Ik vind hem ook niet zo goed lopen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo goed lopen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Freerolletje Eend?
Nee hoor, hij's makkelijk en loopt goedquote:
En dan te bedenken dat ik ooit VVD stemdequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:wat een zooitje in het kabinet
en de VVD
De kleur van jouw lippen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Vandaag is blaaaaaaaaauwww!
deed ik ook. en ik weet nu ook weer waarom ik niet op Verdonk of AHA heb gestemd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ooit VVD stemde
quote:Boze tandarts slaat man met hamer op gebit
Uitgegeven: 16 mei 2006 13:40
TEL AVIV - Een inwoner van Tel Aviv heeft een bezoekje aan een tandarts moeten bekopen met forse schade aan zijn gebit. Tijdens een ruzie sloeg de tandarts hem met een hamer op de tanden.
De man was naar de tandartspraktijk gegaan om de uitslag van een onderzoek van het gebit van de zoon van zijn vriendin op te halen, maar de tandarts wilde hem die niet geven. Daarop raakten de twee slaags. De politie arresteerde de 49-jarige tandarts.
jaquote:
Succesvol toernooi, ja...quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Succesvol toernooi, ja...
Schuif ik bij een gewone free table aan, heb ik binnen no time mn stack verviervoudigd
ik had ooit iets van 400.000 $ aan play money _o-quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
ik zit met playmoney op holdempoker. Gaat wel oke
.
kan ik me iets bij voorstellenquote:
Binnen 5 minuten van 2000 naar 15000 heeft ook wel watquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had ooit iets van 400.000 $ aan play money _o-
Waar moet je zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ik ben onderweg naar Tilburg, even wat vrienden opzoeken en vanavond weer vroeg terug, omdat ik morgen weer lessen heb.
Centraal Stationquote:
11,50 voor een retourquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Have fun VoreG, duur werk met je weekend OV.
Tja, ik zaterdag, jij nuquote:
quote:
Tilburg is het waardquote:
Utrecht zou het waard zijn, Tilburg niet Als ik mijn studie hier moet staken is het omgedraaidquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Utrecht zou het waard zijn, Tilburg niet Als ik mijn studie hier moet staken is het omgedraaid
[..]
Nog 100 x maar de boosheid van Zalm op Verdonk is echt historische tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gemist
Zal vanavond wel herhaald worden die persconf.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Bjoro het volgende:
Sieno is weer aan het werk en het Hools tempo is weer duidelijk omhoog !
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Teruglezen is zooooooooooo![]()
Maar ik ga mijn haar verven
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef appelsientje het volgende:
Bluezzje staat erbij hoor
hoe kon ik je vergeten ?
*spuitquote:
Tja 50% van mijn roots ligt toch in Grunquote:
Met dank aan rubbereend en YubYub voor de submit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik had het nog wel gepost
kijk maar eens wie oa het bericht gesubmit hebben op de FP
Willen we dat weten ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Bluezz
Ik was m'n telefoon kwijt, en jij mag raden waar ie lag
Is dat goed?quote:
quote:
het is niet al te best nee maar ik mag het herkansenquote:
het klonk via de internetstream van de radio al goed, ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog 100 x maar de boosheid van Zalm op Verdonk is echt historische tv![]()
zal Frans blij mee zijn, zegquote:
Hij is niet boos. Hij is vooral verbaasd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog 100 x maar de boosheid van Zalm op Verdonk is echt historische tv![]()
Teleurgesteldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is niet boos. Hij is vooral verbaasd.
hehe nieuwgierigerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef clauwheee het volgende:
Waar lag ie nou Zandmannetje?
Valt wel mee hoorquote:
goede manier om te ontspannenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Bier eruit, telefoon erin 14.gif
Nja, vervang bier voor huzarensalade en hoppa...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Bier eruit, telefoon erin 14.gif
Onze afstandsbediening van de TV ligt ook regelmatig in het vriesvak.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja in de koelkast...
Was net van plan om zo even langs de AH te gaan voor de Brandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:26 schreef borisz het volgende:
over bier gesproken, Bier is in de aanbieding bij de AH brand = 3 halen 2 betalen en de hoegaarden is in de aanbieding![]()
wij hebben hier een keer een pinpad binnen gekregen die in een pizzeria werd gebruikt. Dat ding was in de hete oven terecht gekomen. Is niet zo goed voor die dingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Onze afstandsbediening van de TV ligt ook regelmatig in het vriesvak.![]()
Whehe, Bluezz vertelde dat dus, vandaar dat ik daar direct aan moest denkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Onze afstandsbediening van de TV ligt ook regelmatig in het vriesvak.![]()
Hoe zou dat toch komenquote:
dat schept dan al snel een band he ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag Hoolers
Komen ze net m'n nieuwe matras brengen, hebben ze de verkeerde maat bij zich (90x200 ipv 90x220 )
Was die chauffeur niet blij mee, ik ook niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Bluezz
Ik was m'n telefoon kwijt, en jij mag raden waar ie lag
"Ik ga eerste de nummer roepen die gezakt zijn 1,2,3,5,8,10 (en toen was ik want ik was 10)quote:
Nu zakt zo'n 60% per examenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Theorie... Vroegah was dat wel zoooooo makkelijk
Hehe ik heb echt zooooooo lang lopen kloten met de koppeling en file parkeren enzo gaat nog niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat laatste ken ik ergens van, heb er 52 lessen voor gehad. Wel in 1 x geslaagd voor zowel theorie als praktijkt.
Jij parkeert nooit en rijd automaat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach dat gebruik je daarna toch nooit meer.
Nee blijf lekker rondrijdenquote:
ach dat was in mijn tijd ook al, dat er zo beroerd veel zakken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nu zakt zo'n 60% per examen
En ik zit ook al op bijna 50 lessen, echt kut is dat autorijden
niet te hard lachen hoorquote:
Had dus wel geleerd, best goed zelfs maar komt goedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet te hard lachen hoor
auto theorie van tegenwoordig is toch wat anders dan van een aantal jaren terug, zonder leren haal je hem niet zo makkelijk![]()
hoeveel fouten had je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Had dus wel geleerd, best goed zelfs maar komt goed
8quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel fouten had je?
heb een aantal weken via de rijschool theorielessen gevolgd ook met uitleg van borden etc. Komende week maar eens een belletje doen na de cbr
hoeveel meiden heb je gevraagd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
m'n goede matras is binnen
Dit weekend maar eens goed inwijden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoeveel meiden heb je gevraagd betaald?
zijn ze dood?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Akon Ali-b en Yes-R
Dus misschien gaan ze wel dood?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ze zijn in de ghetto.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef just me het volgende:
Bleeeeeh een veels te lange dag op school! Vanaf 15.30 tot 17.15 uur vergadering gehad en uren compenseren.. no way
morgenmiddag ook nog eens BHV
Harryquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
geweldige tv weer van harry vermegen
vanaf minuutje 46
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)cafe/bb.20060515.asf
ik had een briefje opgehangen in de kantine dat ik zaterdag mijn nieuwe matras wil testen. Ze konden zich inschrijven tot vanochtend. de lekkerste 3 heb ik uitgekozen.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik had een briefje opgehangen in de kantine dat ik zaterdag mijn nieuwe matras wil testen. Ze konden zich inschrijven tot vanochtend. de lekkerste 3 heb ik uitgekozen.![]()
Tsj Newbeequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef appelsientje het volgende:
Aantal posts: 19987 jemig zit al bijna aan de 20.000
ik hoor vooral kritiek op de gang van zaken hoor. En niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:17 schreef golfer het volgende:
Leuk dat debat in de kamer met al die krokodillentranen van de (ex)collega's van Hirshi.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef appelsientje het volgende:
Aantal posts: 19987 jemig zit al bijna aan de 20.000
5quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:52 schreef VoreG het volgende:
Wat een boerngehucht dat brabant, maar weet iemand wat de minimum leeftid is om drank te kopen in Hongarije? Wel belangrijk als je daar naar toe op vakantie wilt
Geniaal!quote:
De treinquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
De tering hebben we ineens 14 man die meewillen met ons WK busje. Dat wordt een extra oplossing/alternatief zoeken.
2 busjes, grote bus huren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
De tering hebben we ineens 14 man die meewillen met ons WK busje. Dat wordt een extra oplossing/alternatief zoeken.
Twisten Dennyquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
geweldige tv weer van harry vermegen
vanaf minuutje 46
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)cafe/bb.20060515.asf
Kameraden van me waren naar Slovan Liberec - Roda met 2 busjes, toen ze in Liberec aan de terugweg wouden beginnen bleek de koppeling van 1 busje naar de kloten te zijn...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:11 schreef Superheld het volgende:
Whehe, wij gaan waarschijnlijk ook maar met de trein kan er ook geen busje kapot gaan.![]()
Jullie maken het voetballen kapot!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:23 schreef Superheld het volgende:
Nee hoor, ik bedoel op alle manieren kapot.![]()
Nee hoor alleen busjes op weg naar Duitslandquote:
Vertraging gehad?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, eindelijk weer thuis.
Ja, Endstra-tapes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:54 schreef Superheld het volgende:
Is peter r de vries vanavond; zo ja waar gaat het over?
maar dan weer een bandje van peter wat hij in zijn handen heeft gekregenquote:
leuke filmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo gezellig vanavond Saw 2 kijken bij een vriendin
JustMoetBusPakkenquote:
Ben benieuwd.. 1 vond ik best goed eigenlijk, vooral het einde had ik niet verwachtquote:
Ja, niet echt spectaculair of is er meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef Superheld het volgende:
Dan ga ik wel eventjes kijken.![]()
Robbie heb je die "real ff factory's" al gezien?
En dat brengt je totaal op?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef pascalheister het volgende:
[pimpmode]heb er vandaag weer 11 films bij gekregen[/pimpmode]
Dus je hebter 11 bijgekregen, maar je totaal is met 6 gestegenquote:
een box telt ie als 1 he ( zie sig voor link)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je hebter 11 bijgekregen, maar je totaal is met 6 gestegen![]()
Zal ik dan patiëntje spelen van je?quote:
Jij mag er ook bij hoor, er is nog wel een plekje naast Nocaquote:
Gezellig,quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is back van Barcelona.
Hoe was de meet zaterdag?
Te kort!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef clauwheee het volgende:
Leuk, hoe was Barcelona?
Hola!quote:
DD, waarom ben je niet meer bij Infostrada gaan werken?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Luitjes...
Is mijn account al geactiveerd?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Dylan Dog het volgende:
wk-poolers: mailen!
Baan die ik had was oke, ging er financieel niet op vooruit en het belangrijkste: ik had niet echt een goed gevoel. Toen hij belde om me aan te nemen, was hij zeer verbaasd. Ik kon meteen een vast contract krijgen etc. Heb het toch niet gedaan, ondanks dat velen zeiden dat hete cht iets voro mij was. Geen spijt van gehad trouwens. Ik kon hem altijd bellen als ik toch wilde komen werken bij Infostrada...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DD, waarom ben je niet meer bij Infostrada gaan werken?
Ja staan in de world bowlquote:
Ik heb niks gekregen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Dylan Dog het volgende:
wk-poolers: mailen!
Ow moest dat! Hahaha! Niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Je hebt me toch ook niet gemaild of wel dan?
IK had 'm al gevonden!quote:
1-1 nu dus.quote:
Jup, 1-1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
1-1 nu dus.
De Eiffel Towers spelen trouwens bijna letterlijk op steenworp afstand van mijn huis hun wedstrijden trouwens...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De Capitals spelen bij ons om de hoek
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]Pak je de bus voor de volgende uitwedstrijd? Ik denk 150 meter hemelsbreed...
Same here. Zelfde geldt voor de Hockey-dames, die zijn al jaren gewoon de beste van de hele wereld ongeveer. Ik neem me al jaren voor een keer te gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee5 minuutjes fietsen voor de thuiswedstrijd
![]()
Ik ga eigenlijk nooit mee/heen, maar we volgen ze wel sinds een aantal jaren.
Dat zijn The Admirals Tongquote:
Ja wij willen ook steeds nog een keer heen. Blijft er dan weer bij. Afgelopen tijd viel het ook vaak samen met een wedstrijd van de FC, dus dan is het geen optie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Same here. Zelfde geldt voor de Hockey-dames, die zijn al jaren gewoon de beste van de hele wereld ongeveer. Ik neem me al jaren voor een keer te gaan kijken.
Ja ik dacht vantevoren: ow, weer best of seven natuurlijk, dat moet lukken om een keer te gaan. Maar dat schijnt nog best lastig te wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Donderdag weer thuis. Kan ik ook niet.
Wel eens leuk ja!quote:
Ja, maar dit zie je niet zo vaak zo uitgebreid!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd leuk man, dit is leuker dan de CL-finale, ik zweer het je.
Het is nu wel erg leuk om dat het zo onvoorspelbaar is en alles door elkaar heen rolt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar dit zie je niet zo vaak zo uitgebreid!
Voor diehards als jou zeker, voor mij niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd leuk man, dit is leuker dan de CL-finale, ik zweer het je.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Ow, het mannetje kan het niet laten z'n werkmail nog ff te bekijken![]()
Sientje!
Zandmannetje!Is je telefoon nog steeds onderkoeld?
Nou nouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Forum Admin vraagt User ten huwelijk
Aaaa wat lief
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Aaaa wat lief
Euhmm... zo weinig mogelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]gezellig dat je er nog ff bent
Wanneer ga je weer richting Scheemda ?
Ja ga binnenkort maar weer eens naar mijn oma toequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmm... zo weinig mogelijk![]()
Vast snel, naar de schoonouders, alweer een tijdje niet geweest. En jij?
Dat meeeen je niet dat je dat liev vind?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Aaaa wat lief
Kneuzen-nerd manier van iemand ten huwelijk vragen en misbruik van FA-rechten maken om dat bovenaan de index te zetten en in FB te doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
Aaaa wat lief
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Forum Admin vraagt user ten huwelijk
Aaaa wat lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |