abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:38:56 #101
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38109228
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef GotC het volgende:
Okay. Ik heb niet echt een ex, omdat hij geen relatie wilde (met niemand), maar we waren toch een tijd samen, ongeveer een jaar. Nu zit ik 3 maanden in Schotland, en kom er via internet achter dat hij een meiske heeft ontmoet. Prima, wat hij wil, toch? Dus ik vroeg er nog even naar, maar nee, het was gewoon een vriendin die hij pas 2 weken kende, en hij wil toch geen relatie, met niemand. (zei hij)
Ik log vandaag even vrolijk in, kijk even op de site waar ze elkaar hadden ontmoet, en wat zie ik onder zijn foto staan bij haar profiel: I'm proud to say that he is mine, Rawr <3'. Nja, ooookay..vreemd...
Komt hij vervolgens op msn 'O+' achter zn nickname. NU HEEFT HIJ BLIJKBAAR IETS MET HAAR! Wat een manh0r! Ik ben echt nog nooit ZO boos geweest in m'n leven. Hoe kan hij nou zoiets doen! En dan ook nog eens zeggen dat hij leugenaars haat ! Geen relatie wil, my ass..
.

Het maakt het nog lastiger dat ik hier zit, in Aberdeen, en dus ook niet zomaar effe langs kan gaan, of bij een vriendin langs kan gaan ofzo die me begrijpt. Waarom flikt hij nou zoiets! Iemand een reden?

Moest er effe uit..
Ok dat is zo not-done. Wees dan een held en kom er dan eerlijk vooruit dat je met iemand hebt. Ontkennen dat je geen relatie met wie dan ook wilt is ook een makkelijke manier om van beide wereldtjes gebruik te maken btw: de voordelen van een relatie (sex, geborgenheid) en de voordelen van single zijn? (flirten totdat je erbij neervalt).

Even een update van mijn kant: alles gaat gestaagt verder. School gaat zo zo, beetje mot bij stage enzo waar het op neer komt dat ik alles zelf nu moet doen om me studiepunten te krijgen. Me ex sprak me gisteren ook even aan op msn, beetje gepraat over koetjes en kalfjes. Je kent het wel, ook even een afspraak gemaakt dat we binnenkort eens wat gaa drinken in een cafe ofzoiets. Ben benieuwd met het hoe & wat. Hecht er alleen niet al teveel waarde aan.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:17:03 #102
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38112648
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:38 schreef Madski het volgende:

[..]

Ok dat is zo not-done. Wees dan een held en kom er dan eerlijk vooruit dat je met iemand hebt. Ontkennen dat je geen relatie met wie dan ook wilt is ook een makkelijke manier om van beide wereldtjes gebruik te maken btw: de voordelen van een relatie (sex, geborgenheid) en de voordelen van single zijn? (flirten totdat je erbij neervalt).

Even een update van mijn kant: alles gaat gestaagt verder. School gaat zo zo, beetje mot bij stage enzo waar het op neer komt dat ik alles zelf nu moet doen om me studiepunten te krijgen. Me ex sprak me gisteren ook even aan op msn, beetje gepraat over koetjes en kalfjes. Je kent het wel, ook even een afspraak gemaakt dat we binnenkort eens wat gaa drinken in een cafe ofzoiets. Ben benieuwd met het hoe & wat. Hecht er alleen niet al teveel waarde aan.
Had jou ex nou al heel snel na jullie breuk een ander?
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_38113929
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:59 schreef korenwolfje het volgende:
Mijn ex heeft me verteld dat ze me niet meer wil spreken over de telefoon. Ik heb haar maar verteld mij ook uit d'r MSN lijst te schrappen.. en dat is vrij snel gebeurd.

Wij zijn eigenlijk als vrienden uit elkaar gegaan. Weken ging dit hardstikke goed, totdat die nieuwe vriend kwam. Ja, waarschijnlijk trok hij het niet zo dat wij nog contact zouden hebben. Ik heb er voorlopig maar vrede mee genomen. Feit is, dat we beide best veel mee hebben gemaakt en ik ontzettend nieuwsgierig blijf hoe het met haar gaat.

Ik snap van haar dat ze er moeite mee had om vriendschap en relatie uit elkaar te houden. En hoe daar mee om te gaan. Heb voor mezelf maar besloten een aantal maanden geen contact te hebben. Ik denk dat ik haar over een jaar of wat nog eens ga bellen om bij te praten. Als de 'oude' gevoelens gezakt zijn kan het misschien wel weer.

Of is het fout om te denken dat je over een jaar of wat weer contact gaat zoeken? (mocht ik daar nog interesse in hebben) Ik ben te nieuwsgierig hoe het met haar zal gaan.
Iemand hier een visie op? Of is het kansloos?
A dirty mind is a joy forever
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:10:58 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38114006
Ik denk dat je nu niet al moet gaan invullen wat je wellicht over een jaar wel of niet zal gaan doen .
Leef nu je eigen leven en over een jaartje zie je wel weer hoe je er dan tegenover staat. In een jaar tijd kan immers zoveel veranderen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:12:09 #105
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38114046
Na een Jaar denk ik wel dat het kan, maar verwacht niet dat alle gevoelens wegzijn.... Het beste is om haar pas te spreken als jij verliefd ben geweest op een ander, dat is nl nogal een grote stap...

Heb iig geen hoop meer, daar ga je aan kapot...Maar dat zit wel goed volgens mij
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:27:12 #106
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38114473
Hoop doet leven.... zeggen ze wel eens... begin er alleen idd wel aan te twijfelen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38115660
Ik heb vaak de vervelende eigenschap dat ik alles wil begrijpen. En dat kan in dit geval gewoon niet, zo frustrerend Ik ben na 2.5 jaar samen gaan wonen met mijn (ex)vriend, en vanaf toen is het voor hem bergafwaards gegaan. Het gevoel was minder, uiteindelijk hebben we maar 3 maanden samengewoond. Ik heb wel gemerkt dat er bij hem iets aan de hand was, en heb ook meerdere keren gevraagd of er iets was. Uiteindelijk kwam het er allemaal in een keer uit bij een ruzie om niks.

Volgens hem is het gevoel niet helemaal weg, maarja daar kan ik natuurlijk weinig mee. Normaal post ik zulke prive dingen liever niet klakkeloos neer op een forum, maar op dit moment weet ik gewoon niet meer wat ik moet denken. Of misschien wil ik het gewoon nog niet geloven en zoek ik naar iets wat er gewoon niet is
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:03:21 #108
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38117502
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:08 schreef Moja het volgende:
-knip-
Volgens hem is het gevoel niet helemaal weg, maarja daar kan ik natuurlijk weinig mee.
-knip-
Ehm.. genegeheid toevallig?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38118224
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ehm.. genegeheid toevallig?
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:18:52 #110
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38120153
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:21 schreef Moja het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten.
Mijn ex voelt nl ook nog wel iets... genegeheid en niet meer houden van. Vond het erg bekend klinkern nl.
pi_38120555
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mijn ex voelt nl ook nog wel iets... genegeheid en niet meer houden van. Vond het erg bekend klinkern nl.
Iets voelen klinkt ook zo lekker vaag
Ik zou niet weten nu of zij nog iets voelt aangezien ze niet meer gereageerd heeft.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:35:35 #112
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38120642
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:17 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Had jou ex nou al heel snel na jullie breuk een ander?
Niet naar mijn weten en om eerlijk te zijn maak ik me daar ook niet druk omt. Weet wel dat ze na 3 maanden wel achter iemand aan heeft gezeten, maar op dat punt had ik al het contact verbroken en alles van dr in de kartonnen schoenendoos gedaan zeg maar.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:53:30 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38121226
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:32 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Iets voelen klinkt ook zo lekker vaag
Ik zou niet weten nu of zij nog iets voelt aangezien ze niet meer gereageerd heeft.
Waarschijnlijk voelt ze wel iets maar niet wat jij graag zou willen. Daar zit het verschil denk ik. Ze vecht mogelijk tegen het gevoel wat ze misschien niet zo goed een naam kan geven en tegen jou omdat je onbewust en heel begrijpelijk haar wil vertellen hoe en wat en hoopt dat ze hetzelfde gevoel zou hebben als jij dat ook hebt/had.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:57:43 #114
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38121383
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:08 schreef korenwolfje het volgende:

[..]

Iemand hier een visie op? Of is het kansloos?
Lijkt me wel reëel... Maar ik denk dat je over een jaar niet eens meer zo geïnteresseerd bent in d'r, en dat is prima. Het feit dat je nog geïnteresseerd bent duidt denk ik dat je toch nog niet helemaal vrij van d'r bent, dus ik zou ook voor jezelf gewoon proberen haar te vergeten. Ze redt zich prima zonder je.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_38121432
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:53 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voelt ze wel iets maar niet wat jij graag zou willen.
Voor mij heeft het totaal geen zin om te speculeren over wat zij nog voelt.
Ik had het graag van haar gehoord. Maar gebeurt het niet, dan niet.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:04:21 #116
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38121606
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:59 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Voor mij heeft het totaal geen zin om te speculeren over wat zij nog voelt.
Ik had het graag van haar gehoord. Maar gebeurt het niet, dan niet.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je iemand alleen kan haten als je ook van die persoon gehouden hebt en je iig wat doet. Hoe kan je haatgevoelens hebben als iemand je koud laat. Misschien is dit een betere uitleg.

Ik hoop voor je dat je er uit komt... ik weet heel goed hoe vervelend het allemaal voelt!!! gisteravond zelf ook een megadip gehad en ben nu er weer een beetje aan het overheen komen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:06:33 #117
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38121680
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef GotC het volgende:
Okay. Ik heb niet echt een ex, omdat hij geen relatie wilde (met niemand), maar we waren toch een tijd samen, ongeveer een jaar. Nu zit ik 3 maanden in Schotland, en kom er via internet achter dat hij een meiske heeft ontmoet. Prima, wat hij wil, toch? Dus ik vroeg er nog even naar, maar nee, het was gewoon een vriendin die hij pas 2 weken kende, en hij wil toch geen relatie, met niemand. (zei hij)
Ik log vandaag even vrolijk in, kijk even op de site waar ze elkaar hadden ontmoet, en wat zie ik onder zijn foto staan bij haar profiel: I'm proud to say that he is mine, Rawr <3'. Nja, ooookay..vreemd...
Komt hij vervolgens op msn 'O+' achter zn nickname. NU HEEFT HIJ BLIJKBAAR IETS MET HAAR! Wat een manh0r! Ik ben echt nog nooit ZO boos geweest in m'n leven. Hoe kan hij nou zoiets doen! En dan ook nog eens zeggen dat hij leugenaars haat ! Geen relatie wil, my ass..
.
Het kan wel... Hij heeft inderdaad gelogen, maar waarschijnlijk ook vooral naar zichzelf. Hij vind/vond jou gewoon niet leuk genoeg om een relatie mee hebben, misschien WILDE ie dat wel in zijn hoofd, maar zijn gevoel werkte niet mee. Misschien wilde ie heel graag dat het tussen jullie werkte, maar lukte dat gewoon niet goed, om wat voor reden dan ook.

Wat ie wél had kunnen doen was jou even inlichten dat ie een nieuw meisje heeft.. Alhoewel ik niet weet of jij misschien waanideëen had over wat jij met hem had? Je zegt namelijk "prima, wat hij wil" als je merkt dat hij een meisje heeft ontmoet, maar als het dan later inderdaad een soort vriendin blijkt te zijn ontplof je. Snap ik niet.
quote:
Het maakt het nog lastiger dat ik hier zit, in Aberdeen, en dus ook niet zomaar effe langs kan gaan, of bij een vriendin langs kan gaan ofzo die me begrijpt. Waarom flikt hij nou zoiets! Iemand een reden?
Misschien is juist wel beter dat je in Aberdeen zit. Ik zou hem nog effe de huid vol schelden en hem snel vergeten.

Ik zou voortaan ook minder naïef zijn en nokken bij mannen die zeggen niet toe te zijn aan een relatie
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_38121748
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:04 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde te zeggen is dat je iemand alleen kan haten als je ook van die persoon gehouden hebt en je iig wat doet. Hoe kan je haatgevoelens hebben als iemand je koud laat. Misschien is dit een betere uitleg.

Ik hoop voor je dat je er uit komt... ik weet heel goed hoe vervelend het allemaal voelt!!! gisteravond zelf ook een megadip gehad en ben nu er weer een beetje aan het overheen komen
Ik haat haar totaal niet hoor.
Ik weet gewoon dat het op dit moment zo beter is.
Dat gevoel overheerst mij steeds meer.
Maar dat neemt niet weg dat ik er af en toe nog een "dipje" heb en haar terug zou willen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:15:17 #119
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38121993
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:08 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik haat haar totaal niet hoor.
Ik zei ook nergens dat jij haar haat.. misschien zij jou wel of probeert ze zich dat zo in te beelden dat dat zo is.
quote:
Ik weet gewoon dat het op dit moment zo beter is.
Dat gevoel overheerst mij steeds meer.
Maar dat neemt niet weg dat ik er af en toe nog een "dipje" heb en haar terug zou willen.
Dipjes mogen best hoor. Je bent een mens met gevoelens... net als ik en menig ander!! Koppie op!!!
pi_38122101
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:15 schreef Mickeys het volgende:

Ik zei ook nergens dat jij haar haat.. misschien zij jou wel of probeert ze zich dat zo in te beelden dat dat zo is.
Oh okee sorry
Ik weet wel zeker dat ze me niet haat.
Ze heeft gewoon even tijd nodig.
En van mij krijgt ze nu alle tijd die ze nodig heeft.
pi_38139785
Vergeet de vrouw neem een hond

dinsdag 23 mei 2006 @ 22:29:06 #122
58915 aleko
Gewoon oerdwerg dan maar
pi_38141270
Wat een mooie hond.
up for grabs
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:01:12 #123
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38161095
Leuk die hond, maar ik heb al 2 poezels en 1 katzel... dat wordt oorlog en ik wil nu juist graag rust hebben.

btw... mijn nu net ex en ik wouden trouwens heel graag samen een benner senner...
pi_38161317
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het scenario op dit moment is niet leuk om aan te denken, dat ben ik met je eens, maar als je hem het beste wenst dan moet je dat ook op dat punt doen. Ik wil dat hij gelukkig is.

De kans bestaat dat ik toch in de buurt bij hem ga wonen, dat plan had ik al voordat we uberhaupt een relatie kregen en dat plan zal ik ook doortrekken. Dat weet hij ook en hij heeft toegezegd mij daar volledig bij te gaan helpen. En elke dag bellen zal denk ik wel blijven. Hij heeft ook nog steeds dagelijks contact met zijn ex vrouw. Een schat van een mens die mij ook zeer na staat. Je ziet dat het dus best wel kan, je moet het alleen zelf willen.
De naiviteit straalt ervan af... (no phun intended)
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:49:59 #125
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38163064
naïviteit straalt er vanaf? explain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')