Weet ik, maar in veel gevallen geldt wel 'leef je eigen leven en ga verder, blijf er niet in hangen'quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ghehe... je hebt een punt. Mijn situatie is alleen wel ff wat anders he
quote:
I knowquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:00 schreef jagermeister1 het volgende:
Meissie toch.... hoe naïef heb je kunnen zijn zeg? Beloof me dat je hem nooit maar dan ook nooit meer terugneemt of hem je laat gebruiken.
Yeah i doquote:
Als je het voor 100% af hebt gesloten en er ook voor 100% niet meer mee bezig bent.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Wanneer kun je eigenlijk zeggen wanneer je je ex hebt losgelaten?
Is dat het moment waarop je verliefd wordt op iemand anders dan je ex?
Het moment dat je niet meer dagelijks, elk verloren momentje, aan haar denkt?
Of het moment dat je verder gaat me je eigen leven?
Dat is in veel gevallen dus nooit...quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als je het voor 100% af hebt gesloten en er ook voor 100% niet meer mee bezig bent.
Datte.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Of het moment dat je verder gaat me je eigen leven?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik wil nu verder gaan met mijn eigen leven maar daarmee heb ik mijn ex nog niet los gelaten. Ik ben er zelf van overtuigd dat ik mijn ex nooit meer zal kunnen loslaten. wel probeer ik een manier te vinden om er mee om te gaan voor beide partijen.quote:
Je zult altijd wel een soort aantrekkingskracht voelen denk ik maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik wil nu verder gaan met mijn eigen leven maar daarmee heb ik mijn ex nog niet los gelaten. Ik ben er zelf van overtuigd dat ik mijn ex nooit meer zal kunnen loslaten. wel probeer ik een manier te vinden om er mee om te gaan voor beide partijen.
Mijn ex'en heb ik allemaal voor 200% verwerktquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is in veel gevallen dus nooit...
Als je elkaar ziet kan het altijd weer op gaan spelen, maar dat is ms ook omdat je een leuke tijd hebt gehad en je daar aan terug denkt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef Jose1986 het volgende:
[..]
Je zult altijd wel een soort aantrekkingskracht voelen denk ik maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik?
Datte. & Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef Jose1986 het volgende:
maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik
Op het moment dat je verder kunt gaan zonder die pijn, dan heb je je ex voldoende los gelaten. 100% los na een lange relatie kán volgens mij niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Mickeys het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik wil nu verder gaan met mijn eigen leven maar daarmee heb ik mijn ex nog niet los gelaten. Ik ben er zelf van overtuigd dat ik mijn ex nooit meer zal kunnen loslaten. wel probeer ik een manier te vinden om er mee om te gaan voor beide partijen.
Misschien heb je gelijk, maar daar kom ik over een tijd wel achter dan.... als ik het onthoud dat we dit ooit besproken hebben laat ik het je wetenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef VD het volgende:
[..]
Op het moment dat je verder kunt gaan zonder die pijn, dan heb je je ex voldoende los gelaten. 100% los na een lange relatie kán volgens mij niet.
Dan wordt het na een tijdje toch echt een eigen keuze of je je eroverheen kunt zetten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef VD het volgende:
100% los na een lange relatie kán volgens mij niet.
Of ik blijf treuren en piepen is een ander verhaal, maar inmiddels heb ik het wel gehad en zal ik niet meer met 100% vertrouwen in een andere relatie stappen. Neem van mij aan dat als je ouder wordt je daarin ook veranderd, levenservaring noemen ze dat wel. Op mijn leeftijd zijn de vrijgezellen altijd met een verleden.... dat is een stoorzender!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef Noisekick het volgende:
[..]
-knip-
Maar mensen die blijven treuren en piepen, alsof er geen andere mannen/vrouwen op aarde zijn, tja.![]()
Ja oke, maar dat iemand speciaal voor je blijft, dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:31 schreef VD het volgende:
Met loslaten doel ik ook op 'helemaal geen gevoelens' voor diegene hebben. Of iets in die richting. Ik zit alweer in een prettige relatie maar m'n ex blijft op een bepaald niveau nog wel belangrijk voor me.
Ik merk het bij mezelf ook al, sta nu heel anders in een relatie dan 11 jaar geleden in m'n eerste relatie... wel jammer, maar niet zo vreemd, bepaalde dingen en ervaringen tekenen je toch wel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Mickeys het volgende:
Op mijn leeftijd zijn de vrijgezellen altijd met een verleden.... dat is een stoorzender!
Goed bezig Lips!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef Lips het volgende:
Ik ben trots op mezelf
Heb vandaag eindelijk mezelf eens een schop onder m'n kont gegeven. Het is nu dik 4 mnd uit maar ik had nog spullen van hem (en hij van mij). Nadat 1,5 week geleden een vriend enorm tegen me uit is gevallen (omdat ik alles nog niet had geregeld) ben ik maar eens na gaan denken. Heb 't best nog even zwaar gehad maar heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb eindelijk zijn spullen naar z'n moeder gebracht en gevraagd of zij wil zorgen dat hij mijn spullen bij mijn moeder afgeeft.
Eerst werd ik nog echt kwaad als ik aan 'm dacht maar daar heb ik nu bijna geen last meer van. Ben zo blij dat die vriend door heeft zitten drammen, nu heb ik het tenminste geregeld en ik ben in m'n verwerking ook een grote stap verder.
Lips viert vanavond een klein feestje
Zeg dit tegen haar dan of mail het of stuur het per post.quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:28 schreef poepeneesje het volgende:
-knip-
I already did one hundred times via mail and msnquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zeg dit tegen haar dan of mail het of stuur het per post.
blokkeren op msn, telefoon niet meer opnemen en sms negeren. Hoe moeilijk het ook is. Maar je moet er wel zelf achter staan. Anderen kunnen lekker je vertellen wat je moet doen maar voor iedereen is dit weer andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:37 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
I already did one hundred times via mail and msn.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb gewoon een beetje slecht geslapen, ben daarom ontzettend moe en dan ziet de hele wereld er gelijk een stuk somberder uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
blokkeren op msn, telefoon niet meer opnemen en sms negeren. Hoe moeilijk het ook is. Maar je moet er wel zelf achter staan. Anderen kunnen lekker je vertellen wat je moet doen maar voor iedereen is dit weer anders
Het is inderdaad zo dat ze niet precies wist wat ze wilde, nadat ze het mij had verteld dat ze verliefd was geworden op die jongen. Het ene moment wilde ze me heel graag terug, het ander moment wist ze het gewoon niet, dat gold ook idem voor mij, vooral omdat het allemaal zo snel ging (weekje of twee tijd). Uiteindelijk hebben we besloten om achter ons gewoon een punt te zetten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef jagermeister1 het volgende:
Blij dat mijn ex mij niet gaat zitten bellen met dat soort nieuws. Ik vraag me dan altijd af waarom ze dat zo nodig moeten vertellen. Willens en wetens jaloezie kweken? Waarschijnlijk zit je dan nog goed in haar systeem en weet ze nog niet echt wat ze wil. Vandaar dat ze een lijntje uit laat liggen.
Ik heb je andere post (nog) niet gelezen, maar als ik deze post zo lees dan herken ik mezelf in precies dezelfde situatie... Sterkte kerelquote:
Had ik ook bij jou verhaal. Bij ons is het ook eerder even kort uitgegaan. Alleen toen was de aantrekkingskracht nog zo groot dat we daarna echt 3 jaar onafgebroken bij elkaar zijn geweest. Soms wordt er nogal overgereageerd als er iemand vreemdgaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik heb je andere post (nog) niet gelezen, maar als ik deze post zo lees dan herken ik mezelf in precies dezelfde situatie... Sterkte kerel.
Mijn reactie toen ze het mij vertelde was damn... Daarna hebben we veel gepraat (zonder dat ik echt boos was, eerder teleurgesteld) en heb ik gezegd, van wat gebeurd is gebeurd, ik wil ervoor gaan, maar zij hield de boot af, naja dan houdt het eigenlijk al op he. Aan de andere kant ben ik wel blij dat ze eerlijk durfde te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:29 schreef Mr.G het volgende:
*Je reactie*
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je waakt er wel voor, maar voorkomen doe je het toch niet.
Je kan mijn inziens best vrienden blijven met je ex, maar pas echt alleen wanneer je geen gevoelens meer hebt.
Pablo Nerudaquote:If You Forget Me
I want you to know
one thing.
You know how this is:
if I look
at the crystal moon, at the red branch
of the slow autumn at my window,
if I touch
near the fire
the impalpable ash
or the wrinkled body of the log,
everything carries me to you,
as if everything that exists,
aromas, light, metals,
were little boats
that sail
toward those isles of yours that wait for me.
Well, now,
if little by little you stop loving me
I shall stop loving you little by little.
If suddenly
you forget me
do not look for me,
for I shall already have forgotten you.
If you think it long and mad,
the wind of banners
that passes through my life,
and you decide
to leave me at the shore
of the heart where I have roots,
remember
that on that day,
at that hour,
I shall lift my arms
and my roots will set off
to seek another land.
But
if each day,
each hour,
you feel that you are destined for me
with implacable sweetness,
if each day a flower
climbs up to your lips to seek me,
ah my love, ah my own,
in me all that fire is repeated,
in me nothing is extinguished or forgotten,
my love feeds on your love, beloved,
and as long as you live it will be in your arms
without leaving mine.
ik ben helemaal over haar heen, maar als ze dan zoals gister weer eens even keertje gewoon belt, dan ineens komt het mega klotegevoel weer terug na afloop van telefoongesprek. Kutkind, ze moest eens weten wat ze doet met me, en zeggen dat ze me niet moet bellen krijg ik ook mijn strot niet uit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef Jose1986 het volgende:
[..]
Je zult altijd wel een soort aantrekkingskracht voelen denk ik maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik?
Preciesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik ben helemaal over haar heen, maar als ze dan zoals gister weer eens even keertje gewoon belt, dan ineens komt het mega klotegevoel weer terug na afloop van telefoongesprek. Kutkind, ze moest eens weten wat ze doet met me, en zeggen dat ze me niet moet bellen krijg ik ook mijn strot niet uit.
Maar goed, het gesprek kwam er zoals gewoonlijk op neer dat zij helemaal gelukkig is nu en ik schijntechnisch uiteraard ook. Zucht, en dat na 4 maanden nog...
Mooie stukje dat op dit moment wel bij mij pastquote:You’re a bitch
but, I love you anyway
OH OH You can’t sing
But, you still put me to sleep
Baby, You’re a bitch
Hey Hey Hey Hey
You make me sick
But, don’t ever go away
Hoe kan je zeggen dat je erover heen bent als jij je zo kut voelt als je haar gesproken hebt?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Grumpey het volgende:
ik ben helemaal over haar heen, maar als ze dan zoals gister weer eens even keertje gewoon belt, dan ineens komt het mega klotegevoel weer terug na afloop van telefoongesprek. Kutkind, ze moest eens weten wat ze doet met me, en zeggen dat ze me niet moet bellen krijg ik ook mijn strot niet uit.
Maar goed, het gesprek kwam er zoals gewoonlijk op neer dat zij helemaal gelukkig is nu en ik schijntechnisch uiteraard ook. Zucht, en dat na 4 maanden nog...
en als liedje wil ik graag Snow Patrol - You Could be Happy opgeven, zo mooi![]()
Alweer mooi en goed geformuleerd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:48 schreef Grumpey het volgende:
ja, zo voel ik me ook. Ook over haar, ze is als persoonlijkheid een verrijking van mijn leven, dat wil ik niet missen. Maar laat me eerst even gewoon zelfstandig gelukkig zijn van haar, dat is nu opdracht 1 voor mezelf.
edit:
als antwoord op bovenstaande vraag --> Ik weet niet waarom, maar het voelt de laatste weken alsof ik gewoon weer vrij ben, los van de gedachten aan haar. Mijn lichaamsreactie telleursteld mezelf nogal, en irriteert me, want ik wil helemaal niet dat zij bepaald of ik me kut voel. Ach, waarschijnlijk ben ik er niet overheen, maar dat wil ik wel dus laat me dat nou maar geloven anders voel ik me nog verrottter. Ik wil het zelf kunnen bepalen of ik blij ben ja of nee, en niet haar (dat is het grootste probleem eigenlijk voor me)
Dat gevoel heb ik ook gehad. Gewoon zo opgegaan in je relatie dat je eigenlijk vergeet dat jezelf ook nog een leven hebt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:04 schreef poepeneesje het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje komt doordat ik mijn leven teveel heb ingesteld op ons... Het gevoel van samen is nu gewoon totaal weg, ik was helemaal vergeten hoe ik alleen ook gelukkig kon zijn, het voelde zo leeg zonder haar, net alsof ik niets meer had.
Volkomen herkenbaar. Alleen heeft zij dan niet iemand anders (voor zover ik weet). Ik heb op dit moment ook geen contact met haar, hoewel ik dat wel graag zou willen. Maar op dit moment is het gewoon even beter om beide de tijd te nemen om alles op een rijtje te zetten en ons eigen leven (en dan spreek ik vooral voor mezelf) op te pakken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
was zelf ook vergeten dat het leuk kan zijn in je eentje, juist dat leer ik de laatste weken steeds meer weer en dat gaat nu beter. Alleen thuis zitten avondje zorgt nu niet meer zo voor enorm leeg en eenzaam gevoel. Maar goed, dan denk ik dat zij daar lekker op haar bank met haar nieuwe vlam (sinds een week of 2) zit gezellig te zijn bij haar thuis en dan kan je me weer opvegen. Stiekem zou ik hetzelfde willen, gewoon zelf een nieuwe vlam hebben en gelukkig zijn, maar dat komt wel weer ooit, ben positief ingesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |