Een jaarquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef korenwolfje het volgende:
Na die laatste reactie van jou is ze misschien wel bang om contact op te nemen. Je weet het niet.
Laat het rusten, leef je eigen leven en bel haar gewoon over een jaar weer eens op. Puur uit interesse.
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Een jaar![]()
Dat lijkt me iets te lang.
Wat een flauwe keul.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:36 schreef korenwolfje het volgende:
Geduld is een schone zaak.
Of laat het los. Jij voelt je kut, terwijl ze er misschien op los neukt.
Nee, normaliter niet. Maar hoe vaak denk je dan aan haar? Een paar keer per dag?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:01 schreef mg794613 het volgende:
ook niet als je nu een vriendin hebt?
Waarschijnlijk omdat de voorwaarden voor een goede relatie anders zijn dan de voorwaarden voor een goede vriendschap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:34 schreef Lips het volgende:
Waarom is het voor sommigen zo ongeloofwaardig dat contact met een ex in veel gevallen niet mogelijk is (om welke reden dan ook)?
Omdat een van de twee op dat moment nog hoop heeft dat het goed komt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:34 schreef Lips het volgende:
Waarom is het voor sommigen zo ongeloofwaardig dat contact met een ex in veel gevallen niet mogelijk is (om welke reden dan ook)?
nouja soms een hele poos niet en dan af en toe een paar keer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:25 schreef VD het volgende:
[..]
Nee, normaliter niet. Maar hoe vaak denk je dan aan haar? Een paar keer per dag?
Bij mij loopt ze af en toe nog eens door m'n hoofd, maar niet dagelijks of iets dergelijks.
Ik vind het wel lekker rustig zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef SpagShaq het volgende:
een lange tijd geen contact is een must.
Nou... het kwaad is geschiedt. Ze heeft een ander! 4 maanden na het verbreken van onze relatie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
Na die laatste reactie van jou is ze misschien wel bang om contact op te nemen. Je weet het niet.
Laat het rusten, leef je eigen leven en bel haar gewoon over een jaar weer eens op. Puur uit interesse.
Tja, ik snap zijn reactie wel. Het lijkt me ook logisch dat je het weer ff moeilijk hebt jagermeister, maar probeer er niet in te blijven hangen en hopen op iets wat er zeker op dit moment gewoon niet isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Lips het volgende:
Dus?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Die gozer is trouwens echt niets voor haar vindt ik, maar ook vele anderen. Hij is een halve kop groter dan ik en ik stak al een eind boven haar uit. Ze is 1.60m en hij is schat ik zo'n 1.90 of misschien wel langer. Hij heeft ook een kaalgeschoren hoofd... daar had ze altijd zo'n hekel aan. Hij werkt bij een slachterij, maar of ie ook slachter is weet ik niet. Ik vindt hem ook slecht gekleed... iemand die weinig aandacht aan zijn uiterlijk voorkomen besteedt, terwijl mijn ex vrijwel altijd erg verzorgd is. Hij woont overigens ook nog bij zijn ouders.
Ik had -al dan niet bewust- na zeven maanden nog een rebound. Dus ja, mogelijk is het wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef jagermeister1 het volgende:
Zou je na 4 maanden nog kunnen spreken van een rebound? We zijn bijna 6 jaar samengeweest, dus lijkt me dat je na 4 maanden nog niet helemaal klaar bent met verwerken.
Je kan hem alleen maar de tijd geven en jezelf heel hard voor je kop slaan dat je zo dom bent geweest.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef MiekeMuis het volgende:
en wat nou als je ex geen contact met je wilt omdat hij zich bedonderd voelt omdat jij met zijn beste vriend heb gezoend op dezelfde avond als je ex.![]()
dat een week nadat de verkering uit was. ik weet, dat was niet aardig van me, ik heb er spijt van!
hij wilt nu geen contact met me, maar ik weet dat hij nog gevoelens voor me heeft..
![]()
dat slaan laat ik wel achterwege, hem te moeten missen doet me genoeg pijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kan hem alleen maar de tijd geven en jezelf heel hard voor je kop slaan dat je zo dom bent geweest.
Tja, daar had je dan van te voren aan moeten denkenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef MiekeMuis het volgende:
[..]
dat slaan laat ik wel achterwege, hem te moeten missen doet me genoeg pijn!
Idd...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:33 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Tja, daar had je dan van te voren aan moeten denken![]()
Nadenken voor je iets doet.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef MiekeMuis het volgende:
en wat nou als je ex geen contact met je wilt omdat hij zich bedonderd voelt omdat jij met zijn beste vriend heb gezoend op dezelfde avond als je ex.![]()
dat een week nadat de verkering uit was.
en wat voor een gevoelens dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:50 schreef VD het volgende:
[..]
Nadenken voor je iets doet..
Maar nu kun je er niets meer aan doen. Het is gebeurd, done. Wellicht vergeeft hij het je, maar dan nog, het is je ex. En qua gevoelens; die heb ik ook voor m'n ex, maar dat wil niet zeggen dat ik d'r terug wil..
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het niet in de hand, dus het enige wat ik kan doen is gewoon verder gaan met mijn leven. Ben ik trouwens al een tijd mee bezig hoor, alleen mijn ex houdt me toch ook nog wel bezig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:18 schreef JoeDank het volgende:
Herkenbaar. Troost je, bij mij was het nog een paar stapjes erger.
Kijk, als je aan haar blijft hangen wordt het ongeacht de uitkomst van waar ze nu mee bezig is sowieso niet beter. Jij moet gewoon met je leven verder gaan. Genieten van je vrijheid.
Of het met haar nieuwe vriend uitgaat heb jij niet in de hand. Je kan er wel zorgen dat je, weliswaar in je eentje, weer een heel persoon bent. Die aantrekkelijk is voor hetzij andere vrouwen hetzij je ex. Maar als je blijft stilstaan heb je geen van beide.
Ik vat dat echt niet als een persoonlijke aanval op. Eerder gewoon een subtiele trap onder mijn hol. Die zal ik wel nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Lips het volgende:
Jagermeister..... laat haar toch eens los!!! Iedere keer als je een stukje opweg bent flikker je weer terug. Het is fijn dat je moeder en haar moeder het goed met elkaar kunnen vinden maar is het voor jou niet beter dat je moeder niks meer over haar aan jou vertelt?
Of die gozer bij haar past en wat jij daar van vindt doet er niet toe. Het zou nogal vreemd zijn trouwens als jij hem wel perfect bij haar vindt passen (maar dat terzijde).
Jij werd de laatste tijd alleen maar ongelukkiger door haar, laat haar lekker zijn leven verzieken en hou op met je eigen leven door haar te laten verzieken.
Echt waar, ik denk dat je aan je moeder moet vragen of ze niets meer wil vertellen over wat je ex doet, wat haar bezig houdt en hoe je ex-schoonmoeder er over denkt. Zo kan jij niet verder!
ps. ik hoop dat je dit niet als een persoonlijke aanval opvat.
Tja het maakt ook geen reet uit wat ik denk, maar het is toch wel een beetje een troost om te weten dat het geen Brad Pit is. Snap je? En van anderen die hem kennen hoorde ik lacherig..."Oh.. is het die gast. Die schijnt het nog geen 2 minuten vol te houden!"quote:Op zondag 28 mei 2006 12:26 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Dus?
Wat je ook denkt, en ook al vind je 'm 30 cm te lang voor haar, zij heeft de stap gezet en daarmee klaar. Als je het mij vraagt moet je je moeder eens vertellen dat je niet zit te wachten op dergelijke informatie.
Geef om d'r. Zal op een bepaalde manier ook nog wel van d'r houden, maar toch. Het is niet meer de persoon waarmee ik mijn leven wil delen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef MiekeMuis het volgende:
en wat voor een gevoelens dan?
Ik heb iets gemist denk ik, vertelquote:Op maandag 29 mei 2006 13:47 schreef R_ON het volgende:
Oude liefde roest niet, he? Jij & ik voor altijd.
Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal leesquote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Als je toch contact zoekt gooi je echt je eigen glazen in en verspeel je ms wel de laatste kans, dat het ooit nog goed komt tussen julliequote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Maar nu word ik gevoelsmatig steeds heen en weer geslingerd of ik contact met haar zal opnemen of het voorlopig zal laten rusten.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:35 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Misschien dat ik van de week Cubase weer eens opstart
Eens.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:19 schreef Noisekick het volgende:
Als je toch contact zoekt gooi je echt je eigen glazen in en verspeel je ms wel de laatste kans, dat het ooit nog goed komt tussen jullie![]()
Als iemand ruimte nodig heeft, moet je niet gaan drammen of toch bellen en dingen gaan vragen, daardoor benauw je iemand alleen maar meer en meer.
En de kwestie was al, dat je niet meer echt je eigen leven leidde. Dus door contact op te nemen kom je alleen maar weer (en meer) zo over...
Haha, een ex van me beweert nu ook bij hoog en laag dat ik nog steeds een zwak voor hem heb.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:47 schreef R_ON het volgende:
Oude liefde roest niet, he? Jij & ik voor altijd.
Ja ik zou ook graag dat knopje voor "gevoel uitschakelen" vinden...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik weet dat het beter is om op dit moment geen contact te zoeken.
Maar af en toe speelt gewoon je gevoel op ipv je verstrand.
En dat maakt het behoorlijk frustrerend.
Helemaal mee eens. Ben zelf er ook nog veel mee bezig. Helemaal nu ik te horen heb gekregen dat ze een nieuwe vriend heeft. Het ging net zo lekker met me. Dacht nog wel iedere dag aan haar, maar het begon dragelijk te worden. Nu lijkt het even weer terug bij af te zijn, maar goed.... ik WEET dat ik moet kappen met dat zinloze gepieker. Het heeft totaal geen zin, maar ik zit voor mezelf alles te overanalyseren, waardoor ik voor mezelf toch weer restjes hoop aan het creëren ben. Ik ben me bewust van het feit dat ik haar weer zit te idealiseren... Wat Lips eerder zei is gewoon waar. "Laat haar lekker het leven van die gast verzieken". Onze relatie was de laatste tijd ronduit kut te noemen. Eigenlijk heb ik wel vaker over onze relatie getwijfeld. Waarom kan mijn verstand mijn gevoel nou niet overtuigen?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja ik zou ook graag dat knopje voor "gevoel uitschakelen" vinden...
En de onzekerheid is gewoon het ergste, je kunt niet voor of achteruit. Ook al ga je met je eigen leven verder, dan nog blijft het in je achterhoofd zitten...
Zolang het nog het nog in je achterhoofd zit kun je ook niet verder nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef Noisekick het volgende:
En de onzekerheid is gewoon het ergste, je kunt niet voor of achteruit. Ook al ga je met je eigen leven verder, dan nog blijft het in je achterhoofd zitten...
*altijd bereikbaar voor de broodnodige 'trap onder het hol'*quote:Op zondag 28 mei 2006 22:41 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik vat dat echt niet als een persoonlijke aanval op. Eerder gewoon een subtiele trap onder mijn hol. Die zal ik wel nodig hebben.
Ik denk echt dat dat helpt. De weinige mensen die ik ken die mijn ex nog ooit spreken of zien vraag ik ook heel bewust niks over hem te vertellen. Hoe kan ik 'm uit m'n hoofd krijgen als anderen hem er steeds weer in stoppenquote:Ik zal dat inderdaad maar eens aan mijn moeder gaan vragen ja. Ik schiet toch niets op met die info..
Jij schopt kont!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:36 schreef Lips het volgende:
[..]
*altijd bereikbaar voor de broodnodige 'trap onder het hol'*
Maar zonder gein, ik vond ook dat je die nodig had.
Is ook wel waar, maar ergens ben ik toch blij dat ik het op deze manier vernomen heb. Ik had er niet aan moeten denken ze ineens samen bijvoorbeeld hand in hand te zien lopen. Nu ben ik daarop voorbereid dat de kans heel groot is ze binnenkort samen tegen het lijf te lopen. Ik weet nu wat me dan te doen staat. Kalm blijven en net doen alsof het me geen reet boeit. Lijkt met het beste.quote:Ik denk echt dat dat helpt. De weinige mensen die ik ken die mijn ex nog ooit spreken of zien vraag ik ook heel bewust niks over hem te vertellen. Hoe kan ik 'm uit m'n hoofd krijgen als anderen hem er steeds weer in stoppen
Als je nou ook zo verstandig voor jezelf kunt zijn, dan zijn we al een heel eindquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:00 schreef jagermeister1 het volgende:
Meissie toch.... hoe naïef heb je kunnen zijn zeg? Beloof me dat je hem nooit maar dan ook nooit meer terugneemt of hem je laat gebruiken.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Jose1986 het volgende:
Ongeveer een maand daarna was ik weer bij hem
Ghehe... je hebt een punt. Mijn situatie is alleen wel ff wat anders hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als je nou ook zo verstandig voor jezelf kunt zijn, dan zijn we al een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |