abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38228945
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef korenwolfje het volgende:

Na die laatste reactie van jou is ze misschien wel bang om contact op te nemen. Je weet het niet.
Laat het rusten, leef je eigen leven en bel haar gewoon over een jaar weer eens op. Puur uit interesse.
Een jaar
Dat lijkt me iets te lang.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38229544
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Een jaar
Dat lijkt me iets te lang.
Geduld is een schone zaak.

Of laat het los. Jij voelt je kut, terwijl ze er misschien op los neukt.
A dirty mind is a joy forever
pi_38235989
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:36 schreef korenwolfje het volgende:

Geduld is een schone zaak.

Of laat het los. Jij voelt je kut, terwijl ze er misschien op los neukt.
Wat een flauwe keul.
Dat je elkaar soms de ruimte en tijd moet geven oke, maar een jaar lang?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:34:22 #154
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38244696
Waarom is het voor sommigen zo ongeloofwaardig dat contact met een ex in veel gevallen niet mogelijk is (om welke reden dan ook)?
Het is niet voor niks je ex, iets zat er niet goed.
Ik denk eerder dat degenen die nog wel contact hebben met hun ex zichzelf voor de grap houden.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_38246471
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:01 schreef mg794613 het volgende:
ook niet als je nu een vriendin hebt?
Nee, normaliter niet. Maar hoe vaak denk je dan aan haar? Een paar keer per dag?
Bij mij loopt ze af en toe nog eens door m'n hoofd, maar niet dagelijks of iets dergelijks.
pi_38246598
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:34 schreef Lips het volgende:
Waarom is het voor sommigen zo ongeloofwaardig dat contact met een ex in veel gevallen niet mogelijk is (om welke reden dan ook)?
Waarschijnlijk omdat de voorwaarden voor een goede relatie anders zijn dan de voorwaarden voor een goede vriendschap.
pi_38246852
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:34 schreef Lips het volgende:
Omdat een van de twee op dat moment nog hoop heeft dat het goed komt.
pi_38251164
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:25 schreef VD het volgende:

[..]

Nee, normaliter niet. Maar hoe vaak denk je dan aan haar? Een paar keer per dag?
Bij mij loopt ze af en toe nog eens door m'n hoofd, maar niet dagelijks of iets dergelijks.
nouja soms een hele poos niet en dan af en toe een paar keer.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:41:56 #159
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_38256359
Over contact met je ex:

Velen maken de fout nooit afstand te nemen van hun ex wanneer het uit gaat. Volgens mij is het een absolute must om een hele tijd geen contact te hebben. Zeker als je hoopt op een eventuele vriendschap.

Bij mezelf is het precies zo gegaan. 1 Maand na het uit was heb ik alle contact verbroken. Nu, bijna 6 maanden verder, hebben we weer heel voorzichtig contact. Heb haar nu weer 2 keer gesproken via msn, en volgende week zal ik haar (en haar nieuwe vriend, die ze 3 weken nadat het uitging al had) voor het eerst in 6 maanden weer zien op de verjaardag van een vriendin.

Het voelt goed, ik ben er vrijwel overheen. Krijg nog wel af een toe een raar gevoel in m'n buik als ik er aan denk dat ik haar ga zien, maar verder heb ik nergens last van en kan ik dit zeker aan.

Moraal van het verhaal: een lange tijd geen contact is een must.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
pi_38260971
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef SpagShaq het volgende:
een lange tijd geen contact is een must.
Ik vind het wel lekker rustig zo. .
pi_38272791
Ik moet zeggen dat ik mezelf nu een beetje voel alsof het me allemaal niet meer zoveel boeit. Of het goed komt dan. Opzich wel een goed teken lijkt mij. Ik heb het op dit moment enorm druk dus genoeg afleiding.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 21:18:06 #162
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38281968
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef korenwolfje het volgende:

[..]

Na die laatste reactie van jou is ze misschien wel bang om contact op te nemen. Je weet het niet.
Laat het rusten, leef je eigen leven en bel haar gewoon over een jaar weer eens op. Puur uit interesse.
Nou... het kwaad is geschiedt. Ze heeft een ander! 4 maanden na het verbreken van onze relatie.

Het is die gozer die ik met koninginnedag fysiek ben aangevallen toen hij me beetpakte. Het is nog wel zeer pril heb ik vernomen. Ze hebben elkaar met koninginnedag voor het eerst ontmoet en langzaamaan hebben ze elkaar dus leren kennen. Nu hebben ze dus iets met elkaar.

Haar moeder schijnt er niet echt blij mee te zijn. Ze had liever gezien dat mijn exwat meer tijd had genomen om tot rust te komen. Ze heeft iig aangekaart dat ze niets moeten overhaasten.

Die gozer is trouwens echt niets voor haar vindt ik, maar ook vele anderen. Hij is een halve kop groter dan ik en ik stak al een eind boven haar uit. Ze is 1.60m en hij is schat ik zo'n 1.90 of misschien wel langer. Hij heeft ook een kaalgeschoren hoofd... daar had ze altijd zo'n hekel aan. Hij werkt bij een slachterij, maar of ie ook slachter is weet ik niet. Ik vindt hem ook slecht gekleed... iemand die weinig aandacht aan zijn uiterlijk voorkomen besteedt, terwijl mijn ex vrijwel altijd erg verzorgd is. Hij woont overigens ook nog bij zijn ouders.

De klap kwam wel hard aan, maar gek genoeg gaat het nu redelijk met me. Ik kreeg het van mijn moeder te horen. Ze was namelijk bij mijn ex-schoonmoeder op de koffie gegaan. Mijn ex schoonmoeder zat weer met tranen in haar ogen. Ze mochten mij erg graag en vinden het heel jammer dat ik nu geen deel van hun familie meer ben. Mijn ex schijnt verliefd op hem te zijn en het zou wederzijds zijn, maar haar moeder houdt haar hart dus vast. Mijn moeder kreeg de indruk dat ze graag hadden gezien dat het weer goedkwam tussen ons, maar nu is alle hoop eigenlijk wel vervlogen.

Ergens hoop ik wel dat dit niet lang standhoudt. Dat ze spijt gaat krijgen en mij gaat missen. Niet echt reëel lijkt me, maar goed... het kan. Kans is wel groot dat ik dan echt klaar met haar ben.

Zou je na 4 maanden nog kunnen spreken van een rebound? We zijn bijna 6 jaar samengeweest, dus lijkt me dat je na 4 maanden nog niet helemaal klaar bent met verwerken. Zeker niet gezien haar uitspattingen van een maand geleden.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_38284136
Herkenbaar. Troost je, bij mij was het nog een paar stapjes erger.
Kijk, als je aan haar blijft hangen wordt het ongeacht de uitkomst van waar ze nu mee bezig is sowieso niet beter. Jij moet gewoon met je leven verder gaan. Genieten van je vrijheid.
Of het met haar nieuwe vriend uitgaat heb jij niet in de hand. Je kan er wel zorgen dat je, weliswaar in je eentje, weer een heel persoon bent. Die aantrekkelijk is voor hetzij andere vrouwen hetzij je ex. Maar als je blijft stilstaan heb je geen van beide.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:32:48 #164
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38284795
Jagermeister..... laat haar toch eens los!!! Iedere keer als je een stukje opweg bent flikker je weer terug. Het is fijn dat je moeder en haar moeder het goed met elkaar kunnen vinden maar is het voor jou niet beter dat je moeder niks meer over haar aan jou vertelt?
Of die gozer bij haar past en wat jij daar van vindt doet er niet toe. Het zou nogal vreemd zijn trouwens als jij hem wel perfect bij haar vindt passen (maar dat terzijde).
Jij werd de laatste tijd alleen maar ongelukkiger door haar, laat haar lekker zijn leven verzieken en hou op met je eigen leven door haar te laten verzieken.
Echt waar, ik denk dat je aan je moeder moet vragen of ze niets meer wil vertellen over wat je ex doet, wat haar bezig houdt en hoe je ex-schoonmoeder er over denkt. Zo kan jij niet verder!

ps. ik hoop dat je dit niet als een persoonlijke aanval opvat.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_38285490
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Lips het volgende:
Tja, ik snap zijn reactie wel. Het lijkt me ook logisch dat je het weer ff moeilijk hebt jagermeister, maar probeer er niet in te blijven hangen en hopen op iets wat er zeker op dit moment gewoon niet is .
pi_38291257
ja oke nou hier is mijn verhaal
ik heb dus ruim 8jaar iets met mijn vriendin gehad zijn al even getrouwd geweest half jaar ofzo,
eerste 1,5maand had ik het er heel zwaar mee.
sinds maand ben ik er heel nuchter over gaan denken,

ik denk nu van ze komt nooit meer terug dus ga lekker verder met je leven hoe moeilijk het ook is.
en heb het er af en toe nog moeilijk mee maar 1tip voor de mensen wat mij heel veel geholpen heeft praat eens met een buitenstaander hierover collega,tante weet ik veel wie helpt echt.

Ik heb ook veel afleiding gehad ben veel bij vrienden geweest maar ja tijd komt toch keer dat je helemaal alleen bent en dan is het effe zwaar.

maar je moet ook zo denken er zijn nog genoeg vrouwen/mannen vrij die echt wel beter zijn voor jou.
ikzelf zit met situatie dat mij exvrouw lesbisch is geworden en echt vreemd gegaan is met haar,dus ik denk hier misschien anders over.
maar ben blij dat het niet over 10jaar gebeurd was nu heb ik heel mijn leven nog voor me.

maar staan alweer genoeg vrouwen in de wacht voor me klinkt macho maar is echt zo
en dat is met jullie ook hetzelfde geloof me.

en over tijdje kun je hier alleen maar over lachen hoe erg je kon zijn met liefdesverdriet.
maar jullie vinden echt wel nieuwe vriend/vriendin op ieder potje past een deksel zeg ik maar.

Dus mensen weet dat het moeilijk is maar ook jullie worden weer gelukkig
pi_38296438
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Die gozer is trouwens echt niets voor haar vindt ik, maar ook vele anderen. Hij is een halve kop groter dan ik en ik stak al een eind boven haar uit. Ze is 1.60m en hij is schat ik zo'n 1.90 of misschien wel langer. Hij heeft ook een kaalgeschoren hoofd... daar had ze altijd zo'n hekel aan. Hij werkt bij een slachterij, maar of ie ook slachter is weet ik niet. Ik vindt hem ook slecht gekleed... iemand die weinig aandacht aan zijn uiterlijk voorkomen besteedt, terwijl mijn ex vrijwel altijd erg verzorgd is. Hij woont overigens ook nog bij zijn ouders.
Dus?

Wat je ook denkt, en ook al vind je 'm 30 cm te lang voor haar, zij heeft de stap gezet en daarmee klaar. Als je het mij vraagt moet je je moeder eens vertellen dat je niet zit te wachten op dergelijke informatie.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  zondag 28 mei 2006 @ 16:32:48 #168
134264 VD
Fin.
pi_38304207
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef jagermeister1 het volgende:
Zou je na 4 maanden nog kunnen spreken van een rebound? We zijn bijna 6 jaar samengeweest, dus lijkt me dat je na 4 maanden nog niet helemaal klaar bent met verwerken.
Ik had -al dan niet bewust- na zeven maanden nog een rebound. Dus ja, mogelijk is het wel.
Kut, maar als het echt zo'n foute gozer is dan komt ze daar vanzelf wel achter.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:12:24 #169
123794 MiekeMuis
Never keep running and stop!
pi_38308885
en wat nou als je ex geen contact met je wilt omdat hij zich bedonderd voelt omdat jij met zijn beste vriend heb gezoend op dezelfde avond als je ex. dat een week nadat de verkering uit was. ik weet, dat was niet aardig van me, ik heb er spijt van! hij wilt nu geen contact met me, maar ik weet dat hij nog gevoelens voor me heeft..
Ik ben iemand.... anders
pi_38309059
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef MiekeMuis het volgende:
en wat nou als je ex geen contact met je wilt omdat hij zich bedonderd voelt omdat jij met zijn beste vriend heb gezoend op dezelfde avond als je ex. dat een week nadat de verkering uit was. ik weet, dat was niet aardig van me, ik heb er spijt van! hij wilt nu geen contact met me, maar ik weet dat hij nog gevoelens voor me heeft..
Je kan hem alleen maar de tijd geven en jezelf heel hard voor je kop slaan dat je zo dom bent geweest.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:32:38 #171
123794 MiekeMuis
pi_38309524
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Je kan hem alleen maar de tijd geven en jezelf heel hard voor je kop slaan dat je zo dom bent geweest.
dat slaan laat ik wel achterwege, hem te moeten missen doet me genoeg pijn!
Ik ben iemand.... anders
pi_38309548
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef MiekeMuis het volgende:

[..]

dat slaan laat ik wel achterwege, hem te moeten missen doet me genoeg pijn!
Tja, daar had je dan van te voren aan moeten denken
  zondag 28 mei 2006 @ 19:42:03 #173
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_38309779
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:33 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Tja, daar had je dan van te voren aan moeten denken
Idd...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zondag 28 mei 2006 @ 19:50:13 #174
134264 VD
Fin.
pi_38310012
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:12 schreef MiekeMuis het volgende:
en wat nou als je ex geen contact met je wilt omdat hij zich bedonderd voelt omdat jij met zijn beste vriend heb gezoend op dezelfde avond als je ex. dat een week nadat de verkering uit was.
Nadenken voor je iets doet. .

Maar nu kun je er niets meer aan doen. Het is gebeurd, done. Wellicht vergeeft hij het je, maar dan nog, het is je ex. En qua gevoelens; die heb ik ook voor m'n ex, maar dat wil niet zeggen dat ik d'r terug wil. .
  zondag 28 mei 2006 @ 20:04:13 #175
123794 MiekeMuis
pi_38310510
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:50 schreef VD het volgende:

[..]

Nadenken voor je iets doet. .

Maar nu kun je er niets meer aan doen. Het is gebeurd, done. Wellicht vergeeft hij het je, maar dan nog, het is je ex. En qua gevoelens; die heb ik ook voor m'n ex, maar dat wil niet zeggen dat ik d'r terug wil. .
en wat voor een gevoelens dan?
Ik ben iemand.... anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')