Qua afleiding zit ik in hetzelfde schuitje. Ben ook aan het afstuderen, huisje aan het zoeken en doordeweeks werken. Hopen doe ik allang niet meer maar toch blijft er een leegte omdat je geen antwoorden hebt op vragen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:51 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach ooit zal er heus wel weer contact zijn tussen ons. Of zij het nou opneemt of ik. Maar voorlopig dus even niet. In elk geval niet van mijn kant.
En dat is eigenlijk ook wat je moet doen, afleiding zoeken en niet jezelf opsluiten en gaan zitten hopen.
Hm die van mij reageert nog wel als ik haar bel (wat alweer 3 wkn geleden is) maar dan krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord...Ik denk dat het komt omdat hun het een plekje gegeven hebben en geen interesse hebben om jou te helpen met het ook een plekje te kunnen geven. Al gaat dat ook per dag beter....quote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef jagermeister1 het volgende:
Hmm nog meer exen die zwijgen dus. Irritant is dat hé? Die van mij heeft tot op heden mijn mailtjes nooit fatsoenlijk beantwoord. Ik ben nu 4 maanden vrijgezel en ben er nu wel redelijk klaar mee. Heb ook al lang niets meer laten horen. Ze zoekt het maar lekker uit.
Ik heb er wel veel van geleerd en leer nu nog steeds! Ik begin een beetje te wennen aan het alleen wonen. Soms valt het vies tegen, maar het gaat steeds beter. Wel jammer dat er nu een salaris is weggevallen. Moet nu echt op mijn centen letten ... maar goed.. ook dat is weer een les.
Ik blijf het toch gewoon irritant vinden. Of misschien zelf wel frusterend.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:47 schreef stevengerrard het volgende:
Qua afleiding zit ik in hetzelfde schuitje. Ben ook aan het afstuderen, huisje aan het zoeken en doordeweeks werken. Hopen doe ik allang niet meer maar toch blijft er een leegte omdat je geen antwoorden hebt op vragen.
ik hoop voor je dat er daadwerkelijk contact komt mocht je er behoefte aan hebben. Zelf mis ik het contact erg.
Ja irritant en frustrerend is het zeker.. Ik zou ook graag aan haar willen laten zien dat ik begrijp wat ik fout heb gedaan en waar we samen aan kunnen werken om het alsnog te laten werken. Maar schijnbaar gelooft ze niet in 2e kansen... En het waarom niet zou me ws nooit duidelijk worden....quote:Op zondag 21 mei 2006 19:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik blijf het toch gewoon irritant vinden. Of misschien zelf wel frusterend.
En dat komt omdat ik nu de problemen waarmee ze zat volledig begrijp, het er mee eens ben en ze wil verbeteren. Ik vind het gewoon frusterend dat dat alleen allemaal te laat is en er op dit moment gewoon helemaal niks mee kan voor mijn gevoel. Ik had graag aan haar willen zien dat het ook allemaal anders kon. Maarja, helaas heb ik die kans niet gekregen. Dus om er al te lang bij stil te staan heeft ook geen zin.
Ach wie weet, misschien komt het ooit nog wel eens goed. Maar dat is niet iets waarop ik ga zitten wachten en zeker niet om ga zitten hopen op dit moment. Life goes on.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:49 schreef stevengerrard het volgende:
Ja irritant en frustrerend is het zeker.. Ik zou ook graag aan haar willen laten zien dat ik begrijp wat ik fout heb gedaan en waar we samen aan kunnen werken om het alsnog te laten werken. Maar schijnbaar gelooft ze niet in 2e kansen... En het waarom niet zou me ws nooit duidelijk worden....
ik vind het knap dat je je er zo makkelijk overheen kan zetten. Althans zo komt het over.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:36 schreef McFarmer het volgende:
Mijn ex heeft mijn nieuwe vriendin geslagen met een fles, die heeft nu dus een mooie snee op haar voorhoofd, ben het nu echt zat. Dit hoort niet als je nog jong ben. Hoort eigenlijk helemaal niet..
Nou.. die van mij heeft het echt nog geen plekje kunnen geven gezien haar hysterische reactie op Koninginnedag. Mijn moeder heeft haar laatst nog gesproken over dat akkefietje toen ze bij mijn ex-schoonmoeder op bezoek was.. Mevrouw zat helemaal te shaken. Ze zit vol met woede... Bovendien verdraait ze tegenover haar ouders wat er gebeurd is en laat ze bepaalde, niet geheel onbelangrijke, details wegquote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hm die van mij reageert nog wel als ik haar bel (wat alweer 3 wkn geleden is) maar dan krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord...Ik denk dat het komt omdat hun het een plekje gegeven hebben en geen interesse hebben om jou te helpen met het ook een plekje te kunnen geven. Al gaat dat ook per dag beter....
Idd het alleen wonen is op sommige momenten erg lastig en dan mis je gewoon gezelschap en/of de aanwezigheid van die persoon. Maar samen komen we er wel door!
Ik ben het even kwijt... wie heeft de relatie beëndigd?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:06 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nou.. die van mij heeft het echt nog geen plekje kunnen geven gezien haar hysterische reactie op Koninginnedag. Mijn moeder heeft haar laatst nog gesproken over dat akkefietje toen ze bij mijn ex-schoonmoeder op bezoek was.. Mevrouw zat helemaal te shaken. Ze zit vol met woede... Bovendien verdraait ze tegenover haar ouders wat er gebeurd is en laat ze bepaalde, niet geheel onbelangrijke, details weg
Woede duidt er imho op dat je het nog geen plek hebt kunnen geven.
Overigens zag ik op een foto van koninginnedag, dat madame mijn ringen met inscriptie nog draagt. Ook had ze nog 2 armbandjes om die ik haar heb gegeven. Beetje raar toch wel... of zie ik dit verkeerd?
Natuurlijk komen wij er wel! Daar twijfel ik niet eens meer aan!
In eerste instantie ben ik dat geweest. Ik dacht dat het wel zou loslopen allemaal. Echter er zijn wat dingen gebeurd (foute aanpak van mijn kant) die ervoor gezorgd hebben dat we verder uit elkaar raaktten. Ze wilde dus niet meer terug. Ze was boos en zei me niet te missen en dat soort dingen allemaal. Ze speelde dus voor ijskonijn. 1000x excuses gemaakt, maar dat mocht niet baten. Soms zelfs wel de indruk gehad dat het een soort 'stoerdoenerij' van haar kant was. Dat ze geen gezichtsverlies t.o.v. anderen wilde lijden. Laatst is namelijk gebleken dat het haar toch nog wel raakt allemaal. Tot op heden hebben we het nooit normaal af kunnen sluiten omdat ze erg boos blijft. Het is ook beter dat we geen contact meer hebben, want op dit moment is het nog te vers allemaal. Wij kunnen niet fatsoenlijk communiceren, al zou ik dat nog wel graag willen om het netjes af te sluiten. Ze is nog té kwaad... wie weet komt de dag ooit nog. Ik ga er iig niet meer op zitten wachten.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt... wie heeft de relatie beëndigd?
Het klinkt allemaal een beetje alsof je uit schuldgevoel hebt gehandeld. en nu ze moeilijk doet kan het je weinig schelen...Misschien zie ik het wel verkeerd.. dat kan ook.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
In eerste instantie ben ik dat geweest. Ik dacht dat het wel zou loslopen allemaal. Echter er zijn wat dingen gebeurd (foute aanpak van mijn kant) die ervoor gezorgd hebben dat we verder uit elkaar raaktten. Ze wilde dus niet meer terug. Ze was boos en zei me niet te missen en dat soort dingen allemaal. Ze speelde dus voor ijskonijn. 1000x excuses gemaakt, maar dat mocht niet baten. Soms zelfs wel de indruk gehad dat het een soort 'stoerdoenerij' van haar kant was. Dat ze geen gezichtsverlies t.o.v. anderen wilde lijden. Laatst is namelijk gebleken dat het haar toch nog wel raakt allemaal. Tot op heden hebben we het nooit normaal af kunnen sluiten omdat ze erg boos blijft. Het is ook beter dat we geen contact meer hebben, want op dit moment is het nog te vers allemaal. Wij kunnen niet fatsoenlijk communiceren, al zou ik dat nog wel graag willen om het netjes af te sluiten. Ze is nog té kwaad... wie weet komt de dag ooit nog. Ik ga er iig niet meer op zitten wachten.
Vergeven is idd een kunst. Het liefst zou ik boos zijn op mijn ex omdat hij mij heeft gekwetst en verdriet heeft gedaan en misschien nog wel doet, maar omdat het zo'n supergozer is lukt me dat niet. Ik heb het er best wel vaak met hem over en dat stemt mij dan toch wel weer gerust. Wel heel anders dan in jouw situatiequote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Ze doet niet moeilijk. Ze doet niets
Heel kort en bondig opgeschreven hoor. Heb het hele verhaal al eens gepost en loopt tot zo'n 2 a 3 topics terug. Ik heb iig niet uit schuldgevoelens gehandeld. Puur uit 'houden van'. De mensen van wie je het meest houdt, kwets je ook het ergst. Dat is mijn probleem en mijn zaak voor de toekomst om daar aan te werken. Ik moet minder kwetsen... al doe ik dat op dat moment niet express.
Maar goed... ik dwaal af. Wij zijn nu uit elkaar en het komt ook nooit meer goed. Er is teveel gebeurd en we hebben al teveel pijn gehad. Tenminste.. ik iig wel. Wat er in haar is omgegaan weet ik niet en zal ik waarschijnlijk ook nooit te weten komen. Ik snap haar boosheid aan de ene kant wel, maar dat mensen zo lang boosblijven snap ik dan weer niet. Maar goed...kunnen vergeven is ook een kunst he
wij hebben dezelfde film zitten kijkenquote:
In haar ogen ben ik niet bepaald die supergozer meer denk ik. Ben een eikel geweest, maar ik vlak haar ook niet uit. Moeilijk onhandelbaar grietje was het af en toe... anyway... Als ik haar tegen kom kan ze een vriendelijke "Hoi" krijgen. Meer ook niet, heb mezelf al belachelijk genoeg gemaakt met alle keren dat ik het probeerde goed te maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vergeven is idd een kunst. Het liefst zou ik boos zijn op mijn ex omdat hij mij heeft gekwetst en verdriet heeft gedaan en misschien nog wel doet, maar omdat het zo'n supergozer is lukt me dat niet. Ik heb het er best wel vaak met hem over en dat stemt mij dan toch wel weer gerust. Wel heel anders dan in jouw situatie
Wat zijn het toch een klootzakken he, konden we maar zonder ze!!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef GotC het volgende:
Okay. Ik heb niet echt een ex, omdat hij geen relatie wilde (met niemand), maar we waren toch een tijd samen, ongeveer een jaar. Nu zit ik 3 maanden in Schotland, en kom er via internet achter dat hij een meiske heeft ontmoet. Prima, wat hij wil, toch? Dus ik vroeg er nog even naar, maar nee, het was gewoon een vriendin die hij pas 2 weken kende, en hij wil toch geen relatie, met niemand. (zei hij)
Ik log vandaag even vrolijk in, kijk even op de site waar ze elkaar hadden ontmoet, en wat zie ik onder zijn foto staan bij haar profiel: I'm proud to say that he is mine, Rawr <3'. Nja, ooookay..vreemd...
Komt hij vervolgens op msn 'O+' achter zn nickname. NU HEEFT HIJ BLIJKBAAR IETS MET HAAR!Wat een manh0r! Ik ben echt nog nooit ZO boos geweest in m'n leven. Hoe kan hij nou zoiets doen! En dan ook nog eens zeggen dat hij leugenaars haat
! Geen relatie wil, my ass..
![]()
.
Het maakt het nog lastiger dat ik hier zit, in Aberdeen, en dus ook niet zomaar effe langs kan gaan, of bij een vriendin langs kan gaan ofzo die me begrijpt. Waarom flikt hij nou zoiets! Iemand een reden?
Moest er effe uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |