abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:03:33 #201
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38383250
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ghehe... je hebt een punt. Mijn situatie is alleen wel ff wat anders he
Weet ik, maar in veel gevallen geldt wel 'leef je eigen leven en ga verder, blijf er niet in hangen'
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38384831
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef VD het volgende:

[..]

.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:00 schreef jagermeister1 het volgende:
Meissie toch.... hoe naïef heb je kunnen zijn zeg? Beloof me dat je hem nooit maar dan ook nooit meer terugneemt of hem je laat gebruiken.
I know
Maar ik heb er heel erg veel van geleerd en ik zie nu heel goed in hoe stom ik bezig ben geweest.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:16:16 #203
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38386673
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:14 schreef jagermeister1 het volgende:

Jij schopt kont!
Yeah i do
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_38407552
Wanneer kun je eigenlijk zeggen wanneer je je ex hebt losgelaten?

Is dat het moment waarop je verliefd wordt op iemand anders dan je ex?
Het moment dat je niet meer dagelijks, elk verloren momentje, aan haar denkt?
Of het moment dat je verder gaat me je eigen leven?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:33:46 #205
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38409760
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Wanneer kun je eigenlijk zeggen wanneer je je ex hebt losgelaten?

Is dat het moment waarop je verliefd wordt op iemand anders dan je ex?
Het moment dat je niet meer dagelijks, elk verloren momentje, aan haar denkt?
Als je het voor 100% af hebt gesloten en er ook voor 100% niet meer mee bezig bent.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38410119
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Als je het voor 100% af hebt gesloten en er ook voor 100% niet meer mee bezig bent.
Dat is in veel gevallen dus nooit...
pi_38410824
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Datte.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:19:26 #208
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38411374
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:04 schreef VD het volgende:

[..]

Datte.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik wil nu verder gaan met mijn eigen leven maar daarmee heb ik mijn ex nog niet los gelaten. Ik ben er zelf van overtuigd dat ik mijn ex nooit meer zal kunnen loslaten. wel probeer ik een manier te vinden om er mee om te gaan voor beide partijen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38412648
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik wil nu verder gaan met mijn eigen leven maar daarmee heb ik mijn ex nog niet los gelaten. Ik ben er zelf van overtuigd dat ik mijn ex nooit meer zal kunnen loslaten. wel probeer ik een manier te vinden om er mee om te gaan voor beide partijen.
Je zult altijd wel een soort aantrekkingskracht voelen denk ik maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik?
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:03:22 #210
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38413045
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat is in veel gevallen dus nooit...
Mijn ex'en heb ik allemaal voor 200% verwerkt

Cliché maar waar; tijd heelt bijna alle wonden
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:07:40 #211
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38413236
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef Jose1986 het volgende:

[..]

Je zult altijd wel een soort aantrekkingskracht voelen denk ik maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik?
Als je elkaar ziet kan het altijd weer op gaan spelen, maar dat is ms ook omdat je een leuke tijd hebt gehad en je daar aan terug denkt.
M'n ex stond laatst voor de deur, heb ik jaren mee samengewoond. Op dat moment voelde ik me al niet zo lekker, dan bedenk ik me wel meteen hoe vertrouwd het is, en dat hij een van de weinige is geweest die me zo onwijs goed begreep... Maar ja, een relatie zit er gewoon niet meer voor ons in.
En 2 dagen later ben ik het alweer vergeten.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38414559
quote:
maar het het missen en je klote voelen als je elkaar ziet zal toch wel een keer overgaan hoop ik
Datte. & Ja.
pi_38414854
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Mickeys het volgende:
Op het moment dat je verder kunt gaan zonder die pijn, dan heb je je ex voldoende los gelaten. 100% los na een lange relatie kán volgens mij niet.
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:48:59 #214
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38417128
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef VD het volgende:

[..]

Op het moment dat je verder kunt gaan zonder die pijn, dan heb je je ex voldoende los gelaten. 100% los na een lange relatie kán volgens mij niet.
Misschien heb je gelijk, maar daar kom ik over een tijd wel achter dan.... als ik het onthoud dat we dit ooit besproken hebben laat ik het je weten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:14:31 #215
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38417801
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef VD het volgende:

100% los na een lange relatie kán volgens mij niet.
Dan wordt het na een tijdje toch echt een eigen keuze of je je eroverheen kunt zetten.
Voor 99% kun je het echt wel loslaten.
Maar mensen die blijven treuren en piepen, alsof er geen andere mannen/vrouwen op aarde zijn, tja.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:26:42 #216
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38418140
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef Noisekick het volgende:

[..]

-knip-
Maar mensen die blijven treuren en piepen, alsof er geen andere mannen/vrouwen op aarde zijn, tja.
Of ik blijf treuren en piepen is een ander verhaal, maar inmiddels heb ik het wel gehad en zal ik niet meer met 100% vertrouwen in een andere relatie stappen. Neem van mij aan dat als je ouder wordt je daarin ook veranderd, levenservaring noemen ze dat wel. Op mijn leeftijd zijn de vrijgezellen altijd met een verleden.... dat is een stoorzender!
pi_38418277
Met loslaten doel ik ook op 'helemaal geen gevoelens' voor diegene hebben. Of iets in die richting. Ik zit alweer in een prettige relatie maar m'n ex blijft op een bepaald niveau nog wel belangrijk voor me.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:35:32 #218
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38418403
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:31 schreef VD het volgende:
Met loslaten doel ik ook op 'helemaal geen gevoelens' voor diegene hebben. Of iets in die richting. Ik zit alweer in een prettige relatie maar m'n ex blijft op een bepaald niveau nog wel belangrijk voor me.
Ja oke, maar dat iemand speciaal voor je blijft, dat snap ik wel ja
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:39:15 #219
144448 Supahdupah
Take it or leave it .....bitch
pi_38418522
Afsluiten, volledig?
Lukt mij echt niet totaal, als ik de mn eerste echte vriendinnetje ergens tegen kom dan wordt ik nog steeds enigzins zenuwachtig, maar terugwillen zou ook geen optie zijn.
Zeker mensen die wat langer in je leven zijn geweest of waar je bijzondere herinneringen hebt verdwijnen volgens mij nooit totaal uit je kop of uit je hart...maar das mijn mening!
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:40:34 #220
144448 Supahdupah
Take it or leave it .....bitch
pi_38418586
oei wat een verschrikkelijke spelfout maak ik daar....ben in real life niet zo dom volgens mij :-)
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:42:04 #221
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38418637
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Mickeys het volgende:

Op mijn leeftijd zijn de vrijgezellen altijd met een verleden.... dat is een stoorzender!
Ik merk het bij mezelf ook al, sta nu heel anders in een relatie dan 11 jaar geleden in m'n eerste relatie... wel jammer, maar niet zo vreemd, bepaalde dingen en ervaringen tekenen je toch wel.
Soms zou ik nog wel terug naar die tijd willen, al is het alleen maar omdat ik minder wantrouwend was, maar ja.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:49:05 #222
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38421167
Ik ben trots op mezelf
Heb vandaag eindelijk mezelf eens een schop onder m'n kont gegeven. Het is nu dik 4 mnd uit maar ik had nog spullen van hem (en hij van mij). Nadat 1,5 week geleden een vriend enorm tegen me uit is gevallen (omdat ik alles nog niet had geregeld) ben ik maar eens na gaan denken. Heb 't best nog even zwaar gehad maar heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb eindelijk zijn spullen naar z'n moeder gebracht en gevraagd of zij wil zorgen dat hij mijn spullen bij mijn moeder afgeeft.
Eerst werd ik nog echt kwaad als ik aan 'm dacht maar daar heb ik nu bijna geen last meer van. Ben zo blij dat die vriend door heeft zitten drammen, nu heb ik het tenminste geregeld en ik ben in m'n verwerking ook een grote stap verder.
Lips viert vanavond een klein feestje
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 31 mei 2006 @ 22:06:41 #223
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38422465
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:49 schreef Lips het volgende:
Ik ben trots op mezelf
Heb vandaag eindelijk mezelf eens een schop onder m'n kont gegeven. Het is nu dik 4 mnd uit maar ik had nog spullen van hem (en hij van mij). Nadat 1,5 week geleden een vriend enorm tegen me uit is gevallen (omdat ik alles nog niet had geregeld) ben ik maar eens na gaan denken. Heb 't best nog even zwaar gehad maar heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt. Ik heb eindelijk zijn spullen naar z'n moeder gebracht en gevraagd of zij wil zorgen dat hij mijn spullen bij mijn moeder afgeeft.
Eerst werd ik nog echt kwaad als ik aan 'm dacht maar daar heb ik nu bijna geen last meer van. Ben zo blij dat die vriend door heeft zitten drammen, nu heb ik het tenminste geregeld en ik ben in m'n verwerking ook een grote stap verder.
Lips viert vanavond een klein feestje
Goed bezig Lips! Jij had dus ook weer ff een schop onder je kontje nodig!?
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_38425181
Zucht mijn ex ...

Ze wil contact blijven houden, goede vrienden blijven en dat ik in haar leven blijf. We hadden 11 maanden samen iets, daarna werd ze verliefd op een ander, nadat ze met haar klas naar Rome is geweest... Echt binnen een week was alles weg en kapot .

Telkens als aan haar denk word ik verdrietig, ik wil haar gewoon vergeten en geen contact meer.

Ze komt ook telkens met dingen zoals "ik vind dat je het moet weten, ik hem hem gekust" en "ik vind dat je het moet weten, hij en ik hebben nu iets". Wtf moet ik daarmee, ik wil dat helemaal niet weten, ik heb haar maar gefeliciteerd, wat moet ik anders...

Na meer dan een maand uit vind ik het wel weer genoeg, ik wil mij niet meer af-en-toe kut voelen en ik kan geen vrienden blijven, tenminste niet op dit moment. Wat verwacht ze van mij? Dat ik voor altijd voor haar klaar sta , zoals ik dat afgelopen jaar deed?

Ik heb gewoon zin om te huilen, één dagje gewoon flink huilen en daarna alles achter mij te laten. Maar ik kan er niet om huilen, daar is de situatie gewoon te triest voor.

Laat mij met rust, je bent mijn energie niet meer waard.

Dank jullie wel lieve mede-fokkers voor het lezen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:27:51 #225
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38425597
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 07:28 schreef poepeneesje het volgende:
-knip-
Zeg dit tegen haar dan of mail het of stuur het per post.
pi_38425706
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:27 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zeg dit tegen haar dan of mail het of stuur het per post.
I already did one hundred times via mail and msn .
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:18:30 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38426456
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:37 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

I already did one hundred times via mail and msn .
blokkeren op msn, telefoon niet meer opnemen en sms negeren. Hoe moeilijk het ook is. Maar je moet er wel zelf achter staan. Anderen kunnen lekker je vertellen wat je moet doen maar voor iedereen is dit weer anders
pi_38427353
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

blokkeren op msn, telefoon niet meer opnemen en sms negeren. Hoe moeilijk het ook is. Maar je moet er wel zelf achter staan. Anderen kunnen lekker je vertellen wat je moet doen maar voor iedereen is dit weer anders
Je hebt helemaal gelijk, ik heb gewoon een beetje slecht geslapen, ben daarom ontzettend moe en dan ziet de hele wereld er gelijk een stuk somberder uit .
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:58:58 #229
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38427514
Blij dat mijn ex mij niet gaat zitten bellen met dat soort nieuws. Ik vraag me dan altijd af waarom ze dat zo nodig moeten vertellen. Willens en wetens jaloezie kweken? Waarschijnlijk zit je dan nog goed in haar systeem en weet ze nog niet echt wat ze wil. Vandaar dat ze een lijntje uit laat liggen.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_38427987
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef jagermeister1 het volgende:
Blij dat mijn ex mij niet gaat zitten bellen met dat soort nieuws. Ik vraag me dan altijd af waarom ze dat zo nodig moeten vertellen. Willens en wetens jaloezie kweken? Waarschijnlijk zit je dan nog goed in haar systeem en weet ze nog niet echt wat ze wil. Vandaar dat ze een lijntje uit laat liggen.
Het is inderdaad zo dat ze niet precies wist wat ze wilde, nadat ze het mij had verteld dat ze verliefd was geworden op die jongen. Het ene moment wilde ze me heel graag terug, het ander moment wist ze het gewoon niet, dat gold ook idem voor mij, vooral omdat het allemaal zo snel ging (weekje of twee tijd). Uiteindelijk hebben we besloten om achter ons gewoon een punt te zetten.

Ze geeft ook aan dat ik nog een (behoorlijk) prominente plaats in neem in haar leven en dat ze graag heeft dat ik die, al dan niet gedeeltelijk, behoud. Alleen dit kan, wil en mag ik niet van mezelf .

Wat het helemaal moeilijk maakt is dat ik haar niet haten kan, daarvoor hou ik nog steeds teveel van haar. Ik was en ben alleen maar teleurgesteld in haar, ik kan er gewoon niet boos om worden op de een of andere manier.
pi_38429713
De meeste exen van mij zie ik niet eens meer. De 1 woonde veel verder weg, de ander duurde wel erg kort en was ik nog jong en de ander woont ook niet echt in dezelfde plaats. En 2 van mn exen heb ik gewoon nog goed contact mee.

1 ex kan ik gewoon nog redelijk mee opschieten als vrienden en daar heb ik ook totaal geen gevoelens meer voor en hij ook niet voor mij. We kunnen gewoon als vrienden beter overweg. Die zie ik regelmatig en we kunnen wel lachen met elkaar en andere vrienden. Die ken ik al 7 jaar!

Een andere ex die spreek ik af en toe, want die heeft nu met een vriendin van me en daar kan ik ook nog normaal mee communiceren. Er is er maar 1 die soms scene wil gaan schoppen maar dat is mn laatste ex, maar daar zal vast wel snel de lol van af gaan hoe langer ik hem ga negeren.

Ik heb nu al een tijdje een vriend weer dus zoals je ziet is het echt wel mogelijk.
Natuurlijk vergeet je je exen niet helemaal en zeker je eerste liefde en je eerste keer niet, maar dat wil niet zeggen dat je er niet overheen kan komen.

Bijvoorbeeld die ene ex waar ik nu dus vrienden mee ben en goed mee kan lachen: die had vroeger mn hart gebroken zo'n 7 jaar geleden. Gedumpt voor een ander. Maar we zagen elkaar regelmatig omdat ik hem juist uit mn eigen vriendengroep had leren kennen.

Ik heb er zo'n jaar mee gezeten, getreurd, down geweest, mn leven stopgezet en dramatisch obsessed van hem geweest, maar uiteindelijk was het dankzij afleiding en andere vriendjes (beetje scharrelen eerlijk gezegd, ego terugwinnen) en lange tijd elkaar niet meer zien, poef weg.

Ik genoot weer en de eerst volgende keer dat ik hem tegen kwam voelde ik me wonder boven wonder niet kut. En toen bleek dat we normaal konden communiceren iets later waren mijn gevoelens voor hem ook niet meer zo intens maar gewoon vriendschappelijk. Zoals je ziet, het kan dus echt!

Doet me toch ineens denken aan dat liedje van Gwen Stefani - Cool.
Always look on the bright side of life :-)
pi_38429850
Update:

Het gaat alweer een stuk beter dan eerst. Nu bijna een maandje sinds de 4-jarige relatie over is.

Mijn vriendin wilde vrienden blijven en ik wilde daarvoor eerst even alle contact verbreken. Ik heb er uiteindelijk vrede mee dat ik nog altijd bij haar terecht kan voor een praatje en lekker gek doen. Het knuffelen en verdere affectie mis ik nog het meest, maar dat komt wel weer.

Ik heb vrienden gebeld, die banden ga ik weer eens flink aanhalen. Door mijn vriendin was ik er niet altijd voor hun en op zo'n moment merk je echt hoe belangrijk vrienden zijn. Verder is er ook al een meisje uit mn werkgroep langs geweest voor een etentje en we zijn ook een keer uitgeweest. Waren twee super gezellige dagen en zo realiseer je ook dat je ex niet het enige leuke meisje is op de wereld.

Mn ex was wel boos omdat ik het contact een tijdje wilde verbreken. Dit vond ik erg onredelijk, zij heeft er een hele tijd over moeten nadenken om tot haar beslissing te komen. Dan vind ik het raar dat je niet inziet dat ik niet van de ene op de andere dag de knop om kan zetten van geliefden naar vrienden. Elke keer als ik haar sprak of zag wist ik gewoon niet hoe ik me moest gedragen en het deed pijn. De keuze om even alle contact te verbreken was echt een super beslissing, wat zij daar van vind is niet meer zo boeiend vind ik.

Wat ik hier boven las zag ik ook wel al aankomen zo'n "ik moet je iets vertellen-reactie" De gedachte alleen al dat iemand anders aan haar zit *rilt* dat hoef ik dus echt niet te weten. Heb haar dus gezegd dat ze zulke dingen maar voor zich moest houden.

Ze vraagt nog wel wat ik allemaal doe enzo en als ik dan zeg dat ik uit ben geweest met een meisje vraagt ze nog wel of ik "braaf" ben geweest. Achteraf gezien vond ik dit wel een beetje raar. Ze heeft er eigenlijk niks meer mee te maken. Ze is nog steeds wel een beetje een baasje.

Normaal gezien kan ik echt heel slecht over gevoelens praten, toch lucht dit op. Bedankt voor het lezen.
pi_38429852
Een vriendschap met mijn ex zie ik wel voor me, maar nog niet op zo'n korte termijn. Ik moet eerst mijn leven terug de rails op krijgen en zij moet haar leven op de rails krijgen, helaas voor mij, zij met hem, maar het is niet anders . Daar heb ik nu wel mee leren leven, alleen nou moet de tijd de wonden nog helen.
pi_38430170
Bij mij heeft er ook ruim een jaar tussen gezeten voor ik weer normaal met de exen om kan gaan die ik nog af en toe zie en normaal mee overweg kan hoor... Dus don' t worrie, dat hoeft echt niet zo snel. Eerst je eigen leven weer op orde krijgen en pas als je je zelf lekker in je vel voelt weer, dan kijken of je het uberhaupt wel wil. Kijk ik doe dat ook niet met al mn exen maar deze 2 zaten al voor die tijd in mn vriendengroep dus die zag ik toch regelmatig, dan is het wel zo makkelijk als je er toch geen problemen meer mee hebt dan.
Always look on the bright side of life :-)
pi_38430179
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef Mr.G het volgende:
Update:
...
Ik heb je andere post (nog) niet gelezen, maar als ik deze post zo lees dan herken ik mezelf in precies dezelfde situatie... Sterkte kerel .
pi_38430574
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Ik heb je andere post (nog) niet gelezen, maar als ik deze post zo lees dan herken ik mezelf in precies dezelfde situatie... Sterkte kerel .
Had ik ook bij jou verhaal. Bij ons is het ook eerder even kort uitgegaan. Alleen toen was de aantrekkingskracht nog zo groot dat we daarna echt 3 jaar onafgebroken bij elkaar zijn geweest. Soms wordt er nogal overgereageerd als er iemand vreemdgaat.

Maar dat ze even op reis gaat en dan al gelijk een ander heeft

Ik zou aan een kant blij zijn dat je er nu achter komt en niet na een aantal jaren.

Maar mijn advies is dus: contact met haar verbreken (even of blijvend) en anders op een laag pitje zetten. Veel omgaan met je vrienden, lekker uitgaan, dingen doen waar je van ontspant. Beetje soepel doen met andere meisjes als in: plezier maken en doen waar je je goed bij voelt.

zo ongeveer,
pi_38430755
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:29 schreef Mr.G het volgende:
*Je reactie*
Mijn reactie toen ze het mij vertelde was damn... Daarna hebben we veel gepraat (zonder dat ik echt boos was, eerder teleurgesteld) en heb ik gezegd, van wat gebeurd is gebeurd, ik wil ervoor gaan, maar zij hield de boot af, naja dan houdt het eigenlijk al op he. Aan de andere kant ben ik wel blij dat ze eerlijk durfde te zijn.

Maar wat betreft je advies , daar was ik al heel hard mee bezig, dus dat komt wel goed .
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:34:43 #238
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_38458679
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Je waakt er wel voor, maar voorkomen doe je het toch niet.
Je kan mijn inziens best vrienden blijven met je ex, maar pas echt alleen wanneer je geen gevoelens meer hebt.
quote:
If You Forget Me

I want you to know
one thing.

You know how this is:
if I look
at the crystal moon, at the red branch
of the slow autumn at my window,
if I touch
near the fire
the impalpable ash
or the wrinkled body of the log,
everything carries me to you,
as if everything that exists,
aromas, light, metals,
were little boats
that sail
toward those isles of yours that wait for me.

Well, now,
if little by little you stop loving me
I shall stop loving you little by little.

If suddenly
you forget me
do not look for me,
for I shall already have forgotten you.

If you think it long and mad,
the wind of banners
that passes through my life,
and you decide
to leave me at the shore
of the heart where I have roots,
remember
that on that day,
at that hour,
I shall lift my arms
and my roots will set off
to seek another land.

But
if each day,
each hour,
you feel that you are destined for me
with implacable sweetness,
if each day a flower
climbs up to your lips to seek me,
ah my love, ah my own,
in me all that fire is repeated,
in me nothing is extinguished or forgotten,
my love feeds on your love, beloved,
and as long as you live it will be in your arms
without leaving mine.
Pablo Neruda

Sterkte!
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:06:16 #239
74671 h_vreman
true Junglist
pi_38459747
Sterkte voor een ieder die in dit topic herkenning vindt. Heeft en helpt me ook.

Over sterke texten gesproken, deze is erg herkenbaar;
Together is all I knew
We moved too fast but I had no signs
I would try to turn the hands of time
There were no lies between me and you
You said nothing of what you knew
But there was still something in your eyes
Left me helpless and paralysed
You could give a million reasons change the world and change the tides
Could not give me the secrets of your heart and of your mind
In the darkness that surrounds me now there is no peace of mind
Your careless words undo me, leave the thought of us behind

[ Bericht 10% gewijzigd door h_vreman op 02-06-2006 00:07:54 (foutje) ]
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:30:18 #240
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38465361
quote:

[..]

ik ben helemaal over haar heen, maar als ze dan zoals gister weer eens even keertje gewoon belt, dan ineens komt het mega klotegevoel weer terug na afloop van telefoongesprek. Kutkind, ze moest eens weten wat ze doet met me, en zeggen dat ze me niet moet bellen krijg ik ook mijn strot niet uit.

Maar goed, het gesprek kwam er zoals gewoonlijk op neer dat zij helemaal gelukkig is nu en ik schijntechnisch uiteraard ook. Zucht, en dat na 4 maanden nog...

en als liedje wil ik graag Snow Patrol - You Could be Happy opgeven, zo mooi
pi_38465664
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Grumpey het volgende:

[..]

ik ben helemaal over haar heen, maar als ze dan zoals gister weer eens even keertje gewoon belt, dan ineens komt het mega klotegevoel weer terug na afloop van telefoongesprek. Kutkind, ze moest eens weten wat ze doet met me, en zeggen dat ze me niet moet bellen krijg ik ook mijn strot niet uit.

Maar goed, het gesprek kwam er zoals gewoonlijk op neer dat zij helemaal gelukkig is nu en ik schijntechnisch uiteraard ook. Zucht, en dat na 4 maanden nog...
Precies .
quote:
You’re a bitch
but, I love you anyway
OH OH You can’t sing
But, you still put me to sleep
Baby, You’re a bitch
Hey Hey Hey Hey
You make me sick
But, don’t ever go away
Mooie stukje dat op dit moment wel bij mij past .
pi_38465705
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Grumpey het volgende:

en als liedje wil ik graag Snow Patrol - You Could be Happy opgeven, zo mooi
Hoe kan je zeggen dat je erover heen bent als jij je zo kut voelt als je haar gesproken hebt?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:48:08 #243
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38465751
ja, zo voel ik me ook. Ook over haar, ze is als persoonlijkheid een verrijking van mijn leven, dat wil ik niet missen. Maar laat me eerst even gewoon zelfstandig gelukkig zijn van haar, dat is nu opdracht 1 voor mezelf.

edit:
als antwoord op bovenstaande vraag --> Ik weet niet waarom, maar het voelt de laatste weken alsof ik gewoon weer vrij ben, los van de gedachten aan haar. Mijn lichaamsreactie telleursteld mezelf nogal, en irriteert me, want ik wil helemaal niet dat zij bepaald of ik me kut voel. Ach, waarschijnlijk ben ik er niet overheen, maar dat wil ik wel dus laat me dat nou maar geloven anders voel ik me nog verrottter. Ik wil het zelf kunnen bepalen of ik blij ben ja of nee, en niet haar (dat is het grootste probleem eigenlijk voor me)

[ Bericht 55% gewijzigd door Grumpey op 02-06-2006 09:55:02 ]
pi_38466118
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:48 schreef Grumpey het volgende:
ja, zo voel ik me ook. Ook over haar, ze is als persoonlijkheid een verrijking van mijn leven, dat wil ik niet missen. Maar laat me eerst even gewoon zelfstandig gelukkig zijn van haar, dat is nu opdracht 1 voor mezelf.

edit:
als antwoord op bovenstaande vraag --> Ik weet niet waarom, maar het voelt de laatste weken alsof ik gewoon weer vrij ben, los van de gedachten aan haar. Mijn lichaamsreactie telleursteld mezelf nogal, en irriteert me, want ik wil helemaal niet dat zij bepaald of ik me kut voel. Ach, waarschijnlijk ben ik er niet overheen, maar dat wil ik wel dus laat me dat nou maar geloven anders voel ik me nog verrottter. Ik wil het zelf kunnen bepalen of ik blij ben ja of nee, en niet haar (dat is het grootste probleem eigenlijk voor me)
Alweer mooi en goed geformuleerd.

Ik denk dat het ook een beetje komt doordat ik mijn leven teveel heb ingesteld op ons... Het gevoel van samen is nu gewoon totaal weg, ik was helemaal vergeten hoe ik alleen ook gelukkig kon zijn, het voelde zo leeg zonder haar, net alsof ik niets meer had.
pi_38466300
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:04 schreef poepeneesje het volgende:

Ik denk dat het ook een beetje komt doordat ik mijn leven teveel heb ingesteld op ons... Het gevoel van samen is nu gewoon totaal weg, ik was helemaal vergeten hoe ik alleen ook gelukkig kon zijn, het voelde zo leeg zonder haar, net alsof ik niets meer had.
Dat gevoel heb ik ook gehad. Gewoon zo opgegaan in je relatie dat je eigenlijk vergeet dat jezelf ook nog een leven hebt.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:46:26 #246
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38467161
was zelf ook vergeten dat het leuk kan zijn in je eentje, juist dat leer ik de laatste weken steeds meer weer en dat gaat nu beter. Alleen thuis zitten avondje zorgt nu niet meer zo voor enorm leeg en eenzaam gevoel. Maar goed, dan denk ik dat zij daar lekker op haar bank met haar nieuwe vlam (sinds een week of 2) zit gezellig te zijn bij haar thuis en dan kan je me weer opvegen. Stiekem zou ik hetzelfde willen, gewoon zelf een nieuwe vlam hebben en gelukkig zijn, maar dat komt wel weer ooit, ben positief ingesteld
pi_38467346
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
was zelf ook vergeten dat het leuk kan zijn in je eentje, juist dat leer ik de laatste weken steeds meer weer en dat gaat nu beter. Alleen thuis zitten avondje zorgt nu niet meer zo voor enorm leeg en eenzaam gevoel. Maar goed, dan denk ik dat zij daar lekker op haar bank met haar nieuwe vlam (sinds een week of 2) zit gezellig te zijn bij haar thuis en dan kan je me weer opvegen. Stiekem zou ik hetzelfde willen, gewoon zelf een nieuwe vlam hebben en gelukkig zijn, maar dat komt wel weer ooit, ben positief ingesteld
Volkomen herkenbaar. Alleen heeft zij dan niet iemand anders (voor zover ik weet). Ik heb op dit moment ook geen contact met haar, hoewel ik dat wel graag zou willen. Maar op dit moment is het gewoon even beter om beide de tijd te nemen om alles op een rijtje te zetten en ons eigen leven (en dan spreek ik vooral voor mezelf) op te pakken.
pi_38467917
Je moet wel oppassen met die nieuwe vlam, dat je daar mee niet je ex gaat proberen de compenseren, dat je je nieuwe vriendin gebruikt om dat gat van je ex in te vullen of om je ex een hak te zetten van zie je wel, wat jij kan kan ik ook, daar word je zeker niet gelukkiger van...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:15:21 #249
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38468066
daar ben ik eigenlijk niet bang voor dat dat bij mij gebeurt. Ik moet een meisje heel erg leuk vinden voordat ik haar in mijn leven laat bij wijze van spreken, een paar keer geprobeerd met de instelling "puur voor fun" maar daar had ik dan nog voor het echt begonnen was al spijt van.
Ik denk dat een meisje van 1 ding zeker kan zijn bij een relatie met mij, en dat is dat ik helemaal verkocht ben maar goed, dan duurt het dus wel wat langer voor ik een nieuwe vlam zal krijgen grrr
pi_38468194
Je noemt voor mij ook een belangrijk punt, daadwerkelijk voor elkaar willen gaan en niet zomaar een relatie beginnen waarvan je weet dat deze toch niet lang stand zal houden. Het heeft zo zijn voor- en nadelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')