abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:33:03 #51
146998 DeGast
Bomen zijn relaxed
pi_37914153
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:54 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wat versta je onder vriendschap dan? Waarom zou het niet mogelijk zijn om na een relatie een vriendschap over te houden?
Ja ok een vriendschap kan natuurlijk wel. En dat is ook wel normaal als er geen reden is voor ruzie. Maar ik bedoel blijven afspreken enzo werkt gewoon niet.
pi_37915291
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Mickeys het volgende:

Je hebt een mail gestuurd als redmiddel... doe dan nu een mail als uitleg, wat je voelt, wat je denkt, etc etc en niet als insteek de relatie te willen redden.
De brief heb ik inmiddels klaar liggen.
Nu nog alleen even bedenken wanneer ik hem ga versturen.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:09:46 #53
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37915404
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:05 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Top, kan niet anders zeggen. Stuur de mail wanneer jij het wil. Stuur het als bijlage en zet dan desnoods in de mail zelf dat ze het kan lezen wanneer zij dat wil en er aan toe is.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:11:06 #54
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37915438
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef DeGast het volgende:

[..]

Ja ok een vriendschap kan natuurlijk wel. En dat is ook wel normaal als er geen reden is voor ruzie. Maar ik bedoel blijven afspreken enzo werkt gewoon niet.
In mijn ogen kan het wel werken. Je moet alleen er wel voor open staan en ook zoals ik van iemand anders hoorde er geen verwachtingen bij scheppen. Anders ben je inderdaad jezelf voor het lapje aan het houden
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_37915952
Hem als bijlage erin stoppen is misschien wel een goed plan ja!
pi_37916111
ik moet er even niet aan denken om dit topic ooit nodig te hebben... voor de anderen: Sterkte!
pi_37917128
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik moet er even niet aan denken om dit topic ooit nodig te hebben... voor de anderen: Sterkte!
Precies, ik had het na het verbreken van mijn vorige relatie wel moeilijk vooral door de manier hoe het gegaan is. Zij is in korte tijd een nichtje en een goede vriend verloren, ze kon daar niet met mij over praten omdat ik het niet heb meegemaakt zei ze. Net nadat ik terug was van vakantie vertelde ze me dat ze meer tijd voor zichzelf wilde, zodat ze meer tijd aan het verwerken en haar aankomende examens kon besteden en daar kon ze een vriend niet bij gebruiken. Ze wilde het eerstkomende jaar geen vriend meer. Een paar maanden later had ze weer een vriend, iemand die ook kende via haar en waarmee ze wel over haar probleem kon praten.

Ik vind het superjammer dat ik geen contact meer met haar heb. Ze zei dat ze mij nog wel regelmatig wilde blijven zien, waarmee ik ook had ingestemd. Nu is het alweer een paar maanden geleden dat ik haar voor het laatst gezien heb en wanneer ik haar zie zegt ze niet eens gedag. Best jammer, maar ik heb het van me af gezet en ik vind nu eigenlijk dat het meer haar probleem is dat die van mij.

Het is misschien een beetje een simpel verhaal in vergelijking met die van jullie en hij hoort hier misschien niet thuis, maar ik wilde hem toch delen met jullie.

Ben inmiddels alweer 6 mnd gelukkig met mijn lieve sgat Mayke
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:08:43 #58
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37917387
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik kan je gelijk geven. Het nadeel dat ik het wel gezegd heb is dat er een andere ex van mij, mij misschien weer gaat volgen. Het laatste wat ik wil is dat ik weer in een stalkmodes kom (hij mij dus) omdat die denkt dat hij weer wat zou kunnen krijgen met mij.

Die periode heb ik trouwens makkelijk kunnen afsluiten. Ook mede omdat we met bonje uit elkaar zijn gegaan. Na amper een week was ik er helemaal klaar mee en had ik op de vragen die ik had al een antwoord. Hij was gewoon een zielig geval die het uitmaakte en daarna mij met alle geweld weer terug wou hebben.

De relatie die nu net is verbroken doet mij inderdaad nog wel pijn, maar ik heb in hem wel een 'maatje' gevonden en ik kan hem altijd bellen mocht ik hem nodig hebben. Zoals ik dus al eerder aangaf.. respect is erg belangrijk, zonder dat zal je nooit vrienden kunnen zijn of zelfs ook nog maar iets meer dan dat. Ik gun hem alle geluk van de wereld en als dat zonder mij is dan moet dat maar zonder mij.
pi_37918482
Ik ga een tijdje het contact met mn ex-vriendin verbreken, lijkt me het beste.
pi_37918525
MIjn vorige relatie was niet zo bijzonder, was meer voor de lust eigenlijk (achteraf gezien). Scheelde ook wel dat ik kort nadat het uit was al andere leuke meid tegen kwam, maar dat is behalve wat zoenen niets geworden. Paar maanden later wel verliefd geworden op een vriendin (is er eigenlijk heel langszaam ingeslopen van beide kanten) en onze relatie zit zo goed in elkaar dat er wel iets heel geks moet gebeuren wil het stuklopen.
pi_37928132
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef xNightElf het volgende:

Ze zeggen dat het de helft van je relatie duurt voor je er helemaal overheen bent.. ik heb zelf 2,5 jaar een relatie gehad, we zijn ondertussen 5,5 maand verder en nog is het niet over, niet zo gek als je zoveel van iemand hebt gehouden dus ja het is normaal hehe
Nou dan zou ik 3,5 jaar bezig moeten zijn met het verwerken, godzijdank is dat niet zo.
Ben nu bijna een jaar verder en het gaat gewoon goed, ondanks dat ik wel mis dat er iemand was die me zo goed begreep.
Zelfs met de relaties die ik ervoor had, en de relaties die ik erna heb gehad is er nooit meer iemand geweest die me zo goed aanvoelde, begreep en de hele wereld voor me overhad. (Wel 1 relatie van 2 jaar, die dicht in de buurt kwam, maar daar heb ik nooit mee samengewoond en dus is dat toch wel anders). En dat mis ik wel erg ja.
Nu het ff wat minder met me gaat merk ik dat heel erg. En nu ik net een smsje van hem kreeg had ik het wel ff moeilijk, maar op dit moment voel ik me klote en behoorlijk verdrietig, dus alles is me gewoon ff teveel.
Trekt wel weer bij, kon ik maar een paar maanden vooruit in de tijd, zodat het verdriet wat minder was.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_37928168
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:05 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik zou er nog wel ff een week of 2 mee wachten...
Maar als je voor je gevoel iets hebt van, dat je hem écht snel moet sturen, tja dan moet je dat doen natuurlijk
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_37932246
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Noisekick het volgende:

Ik zou er nog wel ff een week of 2 mee wachten...
Maar als je voor je gevoel iets hebt van, dat je hem écht snel moet sturen, tja dan moet je dat doen natuurlijk
Ik stuur haar, denk ik, vrijdag wel een smsje of ze het okee vindt en er aan toe is of ik haar een mail stuur.

Kan ik haar gelijk even weten hoe mijn selectiedag ging

[ Bericht 7% gewijzigd door Kapt.Ruigbaard op 17-05-2006 22:00:59 ]
pi_37961949
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

Ik stuur haar, denk ik, vrijdag wel een smsje of ze het okee vindt en er aan toe is of ik haar een mail stuur.
Waar ik bang voor was is gebeurt.
Ze wil hem niet lezen en geen contact.
Ik begin me nu toch sterk af te vragen of zij het er soms moeilijker mee heeft dan mij.
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:22:04 #65
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37962766
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:59 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Waar ik bang voor was is gebeurt.
Ze wil hem niet lezen en geen contact.
Ik begin me nu toch sterk af te vragen of zij het er soms moeilijker mee heeft dan mij.
Daarom had ik ook gedacht, maar misschien wel tegen beter weten in, dat je de brief beter zonder aankondiging als bijlage zou gaan sturen, dan zou ze zelf kunnen bepalen of ze de brief wil lezen. Nu weet je bij voorbaat al dat ze de brief niet gaat lezen tenzij ze misschien toch heel nieuwsgierig is.

Bij mij verloopt het op zich goed. We bellen elkaar nog zeker 4 keer per dag. Dit weekend ga ik naar hem toe en dan gaan we praten. Ik heb er om gevraagd in ieder geval en ik hoop dat dat duidelijkheid naar elkaar brengt. Wel ben ik nog steeds heel blij dat we zo goed contact hebben en dat we als normale volwassenen met elkaar om kunnen gaan. Ik hoop dat we tot duidelijke afspraken kunnen komen zodat elk van ons weet waar we staan en hoe we met de situatie en de situaties die misschien nog gaan komen, om te gaan.
pi_37963040
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef Mickeys het volgende:

Daarom had ik ook gedacht, maar misschien wel tegen beter weten in, dat je de brief beter zonder aankondiging als bijlage zou gaan sturen, dan zou ze zelf kunnen bepalen of ze de brief wil lezen. Nu weet je bij voorbaat al dat ze de brief niet gaat lezen tenzij ze misschien toch heel nieuwsgierig is.
Ik weet het ook allemaal niet meer.
Misschien moet ik hem ook maar gaan sturen en accepteren dat het dan echt gewoon over is.
Nadat ze geantwoord had was ik er echt helemaal klaar mee en dacht stik maar.
Maar nu denk ik daar alweer anders over.
Ik weet op dit moment zelf niet eens meer wat ik wil.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:23:43 #67
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37972258
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Misschien moet ik hem ook maar gaan sturen en accepteren dat het dan echt gewoon over is.
Probeer daar eerst voor jezelf uit te komen. Als je haar terug wil realiseer je dan wel dat zij jou misschien niet meer terug wil. Maar als je van iemand houd dan gun je die persoon de ruimte. Dat is mijn stelling eigenlijk hoe moeilijk het soms ook is
  vrijdag 19 mei 2006 @ 11:58:43 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37984022
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 10:03 schreef Mert het volgende:
Nou daar gaat ie:

-snip-
Goed verhaal! Leuk ook om te lezen dat je vrienden je geholpen hebben!
Bij mij gebeurde dat ook wel, alleen niet altijd even goed
Afwisselend... Het komt nog wel goed, en, wees blij...het was toch maar een ****

anyway, succes!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_38013907
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]
Ik weet precies hoe je je voelt... Ik heb nu al dik 2 wkn geen contact meer sinds ik haar voor de laatste keer gebeld heb maar toch wil ik haar bellen, al is het maar om alleen haar stem te horen. Ik weet ook wel dat ze daar niet op zit te wachten en dat we beide onze eigen kant op moeten gaan. Anders had ze zelf wel iets van contact op genomen (al was het maar een email/sms). Echter is ze me allang vergeten en is lekker in haar huisje aan het klussen die ze gekocht heeft nadat ze weg is gegaan.

Daarbij weet ik zelf ook niet wat ik nu moet doen. Jammer genoeg heb ik niet zo'n grote vriendengroep die me in dagen als deze kunnen bijstaan. Aan de ene kant wil ik bellen en een email sturen maar aan de andere kant weet ik het antwoord toch wel.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:50:01 #70
50458 Mert
___,,,,_(ş-ş)_,,,,___
pi_38015790
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:58 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Goed verhaal! Leuk ook om te lezen dat je vrienden je geholpen hebben!
Bij mij gebeurde dat ook wel, alleen niet altijd even goed
Afwisselend... Het komt nog wel goed, en, wees blij...het was toch maar een ****

anyway, succes!
Thanx

Het is me wel duidelijk geworden hoe belangrijk je vrienden zijn, helemaal in zulke tijden.

Ik ben gisteren wezen stappen met een "oude" vriendin, zeer gezellig gehad. Leuke was ook dat zij op een gegeven moment begon over hoe het tussen ons zou zijn, raar maar waar ik loop nu alweer de hele dag met haar in m'n kop. Beetje een zweverig gevoel, zou bijna zeggen dat ik weer verliefd ben. Jezus wat gaat dat snel.
We gaan deze week nog maar eens goed babbelen, kijken wat eruit komt.
Hou jullie op de hoogte
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_38016234
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:33 schreef stevengerrard het volgende:

Ik weet precies hoe je je voelt... Ik heb nu al dik 2 wkn geen contact meer sinds ik haar voor de laatste keer gebeld heb maar toch wil ik haar bellen, al is het maar om alleen haar stem te horen. Ik weet ook wel dat ze daar niet op zit te wachten en dat we beide onze eigen kant op moeten gaan. Anders had ze zelf wel iets van contact op genomen (al was het maar een email/sms). Echter is ze me allang vergeten en is lekker in haar huisje aan het klussen die ze gekocht heeft nadat ze weg is gegaan.

Daarbij weet ik zelf ook niet wat ik nu moet doen. Jammer genoeg heb ik niet zo'n grote vriendengroep die me in dagen als deze kunnen bijstaan. Aan de ene kant wil ik bellen en een email sturen maar aan de andere kant weet ik het antwoord toch wel.
Het heeft inderdaad allemaal geen nut. Daar ben ik zelf nu ook 100% van overtuigd. En ik ga gewoon lekker verder met mijn eigen leven. Ik kan wel eeuwig blijven hopen of ze me nog een kans wil geven maar daar schiet je ook weinig mee op. Helemaal als ze op dit moment niet met me wilt praten.

Die mail heb ik alsnog verstuurd. Ik heb hem er als bijlage bijgedaan en gezegd dat of ze hem nou leest of niet, het voor mij een afsluiting is en geen contact meer zoek. En ik weet van mezelf nu dat ik er alles aan gedaan heb. Als ze nog contact wilt moet het maar van haar af komen. Dus we zien het allemaal wel in de toekomst.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:51:10 #72
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38017288
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:07 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Die mail heb ik alsnog verstuurd. Ik heb hem er als bijlage bijgedaan en gezegd dat of ze hem nou leest of niet, het voor mij een afsluiting is en geen contact meer zoek. En ik weet van mezelf nu dat ik er alles aan gedaan heb. Als ze nog contact wilt moet het maar van haar af komen. Dus we zien het allemaal wel in de toekomst.
Misschien klinkt het raar, maar ik ben trots op je dan de brief toch gestuurd hebt.

Heel veel sterkte!

Zelf ga ik vanavond naar hem toe en morgen gaan we de tijd nemen om te praten en de vragen die ik voornamelijkheb te stellen in de hoop de antwoorden te krijgen om verder te kunnen. Vrienden blijven is het minimale wat ik wil en 1 ding scheelt, ik weet dat hij ook graag vrienden wil blijven ondanks de afstand. Toch handig dat ze auto's hebben uitgevonden
pi_38018476
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:07 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]
Je kan idd nu in de spiegel kijken en zeggen dat je er alles aan gedaan hebt...

Ik hoop alleen dat je niet zoals ik blijft hopen, dat ze toch uit zichzelf contact zou opnemen. Al is het dan gewoon om interesse te tonen of misschien een soort van vriendschap. Dit doe ik namelijk nog wel en dit valt vooral in het weekend erg zwaar.

Heb je al plannen gemaakt voor de toekomst om verder te gaan met je leven? Vakantie etc etc? Of neem je nu elke dag voor wat het is?
You'll never walk alone.
pi_38018743
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:39 schreef stevengerrard het volgende:

Je kan idd nu in de spiegel kijken en zeggen dat je er alles aan gedaan hebt...

Ik hoop alleen dat je niet zoals ik blijft hopen, dat ze toch uit zichzelf contact zou opnemen. Al is het dan gewoon om interesse te tonen of misschien een soort van vriendschap. Dit doe ik namelijk nog wel en dit valt vooral in het weekend erg zwaar.
Ach ooit zal er heus wel weer contact zijn tussen ons. Of zij het nou opneemt of ik. Maar voorlopig dus even niet. In elk geval niet van mijn kant.
quote:
Heb je al plannen gemaakt voor de toekomst om verder te gaan met je leven? Vakantie etc etc? Of neem je nu elke dag voor wat het is?
Ik ben momenteel druk bezig met afstuderen en het zoeken van een baan.
Daarnaast sport ik zo'n 5 keer in de week en ben langzaam aan het kijken om op mezelf te gaan wonen. Genoeg afleiding dus. En dat is eigenlijk ook wat je moet doen, afleiding zoeken en niet jezelf opsluiten en gaan zitten hopen.
pi_38018782
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:51 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien klinkt het raar, maar ik ben trots op je dan de brief toch gestuurd hebt.

Heel veel sterkte!
Ik ben ook wel blij dat ik het gedaan heb.
Het waren gewoon nog dingen die ik aan haar kwijt wilde. En voor mijn gevoel heb ik het nu afgesloten voor mezelf en kan ik weer verder. Als ik het niet gedaan had blijft het maar in je hoofd malen en dat is iets waar ik geen trek in had.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:47:15 #76
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_38039537
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:51 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Ach ooit zal er heus wel weer contact zijn tussen ons. Of zij het nou opneemt of ik. Maar voorlopig dus even niet. In elk geval niet van mijn kant.

En dat is eigenlijk ook wat je moet doen, afleiding zoeken en niet jezelf opsluiten en gaan zitten hopen.
Qua afleiding zit ik in hetzelfde schuitje. Ben ook aan het afstuderen, huisje aan het zoeken en doordeweeks werken. Hopen doe ik allang niet meer maar toch blijft er een leegte omdat je geen antwoorden hebt op vragen.

ik hoop voor je dat er daadwerkelijk contact komt mocht je er behoefte aan hebben. Zelf mis ik het contact erg.
You'll never walk alone.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:08:36 #77
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38048086
Hmm nog meer exen die zwijgen dus. Irritant is dat hé? Die van mij heeft tot op heden mijn mailtjes nooit fatsoenlijk beantwoord. Ik ben nu 4 maanden vrijgezel en ben er nu wel redelijk klaar mee. Heb ook al lang niets meer laten horen. Ze zoekt het maar lekker uit.

Ik heb er wel veel van geleerd en leer nu nog steeds! Ik begin een beetje te wennen aan het alleen wonen. Soms valt het vies tegen, maar het gaat steeds beter. Wel jammer dat er nu een salaris is weggevallen. Moet nu echt op mijn centen letten ... maar goed.. ook dat is weer een les.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  zondag 21 mei 2006 @ 19:13:46 #78
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_38054447
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef jagermeister1 het volgende:
Hmm nog meer exen die zwijgen dus. Irritant is dat hé? Die van mij heeft tot op heden mijn mailtjes nooit fatsoenlijk beantwoord. Ik ben nu 4 maanden vrijgezel en ben er nu wel redelijk klaar mee. Heb ook al lang niets meer laten horen. Ze zoekt het maar lekker uit.

Ik heb er wel veel van geleerd en leer nu nog steeds! Ik begin een beetje te wennen aan het alleen wonen. Soms valt het vies tegen, maar het gaat steeds beter. Wel jammer dat er nu een salaris is weggevallen. Moet nu echt op mijn centen letten ... maar goed.. ook dat is weer een les.
Hm die van mij reageert nog wel als ik haar bel (wat alweer 3 wkn geleden is) maar dan krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord...Ik denk dat het komt omdat hun het een plekje gegeven hebben en geen interesse hebben om jou te helpen met het ook een plekje te kunnen geven. Al gaat dat ook per dag beter....

Idd het alleen wonen is op sommige momenten erg lastig en dan mis je gewoon gezelschap en/of de aanwezigheid van die persoon. Maar samen komen we er wel door!
You'll never walk alone.
pi_38056075
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:47 schreef stevengerrard het volgende:

Qua afleiding zit ik in hetzelfde schuitje. Ben ook aan het afstuderen, huisje aan het zoeken en doordeweeks werken. Hopen doe ik allang niet meer maar toch blijft er een leegte omdat je geen antwoorden hebt op vragen.

ik hoop voor je dat er daadwerkelijk contact komt mocht je er behoefte aan hebben. Zelf mis ik het contact erg.
Ik blijf het toch gewoon irritant vinden. Of misschien zelf wel frusterend.
En dat komt omdat ik nu de problemen waarmee ze zat volledig begrijp, het er mee eens ben en ze wil verbeteren. Ik vind het gewoon frusterend dat dat alleen allemaal te laat is en er op dit moment gewoon helemaal niks mee kan voor mijn gevoel. Ik had graag aan haar willen zien dat het ook allemaal anders kon. Maarja, helaas heb ik die kans niet gekregen. Dus om er al te lang bij stil te staan heeft ook geen zin.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kapt.Ruigbaard op 21-05-2006 20:03:54 ]
  zondag 21 mei 2006 @ 21:29:07 #80
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38061014
Het lijkt erop dat de mannen hier de mensen zijn die 'gedumpt' zijn. Ik voel me een klein beetje een vreemde eend in de bijt. Ook mijn leeftijd ligt een stuk hoger dan die van jullie.

Gisteren naar hem toe geweest en vandaag hebben we gepraat. Het was wel een leerzaam gesprek en hebben wat dingen doorgenomen die weer het nodige aan nadenken gaat zetten. Niet dat ik verwacht hem hiermee terug te winnen. Dat zal dan alleen zijn om mij een kans te geven en ik peins er niet over om van iemand te houden die niet op dezelfde manier van mij houd. Met andere woorden, het is over en uit. Hoe we nu als vrienden met elkaar om gaan is wel een punt wat besproken moet worden. Zelf heb ik er wel een goed gevoel bij, maar eerst zal mijn hart gelijmd moeten zijn en de fase van houden van als in een partner moeten veranderen. Dat zal een hele tijd duren en hij zegt dat het slijt. Ik geloof er niet zo in maar ik moet het wel een kans geven. Al denk ik niet dat er ooit nog een ander zal kunnen zijn. Op mijn leeftijd (ahum) is het eigenlijk zo goed als over. Teveel zal ik anders die ander gaan vergelijken. Dat zou niet eerlijk zijn. Ik zal mij de komende tijd goed moeten realiseren en bedenken waar ik voor mezelf sta en wat ik wil.

Alle andere hier wens ik veel succes! Een dikke knuffel voor wie het net zo hard nodig heeft als ik
  zondag 21 mei 2006 @ 21:49:50 #81
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_38062376
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:55 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik blijf het toch gewoon irritant vinden. Of misschien zelf wel frusterend.
En dat komt omdat ik nu de problemen waarmee ze zat volledig begrijp, het er mee eens ben en ze wil verbeteren. Ik vind het gewoon frusterend dat dat alleen allemaal te laat is en er op dit moment gewoon helemaal niks mee kan voor mijn gevoel. Ik had graag aan haar willen zien dat het ook allemaal anders kon. Maarja, helaas heb ik die kans niet gekregen. Dus om er al te lang bij stil te staan heeft ook geen zin.
Ja irritant en frustrerend is het zeker.. Ik zou ook graag aan haar willen laten zien dat ik begrijp wat ik fout heb gedaan en waar we samen aan kunnen werken om het alsnog te laten werken. Maar schijnbaar gelooft ze niet in 2e kansen... En het waarom niet zou me ws nooit duidelijk worden....

ik vind het knap dat je je er zo makkelijk overheen kan zetten. Althans zo komt het over.
You'll never walk alone.
pi_38063876
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:49 schreef stevengerrard het volgende:

Ja irritant en frustrerend is het zeker.. Ik zou ook graag aan haar willen laten zien dat ik begrijp wat ik fout heb gedaan en waar we samen aan kunnen werken om het alsnog te laten werken. Maar schijnbaar gelooft ze niet in 2e kansen... En het waarom niet zou me ws nooit duidelijk worden....

ik vind het knap dat je je er zo makkelijk overheen kan zetten. Althans zo komt het over.
Ach wie weet, misschien komt het ooit nog wel eens goed. Maar dat is niet iets waarop ik ga zitten wachten en zeker niet om ga zitten hopen op dit moment. Life goes on.

En ik heb af en toe nog wel momenten dat ik er stevig van baal dat het zo gelopen is. Maar wat is gebeurt is gebeurt. En je moet naar de toekomst kijken. Die momenten nemen vanzelf wel af.
pi_38067040
quote:
The sweet wouldn't be as sweet without the sour...
pi_38068841
Mijn ex heeft mijn nieuwe vriendin geslagen met een fles, die heeft nu dus een mooie snee op haar voorhoofd, ben het nu echt zat. Dit hoort niet als je nog jong ben. Hoort eigenlijk helemaal niet..
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_38080657
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:36 schreef McFarmer het volgende:
Mijn ex heeft mijn nieuwe vriendin geslagen met een fles, die heeft nu dus een mooie snee op haar voorhoofd, ben het nu echt zat. Dit hoort niet als je nog jong ben. Hoort eigenlijk helemaal niet..
Felle tante!

Dat heb je haar toch wel betaald gezet zeker?
A dirty mind is a joy forever
pi_38080804
Mijn ex heeft me verteld dat ze me niet meer wil spreken over de telefoon. Ik heb haar maar verteld mij ook uit d'r MSN lijst te schrappen.. en dat is vrij snel gebeurd.

Wij zijn eigenlijk als vrienden uit elkaar gegaan. Weken ging dit hardstikke goed, totdat die nieuwe vriend kwam. Ja, waarschijnlijk trok hij het niet zo dat wij nog contact zouden hebben. Ik heb er voorlopig maar vrede mee genomen. Feit is, dat we beide best veel mee hebben gemaakt en ik ontzettend nieuwsgierig blijf hoe het met haar gaat.

Ik snap van haar dat ze er moeite mee had om vriendschap en relatie uit elkaar te houden. En hoe daar mee om te gaan. Heb voor mezelf maar besloten een aantal maanden geen contact te hebben. Ik denk dat ik haar over een jaar of wat nog eens ga bellen om bij te praten. Als de 'oude' gevoelens gezakt zijn kan het misschien wel weer.

Of is het fout om te denken dat je over een jaar of wat weer contact gaat zoeken? (mocht ik daar nog interesse in hebben) Ik ben te nieuwsgierig hoe het met haar zal gaan.
A dirty mind is a joy forever
  maandag 22 mei 2006 @ 16:06:08 #87
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38087521
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Hm die van mij reageert nog wel als ik haar bel (wat alweer 3 wkn geleden is) maar dan krijg je ook geen fatsoenlijk antwoord...Ik denk dat het komt omdat hun het een plekje gegeven hebben en geen interesse hebben om jou te helpen met het ook een plekje te kunnen geven. Al gaat dat ook per dag beter....

Idd het alleen wonen is op sommige momenten erg lastig en dan mis je gewoon gezelschap en/of de aanwezigheid van die persoon. Maar samen komen we er wel door!
Nou.. die van mij heeft het echt nog geen plekje kunnen geven gezien haar hysterische reactie op Koninginnedag. Mijn moeder heeft haar laatst nog gesproken over dat akkefietje toen ze bij mijn ex-schoonmoeder op bezoek was.. Mevrouw zat helemaal te shaken. Ze zit vol met woede... Bovendien verdraait ze tegenover haar ouders wat er gebeurd is en laat ze bepaalde, niet geheel onbelangrijke, details weg

Woede duidt er imho op dat je het nog geen plek hebt kunnen geven.

Overigens zag ik op een foto van koninginnedag, dat madame mijn ringen met inscriptie nog draagt. Ook had ze nog 2 armbandjes om die ik haar heb gegeven. Beetje raar toch wel... of zie ik dit verkeerd?

Natuurlijk komen wij er wel! Daar twijfel ik niet eens meer aan!
  maandag 22 mei 2006 @ 16:45:12 #88
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38089106
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:06 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Nou.. die van mij heeft het echt nog geen plekje kunnen geven gezien haar hysterische reactie op Koninginnedag. Mijn moeder heeft haar laatst nog gesproken over dat akkefietje toen ze bij mijn ex-schoonmoeder op bezoek was.. Mevrouw zat helemaal te shaken. Ze zit vol met woede... Bovendien verdraait ze tegenover haar ouders wat er gebeurd is en laat ze bepaalde, niet geheel onbelangrijke, details weg

Woede duidt er imho op dat je het nog geen plek hebt kunnen geven.

Overigens zag ik op een foto van koninginnedag, dat madame mijn ringen met inscriptie nog draagt. Ook had ze nog 2 armbandjes om die ik haar heb gegeven. Beetje raar toch wel... of zie ik dit verkeerd?

Natuurlijk komen wij er wel! Daar twijfel ik niet eens meer aan!
Ik ben het even kwijt... wie heeft de relatie beëndigd?
  maandag 22 mei 2006 @ 16:54:06 #89
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38089507
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ben het even kwijt... wie heeft de relatie beëndigd?
In eerste instantie ben ik dat geweest. Ik dacht dat het wel zou loslopen allemaal. Echter er zijn wat dingen gebeurd (foute aanpak van mijn kant) die ervoor gezorgd hebben dat we verder uit elkaar raaktten. Ze wilde dus niet meer terug. Ze was boos en zei me niet te missen en dat soort dingen allemaal. Ze speelde dus voor ijskonijn. 1000x excuses gemaakt, maar dat mocht niet baten. Soms zelfs wel de indruk gehad dat het een soort 'stoerdoenerij' van haar kant was. Dat ze geen gezichtsverlies t.o.v. anderen wilde lijden. Laatst is namelijk gebleken dat het haar toch nog wel raakt allemaal. Tot op heden hebben we het nooit normaal af kunnen sluiten omdat ze erg boos blijft. Het is ook beter dat we geen contact meer hebben, want op dit moment is het nog te vers allemaal. Wij kunnen niet fatsoenlijk communiceren, al zou ik dat nog wel graag willen om het netjes af te sluiten. Ze is nog té kwaad... wie weet komt de dag ooit nog. Ik ga er iig niet meer op zitten wachten.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:09:12 #90
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38090203
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:54 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

In eerste instantie ben ik dat geweest. Ik dacht dat het wel zou loslopen allemaal. Echter er zijn wat dingen gebeurd (foute aanpak van mijn kant) die ervoor gezorgd hebben dat we verder uit elkaar raaktten. Ze wilde dus niet meer terug. Ze was boos en zei me niet te missen en dat soort dingen allemaal. Ze speelde dus voor ijskonijn. 1000x excuses gemaakt, maar dat mocht niet baten. Soms zelfs wel de indruk gehad dat het een soort 'stoerdoenerij' van haar kant was. Dat ze geen gezichtsverlies t.o.v. anderen wilde lijden. Laatst is namelijk gebleken dat het haar toch nog wel raakt allemaal. Tot op heden hebben we het nooit normaal af kunnen sluiten omdat ze erg boos blijft. Het is ook beter dat we geen contact meer hebben, want op dit moment is het nog te vers allemaal. Wij kunnen niet fatsoenlijk communiceren, al zou ik dat nog wel graag willen om het netjes af te sluiten. Ze is nog té kwaad... wie weet komt de dag ooit nog. Ik ga er iig niet meer op zitten wachten.
Het klinkt allemaal een beetje alsof je uit schuldgevoel hebt gehandeld. en nu ze moeilijk doet kan het je weinig schelen...Misschien zie ik het wel verkeerd.. dat kan ook.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:15:34 #91
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38090471
Ze doet niet moeilijk. Ze doet niets

Heel kort en bondig opgeschreven hoor. Heb het hele verhaal al eens gepost en loopt tot zo'n 2 a 3 topics terug. Ik heb iig niet uit schuldgevoelens gehandeld. Puur uit 'houden van'. De mensen van wie je het meest houdt, kwets je ook het ergst. Dat is mijn probleem en mijn zaak voor de toekomst om daar aan te werken. Ik moet minder kwetsen... al doe ik dat op dat moment niet express.

Maar goed... ik dwaal af. Wij zijn nu uit elkaar en het komt ook nooit meer goed. Er is teveel gebeurd en we hebben al teveel pijn gehad. Tenminste.. ik iig wel. Wat er in haar is omgegaan weet ik niet en zal ik waarschijnlijk ook nooit te weten komen. Ik snap haar boosheid aan de ene kant wel, maar dat mensen zo lang boosblijven snap ik dan weer niet. Maar goed...kunnen vergeven is ook een kunst he
  maandag 22 mei 2006 @ 17:24:50 #92
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38090860
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Ze doet niet moeilijk. Ze doet niets

Heel kort en bondig opgeschreven hoor. Heb het hele verhaal al eens gepost en loopt tot zo'n 2 a 3 topics terug. Ik heb iig niet uit schuldgevoelens gehandeld. Puur uit 'houden van'. De mensen van wie je het meest houdt, kwets je ook het ergst. Dat is mijn probleem en mijn zaak voor de toekomst om daar aan te werken. Ik moet minder kwetsen... al doe ik dat op dat moment niet express.

Maar goed... ik dwaal af. Wij zijn nu uit elkaar en het komt ook nooit meer goed. Er is teveel gebeurd en we hebben al teveel pijn gehad. Tenminste.. ik iig wel. Wat er in haar is omgegaan weet ik niet en zal ik waarschijnlijk ook nooit te weten komen. Ik snap haar boosheid aan de ene kant wel, maar dat mensen zo lang boosblijven snap ik dan weer niet. Maar goed...kunnen vergeven is ook een kunst he
Vergeven is idd een kunst. Het liefst zou ik boos zijn op mijn ex omdat hij mij heeft gekwetst en verdriet heeft gedaan en misschien nog wel doet, maar omdat het zo'n supergozer is lukt me dat niet. Ik heb het er best wel vaak met hem over en dat stemt mij dan toch wel weer gerust. Wel heel anders dan in jouw situatie
  maandag 22 mei 2006 @ 18:03:21 #93
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38092296
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:01 schreef Mr.G het volgende:

[..]
wij hebben dezelfde film zitten kijken
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:51:35 #94
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38093970
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vergeven is idd een kunst. Het liefst zou ik boos zijn op mijn ex omdat hij mij heeft gekwetst en verdriet heeft gedaan en misschien nog wel doet, maar omdat het zo'n supergozer is lukt me dat niet. Ik heb het er best wel vaak met hem over en dat stemt mij dan toch wel weer gerust. Wel heel anders dan in jouw situatie
In haar ogen ben ik niet bepaald die supergozer meer denk ik. Ben een eikel geweest, maar ik vlak haar ook niet uit. Moeilijk onhandelbaar grietje was het af en toe... anyway... Als ik haar tegen kom kan ze een vriendelijke "Hoi" krijgen. Meer ook niet, heb mezelf al belachelijk genoeg gemaakt met alle keren dat ik het probeerde goed te maken.
  maandag 22 mei 2006 @ 19:10:10 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38094651
Okay. Ik heb niet echt een ex, omdat hij geen relatie wilde (met niemand), maar we waren toch een tijd samen, ongeveer een jaar. Nu zit ik 3 maanden in Schotland, en kom er via internet achter dat hij een meiske heeft ontmoet. Prima, wat hij wil, toch? Dus ik vroeg er nog even naar, maar nee, het was gewoon een vriendin die hij pas 2 weken kende, en hij wil toch geen relatie, met niemand. (zei hij)
Ik log vandaag even vrolijk in, kijk even op de site waar ze elkaar hadden ontmoet, en wat zie ik onder zijn foto staan bij haar profiel: I'm proud to say that he is mine, Rawr <3'. Nja, ooookay..vreemd...
Komt hij vervolgens op msn 'O+' achter zn nickname. NU HEEFT HIJ BLIJKBAAR IETS MET HAAR! Wat een manh0r! Ik ben echt nog nooit ZO boos geweest in m'n leven. Hoe kan hij nou zoiets doen! En dan ook nog eens zeggen dat hij leugenaars haat ! Geen relatie wil, my ass..
.

Het maakt het nog lastiger dat ik hier zit, in Aberdeen, en dus ook niet zomaar effe langs kan gaan, of bij een vriendin langs kan gaan ofzo die me begrijpt. Waarom flikt hij nou zoiets! Iemand een reden?

Moest er effe uit..
  maandag 22 mei 2006 @ 21:30:40 #96
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_38100251
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef GotC het volgende:
Okay. Ik heb niet echt een ex, omdat hij geen relatie wilde (met niemand), maar we waren toch een tijd samen, ongeveer een jaar. Nu zit ik 3 maanden in Schotland, en kom er via internet achter dat hij een meiske heeft ontmoet. Prima, wat hij wil, toch? Dus ik vroeg er nog even naar, maar nee, het was gewoon een vriendin die hij pas 2 weken kende, en hij wil toch geen relatie, met niemand. (zei hij)
Ik log vandaag even vrolijk in, kijk even op de site waar ze elkaar hadden ontmoet, en wat zie ik onder zijn foto staan bij haar profiel: I'm proud to say that he is mine, Rawr <3'. Nja, ooookay..vreemd...
Komt hij vervolgens op msn 'O+' achter zn nickname. NU HEEFT HIJ BLIJKBAAR IETS MET HAAR! Wat een manh0r! Ik ben echt nog nooit ZO boos geweest in m'n leven. Hoe kan hij nou zoiets doen! En dan ook nog eens zeggen dat hij leugenaars haat ! Geen relatie wil, my ass..
.

Het maakt het nog lastiger dat ik hier zit, in Aberdeen, en dus ook niet zomaar effe langs kan gaan, of bij een vriendin langs kan gaan ofzo die me begrijpt. Waarom flikt hij nou zoiets! Iemand een reden?

Moest er effe uit..
Wat zijn het toch een klootzakken he, konden we maar zonder ze!!
Maar dit is wel een kut situatie. En helemaal omdat je niet in je vertrouwde omgeving bent. Sterkte met het van je af schreeuwen!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_38100850
Neem die OP eens goed over kids. .
  maandag 22 mei 2006 @ 22:24:08 #98
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38103166
Hmm .. wat is er niet goed aan dan?
pi_38103359
Opmaak? URL's? .
  maandag 22 mei 2006 @ 22:34:16 #100
52054 jagermeister1