Ik vind hem ook niet zo goed lopen eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo goed lopen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Freerolletje Eend?
Nee hoor, hij's makkelijk en loopt goedquote:
En dan te bedenken dat ik ooit VVD stemdequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef rubbereend het volgende:wat een zooitje in het kabinet
en de VVD
De kleur van jouw lippen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Vandaag is blaaaaaaaaauwww!
deed ik ook. en ik weet nu ook weer waarom ik niet op Verdonk of AHA heb gestemd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ooit VVD stemde
quote:Boze tandarts slaat man met hamer op gebit
Uitgegeven: 16 mei 2006 13:40
TEL AVIV - Een inwoner van Tel Aviv heeft een bezoekje aan een tandarts moeten bekopen met forse schade aan zijn gebit. Tijdens een ruzie sloeg de tandarts hem met een hamer op de tanden.
De man was naar de tandartspraktijk gegaan om de uitslag van een onderzoek van het gebit van de zoon van zijn vriendin op te halen, maar de tandarts wilde hem die niet geven. Daarop raakten de twee slaags. De politie arresteerde de 49-jarige tandarts.
jaquote:
Succesvol toernooi, ja...quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Succesvol toernooi, ja...
Schuif ik bij een gewone free table aan, heb ik binnen no time mn stack verviervoudigd
ik had ooit iets van 400.000 $ aan play money _o-quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
ik zit met playmoney op holdempoker. Gaat wel oke
.
kan ik me iets bij voorstellenquote:
Binnen 5 minuten van 2000 naar 15000 heeft ook wel watquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had ooit iets van 400.000 $ aan play money _o-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |