik heb een heel groot vermoeden van wel, ik denk dat ze een aantal posts van mij uit het Fok! forum heeft gelezen en deze zijn volgens mij niet geheel in goede aarde gevallen... Maarja ik voel me nou echt zó minder... Ik weet niet eens precies waarom eigenlijk, de hele dag al, naja ik moet haar gewoon loslaten, maar dat gaat niet ... Zucht ik wil gewoon een knuffel van iemand en iemand die zegt dat het helemaal goed komt... I feel so fucking lost ... Wat is houden van en liefde toch moeilijk.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:37:00 #299
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38612024
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:19 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Vandaag geen contact gehad met mijn ex, ik had wel iets in haar MSN naam zien staan , het was iets in de zin van of ik wel door had dat ik haar heb gekwetst... Ik weet niet zeker of het voor mij was, maar ik heb een heel groot vermoeden van wel, ik denk dat ze een aantal posts van mij uit het Fok! forum heeft gelezen en deze zijn volgens mij niet geheel in goede aarde gevallen... Maarja ik voel me nou echt zó minder... Ik weet niet eens precies waarom eigenlijk, de hele dag al, naja ik moet haar gewoon loslaten, maar dat gaat niet ... Zucht ik wil gewoon een knuffel van iemand en iemand die zegt dat het helemaal goed komt... I feel so fucking lost ... Wat is houden van en liefde toch moeilijk.
Het stomme is, ik begrijp precies wat je voelt nu. En die arm zou ik ook wel kunnen gebruiken, weliswaar zou ik hem nu niet meer van mijn ex accepteren en een tijdje geleden nog wel. Sterkte, echt!
pi_38612072
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Het stomme is, ik begrijp precies wat je voelt nu. En die arm zou ik ook wel kunnen gebruiken, weliswaar zou ik hem nu niet meer van mijn ex accepteren en een tijdje geleden nog wel. Sterkte, echt!
Dank je! Het maakt mij eigenlijk niet echt uit wie die knuffel geeft, als het maar iemand is die naar mij wil luisteren en tijd voor mij heeft (natuurlijk heeft een leuke meid altijd voorrang ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')