het heet niet zozeer met bot zijn te maken, wat er gewoon fout is gegaan is dat hij de indruk heeft achtergelaten dat ze vrienden kunnen blijven, en dat terwijl hij duidelijk nog niet over haar heen is. (daarna kan dat prima, maar daar voor kan vrienden blijven zelden). Ze gebruikt heb nu dus ook als vriend, niet echt haar fout oid, eerder die van hem. Het komt erop neer dat zij duidelijk neit weet hoe moeilijk hij het ermee heeft, ik had gewoon op wat meer inlevingsvermogen van haar kant gehoopt.quote:Je hoeft toch niet totaal bot te worden?
Goed verwoord. Ik heb haar al een tijdje niet gezien, mijn leven opgepakt. En dat gaat ook heel aardig. Dan denk je, ik ben al een heel eind, totdat de telefoon gaat. En ze heeft het waarschijnlijk niet door nee, dat is me wel opgevallen. Maar het feit waar ik vooral over val is, dat ze na uitgerekend 3 maanden gelijk vragen gaat stellen. Vraag misschien eerst eens hoe het met me gaat, dat is een vraag die ik veel liever beantwoord.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef Xtinction het volgende:
[..]
het heet niet zozeer met bot zijn te maken, wat er gewoon fout is gegaan is dat hij de indruk heeft achtergelaten dat ze vrienden kunnen blijven, en dat terwijl hij duidelijk nog niet over haar heen is. (daarna kan dat prima, maar daar voor kan vrienden blijven zelden). Ze gebruikt heb nu dus ook als vriend, niet echt haar fout oid, eerder die van hem. Het komt erop neer dat zij duidelijk neit weet hoe moeilijk hij het ermee heeft, ik had gewoon op wat meer inlevingsvermogen van haar kant gehoopt.
Opsomming: probeer geen vrienden te zijn als je nog zoveel voor haar voelt....
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:30 schreef Grumpey het volgende:
korenwolfje, dat telefoontje had ik inderdaad dus afgelopen donderdag zoals hier boven vermeld. En die laatste zin van je is eigenlijk wat ik echt zou willen, zit in precies dezelfde situatie! sterkte.
Dat dacht ik ook, alleen valt dat inderdaad af en toe vies tegen. Probeer zoveel mogelijk contact te vermijden en laat merken dat je informatie over haar en haar nieuwe vriendje niet wenstquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Mr.G het volgende:
Net nu ik dacht dat ik er wel mee kon leven zo, doet dit toch weer pijn.
niet helemaal waar. Ik wilde wel graag weten OF ze een nieuw vriendje had. Maar dat is dan ook wel alles, voor de rest niets eigenlijk. Was wel blij met de info dat hij geen bekende was, en waarschijnlijk gewoon een toffe jongen is die hetzelfde in haar ziet als dat ik deed dus echt hem iets verwijten kan ik gelukkig niet. Hopelijk is ie aardig voor haar, maar dat zal wel. Voor de rest hoef ik inderdaad geen informatie, geen leuke info over wat ze doen of waarom hij zo leuk is. Doordat ik het nu weet is het voor een soort extra afsluiting. Beter dan dat ik ga malen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, alleen valt dat inderdaad af en toe vies tegen. Probeer zoveel mogelijk contact te vermijden en laat merken dat je informatie over haar en haar nieuwe vriendje niet wenst. Sterkte, ik maak precies hetzelfde als jij en Mickeys mee...
Ik weet niet wat het precies is, maar in mijn omgeving zijn er meer mensen die met hun relatie stuntelen op dit moment, misschien is het de zomer, het weer ofzo... Nouja in iedergeval iedereen sterkte!
Klopt. Heb ook eens gehoord dat relaties meestal uitgaan rond de zomer zodat mensen de zomer hebben om te sjanzen e.d. Je kent het wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:52 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het precies is, maar in mijn omgeving zijn er meer mensen die met hun relatie stuntelen op dit moment, misschien is het de zomer, het weer ofzo... Nouja in iedergeval iedereen sterkte!
Ik snap het en ja herkenning,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:06 schreef Madski het volgende:
Alhoewel ik wel bij me mening blijf is dat na het uitgaan tijd voor jezelf te nemen wel het beste om weer tot jezelf te komen en je eigen routine weer op te pakken heb ik er wel moeite mee om het een plek te geven allemaal. De gedachtes als je weer langs de woonplaats rijd springen dan weer naar voren en soms schrikt het gewoon in de buik (weet niet of mensen het gevoel herkennen) als je dr online even ziet.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef Lips het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom even zeggen dat ik hier niet meer mee blijf lezen en posten. Ik ben zelf heel erg ver in de verwerking nu en heb geen behoefte meer aan dit topic
succes allemaal!!!
Moeten is een groot woord. Wil je wel vrienden zijn? Als je dat niet wilt moet je het niet doen. Soms lukt het pas na een tijdje om alsnog goede vrienden te worden en te blijven. Je deelt immers wel een tijd(je) met elkaar wat je wel voor altijd aan elkaar verbind, of je dit nu wel of niet wilt. Of je er iets mee wil doen... dat is aan jou!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:55 schreef Madski het volgende:
Over wat voor zaken heeft ze dan bijv na zitten denken?
Bedoel voor mij is het wel duidelijk dat het uit is. Daar is geen twijfel over. Maar volgens mij hang ik nog in de gedachte dat we ook nog vrienden moetne blijven wat eigenlijk helemaal niet het geval zou moeten zijn. Dat moet dnek ik vanzelf gaan. Misschien dat ik er ook teveel aan probeer te trekken of te forceren
Vandaag geen contact gehad met mijn ex, ik had wel iets in haar MSN naam zien staanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef aleko het volgende:
@poepeneesje: klopt. contact verbreken is denk ik het beste. Je baalt ALS EEN STEKKER kan ik je vertellen als je dat doet maar ik hoop dat het voor mij gaat helpen. We (ik) zijn pas een paar dagen onderweg met contactloos bestaan. Het is verrot - echt waar. Maar hopelijk kan je dan het houden van uit je systeem krijgen... Ik heb er eigenlijk ook geen verstand van heh.
Het stomme is, ik begrijp precies wat je voelt nu. En die arm zou ik ook wel kunnen gebruiken, weliswaar zou ik hem nu niet meer van mijn ex accepteren en een tijdje geleden nog wel. Sterkte, echt!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:19 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Vandaag geen contact gehad met mijn ex, ik had wel iets in haar MSN naam zien staan, het was iets in de zin van of ik wel door had dat ik haar heb gekwetst... Ik weet niet zeker of het voor mij was, maar ik heb een heel groot vermoeden van wel, ik denk dat ze een aantal posts van mij uit het Fok! forum heeft gelezen en deze zijn volgens mij niet geheel in goede aarde gevallen... Maarja ik voel me nou echt zó minder... Ik weet niet eens precies waarom eigenlijk, de hele dag al, naja ik moet haar gewoon loslaten, maar dat gaat niet
... Zucht ik wil gewoon een knuffel van iemand en iemand die zegt dat het helemaal goed komt... I feel so fucking lost
... Wat is houden van en liefde toch moeilijk.
Dank je! Het maakt mij eigenlijk niet echt uit wie die knuffel geeft, als het maar iemand is die naar mij wil luisteren en tijd voor mij heeft (natuurlijk heeft een leuke meid altijd voorrangquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het stomme is, ik begrijp precies wat je voelt nu. En die arm zou ik ook wel kunnen gebruiken, weliswaar zou ik hem nu niet meer van mijn ex accepteren en een tijdje geleden nog wel. Sterkte, echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |